Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Everton Ramos da Silva joh appel.
Jenner doet mij denken aan excuses.
Excusesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Everton Ramos da Silva joh appel.
Jenner doet mij denken aan excuses.
Ik weet niet of hij nog lag toen de bal uit ging, samenvatting laat het pas zien vanaf het moment dat de bal al uit is. Hoe dan ook meer dan logisch dat Ten Rouwelaar de bal uitschiet zodat de al dan niet lopende speler met pijn behandeld kan worden als hij dit wenst.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als hij zo geblesseerd was kon hij beter gewoon gaan liggen, anders kon hij zelf ook wel het veld uit lopen.
Spurs - Arsenal.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Manu morgen tegen Liverpool.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij nog lag toen de bal uit ging, samenvatting laat het pas zien vanaf het moment dat de bal al uit is. Hoe dan ook meer dan logisch dat Ten Rouwelaar de bal uitschiet zodat de al dan niet lopende speler met pijn behandeld kan worden als hij dit wenst.
Ik had je geen dom varken moeten noemen, daardoor voel je je persoonlijk aangevallen waardoor je je ongelijk niet meer wil toegeven, sorry daarvoor.
Beter kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij nog lag toen de bal uit ging, samenvatting laat het pas zien vanaf het moment dat de bal al uit is.
Dat vind ik leuk, alleen snap ik niet zo goed wat dat met de NOS eredivisie uitzendingen te maken heeft.quote:
Stijn is dermate enthousiast over dingen dat hij ze niet voor zich kan houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk, alleen snap ik niet zo goed wat dat met de NOS eredivisie uitzendingen te maken heeft.
ik ben straks toe aan s03 e07quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Net in een week de eerste 2 seizoenen gekeken![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je wel weten hoe ik erbij lig als ik naar GoT kijk.
Bedankt JanCeesquote:
Manmanmanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de wind even op mijn kamer toegelaten. Het raam gaat weer dicht, de gordijnen worden geslotne.
Ik ga in bed liggen en weer van GoT genieten.
Auf Wiedersehen zoals de Duitsers zeggen.
quote:
Dit is dan ook een herhaling.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Weer die downie die op dat plexiglas staat te bonken
Lucky Ajaks xDquote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste minuten, Ajax gaat nu scoren.
Mag ik zeggen dat mensen die moderator zijn (geweest), zich heel anders gaan gedragen dan normaal? Ik maak me bijvoorbeeld zorgen om Guiterist.quote:
Wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat mensen die moderator zijn (geweest), zich heel anders gaan gedragen dan normaal? Ik maak me bijvoorbeeld zorgen om Guiterist.
Ik dacht dat ik gewoon even ingesukkeld was door dat saaie spel van Ajaxquote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de samenvattingen.
Daarom gingen ze ook in één keer van minuut 60 naar 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |