Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True... Maar ja, zo veel opties, en iedere gek weet er minimaal 1 te vinden
Sp3ccie of Specu?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:38 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg zeg zeg, niet zo lullig tegen mijn Spekkie.
Dankquote:
Beiden, maar voor nu de laatste.quote:
Ja, "ken" je al langer dan vandaagquote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.
De eerste al tijden niet gezien trouwens, maar kom hier ook niet zo vaak..quote:
Spannund...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Voorvocht en ik hebben een verleden.
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, "ken" je al langer dan vandaag
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heurquote:
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?quote:
*vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heur
Ben zeer vereerdquote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.
Ga zo terug naar BCAquote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.quote:
Ik wil naar Istanbul. Weet niet of dat verstandig is en of ik durf maar ik wil.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga zo terug naar BCAPraag niet geweest helaas, wel Boedapest
Lul al jaren met je mee en tegen je in.. Geen verrassing lijkt me zoquote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.
Uiteraard niet, niemand keert me de rug toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul al jaren met je mee en tegen je in.. Geen verrassing lijkt me zo
Liesje en ik denken daar anders over knulquote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Specularium het volgende:
Liesje woont in Den Haag, daar woont zo'n beetje heel Europa door elkaar.
Hoef je nooit op reis.
Kan prima naar wat ik gehoord heb..quote:Op zondag 16 maart 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil naar Istanbul. Weet niet of dat verstandig is en of ik durf maar ik wil.
Ze zei knul tegen me.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liesje en ik denken daar anders over knul
Oehhhhhhhhh.quote:
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard niet, niemand keert me de rug toe.
Behalve gewillige bottom jongens.
Ik houd van Den Haag. Mijn stad, mijn straat, mij duinen en mijn zee. En mijn zomers. Maar ik vind het heel leuk om vreemde steden te bekijken. In Praag zelfs met vreemd geld betalen. Weg zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Specularium het volgende:
Liesje woont in Den Haag, daar woont zo'n beetje heel Europa door elkaar.
Hoef je nooit op reis.
Oeh JUIST septemberquote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd van Den Haag. Mijn stad, mijn straat, mij duinen en mijn zee. En mijn zomers. Maar ik vind het heel leuk om vreemde steden te bekijken. In Praag zelfs met vreemd geld betalen. Weg zijn.
Maar in juni, juli, augustus, september ga ik nergens.
Doch, een juiste conclusie.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?
Gelijk heeft ie.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?
Ik hou van juiste conclusiesquote:
Ach, als hij jou lief vindt...quote:
Eerst de nach enzo. Parkpop! En zeeheldenfestival.quote:
Mannen neuken nou eenmaal, niet andersom.quote:
Ik vind september (en dan vooral de eerste helft) ultiem als vakantiemaand...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst de nach enzo. Parkpop! En zeeheldenfestival.![]()
Ik ga meestal een paar avonden maar soms elke. Vorig jaar Ruskaja oid, geweldig!!
Zeg jij...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe dan weer niet aan herenliefde.
Mooi accent hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje echt leuk, nee ik ben niet mooi maar word er altijd vrolijk van.
Jij neukt mannen toch? Of mietjes?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mannen neuken nou eenmaal, niet andersom.
Dit mensen, noemen wij nou een "ramp".quote:
Ligt eraan hoe diep mijn pener er al inzit, die maakt van elke man een mietje.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij neukt mannen toch? Of mietjes?
Nee, een mislukt NH-accent gemixt met je huidige boerenaccent...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit mensen, noemen wij nou een "ramp".
Jij neukt geen mannen.. Want mannen neuken.. Toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep mijn pener er al inzit, die maakt van elke man een mietje.
Hoppa.
Mijn NH-accent is nochtans prima.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een mislukt NH-accent gemist met je huidige boerenaccent...
Zomers in Den Haag. Ook wel eens dat het begin oktober nog strandweer is. Jum!quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind september (en dan vooral de eerste helft) ultiem als vakantiemaand...
Het ging m het wijsje. En meisjes. Maar je hebt gelijk, jouw accent is leuker.quote:
Niks bijzonders.quote:
Klopt, dat zijn hommels.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij neukt geen mannen.. Want mannen neuken.. Toch?
Volgens wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn NH-accent is nochtans prima.
De enige mening die er toe doet, namelijk mezelf.quote:
Ja, in oktoberquote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomers in Den Haag. Ook wel eens dat het begin oktober nog strandweer is. Jum!
[..]
Het ging m het wijsje. En meisjes. Maar je hebt gelijk, jouw accent is leuker.
Vergeten, sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 02:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige mening die er toe doet, namelijk mezelf.
Wel bij de les blijven he.quote:
Ja het is na 2-en he? Ook ik vergeet wel eens wat.. Menselijk enzo..quote:
Je was buiten, dat kan niet treuriger zijn dan wat wij hier al heel de avond doen. Good job!quote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Was net op een half gaar feestje in de kroeg. Wet was eigenlijk best een treurige bedoening.
Voor de gemiddelde cynicus als u en ik is het natuurlijk prima vermaak.quote:
Lijkt me niet.. Of als je een lul bent misschien welquote:
Als je humor maar zwart genoeg is wel.quote:
Gaat ie niet eens dood op het eind?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde cynicus als u en ik is het natuurlijk prima vermaak.
Afgezien van het eind-goed-al-goed einde, het is en blijft natuurlijk Hollywood.
Nee, je kan niet alles hebben he.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ie niet eens dood op het eind?
Teveel tokkies en volslagen debielen waren weer op pad helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Je was buiten, dat kan niet treuriger zijn dan wat wij hier al heel de avond doen. Good job!
Maar meneer feestbeest, wat doe je hier eigenlijk?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je kan niet alles hebben he.
Alleen blanke Walts gaan dood op het einde.
Godver, heb ik m'n kelder weer open laten staan per ongeluk?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Teveel tokkies en volslagen debielen waren weer op pad helaas.
op FOK! ?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Teveel tokkies en volslagen debielen waren weer op pad helaas.
Ik ben gisteren wezen stappen, dus vandaag is mijn balansdag.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar meneer feestbeest, wat doe je hier eigenlijk?
Nee. In de kroeg. Net toen ik weg ging vlogen er weer een stel elkaar uit het niks aan. Dat is ook altijd wel bijzonder.quote:
Juist op Fok! Hoe lang ben je mod eig?quote:
Belangrijk zo nu en dan, ook voor de lever.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben gisteren wezen stappen, dus vandaag is mijn balansdag.
Echt hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 02:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gisteren wezen stappen, dus vandaag is mijn balansdag.
Al lang genoeg om mijn notes eens een keer te hebben toegestuurd, wat hij nog steeds niet gedaan heeft, die huichelaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist op Fok! Hoe lang ben je mod eig?
Die heeft dan weer geen balansdag vandaag.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Belangrijk zo nu en dan, ook voor de lever.
Die kon je zelf inzienquote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al lang genoeg om mijn notes eens een keer te hebben toegestuurd, wat hij nog steeds niet gedaan heeft, die huichelaar.
Vanaf half augustus ongeveer.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist op Fok! Hoe lang ben je mod eig?
Ah ik heb er sinds mijn ontslag een heel scala bij.quote:
Zelfs geen kleurtje waardig.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alhoewel: ik niet,,, Maar ik ben dan ook maar FP-crew
Rare zet, maar dat vind ik mbt meer mods..quote:
Hij is mijn vervanger, en hij is de enige die enigszins bij mij in de buurt komt qua karaktersnede.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare zet, maar dat vind ik mbt meer mods..
Hier niet neequote:
Nu gaan we het krijgen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare zet, maar dat vind ik mbt meer mods..
"And on that bombshell..."quote:
Oneens, en mbt meer benoemingen. Al is het al bizar dat ik ik de crew kon, dus verbaasd me niet echt..quote:Op zondag 16 maart 2014 02:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is mijn vervanger, en hij is de enige die enigszins bij mij in de buurt komt qua karaktersnede.
Dus prima zet.
Saaierdquote:Op zondag 16 maart 2014 02:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"And on that bombshell..."
Ik ga slapen.
Meh, ik ben mod geworden na een permban, dus het zegt niks. Lekker schijt aan hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens, en mbt meer benoemingen. Al is het al bizar dat ik ik de crew kon, dus verbaasd me niet echt..
Krijgen? Gratis? Mijn mening?quote:
En ze hadden geen popcorn in de kroeg zeker?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. In de kroeg. Net toen ik weg ging vlogen er weer een stel elkaar uit het niks aan. Dat is ook altijd wel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |