Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Everton Ramos da Silva joh appel.
Jenner doet mij denken aan excuses.
Excusesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Everton Ramos da Silva joh appel.
Jenner doet mij denken aan excuses.
Ik weet niet of hij nog lag toen de bal uit ging, samenvatting laat het pas zien vanaf het moment dat de bal al uit is. Hoe dan ook meer dan logisch dat Ten Rouwelaar de bal uitschiet zodat de al dan niet lopende speler met pijn behandeld kan worden als hij dit wenst.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als hij zo geblesseerd was kon hij beter gewoon gaan liggen, anders kon hij zelf ook wel het veld uit lopen.
Spurs - Arsenal.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Manu morgen tegen Liverpool.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij nog lag toen de bal uit ging, samenvatting laat het pas zien vanaf het moment dat de bal al uit is. Hoe dan ook meer dan logisch dat Ten Rouwelaar de bal uitschiet zodat de al dan niet lopende speler met pijn behandeld kan worden als hij dit wenst.
Ik had je geen dom varken moeten noemen, daardoor voel je je persoonlijk aangevallen waardoor je je ongelijk niet meer wil toegeven, sorry daarvoor.
Beter kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij nog lag toen de bal uit ging, samenvatting laat het pas zien vanaf het moment dat de bal al uit is.
Dat vind ik leuk, alleen snap ik niet zo goed wat dat met de NOS eredivisie uitzendingen te maken heeft.quote:
Stijn is dermate enthousiast over dingen dat hij ze niet voor zich kan houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk, alleen snap ik niet zo goed wat dat met de NOS eredivisie uitzendingen te maken heeft.
ik ben straks toe aan s03 e07quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Net in een week de eerste 2 seizoenen gekeken![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je wel weten hoe ik erbij lig als ik naar GoT kijk.
Bedankt JanCeesquote:
Manmanmanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de wind even op mijn kamer toegelaten. Het raam gaat weer dicht, de gordijnen worden geslotne.
Ik ga in bed liggen en weer van GoT genieten.
Auf Wiedersehen zoals de Duitsers zeggen.
quote:
Dit is dan ook een herhaling.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Weer die downie die op dat plexiglas staat te bonken
Lucky Ajaks xDquote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste minuten, Ajax gaat nu scoren.
Mag ik zeggen dat mensen die moderator zijn (geweest), zich heel anders gaan gedragen dan normaal? Ik maak me bijvoorbeeld zorgen om Guiterist.quote:
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat mensen die moderator zijn (geweest), zich heel anders gaan gedragen dan normaal? Ik maak me bijvoorbeeld zorgen om Guiterist.
Ik dacht dat ik gewoon even ingesukkeld was door dat saaie spel van Ajaxquote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de samenvattingen.
Daarom gingen ze ook in één keer van minuut 60 naar 80.
Potgieterist.quote:
Jij bent vanaf nu mijn favoriete user. Sorry GGMM, het lag niet aan jou maar aan mij.quote:
''Pom pom pom''quote:Op zondag 16 maart 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roept hij: "help help help"?
Ik ga er alles aan doen om je terug te krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn favoriete user. Sorry GGMM, het lag niet aan jou maar aan mij.
Tering wat ben jij ontzettend niet grappig zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een schaakspel.
En dat zonder Ruben.
Je kan je ook altijd verslapen tot 13:10.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die vroeg op moesten staan om deze wedstrijd te zien.
Oke.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat ben jij ontzettend niet grappig zeg.
Ben je stiekem aan het roken? Ik hoor een rokershoestje.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan je ook altijd verslapen tot 13:10.
Kuch drizzt kuch
Ik ben vergeten wie helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Marsman is een geweldige keeper.
Zei niemand ooit.
Toch wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Zei niemand ooit.
Minst gepasseerde doelman na Cillessenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Zei niemand ooit.
Not this shit again...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Minst gepasseerde doelman na Cillessen
Ja, want een keeper moet elke bal hebben.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Komt hij weerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dan wordt hij vies.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wie helaas.
* GGMM stampt op een taco
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want een keeper moet elke bal hebben.
Ik wijs slechts op een feit, je zal mij niet horen zeggen dat Marsman goed is.quote:
Oke Shreyas.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Knap hoe jij het toch elke keer weer voor elkaar krijgt totaal irrelevante onzin uit te kramen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duits heeft vrijdag al geel gekregen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente gaat nu doorpakken en solide de 2-1 op z'n Duits maken
GGMM vindt dit soort posts niet grappig.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duits heeft vrijdag al geel gekregen.
Onzin nee, want het is een feit.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap hoe jij het toch elke keer weer voor elkaar krijgt totaal irrelevante onzin uit te kramen.
Ruudje wie?quote:
Ben jij Rob Kamphues?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin nee, want het is een feit.
Irrelevant misschien wel in dit geval.
Hallo tong.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit overdreven gefeest vind ik echt beschamend.
Waarom?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed gesproken Johannes.quote:
Niemand komt aan Ambr0quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
Het stadion ontplofte.
In Enschede worden dat soort opmerkingen niet gewaardeerd.
Drizzt is niet blij met deze reactie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
Het stadion ontplofte.
Het dak ging eraf.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
Het stadion ontplofte.
Godverquote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
Het stadion ontplofte.
Vind jij het ook altijd zo vreemd dat ze "Welkom in de hel van Enschede" zingen?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
Het stadion ontplofte.
Vele inwoners van Enschede die slachtoffer zijn van een niet te nader noemen ramp vinden dit niet leuk.quote:
Ambr0 beledigen is alles behalve banwaardig.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem Ambro laatst wel zien beledigen, dus dat zal het zijn.
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vind jij het ook altijd zo vreemd dat ze "Welkom in de hel van Enschede" zingen?
Waren die bouwvakkers bewoners van Eanske ja?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vele inwoners van Enschede die slachtoffer zijn van een niet te nader noemen ramp vinden dit niet leuk.
Zolang ze Marco maar niet vergetenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Muto het volgende:
Ze zijn de kans van Schaken uit minuut 3 vergeten
Ze kenden hem persoonlijk, om me even te redden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren die bouwvakkers bewoners van Eanske ja?
Er zitten zoveel kansen van Schaken in deze wedstrijd, op een gegeven moment moet je er een paar op de montagetafel achterlaten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Muto het volgende:
Ze zijn de kans van Schaken uit minuut 3 vergeten
Ah ja, die post 143.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het hier fout ging met tong.
SPT / Wereldbeker schaatsen 2013/2014 #17 De laatste loodjes
Indi is ook een CV.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
Kongolo wordt op de back gezet terwijl het een centrale verdediger is.
Koeman
Oja. Dat bedrijfsongevalletje noemden ze daar een ramp. Inclusief de neptranen van Joop. Hilarisch was dat.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vele inwoners van Enschede die slachtoffer zijn van een niet te nader noemen ramp vinden dit niet leuk.
Toen Joop op zijn gitaar ging spelen bij VI, dat vond ik pas een ramp.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat bedrijfsongevalletje noemden ze daar een ramp. Inclusief de neptranen van Joop. Hilarisch was dat.
Moesten ze een vCL-wedstrijd afwerken in het Gelredome. Ik kan me voorstellen dat je daar om moet huilen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat bedrijfsongevalletje noemden ze daar een ramp. Inclusief de neptranen van Joop. Hilarisch was dat.
Vuurwerkramp debielquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren die bouwvakkers bewoners van Eanske ja?
Die man heeft alles meegemaakt tijdens zijn carrière, hij gaat zich echt niet druk maken tijdens zo'n wedstrijdje.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Marco van Basten ook altijd de rust zelve?
Ik zei 'het dak ging eraf'.quote:
Ahaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei 'het dak ging eraf'.
Lezen.
Kende je vast nog niet he.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha
Nou weer erg smaakvolle garpen hoor, hihaho
Over camerabewust gesproken, zal Marocco van Basten een berisping krijgen voor zijn uitspattingen?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk is camerabewust bezig, zelfs op de tribune.
Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Bassie. Daar ben je dan volwassen voor geworden.
Rollenspel met Derksen en Hansie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze dit niet kunnen laten zien bij VI
Gewoon Bron: Youtube in beeld en dan mag het.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze dit niet kunnen laten zien bij VI
Omdat?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelf een syndroom.
Boehoehoehoequote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Als Pellè dit had gedaan.
Dan was de wereld te klein geweest.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Muto, wanneer ben jij zo verongelijkt en Calimero geworden>?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
De Snor vond de acties van Pelle zeer onschuldig, dus ik deel die mening.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Hij schopt geen camera doormiddenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Bassie is een beetje dom.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus volgens van Basten mag je gewoon scoringskansen ontnemen zonder rood te krijgen. Wat een onzin.
Oh, zo bedoel ik het niet hoor.quote:
Hij volgt de leer van Pelle.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto, wanneer ben jij zo verongelijkt en Calimero geworden>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |