quote:
Als uitbreidingen de extra lijnen kiezen (meer capaciteit) en een soort ster creëren met de lijnen die elkaar in het midden raken. En evt nog wat andere lijnen verder van het midden elkaar laten raken om dat middelste station iets te ontlasten. Dan kom ik telkens >400 uit. Heb geen idee of dat veel isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef b2py het volgende:
[..]
344 hier, wat is een beetje een goede strategie?
526 inmiddelsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
[..]
Als uitbreidingen de extra lijnen kiezen (meer capaciteit) en een soort ster creëren met de lijnen die elkaar in het midden raken. En evt nog wat andere lijnen verder van het midden elkaar laten raken om dat middelste station iets te ontlasten. Dan kom ik telkens >400 uit. Heb geen idee of dat veel is
Ja, en bier, en spreekkoren, en er niet uit kunnen stappen waar je wou.... en en en.......quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef greavy het volgende:
Driedubbel sardientjes in een te klein blik?
is het normaal dat containers scheef/schuin op de onderlegger staan dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:38 schreef greavy het volgende:
Daar had ik niet echt opgelet, ik vindt dat er vrij normaal uitzien hoor. Maar kan aan mij liggen.
Ja, das handig met een eventuele botsing, dan plooit het zoals het moetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
is het normaal dat containers scheef/schuin op de onderlegger staan dan?
Dat gaat over Roosenfaal, dat mogen ze gisteren nog aan Zeeland weggevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar je van west naar oost vier keer over moet stappen om ergens te komen
Nu ik weer kijk is het wel effe wat overdreven jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit zijn geen containers. Lijkt meer op trailers, nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Roosendaal, daar heb ik t idee dat ik altijd daar doe aan achterlichten uitzwaaien, maar dat zal wel komen door altijd pech hebben met overstappen en tiveritus lange perrons...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat gaat over Roosenfaal, dat mogen ze gisteren nog aan Zeeland weggeven.
Staan regelmatig trailers van DHL op cargo's iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dit zijn geen containers. Lijkt meer op trailers, nog nooit gezien.
Wel handig op zich, scheelt weer ontkoppelen/bevestigen. Zal onder aan de streep wel duurder zijn; misschien handig voor grote jongens zoals DHL die lage tijdsmarges hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Staan regelmatig trailers van DHL op cargo's iig.
Vraag het met af. Vijf chauffeurs naar Düsseldorf, Keulen of München met iedere een trailer of 1 machinist die nog 30 andere trailers mee heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wel handig op zich, scheelt weer ontkoppelen/bevestigen. Zal onder aan de streep wel duurder zijn; misschien handig voor grote jongens zoals DHL die lage tijdsmarges hebben.
Ik bedoel duurder dan een container.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Vraag het met af. Vijf chauffeurs naar Düsseldorf, Keulen of München met iedere een trailer of 1 machinist die nog 30 andere trailers mee heeft
Lengte is gelijk, 40 voeter vs een trailerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik bedoel duurder dan een container.
Niet. Die trailers zijn al in het bezit van het bedrijf. Voor die containers moet betaald worden bij de rederij (like MSC of what ever, of het bedrijf moet eigen containers gaan kopen enzo). Dan heeft het bedrijf ook nog overal opleggers nodig waar die containers op kunnen. Kost ook veel centen (ookal huur je overal chauffeurs+opleggers in).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik bedoel duurder dan een container.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |