quote:Lap record* - 124.125 (226.934 kph) by Michael Schumacher, 2004
Qua snelheid? Neuh, die twee maken elkaar niet veel, al zijn de statistieken licht in het voordeel van Massa.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Alhoewel ik hem het beter zie doen dan Massa hoor.
Nee qua hoe goed ze als coureur zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Qua snelheid? Neuh, die twee maken elkaar niet veel, al zijn de statistieken licht in het voordeel van Massa.
De race start om 07:00u.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus morgen beginnen de voorbeschouwingen om half 7, of start de race dan?
Hij had een probleem met de software van de auto. Ik verwacht dat het hele wintertest debacle van Red Bull erg snel verleden tijd gaat zijn als je ziet van een ricardo met diezelfde auto kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef Twieki het volgende:
Vettel 12.
Zelfs STR, het zusterteam van Red Bull, staat boven Vettel met een debutant.
Het is allang een reeks..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:11 schreef Geralt het volgende:
TR gemacht; aub reeksen; dit werkt zo lastig
Dat is wel erg snel geconcludeerd. In de regen maakt een gebrek aan pk's minder uit, en dat is voorlopig naast de betrouwbaarheid het grootste gevaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij had een probleem met de software van de auto. Ik verwacht dat het hele wintertest debacle van Red Bull erg snel verleden tijd gaat zijn als je ziet van een ricardo met diezelfde auto kan.
Dus de rest kan zn borst nog nat maken komend jaar. Zeker Ferrari. Als ze dit jaar weer geen titel pakken dan gaan daar (misschien wel letterlijk) koppen rollen.
De achterstand van Red Bull is er nagenoeg niet imo. Althans dat is mijn voorzichtige conclusie. De snelheid zit goed; nu alleen de betrouwbaarheid nog.
Ja nu net gemaakt zeker en dan net doen of het al was zodat ik dom overkom zeker. Jij bent me er eentjequote:
Ook toen het niet regende zat ricardo er goed bijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel geconcludeerd. In de regen maakt een gebrek aan pk's minder uit, en dat is voorlopig naast de betrouwbaarheid het grootste gevaar.
Snelheid is 1 ding, nu nog betrouwbaarheid, dat gaan we morgen zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook toen het niet regende zat ricardo er goed bij
Ik denk dat de problemen bij Red Bull veel te veel opgeblazen zijn en ja dat denk ik nu al ja. De rest zal nog aan de bak moeten.
Vanochtend tijdens de kwalificatie al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja nu net gemaakt zeker en dan net doen of het al was zodat ik dom overkom zeker. Jij bent me er eentjeDaar trap ik niet in hoor
!!!!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens de kwalificatie al.
Volgens mij zou in theorie iemand de race kunnen winnen die uitgevallen is als het hele veld op de duur stil ligt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Snelheid is 1 ding, nu nog betrouwbaarheid, dat gaan we morgen zien
Het kan me weinig boeien wat jullie ervan denken, maar ergens tijdens deel 2. Ja, er waren toen al meerdere delen 2 geopend, klopt.quote:
Doe eens een beetje aardig manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan me weinig boeien wat jullie ervan denken, maar ergens tijdens deel 2. Ja, er waren toen al meerdere delen 2 geopend, klopt.
Godverquote:Raikkonen: “Ik speelde wat met de knopjes en plots crashte ik”
Kimi Raikkonen heeft te kennen gegeven dat hij tijdens zijn inlap gecrasht is.
De Fin crashte tijdens Q2 en dat op een moment waarbij hij zich nog net in de top tien bevond. De baan lag nat en daarom is het aannemelijk dat Raikkonen crashte omdat hij aan het pushen was om een snellere tijd neer te zetten maar de Fin zelf ontkent dit.
Raikkonen liet immers na afloop weten dat hij crashte tijdens zijn inlap, het rondje waarbij hij de pits opzocht en dat omdat hij naar eigen zeggen toch geen betere tijd kon neerzetten omwille van het verkeer.
“Ik had niet voldoende tijd meer om nog een extra ronde te doen , ik zou sowieso aan het einde van de ronde zijn binnen gekomen,” aldus Raikkonen. “Ik was met de knopjes of zoiets aan het spelen en ik kreeg een beetje wielspin, waarna ik de muur raakte. De wagen is echter min of meer ok.”
“Het was simpelweg mijn fout. Ik kreeg een beetje wielspin, ik was niet meer aan het pushen, maar ik kon de wagen niet meer opvangen,” besluit de Fin.
Räikkönen gecrasht, twee rookies in Q3 al had Kvyat ook een crash, Kobayashi haalt Q2 in de Caterham, Lotus achteraan. Van droog naar regen... Juichend publiek komt boven de motoren uit toen Ricciardo even pole had.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb even uitgeslapen vandaag, want moe en morgen vroe op hehe.
Maar damn, vettel 13e?! Toch wel een beetje onverwachts. Verder: zijn er nog schokkende dingen gebeurd? Vind het hele veld wel apart tov. vorige jaren. Maakt het weer spannend.
Deze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef Geralt het volgende:
Zou overigens wel een bak zijn als alle auto's uitvallen
Volgens mij zou dat een unicum zijn niet? Dat er geen auto aan de finish komt?
Het record is 3 auto's over de finish, in Monaco 1996.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef Geralt het volgende:
Zou overigens wel een bak zijn als alle auto's uitvallen
Volgens mij zou dat een unicum zijn niet? Dat er geen auto aan de finish komt?
Van mij mogen er ook elke race wel een deel uitvallen met technische problemen. Dat draagt alleen maar bij aan de spanning.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:27 schreef Funzel het volgende:
Paar jaar geleden kwam ook regelmatig maar een stuk of 12 wagens aan de finish.
Technische problemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van mij mogen er ook elke race wel een deel uitvallen met technische problemen. Dat draagt alleen maar bij aan de spanning.
De laatste jaren was het bijna een unicum als er eentje uitviel door een technisch probleem en meerdere malen alle auto's de finish gehaald volgens mij.
Laat er maar een deel uitvallen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Technische problemen___!
Laat ze lekker crashen man, genieten!
Man, crashes zijn heerlijk. Lang niet altijd zijn er gewonden. Geweldig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Geen behoefte aan doden en (ernstig) gewonden, hoor. Die tijd hebben we hopelijk achter ons gelaten.
Gelukkig wel: de eenzijdige crash van Robert Kubica in 2008 (meen Canada) staat me nog vers in het geheugen, maar de Pool overleefde de 75 G toch maar mooi.
Senna, Barrichello en Ratzenberger in 1994 waren toch wel indrukwekkend
idiootquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man, crashes zijn heerlijk. Lang niet altijd zijn er gewonden. Geweldig.
Hoe meer crashes, hoe meer kans op wel gewonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man, crashes zijn heerlijk. Lang niet altijd zijn er gewonden. Geweldig.
Dit, ja.quote:
Sowieso niet in Q2quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef MoriniStylr het volgende:
Denk niet dat Kimi gehoor geeft aan zulke orders.
Daar is de dirty mind van Sally weer;-)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:26 schreef Sally het volgende:
Bij de nabeschouwing op BBC, bedenk ik me ineens iets heel vuils van Fellalai:
het team zal toch Kimi niet expres hebben laten crashen??!!
Nu hadden zowel Button, als Vettel, als anderen dankzij de gele vlaggen minder kans om een snelle(re) tijd neer te zetten. En staat Alonso 'gezellig' op plaats 5, niet onaardig, zou ik als Ferrariteam baas denken: aardig raceresultaat mogelijk, podium, misschien?
Ik zie het team ervoor aan![]()
![]()
Rooie prancing horses
met hun teamorders.
"Nee, nee, dat doen we niet, hoor. Neee, ècht niet."
Fe
rari.
Vettel is jouw favoriet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef Sally het volgende:
Poeh, dat moet een teleurstelling zijn voor mijn favoriet Vettel... Niet door naar Q3.
Ook zonder geel was hij niet doorgeweestquote:Maar ja: life's a bitch, en er hing geel.
Dat was helemaal niet leuk om te zienquote:Een Fellali (Kimi) in de muur daarentegen was wel leuk om te zien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je je sig aan moet passen, want met dergelijke uitlaten vind ik jou zo lief niet meerquote:Zegt trouwens nog niet heel veel over hoe de motoren het doen, want er was regen.
Nee natuurlijk doet ie dat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef MoriniStylr het volgende:
14 juni 2007 denk ik, want Q1 doet iedereen aan meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat Vettel voor het laatst niet in Q1 terecht is gekomen?
Complottheorieënquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Daar is de dirty mind van Sally weer;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dacht (en denk nog) ook dat die twee grootmachten bij het Grote Rode Team elkaar het licht in elkaars ogen niet gunnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:27 schreef MoriniStylr het volgende:
En dan Badoer erinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Geralt het volgende:
Overigens zou die zelfs tegen Montezemelo nog wel zeggen dont fucking shout at me mocht die op de radio uit zn plaat gaan dat Alfons ervoor bij moet.
Sterker nog, mocht het echt helemaal mis gaan bij Ferrari dit jaar dan zie ik hem nog wel een keer gewoon de pits in sturen midden in een race en uitstappen en zeggen fuck off met deze kutzooi; om vervolgens te vertrekken met een ijsje in zn hand en gewoon nooit meer op komen dagen.
Zo een figuur is Kimi. En dat vind ik prachtig om te zien
Smaken verschillen nu eenmaal, schatje.quote:
In het interview tussen BBC en Button zei die laatste dat hem dat wel waarschijnlijk had belemmerd om z'n tijd te verbeteren.quote:[..]
Ook zonder geel was hij niet doorgeweest
Dat jij nou Ferrari-fan bent, kan ik toch niks aan doen? Ik mag ze nietquote:[..]
Dat was helemaal niet leuk om te zien
Maar in 2009 vond je me aardig genoeg om me daarvoor openlijk een x-je te geven.quote:[..]
Ik denk dat je je sig aan moet passen, want met dergelijke uitlaten vind ik jou zo lief niet meer
Jaaah, dat vingerte doet me heel erg denken aan de gebalde vuisten en torrerogebaartjes van ene F.A. Nog een favoriet van me uit een ver verleden.quote:Vettel favoriet.![]()
Schei uit man;
Vettel moet zn vinger breken;
Opdat ie die nooit meer triomfantelijk de lucht in kan steken
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Geralt het volgende:
Overigens zou die zelfs tegen Montezemelo nog wel zeggen dont fucking shout at me mocht die op de radio uit zn plaat gaan dat Alfons ervoor bij moet.
Sterker nog, mocht het echt helemaal mis gaan bij Ferrari dit jaar dan zie ik hem nog wel een keer gewoon de pits in sturen midden in een race en uitstappen en zeggen fuck off met deze kutzooi; om vervolgens te vertrekken met een ijsje in zn hand en gewoon nooit meer op komen dagen.
Zo een figuur is Kimi. En dat vind ik prachtig om te zien
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Aiciu het volgende:
06:55 opstaan![]()
Van mij mogen ze in Europa blijven
Ja maar dan wordt het zeker nachtwerk in Melbournequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja preciesOf lekker een paar uur later starten.
's nachts opstaan was beter. Of doorhalen. Dat was ook beter. Dit zuigt dikke ballen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Aiciu het volgende:
06:55 opstaan![]()
Van mij mogen ze in Europa blijven
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Complottheorieën![]()
En de hekel aan Fer... Ferr... Fellali.Jouw vriend heeft er toch een van 42"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest dan ook niet op de bank ploffen, maar gewoon met een paar kameraden thuis onder het genot van veel bier en vloekend of juichend voor de tv staanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Opstaan voor de eerste race van het seizoen om 03.15![]()
Als ik rechtstreeks van café de bank op plofte om de race te kijken, kukelde ik altijd in slaap met m'n aangeschoten harses
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft er toch een van 42"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar seriously, de F1 was vandaag best vet om te zien. Vooral hoe het technisch zich zou verhouden, hoe de rookies zich zouden houden en hoe de verhoudingen onderling zouden zijn.
Echter dankzij de regen, heb ik nog niet een geheel objectief beeld gekregen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:29 schreef JohnB52 het volgende:
Je bent natuurlijk zo opgewonden omdat je al 4 maanden droog stond!
Jij gaat je verslapen.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:33 schreef Geralt het volgende:
Ik ga mn nest maar eens opzoeken zodra mn bier op is, want anders kan ik er niet op tijd uit.
Tot morgen
Nope, maar dat is de Duitser ook niet; BBC weet ik niet. RTL 7 heeft dat ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:44 schreef Kanjer het volgende:
Ik dacht dat Sport 1 zonder reclame was....
Vorig jaar was dat ook. Tijdens de race in elk geval. We zien wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:44 schreef Kanjer het volgende:
Ik dacht dat Sport 1 zonder reclame was....
Live timing.. ipv dat je alleen op tv in beeld ziet welke tijden de coureurs rijden en op welke plek ze staan kan je het nu in de app zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
* MrBanaan1 zapt nu ook maar eens naar Sport 1.
Wat voegt die app eigenlijk toe tijdens de live race?
Wedden van nietquote:Op zondag 16 maart 2014 06:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij gaat je verslapen.
Mogge trouwens! Have fun
Dus via jailbreak/root, of via torrents en dan gewoon via pc erop zetten? App kreeg veel slechte recensie; de gratis dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Live timing.. ipv dat je alleen op tv in beeld ziet welke tijden de coureurs rijden en op welke plek ze staan kan je het nu in de app zien.
Je kan dan ook de intervaltijden tussen coureurs zien, zien op welke banden ze rijden en welke ze al gehad hebben, etc.
Ik heb het er vorig jaar ook elke race bij gehad en 't is best een aanvulling.
Vorig jaar had ik overigens de volledige versie illegaal gedownload, kostte toen ¤26,95 voor de pro versie.
Dit jaar is die versie ¤10,- wat mij betreft mag er wel een crack komen
Wilde net hetzelfde posten. Man, praat gewoon Nederlands....quote:Op zondag 16 maart 2014 06:50 schreef Schunckelstar het volgende:
"so far is het een excited weekend"
Crack heb ik nog niet gevonden en vorig jaar was het alleen een .apk met het programma installeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus via jailbreak/root, of via torrents en dan gewoon via pc erop zetten? App kreeg veel slechte recensie; de gratis dan.
Verder wel handig, maar als je doet zoals ik zei via de pc, dan loop je natuurlijk wel de updates mis...
.apk zegt mij even niks... Nouja, ik lees het wel in de GP topics als je een crack hebt gevonden en hoe.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Crack heb ik nog niet gevonden en vorig jaar was het alleen een .apk met het programma installeren.
Dit jaar werken ze met in-app aankoop dus ik gok dat het wel even kan duren voor er een gekraakte versie komt.
Het is in elk geval de officiele app van de F1 geworden, ook voor Apple te krijgen en ik dacht ook een versie voor op de PC
http://www.formula1.com/app/
¤10 vindt ik nog wel mee vallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Crack heb ik nog niet gevonden en vorig jaar was het alleen een .apk met het programma installeren.
Dit jaar werken ze met in-app aankoop dus ik gok dat het wel even kan duren voor er een gekraakte versie komt.
Het is in elk geval de officiele app van de F1 geworden, ook voor Apple te krijgen en ik dacht ook een versie voor op de PC
http://www.formula1.com/app/
quote:Op zondag 16 maart 2014 06:54 schreef Geralt het volgende:
Ik zie een hoop nieuwe namen t.o.v. afgelopen jaren.
Updates loop je sowieso vaak mis bij gekraakte apps, ze zijn dan niet via de play store geïnstalleerd dus die laat alleen een "open" knop zien een geen "install"quote:Op zondag 16 maart 2014 06:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus via jailbreak/root, of via torrents en dan gewoon via pc erop zetten? App kreeg veel slechte recensie; de gratis dan.
Verder wel handig, maar als je doet zoals ik zei via de pc, dan loop je natuurlijk wel de updates mis...
Nee, in de pitsquote:Op zondag 16 maart 2014 06:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Halen ze op het rechte stuk de top speed?
Wat ik bedoelde; is het rechte stuk lang genoeg om te top te halen?quote:
Die is dus gratis tegenwoordig? Ooit was dat ding geloof ik 24 euro.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:29 schreef SiGNe het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor.. zoals vanouds gewoon een nacht doorgehaald zoals het hoort
Zo voor het eerst maar eens een race op Sport 1 volgen, 't is nu toch gratis
Ik had net bij de herhaling van de kwalificatie wel enórm kutgeluid met harde ruis en piepjes, schrok me de tering toen ik m'n TV aan deed.
De reclame komt qua geluid wel goed door dus ik hoop dat de race straks ook normaal geluid heeft.
Een voordeel: Eindelijk weer Olav Mol
App er ook meteen bij : https://play.google.com/s(...)gapp2014.basic&hl=nl
10 euro als je alles wil doen er meequote:Op zondag 16 maart 2014 06:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die is dus gratis tegenwoordig? Ooit was dat ding geloof ik 24 euro.
voor het hele seizoen? Deel die 10 euro eens door het aantal racesquote:Op zondag 16 maart 2014 06:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Beter dan die 30 van vorig jaar. Nog steeds is 10 euro teveel geld
Jazekerquote:Op zondag 16 maart 2014 06:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Herrinner ik me goed dat jij ook uit het zuiden des landes komt?
Vergeleken met de 'normale' prijzen in de app-wereld vind ik het een boel geld...quote:Op zondag 16 maart 2014 06:59 schreef WEST het volgende:
[..]
voor het hele seizoen? Deel die 10 euro eens door het aantal races
Ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 07:00 schreef Schunckelstar het volgende:
veel plezier, de eerste is altijd speciaal![]()
ikga me concentreren op de tv
Ik?! Neeman haha. Stond me zo iets bij; eens ergens gelezen/ Tussen alle Roda haat vallen mede Limbo's opquote:
Da's nie goed voor m'n manager...quote:Op zondag 16 maart 2014 07:00 schreef Sinister-D- het volgende:
EN al een Marussia stil
=edit= Chilton....
Basis versie is gratis, in-app kan je een seizoenspas kopen voor ¤10quote:Op zondag 16 maart 2014 06:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die is dus gratis tegenwoordig? Ooit was dat ding geloof ik 24 euro.
Ah ok. Nou ja, da's alsnog een stuk goedkoper. Eerst maar eens zien wat de basis versie kan.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Basis versie is gratis, in-app kan je een seizoenspas kopen voor ¤10
Goed punt, ben alleen even vergeten welke Marussia driver ik in m'n team hebquote:Op zondag 16 maart 2014 07:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zolang het geen betrekking heeft op het chassis vind ik het prima
Niks dus. Dag begint net en ik ben al weer een tientje kwijt.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah ok. Nou ja, da's alsnog een stuk goedkoper. Eerst maar eens zien wat de basis versie kan.
Afgelopen jaar had Pic (?) er al een gekregen direct ná de qualiesquote:
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef Wombcat het volgende:
Die extra formatieronde, gaat die van de race-afstand af?
ja..quote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef Wombcat het volgende:
Die extra formatieronde, gaat die van de race-afstand af?
gras is groenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marussia kan er he-le-maal niets van!
Hier verbruiken ze minder peut door dan in een racerondequote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nu moeten ze nog meer benzine managen...
Wel meer rekenen ja. En al dat optrekken is niet goed voor het besparenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nu moeten ze nog meer benzine managen...
Klopt. Scheelt niet zo heel veel overigens, door al dat optrekkenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hier verbruiken ze minder peut door dan in een raceronde
Formatierondje kost toch minder dan een raceronde.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel meer rekenen ja. En al dat optrekken is niet goed voor het besparen
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Formatierondje kost toch minder dan een raceronde.
Ik hoop het, ik hou van rookwolkenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:06 schreef Googolplexian het volgende:
wordt dit het jaar dat de spectaculair ploffende motor terug komt?
'' we need to save the engine''quote:
vorig jaar in het FR3.5 WK van het WSRquote:Op zondag 16 maart 2014 07:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man, waarom heb ik die Magnussen nooit eerder gezien!? Mooi debut hoor.
Toch niet handig. Stel dat Hamilton de pits was binnen gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Denk dat ze bedoelden ''retire'' als in stop met vechten....
hij is beter dan z'n paquote:Op zondag 16 maart 2014 07:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat je geen GP2/Formula Renault 2.0/3.5 kijkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Klopt. Dannog absurd goed F1 debut lijkt me.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat je geen GP2/Formula Renault 2.0/3.5 kijkt.
Anti-climax?quote:
Ik zeg tien. Max.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel gaan er überhaupt finishen?
Dat is bij zowat iedereen de vraagquote:Op zondag 16 maart 2014 07:14 schreef Karstman het volgende:
Dan is de vraag hoe lang Rosberg door kan
Met zijn tempo gaat ie er 4 uur over doenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:14 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel gaat finish niet halen...wauw
Het jaar ervoor achter Frijns.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vorig jaar in het FR3.5 WK van het WSR![]()
Doet ie het nog altijd beter dan Lewisquote:Op zondag 16 maart 2014 07:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met zijn tempo gaat ie er 4 uur over doen
Gewoon doorrijden, misschien valt de rest uitquote:Op zondag 16 maart 2014 07:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met zijn tempo gaat ie er 4 uur over doen
Dat klopt en Bianchi dat jaar ook. En toch rijden hun 2 wel F!quote:
Ik heb me er niet heel erg in verdiept, dus had wel gehoopt op iets leukersquote:Op zondag 16 maart 2014 07:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anti-climax?
Dit had je gewoon moeten verwachten
Is juist mooi. Die bullit-proof reliability van de afgelopen jaren was saai.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:16 schreef Googolplexian het volgende:
Als minder dan de helft van het veld finisht dan krijgt de FIA een shit-storm over zich heen.
Ach dit is beter dan een optocht, kan ik in ieder geval nog lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me er niet heel erg in verdiept, dus had wel gehoopt op iets leukers
Raikonen op z'n achterwielquote:
Kobaquote:
Het is een slagveld, dat is ook wel een keertje leuk. Ik weet dat het niet kan tippen aan de gemiddelde Curling wedstrijd, maar toch.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me er niet heel erg in verdiept, dus had wel gehoopt op iets leukers
geld geld geld he... Om nu Chilton of Bianchi te halenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koba![]()
Maar die gaat heeeeeel snel mijn team uit
Rosberg zit niet te sparen?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg seconde sneller dan Magnussen...bizar.
quote:Op zondag 16 maart 2014 07:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een slagveld, dat is ook wel een keertje leuk. Ik weet dat het niet kan tippen aan de gemiddelde Curling wedstrijd, maar toch.
Als Magnussen wint gaat er een Mexicaan in een Force India heel hard vloekenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop dat Ricciardo of Magnussen wint.
Ik hoop dat Perez de finish haalt, dan heb ik misschien een beetje zakgeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
geld geld geld he... Om nu Chilton of Bianchi te halen
Blijft op dit moment toch nog het Duitse volkslied galmenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel leuk om een keer iemand anders dan Vettel op 1 te zien staan.
Ik combineer het gewoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:21 schreef Uccie het volgende:
Het is zo spannend dat ik wel ontbijt na afloop!
Yup en bottas lijkt wel rapper dan Hulkquote:Op zondag 16 maart 2014 07:22 schreef Fiorano het volgende:
De Williams en de force India lijken iniedergeval een prima race pace te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |