Geen Trailers, maar wissellaadbakken, het zijn eigenlijk alleen de bakken van de trailers zonder het framequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:55 schreef greavy het volgende:
Enkel trailers, de TTS-trein van- en naar Piacenza:
[ link | afbeelding ]
CrossRail 185 592 + TTS-Zug 40237 nach Piacenza by Durk Houtsma., on Flickr
Het is net alsof dat ding het stootjuk opvreet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef James1988 het volgende:
Oeps, een Italo is door een stootjuk gegaan (via Lokführer):
[ afbeelding ]
Nom nom nom!quote:Op zondag 16 maart 2014 11:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is net alsof dat ding het stootjuk opvreet.
Die had ik dus zomaar tegen kunnen komen. Mooi da'k thuusbleevn binquote:Meer dan 200.000 mensen hebben van de
mogelijkheid gebruik gemaakt om met het
Boekenweekgeschenk gratis met de trein
te reizen.Aan het eind van de middag
stond de teller op 240.000.De schrijver
van het geschenk,Tommy Wieringa,reisde
van Zwolle naar Zutphen.Onderweg las
hij voor uit eigen werk.
nog altijd beter dan dit:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Posters op het raam, bagagerekken vol met bloemen, het gangpad vol met zichzelf belangrijk vindende microfoon-omhooghouders. Wee Tee Ef?![]()
[ afbeelding ]
Zwartrijderquote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
officieel was het zo dat je het boekenweekgeschenk fysiek nodig had, om gratis te mogen reizen.
ik had het boekenweekgeschenk als e-book. in tegenstelling tot wat op de website staat, is dit niet voldoende. in het fysieke boekenweekgeschenk zit een soort treinkaartje.
In België zat er een voucher in die je vervolgens bij een NMBS-loket kon omwisselen voor een dagkaart. Da's best uniek, want NMBS verkoopt normaliter helemaal geen dagkaarten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
officieel was het zo dat je het boekenweekgeschenk fysiek nodig had, om gratis te mogen reizen.
ik had het boekenweekgeschenk als e-book. in tegenstelling tot wat op de website staat, is dit niet voldoende. in het fysieke boekenweekgeschenk zit een soort treinkaartje.
Nee, hadden ze dat maar wel gedaan. Dat had me honderden euroos gescheeldquote:Op zondag 16 maart 2014 19:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
In België zat er een voucher in die je vervolgens bij een NMBS-loket kon omwisselen voor een dagkaart. Da's best uniek, want NMBS verkoopt normaliter helemaal geen dagkaarten.
quote:Heb je het Boekenweekgeschenk als e-book? Ook dat is geldig in de trein. Laat dan wel even de cover van het e-Boekenweekgeschenk aan de conducteur in de trein zien.
Ik heb me er wel een uurtje of drie vermaakt, ligt een beetje aan het weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, ik ben vast niet de eerste van hier die naar de Jungfraujoch gaat. Is daar wat leuks te doen boven? I mean, hoe lang heeft het zin om daar boven te blijven? half uurtje? Uurtje? Twee?
Dat krijg je met de fantastische communicatiekanalen binnen de NS!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik stel me zo voor dat ik me een half uurtje, misschien drie kwartier helemaal de tering aan het fotograferen ben. Daarna een broodje worst en een koele pint, en dan weer omlaag. Ik hoop eigenlijk om die dag nog wat te kunnen doen, bijvoorbeeld een boottochtje op de Thuner See of zo, maar het wordt gewoon knap lastig, zeker als ik ook nog fatsoenlijk wil eten 's avonds.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Ik heb me er wel een uurtje of drie vermaakt, ligt een beetje aan het weer.
En oh, stel je in op veel heel toeristen.
Neem een maaltijdsalade en wat worstenbroodjes mee die je op die boot verorbertquote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk om die dag nog wat te kunnen doen, bijvoorbeeld een boottochtje op de Thuner See of zo, maar het wordt gewoon knap lastig, zeker als ik ook nog fatsoenlijk wil eten 's avonds.
Die had ik dan even moeten downloadenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoezo zwartrijder? ik was in het bezit van het e-boekenweekgeschenk.
[..]
Proostsko!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Die had ik dan even moeten downloaden![]()
Nu onderweg in de 142 naar Damsko!
Naah lama, dat met die boten wordt niks. Ben te laat terug.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Neem een maaltijdsalade en wat worstenbroodjes mee die je op die boot verorbert
Helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah lama, dat met die boten wordt niks. Ben te laat terug.
Liften. Eurolines?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:07 schreef J.B. het volgende:
Hoe kom ik eind april het goedkoopste van Brussel in Parijs? Die Thalys is duur man...
TGV? Rijdt Ouigo vanaf Brussel-Zuid?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:07 schreef J.B. het volgende:
Hoe kom ik eind april het goedkoopste van Brussel in Parijs? Die Thalys is duur man...
Nee, Ouigo is Parijs - Zuid-Frankrijk.quote:
Die regionale shit zit al heel snel vast aan hele lage frequenties like eens per 2 uur max. Ze willen iedereen in die dure hebben natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, Ouigo is Parijs - Zuid-Frankrijk.
Vanaf Brussel-Zuid zijn Thalys en TGV (nee, dat is niet hetzelfde) het snelste. Als snelheid geen factor is kun je kijken wat je via Lille kunt bereiken.
Vanuit België kun je ieder uur in Lille komen met een IC, vanaf Lille Flandres en Lille Europe rijden er weer treinen verder naar Frankrijk. Er rijdt ook een TGV, die is een stuk goedkoper dan een Thalys.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die regionale shit zit al heel snel vast aan hele lage frequenties like eens per 2 uur max. Ze willen iedereen in die dure hebben natuurlijk.
Nee, voor die laatste paar kilometer heb je een trampoline-ticket nodig dat alleen in een paar stations in de buurt wordt verkocht.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef J.B. het volgende:
Kan je met een go-pass in Lille komen? Ik veronderstel van niet?
neequote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef J.B. het volgende:
Kan je met een go-pass in Lille komen? Ik veronderstel van niet?
En weer een gelegenheid benut om door wan-informatie wanorde te scheppenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef einszweiachtung het volgende:
Vette foto
http://www.weertdegekste.(...)station-weert-fotos/
Met een Go Pass mag je wel naar Moeskroen reizen, om vanaf daar je reis voort te zetten met een ander vervoerbewijs. Een enkeltje Moeskroen - Lille Flandres kost ¤ 6,20, terwijl een Trampoline-ticket ¤ 8,- kost voor volwassenen (¤ 4 voor kinderen).quote:
Alles voor de bezuinigingen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat Duivendrecht nou niet in de gemeente Amsterdam liggen
Oh niet weer Babsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zie Babs al los gaan, ik heb even gekopieerd naar OVNL
Zo zien tegenwoordig 90% van de treinstellen eruit. Besparen op schoonmaakkosten blijkbaar..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Alles voor de bezuinigingen.Gewoon annexeren die bende. Waarom zien veel treinen er trouwens uit alsof ze door een enorme modderpoel zijn gereden? Bv bij de foto's uit Weert is dat ding tamelijk smerig.
Ik vermoed dat ze eerst kijken hoe de animo op deze stations is, ze hebben met deze wel aardig de krenten uit de pap gevist, Al mis ik oa Den Haag HS, en Breda wel in het lijstje.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Facepalm het volgende:
Ik lees net op het NS-forum dat je vanaf aanstaande dinsdag ook op de volgende stations met creditcard kan betalen:
- Amsterdam Duivendrecht
- Amsterdam Bijlmer Arena
- Amsterdam Sloterdijk
- Amsterdam Zuid
- Rotterdam Centraal
- Den Haag Centraal
- Utrecht Centraal
- Eindhoven
- Arnhem
- Maastricht
- Groningen
- Hengelo
- Roosendaal
Goede ontwikkeling, maar vind het nog steeds erg raar dat dit niet gewoon bij elke kaartautomaat kan. Ze hebben er geen extra hardware voor nodig, gewoon de software van de betaalautomaat updaten.
Vooralsnog komen er nog steeds meer internationale reizigers via Roosendaal het land binnen dan via Breda.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze eerst kijken hoe de animo op deze stations is, ze hebben met deze wel aardig de krenten uit de pap gevist, Al mis ik oa Den Haag HS, en Breda wel in het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |