Toen Joop op zijn gitaar ging spelen bij VI, dat vond ik pas een ramp.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat bedrijfsongevalletje noemden ze daar een ramp. Inclusief de neptranen van Joop. Hilarisch was dat.
Moesten ze een vCL-wedstrijd afwerken in het Gelredome. Ik kan me voorstellen dat je daar om moet huilen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat bedrijfsongevalletje noemden ze daar een ramp. Inclusief de neptranen van Joop. Hilarisch was dat.
Vuurwerkramp debielquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren die bouwvakkers bewoners van Eanske ja?
Die man heeft alles meegemaakt tijdens zijn carrière, hij gaat zich echt niet druk maken tijdens zo'n wedstrijdje.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Marco van Basten ook altijd de rust zelve?
Ik zei 'het dak ging eraf'.quote:
Ahaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei 'het dak ging eraf'.
Lezen.
Kende je vast nog niet he.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aha
Nou weer erg smaakvolle garpen hoor, hihaho
Over camerabewust gesproken, zal Marocco van Basten een berisping krijgen voor zijn uitspattingen?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk is camerabewust bezig, zelfs op de tribune.
Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Bassie. Daar ben je dan volwassen voor geworden.
Rollenspel met Derksen en Hansie.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze dit niet kunnen laten zien bij VI
Gewoon Bron: Youtube in beeld en dan mag het.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze dit niet kunnen laten zien bij VI
Omdat?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben zelf een syndroom.
Boehoehoehoequote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Als Pellè dit had gedaan.
Dan was de wereld te klein geweest.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Muto, wanneer ben jij zo verongelijkt en Calimero geworden>?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
De Snor vond de acties van Pelle zeer onschuldig, dus ik deel die mening.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Hij schopt geen camera doormiddenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Bassie is een beetje dom.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus volgens van Basten mag je gewoon scoringskansen ontnemen zonder rood te krijgen. Wat een onzin.
Oh, zo bedoel ik het niet hoor.quote:
Hij volgt de leer van Pelle.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto, wanneer ben jij zo verongelijkt en Calimero geworden>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |