quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als jij nou eens even oprot, paupertje.
Ik heb al 36 jaar lang geen mensen die mij een duwtje in de rug geven, ik ben er kennelijk niet goed in om dat soort mensen om me heen te verzamelen, en dat is misschien een deel van het probleem. Ik ben in essentie altijd bang of terughoudend t.a.v. vreemden geweest. Kleine kans dat dat zo laat in mijn leven nog verandert. Ik droom al een twintig jaar van iemand waar ik mijn liefde aan kwijtkan, maar ik ben inmiddels van de overtuiging dat het er niet meer inzit. Ik leef thans nog om mijn chronisch zieke moeder een menswaardige levensavond te geven, maar als zij er niet meer is, hoeft het voor mij ook niet zo meer. Dan stap ik eruit.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is te verstaan, aangezien uw hersennen zich in het negatief "verdiepen", maar vandaar dus dat het goed is met om u te omringen met mensen die uw een duwtje in de rug geven en die u herinneren dat het wel mogelijk is.
Verzonnen verhalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb al 36 jaar lang geen mensen die mij een duwtje in de rug geven, ik ben er kennelijk niet goed in om dat soort mensen om me heen te verzamelen, en dat is misschien een deel van het probleem. Ik ben in essentie altijd bang of terughoudend t.a.v. vreemden geweest. Kleine kans dat dat zo laat in mijn leven nog verandert. Ik droom al een twintig jaar van iemand waar ik mijn liefde aan kwijtkan, maar ik ben inmiddels van de overtuiging dat het er niet meer inzit. Ik leef thans nog om mijn chronisch zieke moeder een menswaardige levensavond te geven, maar als zij er niet meer is, hoeft het voor mij ook niet zo meer. Dan stap ik eruit.
Ik probeer u toch een duwjte in de rug te geven. En kans dat het verandert bestaat ook, dat hangt af van uzelf. Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn voor u aangezien het al jaren zo is. Maar geloof me het kan nog. Gewoon blijven proberen. Dat van je moeder vind ik moedig dat je er bent voor haar.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb al 36 jaar lang geen mensen die mij een duwtje in de rug geven, ik ben er kennelijk niet goed in om dat soort mensen om me heen te verzamelen, en dat is misschien een deel van het probleem. Ik ben in essentie altijd bang of terughoudend t.a.v. vreemden geweest. Kleine kans dat dat zo laat in mijn leven nog verandert. Ik droom al een twintig jaar van iemand waar ik mijn liefde aan kwijtkan, maar ik ben inmiddels van de overtuiging dat het er niet meer inzit. Ik leef thans nog om mijn chronisch zieke moeder een menswaardige levensavond te geven, maar als zij er niet meer is, hoeft het voor mij ook niet zo meer. Dan stap ik eruit.
Geregistreerd op: 2 januari 2014quote:Op maandag 31 maart 2014 19:23 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen.
Je liegt ook al over het hebben van een hond.
Verkapt ik zoek aandacht user.
haha, wat een liefde heb je dan voor uw katje!.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is stiekem een flinke eis inderdaad.
Jazeker.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
haha, wat een liefde heb je dan voor uw katje!.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jazeker.
Als iemand van zowel mij als mijn kat kan houden, dan zegt dat iets over de persoon.
Oh hem toch geen pijn gedaan he. lolquote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef Sicstus het volgende:
Volgens mij zullen we van Solo14 geen last meer hebben
Was het maar waar.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh hem toch geen pijn gedaan he. lol
haha maar ik had wel iets anders geschreven he:quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik probeer u toch een duwjte in de rug te geven. En kans dat het verandert bestaat ook, dat hangt af van uzelf. Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn voor u aangezien het al jaren zo is. Maar geloof me het kan nog. Gewoon blijven proberen. Dat van je moeder vind ik moedig dat je er bent voor haar.
Maar kijk, je moet zo denken, iemand wil wel uw liefde en wacht er wel op.
Owww, ik dacht een ander soort duwtje in de rug...quote:Op maandag 31 maart 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
haha maar ik had wel iets anders geschreven he:
[..]
Moet ik u slaan ofwat? haha Moet ik u letterlijk wakker schudden?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Owww, ik dacht een ander soort duwtje in de rug...
Voor fysieke signalen ben ik wel gevoelig ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Moet ik u slaan ofwat? haha Moet ik u letterlijk wakker schudden?
Misschien kickboxen? Dat kan u ook meer zelfvertrouwen geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Voor fysieke signalen ben ik wel gevoelig ja.
Als u maar niet tussen de benen schopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kickboxen? Dat kan u ook meer zelfvertrouwen geven.
Ben wel serieus he, mijn ex had weinig zelfvertrouwen tot hij is begonnen met kickboxen. Ik kon hem niet meer herkennen. Maar soit, ik wil gewoon zeggen zo een nieuwe hobby kan toch leuk zijn? dat kan je nieuw energie geven en van nieuw energie ga je goesting krijgen om te versieren omdat je dan meer van jezelf gaat houden en zo ook van een ander.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als u maar niet tussen de benen schopt.
Kind, ik ben 36. Ik heb geen energie meer voor nieuwe dingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben wel serieus he, mijn ex had weinig zelfvertrouwen tot hij is begonnen met kickboxen. Ik kon hem niet meer herkennen. Maar soit, ik wil gewoon zeggen zo een nieuwe hobby kan toch leuk zijn? dat kan je nieuw energie geven en van nieuw energie ga je goesting krijgen om te versieren omdat je dan meer van jezelf gaat houden en zo ook van een ander.
Je doet alsof 36 jaar betekent dat uw leven dan gedaan is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:56 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Kind, ik ben 36. Ik heb geen energie meer voor nieuwe dingen.
Niet iedereen is te helpen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Je doet alsof 36 jaar betekent dat uw leven dan gedaan is.![]()
Maar hoe kan ik u dan helpen?
Maar jij wil wel wat hulp toch? Doe nu niet alsof het te laat is hequote:
ik probeer het al ruim 20 jaar, en eens is het genoeg. Ik zit gewoon de rest van mijn tijd uit. Ik heb niet zo gezond geleefd, dus waarschijnlijk ben ik al op, of over, de helft van mijn tijd.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar jij wil wel wat hulp toch? Doe nu niet alsof het te laat is he![]()
Je hebt nog zo veel jaren voor u. Alles is nog mogelijk
Ja dan nog, stel dat je tegen u 50ste zou sterven. Als je vanaf nu bereid bent om er iets van te maken, dan is dat toch goed. Tja je hebt mensen die 90 jaar worden en die maar 1 jaar hebben kunnen "leven". Ik bedoel alles is questie van tijd en uw mindset. Je kan kiezen om vandaag plezier te maken , iets te gaan drinken en een leuk meisje te zoeken met wie je leuke dingen kan doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:01 schreef Sicstus het volgende:
[..]
ik probeer het al ruim 20 jaar, en eens is het genoeg. Ik zit gewoon de rest van mijn tijd uit. Ik heb niet zo gezond geleefd, dus waarschijnlijk ben ik al op, of over, de helft van mijn tijd.
Ga dan wat doen wat je leuk vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:01 schreef Sicstus het volgende:
[..]
ik probeer het al ruim 20 jaar, en eens is het genoeg. Ik zit gewoon de rest van mijn tijd uit. Ik heb niet zo gezond geleefd, dus waarschijnlijk ben ik al op, of over, de helft van mijn tijd.
Ik heb het idee dat jij nog erg jong bent en weinig hebt meegemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dan nog, stel dat je tegen u 50ste zou sterven. Als je vanaf nu bereid bent om er iets van te maken, dan is dat toch goed. Tja je hebt mensen die 90 jaar worden en die maar 1 jaar hebben kunnen "leven". Ik bedoel alles is questie van tijd en uw mindset. Je kan kiezen om vandaag plezier te maken , iets te gaan drinken en een leuk meisje te zoeken met wie je leuke dingen kan doen.
Weet je misschien moet je dat eens proberen te visualiseren op die manier leer je opnieuw dromen. Vergeet niet dat dromen goed is voor uw stemming en draagkracht om wat te verwezenlijken. Niemand krijgt wat hij wil zonder eerst erover te dromen. Dus misschien ben je sinds jaren gestopt met dromen, maar dat betekent niet dat je niet meer kunt dromen van mooie dingen zoals liefde of iemand die echt om u geeft enzo.
En hoe meer je dat gaat dromen hoe meer je dat gaat willen en hoe meer energie je gaat krijgen. Het begint allemaal in uw mindset. Denk maar aan vroeger toen je nog klein was, de wereld was juist mooi omdat je dacht dat alles kon, dus misschien dat kind in u terug wakker maken.
Ik heb het vinden van een relatie al een tijdje van mijn prioriteitenlijst af gegooid. De meeste relaties ontstaan toch vaak in een spontaan moment, te hard gaan zoeken werkt meestal averechts, ik spreek uit ervaring. Dus inderdaad: accepteren, hoe hard het ook klinkt. Als het komt dan komt het, komt het niet dan zul je je geluk in andere dingen in het leven moeten zoeken.quote:Ik zal vast niet de enige autistische kneus zijn die met dit probleem te kampen heeft dus ik hoor graag hoe mijn lotgenoten hier mee om gaan. Heb je inmiddels geaccepteerd dat je forever alone zult zijn of heb je dingen kunnen veranderen?
Waarom zeg je dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij nog erg jong bent en weinig hebt meegemaakt.
Ik vind u nogal arrogant; ofwel ik neem jouw raad aan, ofwel ik ben een verloren zaak. Dat is een beetje hoe je overkomt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat?
Ik heb wel veel meegemaakt, maar niet op vlak van liefde in de romantische betekenis. Ik ben opgegroeid zonder ouders etc. Details zal ik u maar besparen.Maar het gaat hier niet over me maar over u, omdat ik weet dat het leven een levensles is waar ieder zijn lesje leert. En ik probeer u te laten zien dat je gewoon nu midden uw lesje bent, maar dat je er wel zal geraken maar nu nog een klein beetje moeite doen, dan komt het goed. Of leer tenminste vrede hebben met hoe het nu is als je denkt dat je het niet kunt veranderen.
Oh sorry dan kom ik verkeerd over. Ik probeer u alleen maar te helpen hoor. Maar als ik het verkeerd doe in uw ogen dan stop ik er wel mee. Ik wens je nog het beste.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik vind u nogal arrogant; ofwel ik neem jouw raad aan, ofwel ik ben een verloren zaak. Dat is een beetje hoe je overkomt.
Insgelijks!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh sorry dan kom ik verkeerd over. Ik probeer u alleen maar te helpen hoor. Maar als ik het verkeerd doe in uw ogen dan stop ik er wel mee. Ik wens je nog het beste.
Dat bedoel ik; mensen komen vaak met pasklare, makkelijk geformuleerde oplossingen, die eigenlijk gewoon uit RTL4-platitudes en slogans en open deuren bestaan. Mensen die om raad vragen hebben daar niks aan, en zelfs mensen zoals ik, die niet om raad vragen, worden daarmee bestookt.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef Scuidward het volgende:
Wat zou TS hebben met ballen wat hij nu niet heeft? Met andere woorden, welk gedrag suggereert ballen, en hoe komt men in het algemeen aan ballen wanneer men er een gebrek aan constateert?
Kweekkitje, groeimomentje pakken?
Als korte termijn niet loont schuif je op naar lange termijn. Lange termijn kan eeuwig duren maar dit hoeft niet. Elk setje ballen vraagt een eigen aanpak, de gouden greep.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; mensen komen vaak met pasklare, makkelijk geformuleerde oplossingen, die eigenlijk gewoon uit RTL4-platitudes en slogans en open deuren bestaan. Mensen die om raad vragen hebben daar niks aan, en zelfs mensen zoals ik, die niet om raad vragen, worden daarmee bestookt.
?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als korte termijn niet loont schuif je op naar lange termijn. Lange termijn kan eeuwig duren maar dit hoeft niet. Elk setje ballen vraagt een eigen aanpak, de gouden greep.
Maar ik denk dat de 'vrouw' geen ellenlange checklist hanteert dus je wel bepaalde kerneigenschappen kan en mag formuleren.
Hoe bedoel je?quote:
Sommige mensen hebben liever de zekerheid dat ze niet gelukkig zijn dan dat ze het risico moeten nemen gelukkig te worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; mensen komen vaak met pasklare, makkelijk geformuleerde oplossingen, die eigenlijk gewoon uit RTL4-platitudes en slogans en open deuren bestaan. Mensen die om raad vragen hebben daar niks aan, en zelfs mensen zoals ik, die niet om raad vragen, worden daarmee bestookt.
Ik denk dat dit topic wel weer gesloten kan worden; het lijkt wel of het altijd in platitudes verzandt. Maar meer kun je ook eigenlijk niet verwachen met het Fok! publiek.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef Koral het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever de zekerheid dat ze niet gelukkig zijn dan dat ze het risico moeten nemen gelukkig te worden.
Maar ja, t leven is nog altijd maar 10% wat je overkomt en 90% hoe je ermee om gaat
Och jeetje weer een open deur
Stel je niet aan man. Platitudes krijg je al snel als de TS even weg is.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:49 schreef Sicstus het volgende:
Ik denk dat dit topic wel weer gesloten kan worden; het lijkt wel of het altijd in platitudes verzandt. Maar meer kun je ook eigenlijk niet verwachen met het Fok! publiek.
en ook als jij er bent, kennelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 22:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Platitudes krijg je al snel als de TS even weg is.
Want om de hete brei heendraaien, oftewel dooddoeners hanteren, clichés (afhankelijk van welke definitie ik op google lees), is in mijn ogen gewoon de raakvlak die een grote groep mensen die elkaar niet kent met elkaar delen in de omgangsvorm waarbij de persoonlijke achtergrond grotendeels onbekend is. Als TS nu eens reageert op een paar dooddoeners komen we al dichter bij een antwoord wat betrekking heeft op zijn vraagstelling. Maar hij heeft ook even van zich af kunnen schrijven zoals hij in de OP al vermelde. Heb ik ook weleens gedaan hoor, maar in feite is dat niet voldoende want dan zou je dat ook jaren lang kunnen doen, van je af schrijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zolang je er maar geen einde aan gaat maken vind ik alles prima wat je zegt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Scuidward op 31-03-2014 23:33:31 ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Want om de hete brei heendraaien, oftewel dooddoeners hanteren, clichés (afhankelijk van welke definitie ik op google lees), is in mijn ogen gewoon de raakvlak die een grote groep mensen die elkaar niet kent met elkaar delen in de omgangsvorm waarbij de persoonlijke achtergrond grotendeels onbekend is. Als TS nu eens reageert op een paar dooddoeners komen we al dichter bij een antwoord wat betrekking heeft op zijn vraagstelling. Maar hij heeft ook even van zich af kunnen schrijven zoals hij in de OP al vermelde. Heb ik ook weleens gedaan hoor, maar in feite is dat niet voldoende want dan zou je dat ook jaren lang kunnen doen, van je af schrijven.
Alsjeblieftals de dokter een pil kon voorschrijven slikte ik die ook wel hoor ...
Wat is er mis met er een einde aan maken? Zoals meerdere posters in dit topic al vermelden, sommige mensen hebben gewoon pech. Waarom het lijden verlengen? Wat is toch dat taboe op levensbeeindiging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zolang je er maar geen einde aan gaat maken vind ik alles prima wat je zegt.Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
Dat zal wel een van mijn platitudes zijn dan ...quote:Op maandag 31 maart 2014 23:12 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat is er mis met er een einde aan maken? Zoals meerdere posters in dit topic al vermelden, sommige mensen hebben gewoon pech. Waarom het lijden verlengen? Wat is toch dat taboe op levensbeeindiging?
Je kunt ook gewoon in discussie gaan. Het is tenslotte een forum.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat zal wel een van mijn platitudes zijn dan ...
Als je er in je uppie een einde aan maakt ben je dood. Dood ga je toch, je leeft niet alleen voor een potentiële partner. Je leeft voor jezelf. Waarom nu dood gaan en niet op je 80e aan een of andere ziekte? Komt het dan ook op je graf te staan? Een eenzame dood, want ik heb mijn leven gigantisch verkloot? Verslagenheid is voor mij geen reden tot die gedachten. Maar het zal wel allemaal boven komen drijven nu je dit topic leest, is het niet? Zijn dingen waar je over kan praten. Mijn ouders zeggen dat het geen haast heeft, studie en werk zijn ook belangrijk. Daar luister ik maar naar. En sowieso wil ik deze wereld nog wel het een en ander bijbrengen wat verder gaat dan mijn eigen nageslacht, dus zodoende.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:14 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in discussie gaan. Het is tenslotte een forum.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:12 schreef Sicstus het volgende:
Waarom het lijden verlengen? Wat is toch dat taboe op levensbeeindiging?
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je er in je uppie een einde aan maakt ben je dood. Dood ga je toch, je leeft niet alleen voor een potentiële partner. Je leeft voor jezelf. Waarom nu dood gaan en niet op je 80e aan een of andere ziekte? Komt het dan ook op je graf te staan? Een eenzame dood, want ik heb mijn leven gigantisch verkloot? Verslagenheid is voor mij geen reden tot die gedachten. Maar het zal wel allemaal boven komen drijven nu je dit topic leest, is het niet? Zijn dingen waar je over kan praten. Mijn ouders zeggen dat het geen haast heeft, studie en werk zijn ook belangrijk. Daar luister ik maar naar. En sowieso wil ik deze wereld nog wel het een en ander bijbrengen wat verder gaat dan mijn eigen nageslacht, dus zodoende.
Maar nu dwalen we wellicht af van het probleem van de TS. Hiervoor zou ik een topic voor je kunnen aanmaken, maar dat mag je zelf doen, als je al die behoefte voelt. Dan is het ook wel fijn dat je overweegt een kat te nemen, dat doe ik zelf ook, omdat die beesten relax zijn, en het is inderdaad fijn om geen leeg huis te hebben. Maar een vol huis compenseert geen leeg persoon. En een dergelijke instelling kan ik ook met leegte associëren.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:10 schreef Re het volgende:
• Topics/Posts van users met verregaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
Bijvoorbeeld:
• • topics/posts over het willen plegen van zelfmoord
Voor dergelijke problemen kan je terecht bij de professionele hulpverleners. Verdere informatie over hulpverlenende instanties kun je hier vinden. R&P / Hulpverlening
Ik heb al jouw posts in dit topic gelezen. Ik heb bijna de neiging om naar je toe te rijden en je een flinke klap voor je kanis te geven bij wijze van spreken. Gast serieus. Je hebt vast niet goed genoeg je best gedaan om je leven te veranderen anders was het wel gelukt. Maar met dat pils wegtikken op je balkon word je helemaal niet gelukkig. GA WAT DOEN!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:01 schreef Sicstus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb al jouw posts in dit topic gelezen. Ik heb bijna de neiging om naar je toe te rijden en je een flinke klap voor je kanis te geven bij wijze van spreken. Gast serieus. Je hebt vast niet goed genoeg je best gedaan om je leven te veranderen anders was het wel gelukt. Maar met dat pils wegtikken op je balkon word je helemaal niet gelukkig. GA WAT DOEN!
Schrijf je in bij een sportschool. Ga gezonder leven. Ga sociale contacten zoeken. Stap uit je comfort zone. Ik weet bijna zeker dat je daarnaast professionele hulp nodig hebt. Ga een keer met iemand praten die ervoor heeft gestudeerd en die jou flink de waarheid vertelt. Serieus. Doe. Iets.
Je vind jezelf niet leuk, dus iemand anders gaat dat ook niet vinden.quote:
Kut trollquote:Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef Sicstus het volgende:
Kortom, luister niet naar de platitudes, neem een huisdier
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 2 april 2014 10:00 schreef Sicstus het volgende:
De stupide, stuitende en schaamteloze vooroordelen die sommigen in dit topic tentoonspreiden jegens mensen die ze volstrekt niet kennen verbaast mij elke keer weer.
Inderdaad, het internet is je vriend. Als je eenmaal wat date ervaring heb gaat het vanzelf makkelijk en wordt je vanzelf losser in de omgang met vrouwenquote:
Bij mij heeft het geholpen en ik spreek dan ook maar louter uit persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef grazianopelle het volgende:
Ik vind het een slecht idee om een datingsite als advies te geven. Met een datingsite vermijd je je problemen, je lost ze niet op. Als je alleen een relatie wilt, dan mag je het doen van mij, maar je kunt beter je problemen confronteren in plaats van vermijden.
Pussy?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar er is iets dat een katje u niet kan geven.
36 is toch niet het einde van de wereld man jezusquote:Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij nog erg jong bent en weinig hebt meegemaakt.
-Edit-quote:
Ja. Volwassen reactie.quote:
Wow_!quote:
Het heeft mij wel geholpen als zeer introvert, onzeker en verlegen persoon. De drempel is veel lager, dit kan je echt helpen om een fundament van successen op te bouwen waar je vervolgens buiten het internet van kan profiteren. Via internet de mazzel gehad om 4 dates te hebben met een Karen Gillan look-alike. Het fysieke gedeelte ging heel erg stroef door mijn onzekerheid, maar heb met haar wel voor het eerst gezoend. Het is niks geworden, maar elke keer als ik weer een leuk iemand zag en de oude gedachten weer kreeg, bedacht ik me dat zelfs zij het 4 dates met me heeft uitgehouden en met me heeft willen zoenen. Dat hielp echt zoveel! En wat betreft het fysieke aspect wist ik ook wat ik de volgende keer beter moest doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef grazianopelle het volgende:
Ik vind het een slecht idee om een datingsite als advies te geven. Met een datingsite vermijd je je problemen, je lost ze niet op. Als je alleen een relatie wilt, dan mag je het doen van mij, maar je kunt beter je problemen confronteren in plaats van vermijden.
Ik kom hier niet uithuilen, ik kom hier om af en toe mijn hart te luchten en om een tegengeluid te geven tegen al dat nietszeggende positivisme. Ik zit niet om advies of een 'hart onder de riem' verlegen. Als dat je niet aanstaat reageer je lekker niet. Je hebt immers geen reageerplicht ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja. Volwassen reactie.
Waarom kom je hier uithuilen als je niet open staat voor feedback?
GOED MAN!quote:Ik heb een leuk leven.
Ik begrijp eigenlijk niet wat ik je gedaan heb, dat je zo heftig meent te moeten reagerenquote:Maar als je niet bereid bent dat te veranderen moet je ook niet gaan zitten janken en blijf dan maar lekker hangen in je zelfmedelijden.
Ik zie het overigens al helemaal voor me. Vrouwen ruiken zo'n type als jij van minstens 100 km afstand. Die voelen je onzekerheid en al die andere dingen die (kennelijk) niet goed zitten bij jou. Als je daar niets aan gaat veranderen blijf je inderdaad de rest van je leven alleen. Kijk om je heen. Voor jou 10 anderen. Zorg dat jij iets te bieden hebt. Want op dit moment is dat (afgaande op de weinige informatie die jij hebt gegeven) zeer weinig tot helemaal niets. Gek he, dat niemand jou ziet staan?
Dat wisselt dusquote:Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit contact gekregen uit facebook, tinder, hyves, of wat dan ook. Kroeg, sport, school, bibliotheek (lol), etc. waren toch echt de success stories. Niet het internet.
Het cliché, hou eerst van jezelf, dan pas van een ander. Ik ben iemand die altijd wel het beste in iemand ziet en altijd iemand een kans wil geven en op wil beuren maar inmiddels ben ik het energie steken in een ander wel zat, je kan niet trekken aan een dood paard. En ik kan me voorstellen dat een gesprek met iemand die zichzelf waardeloos vindt en iets minder waardeloos wilt voelen via een ander moeilijk is, laat staan er een relatie mee te beginnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Serieus, focus jezelf dan eens op andere zaken dan vrouwen, seks en relaties...
Haal voldoening uit andere dingen, zorg dat je gelukkig bent ZONDER relatie, eerder ben je toch niet klaar voor een relatie...
Jijquote:Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh wel misschien moet je dat toch meer doen zoals wat je deed in de tram. En als het geen succes heeft ander keer beter. Bedenk ook dat je iets te bieden hebt en dat er wel altijd iemand zal zijn die u zal kunnen waarderen. Dat zou een goede motivatie zijn toch? als je denkt/beseft dat je het wel waard bent en dat je iemand liefde kunt geven. Als iemand niet wil, tja haar verlies toch? zolang je maar eerlijk bent en stappen blijft zetten.![]()
Absoluut nietquote:Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op!Serieus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had het over uw leven beëindigen, terwijl we hier allemaal ons best doen om u te helpen. Maar nogmaals zulke onderwerpen worden hier op Fok! niet besproken. Zoals ik al eerder zei, als je het zo moeilijk hebt zoek beter prof. hulp want niemand ga u hier kunnen redden als je niet meer om uw eigen leven geeft. Zoek hulp en begin geen onderwerpen buiten kader.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef Sicstus het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet wat ik je gedaan heb, dat je zo heftig meent te moeten reageren![]()
Dit is harde waarheid.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op!Serieus..
Kennelijk wel ja. Heel irritant.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Sicstus, het tegengeluid van een pessimist is gewoon "ruis" voor optimisten.
Welk licht? Heb je een bijna-dood ervaring gehad?quote:Geloof me, ik (drievoudig olympisch kampioen pessimist) begrijp je volkomen. Nu ik het "licht" heb gezien is het leven véél leuker.!
I can see clearly now, the rain is gone,quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Sicstus, het tegengeluid van een pessimist is gewoon "ruis" voor optimisten.
Geloof me, ik (drievoudig olympisch kampioen pessimist) begrijp je volkomen. Nu ik het "licht" heb gezien is het leven véél leuker.!
Ik wil helemaal niet 'geholpen' worden door jullie, anders begrijp je dat ff een keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij had het over uw leven beëindigen, terwijl we hier allemaal ons best doen om u te helpen. Maar nogmaals zulke onderwerpen worden hier op Fok! niet besproken. Zoals ik al eerder zei, als je het zo moeilijk hebt zoek beter prof. hulp want niemand ga u hier kunnen redden als je niet meer om uw eigen leven geeft. Zoek hulp en begin geen onderwerpen buiten kader.
Misschien naar deze dame eens luisteren :quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet 'geholpen' worden door jullie, anders begrijp je dat ff een keer.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
@TS je bent zeker niet de enige. Ik ken een paar mensen die de hoop al opgaven, en juist op het moment dat ze de hoop écht opgaven kwamen ze iemand tegen. Zonder op zoek te zijn. En die leeftijden varieren van begin 20 tot midden 30, zo heb je altijd wel mensen met wat meer pech.
Het overlijden van mijn ex als gevolg van een tragisch verkeersongeval*. Een ex die ik al 2,5 jaar niet kon loslaten. Dat heeft mij doen inzien dat het leven te kort is: iedereen gaat uiteindelijk dood, maar wanneer...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja. Heel irritant.
[..]
Welk licht? Heb je een bijna-dood ervaring gehad?
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens je alle geluk toequote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet 'geholpen' worden door jullie, anders begrijp je dat ff een keer.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Absoluut nietDie van mij zijn gek op mannen
Dan heb je mijn kat nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je mijn kat nog niet gezien.Mijn katten zijn gek op mannen, daar kan ik niets aan doen, hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze ook zijn.
En ik mag geen derdeIk wil ook een vrouwenkat
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het overlijden van mijn ex als gevolg van een tragisch verkeersongeval*. Een ex die ik al 2,5 jaar niet kon loslaten. Dat heeft mij doen inzien dat het leven te kort is: iedereen gaat uiteindelijk dood, maar wanneer...SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het leven soms hard.
Gecondoleerd.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik heb helemaal geen vrede met mijn situatie, ik word alleen kwaad op lui die mij helemaal niet kennen en gemakzuchtig aannemen dat ik 'niet genoeg' geprobeerd heb om dingen te veranderen. Ze weten niets van mij. Ik heb twintig jaar achter de rug van hulpverleners, therapeuten, psychofarmaca, therapieen, mezelf dwingen nieuwe uitdagingen aan te gaan, levensstijlveranderingen, ingrijpende en abrupte veranderingen in sociale omgevingen, clubs, verenigingslidmaatschappen, studies, grenzen opzoekend en mezelf dwingen erdoorheen te breken...ondertussen ben ik suicidaal, catatonisch depressief en alcoholist geweest (waarvoor ik ook weer in therapie ben geweest). Ondanks alles heb ik wel een vaste baan (weliswaar op laag niveau) en een koophuisje weten te krijgen, zonder enige hulp van buitenaf, en terwijl ik tegelijkertijd de enige mantelzorger ben voor een ernstig zieke ouder.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wens je alle geluk toe
Wij kunnen je toch niet 'helpen', de aanhalingstekens staan er terecht. Het is makkelijk praten en meedenken vanaf een beeldscherm
Ik heb even snel t topic door gescand, niet alles gelezen. Betekent dit dat je 'vrede' hebt met je situatie?
Trek je het niet aan wat een paar anonieme personen op dit forum verkondigden, wees gewoon jezelf en als men het heeft over ''helpen'' zijn het vaak de personen welke zelf hun leven totaal niet op orde hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrede met mijn situatie, ik word alleen kwaad op lui die mij helemaal niet kennen en gemakzuchtig aannemen dat ik 'niet genoeg' geprobeerd heb om dingen te veranderen. Ze weten niets van mij. Ik heb twintig jaar achter de rug van hulpverleners, therapeuten, psychofarmaca, therapieen, mezelf dwingen nieuwe uitdagingen aan te gaan, levensstijlveranderingen, ingrijpende en abrupte veranderingen in sociale omgevingen, clubs, verenigingslidmaatschappen, studies, grenzen opzoekend en mezelf dwingen erdoorheen te breken...ondertussen ben ik suicidaal, catatonisch depressief en alcoholist geweest (waarvoor ik ook weer in therapie ben geweest). Ondanks alles heb ik wel een vaste baan (weliswaar op laag niveau) en een koophuisje weten te krijgen, zonder enige hulp van buitenaf, en terwijl ik tegelijkertijd de enige mantelzorger ben voor een ernstig zieke ouder.
En als ik dan de gemakzuchtige oordelen en schimpscheuten lees, die soms grenzen aan woede, dan kan ik me alleen maar verwonderen en proberen terug te slaan.
sorry dat ik het vroeg. Daarom zeg ik, vanachter een beeldscherm is het makkelijk. Ik vind het knap dat je die dingen ondernomen hebt (veel die dat zelfs niet willen/durven namelijk) en ik begrijp dat het des te frustrerender is als dat allemaal niet werkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrede met mijn situatie, ik word alleen kwaad op lui die mij helemaal niet kennen en gemakzuchtig aannemen dat ik 'niet genoeg' geprobeerd heb om dingen te veranderen. Ze weten niets van mij. Ik heb twintig jaar achter de rug van hulpverleners, therapeuten, psychofarmaca, therapieen, mezelf dwingen nieuwe uitdagingen aan te gaan, levensstijlveranderingen, ingrijpende en abrupte veranderingen in sociale omgevingen, clubs, verenigingslidmaatschappen, studies, grenzen opzoekend en mezelf dwingen erdoorheen te breken...ondertussen ben ik suicidaal, catatonisch depressief en alcoholist geweest (waarvoor ik ook weer in therapie ben geweest). Ondanks alles heb ik wel een vaste baan (weliswaar op laag niveau) en een koophuisje weten te krijgen, zonder enige hulp van buitenaf, en terwijl ik tegelijkertijd de enige mantelzorger ben voor een ernstig zieke ouder.
En als ik dan de gemakzuchtige oordelen en schimpscheuten lees, die soms grenzen aan woede, dan kan ik me alleen maar verwonderen en proberen terug te slaan.
Dan is het advies heel simpel, niet reageren of afstand nemen. Als jij de noodzaak voelt om te helpen, ga dan naar een leger des heils. En hij absoluut aan niemand verplicht ook maar iets te vertellen over zichzelf, op dit openbare forum. Vergeet dat niet, openbaar iedereen kan alles zienquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
Het blijft tenslotte een internet forum, maar als iemand geen details geeft over wat er zich afspeelt terwijl hij wel zegt "ik wil mijn leven beëindigen", dan kunnen we niets anders doen dan redeneren dat we hem niet kunnen helpen en dan moet hij hier ook niet komen janken van "mensen begrijjpen me niet" terwijl wij het wel proberen te begrijpen maar hij gewoon geen details wenst te geven.
We kunnen ook niet in zijn hersenen kijken en helaas hebben we geen wondermiddel. Maar als hij zoveel woede in zich heeft, daar kunnen we niet veel mee. Trouwens alle "adviezen" die hier werden gegeven door iedereen zijn vrij voor interpretatie. Je doet ermee wat je wilt. Hij wou continu niets zeggen over hemzelf. Niemand kan een ander in zijn hoofd zien, men baseert zich op wat men leest en dat is ook geen kunst omdat men steeds niet beschikt over "hoe voelt de persoon zich nu eigenlijk". Letters zeggen weinig over een gevoel, vandaar dat het maar een internet forum is.
Je kunt ook gewoon minder vooringenomen en neerbuigend zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
Het blijft tenslotte een internet forum, maar als iemand geen details geeft over wat er zich afspeelt of wat hij eigenlijk wilt terwijl hij wel zegt "ik wil mijn leven beëindigen", dan kunnen we niets anders doen dan redeneren dat we hem niet kunnen helpen en dan moet hij hier ook niet komen janken van "mensen begrijjpen me niet" terwijl wij het wel proberen te begrijpen maar hij gewoon geen details wenst te geven.
We kunnen ook niet in zijn hersenen kijken en helaas hebben we geen wondermiddel. Maar als hij zoveel woede in zich heeft, daar kunnen we niet veel mee. Trouwens alle "adviezen" die hier werden gegeven door iedereen zijn vrij voor interpretatie. Je doet ermee wat je wilt. Hij wou continu niets zeggen over hemzelf. Niemand kan een ander in zijn hoofd zien, men baseert zich op wat men leest en dat is ook geen kunst omdat men steeds niet beschikt over "hoe voelt de persoon zich nu eigenlijk". Letters zeggen weinig over een gevoel, vandaar dat het maar een internet forum is.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon minder vooringenomen en neerbuigend zijn. En inderdaad, ik ben niks verplicht.
Ik heb je met veel respect "behandeld", maar nogmaals jij hebt het zo gezien. Ik wou u gewoon een duwtje in de rug geven, meer niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon minder vooringenomen en neerbuigend zijn.
Je ben ook niet de kwaaie pier, je bedoelt het goed. Je benadert mensen alleen veel te veel vanuit je eigen invalshoek en voetstootse aannames.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb je met veel respect "behandeld", maar nogmaals jij hebt het zo gezien. Ik wou u gewoon een duwtje in de rug geven, meer niet.
Helemaal mee eens hoor; maar dan moet hij niet afkomen met "ik wil mijn leven beëindigen " op een openbare forum zoals hoe jij het zegt!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef aijumu het volgende:
[..]
Dan is het advies heel simpel, niet reageren of afstand nemen. Als jij de noodzaak voelt om te helpen, ga dan naar een leger des heils. En hij absoluut aan niemand verplicht ook maar iets te vertellen over zichzelf, op dit openbare forum. Vergeet dat niet, openbaar iedereen kan alles zien
Dat is dan opnieuw uw mening en we hoeven niet eens te zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je ben ook niet de kwaaie pier, je bedoelt het goed. Je benadert mensen alleen veel te veel vanuit je eigen invalshoek en voetstootse aannames.
Akkoord, als het maar ook wel afgelopen is met die 'blij-blij-niks-aan-de-hand-het-leven-is-een-feestje'-adviesjes van je he?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is dan opnieuw uw mening en we hoeven niet eens te zijn.
hihaho, als je dan ophoudt met "ik wil mijn leven beëindigen, maar wil geen hulp van jullie".quote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Akkoord, als het maar ook wel afgelopen is met die 'blij-blij-niks-aan-de-hand-het-leven-is-een-feestje'-adviesjes van je he?
Als je op een forum als dit je hart gaat luchten kan je verwachten dat je reacties krijgt. Nietszeggend positivisme? Waarom is dat nietszeggend? Jij kan een hoop leren van al die mensen met hun zogenaamde 'nietszeggende positivisme'. Als je niet zit te wachten op advies oid koop dan lekker een dagboek.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef Sicstus het volgende:
Ik kom hier niet uithuilen, ik kom hier om af en toe mijn hart te luchten en om een tegengeluid te geven tegen al dat nietszeggende positivisme. Ik zit niet om advies of een 'hart onder de riem' verlegen. Als dat je niet aanstaat reageer je lekker niet. Je hebt immers geen reageerplicht ofzo.
Heel goed van mij! Ik ben er heel blij mee. Ik werk er namelijk wel hard voor. Als ik ergens niet tevreden over ben kijk ik kritisch naar mezelf en probeer het te veranderen. Als je blijft doen wat je altijd hebt gedaan zal de uitkomst altijd hetzelfde zijn.quote:GOED MAN!
Ik kan mij ontzettend ergeren aan types zoals jij. Als je nou een bepaalde lichamelijke beperking heb ofzo kan ik er nog wel begrip voor opbrengen. Er zijn zat mensen die wel willen maar de mogelijkheden niet hebben. Jij hebt kennelijk een baan en een huis, maar je bent gewoon te lui om het uiterste uit jezelf en je leven te halen. Jij hebt die mogelijkheden wel en je neemt genoegen met vrij weinig. En je bent nieteens gelukkig! Mensen zoals jij moeten niet met een fluwelen handschoen worden aangepakt maar moeten een paar keer flink figuurlijk in elkaar gepompt worden. Misschien helpt dat...Maar kennelijk niet.quote:Ik begrijp eigenlijk niet wat ik je gedaan heb, dat je zo heftig meent te moeten reageren![]()
Ik zou jou het liefst letterlijk in elkaar 'pompen', smerig stuk stront dat je bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je op een forum als dit je hart gaat luchten kan je verwachten dat je reacties krijgt. Nietszeggend positivisme? Waarom is dat nietszeggend? Jij kan een hoop leren van al die mensen met hun zogenaamde 'nietszeggende positivisme'. Als je niet zit te wachten op advies oid koop dan lekker een dagboek.
[..]
Heel goed van mij! Ik ben er heel blij mee. Ik werk er namelijk wel hard voor. Als ik ergens niet tevreden over ben kijk ik kritisch naar mezelf en probeer het te veranderen. Als je blijft doen wat je altijd hebt gedaan zal de uitkomst altijd hetzelfde blijven.
[..]
Ik kan mij ontzettend ergeren aan types zoals jij. Als je nou een bepaalde lichamelijke beperking heb ofzo kan ik er nog wel begrip voor opbrengen. Er zijn zat mensen die wel willen maar de mogelijkheden niet hebben. Jij hebt kennelijk een baan en een huis, maar je bent gewoon te lui om het uiterste uit jezelf en je leven te halen. Jij hebt die mogelijkheden wel en je neemt genoegen met vrij weinig. En je bent nieteens gelukkig! Mensen zoals jij moeten niet met een fluwelen handschoen worden aangepakt maar moeten een paar keer flink figuurlijk in elkaar gepompt worden. Misschien helpt dat...Maar kennelijk niet.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zou jou het liefst letterlijk in elkaar 'pompen', smerig stuk stront dat je bent.
Lekker met rust laten! Wat is het nut? Waarom je energie in hem steken als je dat blijkbaar toch niet waard vind? Al zou hij confrontaties uit de weg gaan, je posts gaan zijn situatie toch niet veranderen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ga er nou eens inhoudelijk op in. Maar dat durf je zeker weer niet. Want jij gaat al heel je leven confrontaties uit de weg.
En dm je adres maar. Ik wil ook wel ergens met je afspreken. Kan je lachen. Gezien jouw lichamelijke toestand die jij hebt beschreven kan ik waarschijnlijk m'n kleine nichtje ook wel sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |