Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True... Maar ja, zo veel opties, en iedere gek weet er minimaal 1 te vinden
Sp3ccie of Specu?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:38 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg zeg zeg, niet zo lullig tegen mijn Spekkie.
Dankquote:
Beiden, maar voor nu de laatste.quote:
Ja, "ken" je al langer dan vandaagquote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.
De eerste al tijden niet gezien trouwens, maar kom hier ook niet zo vaak..quote:
Spannund...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Voorvocht en ik hebben een verleden.
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, "ken" je al langer dan vandaag
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heurquote:
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?quote:
*vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heur
Ben zeer vereerdquote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.
Ga zo terug naar BCAquote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.quote:
Ik wil naar Istanbul. Weet niet of dat verstandig is en of ik durf maar ik wil.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga zo terug naar BCAPraag niet geweest helaas, wel Boedapest
Lul al jaren met je mee en tegen je in.. Geen verrassing lijkt me zoquote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.
Uiteraard niet, niemand keert me de rug toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul al jaren met je mee en tegen je in.. Geen verrassing lijkt me zo
Liesje en ik denken daar anders over knulquote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Specularium het volgende:
Liesje woont in Den Haag, daar woont zo'n beetje heel Europa door elkaar.
Hoef je nooit op reis.
Kan prima naar wat ik gehoord heb..quote:Op zondag 16 maart 2014 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil naar Istanbul. Weet niet of dat verstandig is en of ik durf maar ik wil.
Ze zei knul tegen me.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liesje en ik denken daar anders over knul
Oehhhhhhhhh.quote:
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard niet, niemand keert me de rug toe.
Behalve gewillige bottom jongens.
Ik houd van Den Haag. Mijn stad, mijn straat, mij duinen en mijn zee. En mijn zomers. Maar ik vind het heel leuk om vreemde steden te bekijken. In Praag zelfs met vreemd geld betalen. Weg zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:48 schreef Specularium het volgende:
Liesje woont in Den Haag, daar woont zo'n beetje heel Europa door elkaar.
Hoef je nooit op reis.
Oeh JUIST septemberquote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd van Den Haag. Mijn stad, mijn straat, mij duinen en mijn zee. En mijn zomers. Maar ik vind het heel leuk om vreemde steden te bekijken. In Praag zelfs met vreemd geld betalen. Weg zijn.
Maar in juni, juli, augustus, september ga ik nergens.
Doch, een juiste conclusie.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?
Gelijk heeft ie.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, u penetreert maar laat zich niet penetreren, of ben ik nu wat erg nieuwsgierig?
Ik hou van juiste conclusiesquote:
Ach, als hij jou lief vindt...quote:
Eerst de nach enzo. Parkpop! En zeeheldenfestival.quote:
Mannen neuken nou eenmaal, niet andersom.quote:
Ik vind september (en dan vooral de eerste helft) ultiem als vakantiemaand...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst de nach enzo. Parkpop! En zeeheldenfestival.![]()
Ik ga meestal een paar avonden maar soms elke. Vorig jaar Ruskaja oid, geweldig!!
Zeg jij...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe dan weer niet aan herenliefde.
Mooi accent hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje echt leuk, nee ik ben niet mooi maar word er altijd vrolijk van.
Jij neukt mannen toch? Of mietjes?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mannen neuken nou eenmaal, niet andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |