Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True... Maar ja, zo veel opties, en iedere gek weet er minimaal 1 te vinden
Sp3ccie of Specu?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:38 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg zeg zeg, niet zo lullig tegen mijn Spekkie.
Dankquote:
Beiden, maar voor nu de laatste.quote:
Ja, "ken" je al langer dan vandaagquote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.
De eerste al tijden niet gezien trouwens, maar kom hier ook niet zo vaak..quote:
Spannund...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Voorvocht en ik hebben een verleden.
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, "ken" je al langer dan vandaag
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heurquote:
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?quote:
*vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heur
Ben zeer vereerdquote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.
Ga zo terug naar BCAquote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.quote:
Ik wil naar Istanbul. Weet niet of dat verstandig is en of ik durf maar ik wil.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga zo terug naar BCAPraag niet geweest helaas, wel Boedapest
Lul al jaren met je mee en tegen je in.. Geen verrassing lijkt me zoquote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.
Uiteraard niet, niemand keert me de rug toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul al jaren met je mee en tegen je in.. Geen verrassing lijkt me zo
Liesje en ik denken daar anders over knulquote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Specularium het volgende:
Liesje woont in Den Haag, daar woont zo'n beetje heel Europa door elkaar.
Hoef je nooit op reis.
Kan prima naar wat ik gehoord heb..quote:Op zondag 16 maart 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil naar Istanbul. Weet niet of dat verstandig is en of ik durf maar ik wil.
Ze zei knul tegen me.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liesje en ik denken daar anders over knul
Oehhhhhhhhh.quote:
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard niet, niemand keert me de rug toe.
Behalve gewillige bottom jongens.
Ik houd van Den Haag. Mijn stad, mijn straat, mij duinen en mijn zee. En mijn zomers. Maar ik vind het heel leuk om vreemde steden te bekijken. In Praag zelfs met vreemd geld betalen. Weg zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Specularium het volgende:
Liesje woont in Den Haag, daar woont zo'n beetje heel Europa door elkaar.
Hoef je nooit op reis.
Oeh JUIST septemberquote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd van Den Haag. Mijn stad, mijn straat, mij duinen en mijn zee. En mijn zomers. Maar ik vind het heel leuk om vreemde steden te bekijken. In Praag zelfs met vreemd geld betalen. Weg zijn.
Maar in juni, juli, augustus, september ga ik nergens.
Doch, een juiste conclusie.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?
Gelijk heeft ie.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?
Ik hou van juiste conclusiesquote:
Ach, als hij jou lief vindt...quote:
Eerst de nach enzo. Parkpop! En zeeheldenfestival.quote:
Mannen neuken nou eenmaal, niet andersom.quote:
Ik vind september (en dan vooral de eerste helft) ultiem als vakantiemaand...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst de nach enzo. Parkpop! En zeeheldenfestival.![]()
Ik ga meestal een paar avonden maar soms elke. Vorig jaar Ruskaja oid, geweldig!!
Zeg jij...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe dan weer niet aan herenliefde.
Mooi accent hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje echt leuk, nee ik ben niet mooi maar word er altijd vrolijk van.
Jij neukt mannen toch? Of mietjes?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mannen neuken nou eenmaal, niet andersom.
Dit mensen, noemen wij nou een "ramp".quote:
Ligt eraan hoe diep mijn pener er al inzit, die maakt van elke man een mietje.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij neukt mannen toch? Of mietjes?
Nee, een mislukt NH-accent gemixt met je huidige boerenaccent...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit mensen, noemen wij nou een "ramp".
Jij neukt geen mannen.. Want mannen neuken.. Toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep mijn pener er al inzit, die maakt van elke man een mietje.
Hoppa.
Mijn NH-accent is nochtans prima.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een mislukt NH-accent gemist met je huidige boerenaccent...
Zomers in Den Haag. Ook wel eens dat het begin oktober nog strandweer is. Jum!quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind september (en dan vooral de eerste helft) ultiem als vakantiemaand...
Het ging m het wijsje. En meisjes. Maar je hebt gelijk, jouw accent is leuker.quote:
Niks bijzonders.quote:
Klopt, dat zijn hommels.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij neukt geen mannen.. Want mannen neuken.. Toch?
Volgens wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn NH-accent is nochtans prima.
De enige mening die er toe doet, namelijk mezelf.quote:
Ja, in oktoberquote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomers in Den Haag. Ook wel eens dat het begin oktober nog strandweer is. Jum!
[..]
Het ging m het wijsje. En meisjes. Maar je hebt gelijk, jouw accent is leuker.
Vergeten, sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 02:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige mening die er toe doet, namelijk mezelf.
Wel bij de les blijven he.quote:
Ja het is na 2-en he? Ook ik vergeet wel eens wat.. Menselijk enzo..quote:
Je was buiten, dat kan niet treuriger zijn dan wat wij hier al heel de avond doen. Good job!quote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Was net op een half gaar feestje in de kroeg. Wet was eigenlijk best een treurige bedoening.
Voor de gemiddelde cynicus als u en ik is het natuurlijk prima vermaak.quote:
Lijkt me niet.. Of als je een lul bent misschien welquote:
Als je humor maar zwart genoeg is wel.quote:
Gaat ie niet eens dood op het eind?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde cynicus als u en ik is het natuurlijk prima vermaak.
Afgezien van het eind-goed-al-goed einde, het is en blijft natuurlijk Hollywood.
Nee, je kan niet alles hebben he.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ie niet eens dood op het eind?
Teveel tokkies en volslagen debielen waren weer op pad helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Je was buiten, dat kan niet treuriger zijn dan wat wij hier al heel de avond doen. Good job!
Maar meneer feestbeest, wat doe je hier eigenlijk?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je kan niet alles hebben he.
Alleen blanke Walts gaan dood op het einde.
Godver, heb ik m'n kelder weer open laten staan per ongeluk?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Teveel tokkies en volslagen debielen waren weer op pad helaas.
op FOK! ?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Teveel tokkies en volslagen debielen waren weer op pad helaas.
Ik ben gisteren wezen stappen, dus vandaag is mijn balansdag.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar meneer feestbeest, wat doe je hier eigenlijk?
Nee. In de kroeg. Net toen ik weg ging vlogen er weer een stel elkaar uit het niks aan. Dat is ook altijd wel bijzonder.quote:
Juist op Fok! Hoe lang ben je mod eig?quote:
Belangrijk zo nu en dan, ook voor de lever.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben gisteren wezen stappen, dus vandaag is mijn balansdag.
Echt hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gisteren wezen stappen, dus vandaag is mijn balansdag.
Al lang genoeg om mijn notes eens een keer te hebben toegestuurd, wat hij nog steeds niet gedaan heeft, die huichelaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist op Fok! Hoe lang ben je mod eig?
Die heeft dan weer geen balansdag vandaag.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Belangrijk zo nu en dan, ook voor de lever.
Die kon je zelf inzienquote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al lang genoeg om mijn notes eens een keer te hebben toegestuurd, wat hij nog steeds niet gedaan heeft, die huichelaar.
Vanaf half augustus ongeveer.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist op Fok! Hoe lang ben je mod eig?
Ah ik heb er sinds mijn ontslag een heel scala bij.quote:
Zelfs geen kleurtje waardig.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel: ik niet,,, Maar ik ben dan ook maar FP-crew
Rare zet, maar dat vind ik mbt meer mods..quote:
Hij is mijn vervanger, en hij is de enige die enigszins bij mij in de buurt komt qua karaktersnede.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare zet, maar dat vind ik mbt meer mods..
Hier niet neequote:
Nu gaan we het krijgen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare zet, maar dat vind ik mbt meer mods..
"And on that bombshell..."quote:
Oneens, en mbt meer benoemingen. Al is het al bizar dat ik ik de crew kon, dus verbaasd me niet echt..quote:Op zondag 16 maart 2014 02:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is mijn vervanger, en hij is de enige die enigszins bij mij in de buurt komt qua karaktersnede.
Dus prima zet.
Saaierdquote:Op zondag 16 maart 2014 02:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"And on that bombshell..."
Ik ga slapen.
Meh, ik ben mod geworden na een permban, dus het zegt niks. Lekker schijt aan hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens, en mbt meer benoemingen. Al is het al bizar dat ik ik de crew kon, dus verbaasd me niet echt..
Krijgen? Gratis? Mijn mening?quote:
En ze hadden geen popcorn in de kroeg zeker?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. In de kroeg. Net toen ik weg ging vlogen er weer een stel elkaar uit het niks aan. Dat is ook altijd wel bijzonder.
Dat wist ik TOEN AL VS, slaap lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 02:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ik ben mod geworden na een permban, dus het zegt niks. Lekker schijt aan hebben.
Anyway, trusten.
Als we er voor zouden moeten betalen was je allang geband geweest, dus ja.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 02:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we er voor zouden moeten betalen was je allang geband geweest, dus ja.
Mooie afsluiter VS, trusten.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we er voor zouden moeten betalen was je allang geband geweest, dus ja.
Tokkies die elkaar slopen heb ik inmiddels wel genoeg gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
En ze hadden geen popcorn in de kroeg zeker?
Maar je kunt het niet zo goed (al denk je van wel)quote:
Die jaquote:Op zondag 16 maart 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh waxht, jij was degene waarbij ik niet wist waar hij modde?
Trouwen dan maar. maar je moet wel mijn 43 katten aanbidden...quote:Op zondag 16 maart 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die ja
Ik mod op nummer 215, afdeling magisch internetgeld
Oh heej, dinges is er ook! Hoi dingesquote:
Moet dat perse nu meteen? Trek net mijn biertje openquote:Op zondag 16 maart 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trouwen dan maar. maar je moet wel mijn 43 katten aanbidden...
Maxje, hoe jong ben je ook alweer?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh heej, dinges is er ook! Hoi dinges
Jij doet iets met banken toch?
[..]
Moet dat perse nu meteen? Trek net mijn biertje open
Mijn kad kwam net een paar keer voorbij met random spullen dus die is waarschijnlijk op bed te vinden met een collectie papieren/sleutels/speeltjes. Daar al gekeken?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer niet, en waar die 43 magische katten zijn is me ook nooit duidelijk geworden
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 02:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn kad kwam net een paar keer voorbij met random spullen dus die is waarschijnlijk op bed te vinden met een collectie papieren/sleutels/speeltjes. Daar al gekeken?
Ik ben te lui om te gaan kijken maar aan zijn verzameldrang eerder te merken was het bedtijd voor poesquote:
Ho, wacht ff? Wie bedoel je met "poes"????quote:Op zondag 16 maart 2014 02:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te gaan kijken maar aan zijn verzameldrang eerder te merken was het bedtijd voor poes
Mijn katquote:Op zondag 16 maart 2014 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, wacht ff? Wie bedoel je met "poes"????
Zal ik de politie en de GGZ bellen?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik space vet hard en dan jkan ik niet slapen. En mijn mobiel is erg traag
Erg belangrijkquote:Op zondag 16 maart 2014 02:50 schreef Maxbet het volgende:
Ik moet sowieso bijna gaan slapen want biertje en peuken zijn bijna op
Nee dat is niet nodig en ik heb morgen contact, maar ik wil slapen en dat lukt nietquote:Op zondag 16 maart 2014 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal ik de politie en de GGZ bellen?
Nou?
Yoki, kap met trippenquote:Op zondag 16 maart 2014 02:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik space vet hard en dan jkan ik niet slapen. En mijn mobiel is erg traag
Dan doe je maar alsof...quote:Op zondag 16 maart 2014 02:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig en ik heb morgen contact, maar ik wil slapen en dat lukt niet
Bemoei je er niet mee opzoutenquote:
JA BAASquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is die schaatster....Annette Gerritsen, alleen die sproet heeft een eigen willetje gekregen en is omhoog gekropen.quote:
Omdat ik het idee heb dat andere politieke partijen privacy niet zo belangrijk vinden.quote:
Als ik dat programma van hun zo bekijk hebben ze valide punten op IT gebied, maar voor de rest willen ze vooral leuke dingen doen voor mensen en zijn ze niet van het aanpakken van problemen.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net dat topic over Ancilla gelezen en die filmpjes bekeken. Als ik in Amsterdam zou wonen zou ik misschien wel op haar stemmen.
Correct, en dat niet alleen in NLquote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat andere politieke partijen privacy niet zo belangrijk vinden.
Argumenten als parkeren op kenteken, camera's op straat etc etc vind ik nogal onzinnig. Wat betreft gegevens gebruiken voor commerciele doeleinden zonder toestemming ben ik het er wel mee eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat andere politieke partijen privacy niet zo belangrijk vinden.
Waarom is dat onzinnig?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Argumenten als parkeren op kenteken, camera's op straat etc etc vind ik nogal onzinnig.
Jij weet ook dat het geen echte keuze is, omdat er vaak geen alternatieven zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:40 schreef Tem het volgende:
Ten eerste kies je zelf voor dat soort diensten en wat betreft het ov-kaart argument. Je kan ook kiezen voor een anonieme ov-kaart bijvoorbeeld. Cameratoezicht is er voornamelijk om de samenleving te dienen en niet om de burger maar een beetje te pesten. Dat de belastingdienst al veel van je gegevens invoert zie ik ook niet echt als een schending van je privacy. Aangezien ze het toch moeten controlen is het alleen maar handig dat ze de juiste gegevens alvast binnen hebben.
En we hebben nu ook al tijden die faciliteiten wel, maar volgens mij hebben er nog steeds geen massa's burgers last van. Dus als ik je conclusie van "we hadden geen last toen het er nog niet was" moet doortrekken dan zou je met "minder privacy" ook geen problemen moeten hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het geen echte keuze is, omdat er vaak geen alternatieven zijn.
Ik wil gewoon een kaartje aan het loket kopen, maar dat kan niet meer....hoezo keuze?
Cameratoezicht is een epidemie die zich steeds verder uitbreid. Begonnen met allerlei goede intenties woekert het steeds verder de samenleving in. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen, maar ontpopt zich als een monster wat niet meer te stoppen is.
We hebben het tijden zonder gedaan en dat ging ook prima. Het is niet zo dat er nu opeens geen criminaliteit meer is. Opbokken met die dingen en ritueel verbranden op de paasbult. (Hoewel paasbulten wrs ook al verboden zullen zijn.)
Dit dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het geen echte keuze is, omdat er vaak geen alternatieven zijn.
Ik wil gewoon een kaartje aan het loket kopen, maar dat kan niet meer....hoezo keuze?
Cameratoezicht is een epidemie die zich steeds verder uitbreid. Begonnen met allerlei goede intenties woekert het steeds verder de samenleving in. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen, maar ontpopt zich als een monster wat niet meer te stoppen is.
We hebben het tijden zonder gedaan en dat ging ook prima. Het is niet zo dat er nu opeens geen criminaliteit meer is. Opbokken met die dingen en ritueel verbranden op de paasbult. (Hoewel paasbulten wrs ook al verboden zullen zijn.)
Lekker boeiend, je hebt er ook geen last van. Ik snap echt niet waarom of mensen er zo'n probleem mee hebben dat je traceerbaar bent. De AIVD kan gewoon je mobieltje aftappen qua lokatie en daarmee is de OV kaart peanuts, evenals een kastje in je auto, en noem maar op.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef YokiKater het volgende:
Je wilt niet weten wat en in welke mate er allemaal gecontroleerd wordt aan data. Privacy bestaat niet meer.
Nee, ik weet nog steeds vrij anoniem te blijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
Maar heb je daar nou werkelijk gevolgen van ondervonden?
Ik kan me niet vinden in je argument. Privacy is een grondrecht. Dat ik het niet merk als ik afgeluisterd word als ik mijn ouders bel of dat ik door 100 camera's gefilmd wordt op het traject van Brussel naar Rotterdam betekent niet dat het zomaar zou moeten kunnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je hebt er ook geen last van. Ik snap echt niet waarom of mensen er zo'n probleem mee hebben dat je traceerbaar bent. De AIVD kan gewoon je mobieltje aftappen qua lokatie en daarmee is de OV kaart peanuts, evenals een kastje in je auto, en noem maar op.
Maar heb je daar nou werkelijk gevolgen van ondervonden?
Je staat onder permanent toezicht van KLPD en GGD, ik neem aan dat 99% van de Nederlanders anoniemer is dan jij.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog steeds vrij anoniem te blijven.
Ik vind het gewoon een te hoog alu-hoedje gehalte hebben om overal wat achter te zoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in je argument. Privacy is een grondrecht. Dat ik het niet merk als ik afgeluisterd word als ik mijn ouders bel of dat ik door 100 camera's gefilmd wordt op het traject van Brussel naar Rotterdam betekent niet dat het zomaar zou moeten kunnen.
Als iemand die ik niet ken vermoord wordt heb ik daar zelf geen last van, maar ben ik wel blij dat de dader daarvoor gestraft wordt.
GGZ, en ik werk voor de Landelijke Politiequote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je staat onder permanent toezicht van KLPD en GGD, ik neem aan dat 99% van de Nederlanders anoniemer is dan jij.
Tenzij je urenlang zit te turen naar kinderporno of drugs online zit te verhandelen maakt het geen reet uit of je al dan wel of niet met proxy zit te werken. En aangezien ik aanneem dat niemand hier voldoet aan de eerste 2 voorwaarden hoef je je er ook niet druk over te maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
GGZ, en ik werk voor de Landelijke Politie, maar dat terzijde, ik heb een patientendossier ja en sta ook ingeschreven bij de Gemeente en heb een ID kaart bla bla.. Maar internet; ik maak gebruik van IP adressen die niet op mijn naam staan, valse MAC-adressen en mijn mobiel gebruik ik slechts op 2 vaste locaties.
Dat is waar, het is misschien grotendeels gevoelsmatig. Maar toch gebruikt het merendeel van de mensen toch ook een nickname op het WWW. Men heeft het gewoon liever niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij je urenlang zit te turen naar kinderporno of drugs online zit te verhandelen maakt het geen reet uit of je al dan wel of niet met proxy zit te werken. En aangezien ik aanneem dat niemand hier voldoet aan de eerste 2 voorwaarden hoef je je er ook niet druk over te maken.
Als de AIVD geinteresseerd is in welke TV ik google of welke DVD's ik naar zit te kijken op Bol.com dan moeten ze dat maar doen.
Dat is omdat ik niet wil dat m'n werkgever al m'n meningen meekrijgt, maar dat de overheid dat leest zal me eigenlijk een worst wezen. Die heeft wel grotere gekkies waar ze zich op focussen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is waar, het is misschien grotendeels gevoelsmatig. Maar toch gebruikt het merendeel van de mensen toch ook een nickname op het WWW. Men heeft het gewoon liever niet.
Volgens jou ja....niet boeiend dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
En we hebben nu ook al tijden die faciliteiten wel, maar volgens mij hebben er nog steeds geen massa's burgers last van.
Ik pin eigenlijk amper tot nooit, maar een prima voorbeeld over de "keuzevrijheid" die we tegenwoordig hebben ja. Je wordt gedwongen om deel te nemen aan een systeem wat je eigenlijk niet wilt en wat je vrijheden enorm inperkt. Ik wil gewoon cash betalen en cash geld ontvangen, zonder dat ik daar allerlei pasjes voor nodig heb maar helaas....die keuze heb ik dus vaak niet meer, dus kom niet aan met het feit dat onze keuzevrijheid (en als gevolg daarvan onze privacy) niet enorm aangetast is de afgelopen decennia, want de Stasi zou jaloers zijn op alle controles die er tegenwoordig worden gevoerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:51 schreef Tem het volgende:
Maar goed, niemand wil dus ook meer pinnen begrijp ik hier uit? Aangezien je dan ook tracebaar bent.
Ook goed, iedereen heeft massaal last van de AIVD. Wat jij wilt jonge.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens jou ja....niet boeiend dus.
[..]
Ok, maar je weet dat de overheid en ICT nog steeds niet goed samengaan? Dus er bestaan databases met persoonlijke informatie over mensen, die zijn te hacken.. en dat gebeurt ook wel eens en dan komt er het 1 en ander online te staan. Dat wordt bijvoorbeeld gedaan met usernames/mailadressen en wachtwoorden, maar stel dat er straks ook hele medische dossiers worden gedumpt op het net.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is omdat ik niet wil dat m'n werkgever al m'n meningen meekrijgt, maar dat de overheid dat leest zal me eigenlijk een worst wezen. Die heeft wel grotere gekkies waar ze zich op focussen.
Dat lijkt me eigenlijk best geweldig, in de toekomst. Dat je huiscomputer (zoals in die sci-fi films) gewoon alles van je bijhoud en je gewoon up-to-date houdt met alles wat je belangrijk vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goedemorgen Dhr Voorschrift, heeft u lekker gepoept? Uw favoriete wc-papier is vandaag in de aanbieding bij C1000.
Toegegeven, dat heeft zeker wel wat en is natuurlijk ultiem gemakkelijk. Maar zou je je ook gemakkelijk voelen als dit soort info voor alles en iedereen in te zien is?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk best geweldig, in de toekomst. Dat je huiscomputer (zoals in die sci-fi films) gewoon alles van je bijhoud en je gewoon up-to-date houdt met alles wat je belangrijk vindt.
"Goedemorgen, het is zo-en-zo warm buiten, dit is de voorspelling, u heeft 3 nieuwe mails van die en die, u eerste afspraak is zolaat, dit en dit is in de aanbieding, kan ik verder nog iets voor u doen?"
Geniaal.
Naja, als jij bij mij bent en ik zet de computer aan dan kan je nu ook wel aan de banners zien wat ik zoal belangrijk vind of naar google. Dus zoveel verschil is er niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toegegeven, dat heeft zeker wel wat en is natuurlijk ultiem gemakkelijk. Maar zou je je ook gemakkelijk voelen als dit soort info voor alles en iedereen in te zien is?
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een te hoog alu-hoedje gehalte hebben om overal wat achter te zoeken.
Mjah, jij bent gewoon denk ik een heel open persoon met weinig geheimen en schaamte, dat is natuurlijk mooi maar niet ieder mens is zo open.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja, als jij bij mij bent en ik zet de computer aan dan kan je nu ook wel aan de banners zien wat ik zoal belangrijk vind of naar google. Dus zoveel verschil is er niet.
Waar moeten we ons voor schamen dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, jij bent gewoon denk ik een heel open persoon met weinig geheimen en schaamte, dat is natuurlijk mooi maar niet ieder mens is zo open.
Wat een deprimerende opmerking. We kunnen er niks aan doen dus laten we het allemaal maar gebeuren. Gelukkig zijn er nog mensen die opkomen voor hun rechten en idealen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit. En ook, je doet er toch niets aan dus het heeft weinig zin om je er druk om te maken.
Oh op mij heeft het helemaal geen deprimerend effect hoor, ik heb er geen last van dus hoef er ook niet zoveel mee. Maar ook voor de mensen die zich aangetast voelen in hun rechten en zich daar gruwelijk druk om maken zou dat mijn advies zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een deprimerende opmerking. We kunnen er niks aan doen dus laten we het allemaal maar gebeuren. Gelukkig zijn er nog mensen die opkomen voor hun rechten en idealen.
Mjah, ik begrijp het wel en ik ben zelf ook vrij open en eerlijk. Maar ik heb echt geen behoefte om alles gekoppeld aan mijn identiteit te hebben en dat bepaalde dingen gewoon openbaar online te vinden zijn. Ik heb ook niet voor niets nicknames op internet.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar moeten we ons voor schamen dan?
We zijn allemaal mensen, dus dat we allemaal kijken naar kleding, porno, auto's, marktplaats, bol.com en al die zooi is vrij logisch. Daar hoef ik echt niet voor te spioneren om dat te weten.
Mijn online gedrag bestaat voornamelijk uit muziek op youtube kijken, bol.com surfen, films streamen via solarmovie.so, beleggingswebsites afstruinen, lullen op fok en af en toe porno en online winkels. Nou, bespaar ik iedereen weer wat moeite door 't gewoon te zeggen. Hoppa. Als dat al interessant is voor de overheid dan is het scala aan bedreigingen voor dit land wel erg belabberd.
Dat valt best mee, hier wordt ie vrijwel nooit gebruikt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Die alu-hoedje opmerking die hier op Fok! altijd te pas en te onpas wordt gemaakt komt me ook mijn neus uit.
Zoals ik al zei, dat is voornamelijk omdat ik m'n mening vrij wil kunnen geven zonder dat degene die mijn rekeningen betaalt daar inzicht in heeft. Heeft verder weinig te maken met het al dan wel of niet vertrouwen van de overheid. Ik wantrouw m'n werkgever meer dan de overheid wat dat betreft.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik begrijp het wel en ik ben zelf ook vrij open en eerlijk. Maar ik heb echt geen behoefte om alles gekoppeld aan mijn identiteit te hebben en dat bepaalde dingen gewoon openbaar online te vinden zijn. Ik heb ook niet voor niets nicknames op internet.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een deprimerende opmerking. We kunnen er niks aan doen dus laten we het allemaal maar gebeuren. Gelukkig zijn er nog mensen die opkomen voor hun rechten en idealen.
Precies.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef Tem het volgende:
Ik vind het prima als niemand meer van de sociale voorzieningen gebruik wil maken zodat ze niet meer tracebaar zijn. Ga maar in een kartonnendoos op de hei wonen ofzo.
Ja het spijt me zeer, maar bijna niemand zit zo achter z'n PC.quote:
Waarom zou je dat als advies geven? In wat voor samenleving leven we dan in hemelsnaam?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh op mij heeft het helemaal geen deprimerend effect hoor, ik heb er geen last van dus hoef er ook niet zoveel mee. Maar ook voor de mensen die zich aangetast voelen in hun rechten en zich daar gruwelijk druk om maken zou dat mijn advies zijn.
Ik denk dat je de overheid wat dat betreft wijzer maakt over je denkwijzen wanneer jij in protest gaat staan voor het parlement dan wanneer je gewoon je gangetje gaat hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat als advies geven? In wat voor samenleving leven we dan in hemelsnaam?
Het is toch een ontzettend deprimerend idee om alles maar te laten gebeuren omdat je er toch niks aan kunt doen, of omdat je denkt dat je er niks aan kunt doen?
Als burgers kunnen we onze stem laten horen, we kunnen opkomen tegen beslissingen die onze rechten beperken, en ik vind het meer dan logisch dat we daar gebruik van maken.
Jouw mening, ik zie hem te vaak langskomen als mensen even niks weten te zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat valt best mee, hier wordt ie vrijwel nooit gebruikt.
Geef eens een paar voorbeelden dan uit deze reeks?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jouw mening, ik zie hem te vaak langskomen als mensen even niks weten te zeggen.
Ja, dat is toch ook mijn bedoeling?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat je de overheid wat dat betreft wijzer maakt over je denkwijzen wanneer jij in protest gaat staan voor het parlement dan wanneer je gewoon je gangetje gaat hoor.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Als burgers kunnen we onze stem laten horen, we kunnen opkomen tegen beslissingen die onze rechten beperken, en ik vind het meer dan logisch dat we daar gebruik van maken.
Je hebt gewoon voor 10 euro een anonieme kaart die je kan opwaarderen en gebruiken.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel ik ook geen OV kaart wil, maar dat heeft meer te maken dat ik nooit met het OV gaat en ik weiger zo'n domme kaart aan te schaffen met saldo voor die ene keer per jaar dat ik 3 euro spendeer in de trein.
Ik heb het niet over deze reeks, Tem. Ik had het over Fok! in het algemeen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden dan uit deze reeks?
Wees getroost, de overheid boeit jouw reisgedrag etc. ook niet. Die afluisterpraktijken waar iedereen zo moeilijk over doet zijn gewoon gebaseerd op steekwoorden waardoor je gesprek er al dan wel of niet uitspringt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook mijn bedoeling?Mijn mening laten horen in de hoop dat er iets verandert?
Wat de overheid niks aangaat is welke trein ik wanneer neem, wie ik email, waar ik over praat over de telefoon en waar ik mijn boodschappen doe.
Maar daarmee kun je geen 40% korting krijgen, toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt gewoon voor 10 euro een anonieme kaart die je kan opwaarderen en gebruiken.
Dat is dan al 7 euro duurder dan wat ik nodig ben, dus nee dankje.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt gewoon voor 10 euro een anonieme kaart die je kan opwaarderen en gebruiken.
Als het ze niet boeit moeten ze die informatie ook niet verzamelen en opslaan. Dat zou al een hele stap vooruit zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees getroost, de overheid boeit jouw reisgedrag etc. ook niet. Die afluisterpraktijken waar iedereen zo moeilijk over doet zijn gewoon gebaseerd op steekwoorden waardoor je gesprek er al dan wel of niet uitspringt.
Weet ik niet, waarschijnlijk niet. Maar jij wilt dus alle voordeeltjes op jouw voorwaarden?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar daarmee kun je geen 40% korting krijgen, toch?
Je verwart interesse in anti-terrorisme met interesse in jouw supermarktgedrag.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het ze niet boeit moeten ze die informatie ook niet verzamelen en opslaan. Dat zou al een hele stap vooruit zijn.
En van YokiKater met z'n drone met GoPro camera.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef Tem het volgende:
En nu ga ik naar buiten, onder het toeziend oog van de overheid.
Pinpas, ID kaart en OV kaart in de aanslag, je hebt toch niks te verbergen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef Tem het volgende:
En nu ga ik naar buiten, onder het toeziend oog van de overheid.
Hoe weet jij dat ze dat weggooien? Als we daar nou eens zicht in hadden zouden we inderdaad een beter perspectief hebben. Nu wordt er altijd lekker omheen gedraaid en kunnen we alleen maar raden naar wat er wel en niet verzameld en bewaard wordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verwart interesse in anti-terrorisme met interesse in jouw supermarktgedrag.
Jij bent maar 0.00000000000000000001% van de metadata waar ze geen reet mee doen en meteen weggooien, dat je 't even weet, in perspectief.
Ik ben al uitgeschreven in Nederland, Tem.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Tem het volgende:
Exact. Laat jij je volgende week even uitschrijven overal Njosvels?
Die heb ik niet om te spioneren, dat NSA "registratienummer" is een grap.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En van YokiKater met z'n drone met GoPro camera.
Pot verwijt de ketel verhaal zegmaar.
Maak niet uit waar je woont. Brussel mag ook, die boze EU. Ook gelijk bij je opleiding even doorgeven.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben al uitgeschreven in Nederland, Tem.
De overheid net zo min, denk je werkelijk dat die bijhouden via camera's waar jij loopt?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb ik niet om te spioneren, dat NSA "registratienummer" is een grap.
Dan heb ik geen toekomst meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Maak niet uit waar je woont. Brussel mag ook, die boze EU. Ook gelijk bij je opleiding even doorgeven.
Chill joh. Oops doe ik het weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat als advies geven? In wat voor samenleving leven we dan in hemelsnaam?
Het is toch een ontzettend deprimerend idee om alles maar te laten gebeuren omdat je er toch niks aan kunt doen, of omdat je denkt dat je er niks aan kunt doen?
Ik zeg niet dat idealen leeftijdsgebonden zijn maar voor mij persoonlijk wel. Niet dat ik geen idealen meer heb hoor, maar ik houd ze gewoon liever klein.quote:Mijn ik van twintig jaar, die denkt in uitroeptekens
In zwart en wit, dwars tegen alles in
Gematigd en voorzichtig zijn, vindt-ie
Water bij de wijn
Hij wil alles of niks en niks er tussen in
Een rugzak vol met idealen, dat is mijn ik van twintig jaar
Dat wordt later bakzeil halen, want die zak is veel te zwaar
Mijn ik van dertig jaar is teruggekomen
Van: "Zeker weten, zwart en wit" en "Ik heb gelijk!"
Hij nuanceert met zijn verstand
De waarheid tot een diamant
Die steeds van kleur verandert als je anders kijkt
Hij geeft absoluut het voordeel aan de twijfel
Maar soms krijgt-ie opeens zo'n heimwee naar
Dat stompzinnige geloof in idealen
Van zijn uitgesproken ik van twintig jaar
Omdat het niet interessant is, en opslagcapaciteit beperkt en duur is.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze dat weggooien? Als we daar nou eens zicht in hadden zouden we inderdaad een beter perspectief hebben. Nu wordt er altijd lekker omheen gedraaid en kunnen we alleen maar raden naar wat er wel en niet verzameld en bewaard wordt.
Facial recognition camera's, al van gehoord?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De overheid net zo min, denk je werkelijk dat die bijhouden via camera's waar jij loopt?
Nee, die kijken hooguit of ik planten op zolder heb staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De overheid net zo min, denk je werkelijk dat die bijhouden via camera's waar jij loopt?
Ja ze houden iedere huisvrouw nouwlettend in de gaten. Uw merk inlegkruisje is vitale info voor de staatsveiligheid en wordt derhalve geanalyseerd en bewaard.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Facial recognition camera's, al van gehoord?
Dat is geile shit hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ze houden iedere huisvrouw nouwlettend in de gaten.
Want jij bent geen gemiddelde burger?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik word voor m'n werk om de zoveel tijd compleet doorgelicht, als ik er al geen problemen mee en geen last van ondervind heb dan moet de gemiddelde burger er eigenlijk al helemaal geen probleem mee hebben denk ik zo.
Juist wel, daarom ook juist.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want jij bent geen gemiddelde burger?
Uiteraard vind ik mijn angst niet onzinnig, anders zou het geen angst zijn. Jij ziet niet in hoe waardevol kennis is, en dan bedoel ik kennis over alles wat de burgers doen en wat hen bezig houdt.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ze houden iedere huisvrouw nouwlettend in de gaten. Uw merk inlegkruisje is vitale info voor de staatsveiligheid en wordt derhalve geanalyseerd en bewaard.
Zie je zelf hoe onzinnig je angst is?
Tja, screenings.. kijken of je chantabel bent, heb ik ook gehad. Geen probleem.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik word voor m'n werk om de zoveel tijd compleet doorgelicht, als ik er al geen problemen mee en geen last van ondervind heb dan moet de gemiddelde burger er eigenlijk al helemaal geen probleem mee hebben denk ik zo.
Althans, ik heb m'n handtekening er gewoon voor gezet, je moet er wel toestemming voor geven.
O.a. inderdaad, maar ik sta ook op de kieslijst dit jaar, daar ben je ook alweer voor doorgespit op andere gebieden etc.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, screenings.. kijken of je chantabel bent, heb ik ook gehad. Geen probleem.
De Belgische overheid is veel te incompetent om mensen effectief in de gaten te houdenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Maak niet uit waar je woont. Brussel mag ook, die boze EU. Ook gelijk bij je opleiding even doorgeven.
Dat lijkt me sterk, het zou technisch mogelijk zijn dat iemand alles van u weet, maar het lijkt me sterk dat iemand dermate in u geïnteresseerd is.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O.a. inderdaad, maar ik sta ook op de kieslijst dit jaar, daar ben je ook alweer voor doorgespit op andere gebieden etc.
En dat is al meer dan de gemiddelde persoon qua toezicht heeft, dus wat boeit het dan? Ik denk dat ze zo onderhand wel alles van me weten, maar ik heb er 0,0 last van.
Ach die screenings worden gedaan en als 't dan allemaal groen licht is dan verdwijnt het weer in een stoffig hoekje inderdaad. Ze worden zo gemiddeld voor mij iets van 3 a 4 keer per jaar gedaan, kan me niet voorstellen dat wat ik in de tussentijd doe echt interessant is allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het zou technisch mogelijk zijn dat iemand alles van u weet, maar het lijkt me sterk dat iemand dermate in u geïnteresseerd is.
Overigens zijn die screenings wel net anders, omdat u daar zelf akkoord mee bent gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach die screenings worden gedaan en als 't dan allemaal groen licht is dan verdwijnt het weer in een stoffig hoekje inderdaad. Ze worden zo gemiddeld voor mij iets van 3 a 4 keer per jaar gedaan, kan me niet voorstellen dat wat ik in de tussentijd doe echt interessant is allemaal.
Goeie.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef Reya het volgende:
[..]
De Belgische overheid is veel te incompetent om mensen effectief in de gaten te houden
quote:Het jarenlang bedelen op straat is voor een blinde vrouw uit Saudi-Arabië een winstgevende activiteit geweest. Na haar plotselinge overlijden op 100-jarige leeftijd bleek dat de vrouw in het geheim geld en goederen met een totale waarde van ruim 700.000 euro bezat, aldus de Arabische zender al-Jazeera zondag.
Eisha bracht een groot deel van haar leven al bedelend door in de Saudische havenstad Jeddah. Haar buren waren sprakeloos toen na haar overlijden bleek dat de vrouw een grote som geld, juwelen, gouden munten en vier gebouwen bezat.
Een goede vriend van haar was één van de weinige mensen die al langer wist dat Eisha rijk was, omdat ze hem in vertrouwen had genomen. Tegen al-Jazeera zei hij dat de vrouw geen familie had en dat hij haar bezittingen daarom aan de Saudische autoriteiten heeft overgedragen.
Ronaldo is leuker.quote:
Ze heeft mijn vraag niet beantwoordquote:
Hele topic werd verkloot.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft mijn vraag niet beantwoord
Welke vraag had jij eigenlijk?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft mijn vraag niet beantwoord
Wat voor implantaten ze heeft, nou goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke vraag had jij eigenlijk?
Ging het over aluminiumfolie?
Nee, volgens mij had jij een andere vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor implantaten ze heeft, nou goed.
Over Schiphol en bodyscans.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had jij een andere vraag.
Slecht toezicht.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
In Amerika heb ik die bodyscans al een paar jaar geleden gehad, paste maar net onder dat ding.
Dan kom je gewoon niet het poortje door.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou het weigeren maar schijnt dat ze dan heel moeilijk doen.
Lol. Doen ze dat bij concertrn? Zeker alleen als je er gevaarlijk uitziet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
Soms als ik vroeger naar een concert ging vroeg ik of fouilleren extra zou kosten.
Zaten ze me altijd vreemd aan te kijken.
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou het weigeren maar schijnt dat ze dan heel moeilijk doen.
Mijn vader vliegt regelmatig heen en weer en weigert het bijna altijd. Dan krijg je eerst veel gezeik en uiteindelijk word je gefouilleerd.quote:
Nee ze fouilleerden juist niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol. Doen ze dat bij concertrn? Zeker alleen als je er gevaarlijk uitziet.
In Amerika? Oke, ik had daar allemaal geen zin in.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn vader vliegt regelmatig heen en weer en weigert het bijna altijd. Dan krijg je eerst veel gezeik en uiteindelijk wordt je gefouilleerd.
Oh okee, ja ik ook allang niet meer. Oja vorig jaar maar dat was in antwerpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ze fouilleerden juist niet.
Toen niet tenminste, zal nu wel zo zijn.
Ben al vrij lang niet meer naar concerten geweest.
Terecht.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze heeft mijn vraag gewoon genegeerd.
Hmpf, mijn vader zegt nu dat hij de laatste tijd wel altijd onder de scan gaat omdat ze steeds moeilijker doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
In Amerika? Oke, ik had daar allemaal geen zin in.
Ze doen daar over alles moeilijk als het niet volgens de regeltjes gaat. De gemiddelde Amerikaan kan niet buiten z'n procedure denken. Zeker niet in dat soort functies. Vaak zat gezeik daar gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmpf, mijn vader zegt nu dat hij de laatste tijd wel altijd onder de scan gaat omdat ze steeds moeilijker doen.
Ja dat snap ik. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze doen daar over alles moeilijk als het niet volgens de regeltjes gaat. De gemiddelde Amerikaan kan niet buiten z'n procedure denken. Zeker niet in dat soort functies. Vaak zat gezeik daar gehad.
In pak reizen, dan bij de immigration zeggen dat je voor "pleasure" komt i.p.v. business, dan heb je al gezeik. Ze staan er niet bij stil dat sommige mensen gewoon een pak dragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze doen daar over alles moeilijk als het niet volgens de regeltjes gaat. De gemiddelde Amerikaan kan niet buiten z'n procedure denken. Zeker niet in dat soort functies. Vaak zat gezeik daar gehad.
Als je daar naartoe gaat in je nakende pener op slippers doen ze ook al moeilijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In pak reizen, dan bij de immigration zeggen dat je voor "pleasure" komt i.p.v. business, dan heb je al gezeik. Ze staan er niet bij stil dat sommige mensen gewoon een pak dragen.
Preuts volk is het ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je daar naartoe gaat in je nakende pener op slippers doen ze ook al moeilijk.
Nou nou, wat een ramp.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:57 schreef arjan1112 het volgende:
Alsof ze in nederland niet moeilijk doen, als je als alleenstaande man het vliegtuig naar Manilla pakt ben je verdacht
plaats die foto's van die dikke jongens eens danquote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg op Fok! mobiel steeds adds van 'maatje meer, gezellig contact met volslanke singles'
Dat komt omdat je zit te zoeken naar dikke mannen foto's.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg op Fok! mobiel steeds adds van 'maatje meer, gezellig contact met volslanke singles'
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:57 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn allemaal geen Arabische jongeman toch? Dan moet je niet doen alsof je weet wat ellende op een vliegveld is
En als je als alleensraande vroiw van middelbre leeftijd alleen naar kenia vliegt word je gelijk aangezien voor sekstoeristequote:Op zondag 16 maart 2014 21:57 schreef arjan1112 het volgende:
Alsof ze in nederland niet moeilijk doen, als je als alleenstaande man het vliegtuig naar Manilla pakt ben je verdacht
Daar heb ik geen foto's van, ik klikte alleen een keer op dat kpd topicquote:Op zondag 16 maart 2014 22:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
plaats die foto's van die dikke jongens eens dan
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Mja heb in 2004 in een vliegtuig naar Tenerife gezeten, en er zat ook een Marokaan uit nederland in het vliegtuig, later kwam ik hem nog een keer tegen bij een hotel hij was op huwelijksreis
Maar had wel ff wat van shit, mja.. 2001 was nog vers, arabieren en vliegtuigen.. je gaat er een beetje bang van worden enzo
Ik krijg steeds reclames voor Oosterse singlesquote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen foto's van, ik klikte alleen een keer op dat kpd topic
Jaja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen foto's van, ik klikte alleen een keer op dat kpd topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |