En dan Badoer erinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Geralt het volgende:
Overigens zou die zelfs tegen Montezemelo nog wel zeggen dont fucking shout at me mocht die op de radio uit zn plaat gaan dat Alfons ervoor bij moet.
Sterker nog, mocht het echt helemaal mis gaan bij Ferrari dit jaar dan zie ik hem nog wel een keer gewoon de pits in sturen midden in een race en uitstappen en zeggen fuck off met deze kutzooi; om vervolgens te vertrekken met een ijsje in zn hand en gewoon nooit meer op komen dagen.
Zo een figuur is Kimi. En dat vind ik prachtig om te zien
Smaken verschillen nu eenmaal, schatje.quote:
In het interview tussen BBC en Button zei die laatste dat hem dat wel waarschijnlijk had belemmerd om z'n tijd te verbeteren.quote:[..]
Ook zonder geel was hij niet doorgeweest
Dat jij nou Ferrari-fan bent, kan ik toch niks aan doen? Ik mag ze nietquote:[..]
Dat was helemaal niet leuk om te zien
Maar in 2009 vond je me aardig genoeg om me daarvoor openlijk een x-je te geven.quote:[..]
Ik denk dat je je sig aan moet passen, want met dergelijke uitlaten vind ik jou zo lief niet meer
Jaaah, dat vingerte doet me heel erg denken aan de gebalde vuisten en torrerogebaartjes van ene F.A. Nog een favoriet van me uit een ver verleden.quote:Vettel favoriet.![]()
Schei uit man;
Vettel moet zn vinger breken;
Opdat ie die nooit meer triomfantelijk de lucht in kan steken
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Geralt het volgende:
Overigens zou die zelfs tegen Montezemelo nog wel zeggen dont fucking shout at me mocht die op de radio uit zn plaat gaan dat Alfons ervoor bij moet.
Sterker nog, mocht het echt helemaal mis gaan bij Ferrari dit jaar dan zie ik hem nog wel een keer gewoon de pits in sturen midden in een race en uitstappen en zeggen fuck off met deze kutzooi; om vervolgens te vertrekken met een ijsje in zn hand en gewoon nooit meer op komen dagen.
Zo een figuur is Kimi. En dat vind ik prachtig om te zien
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Aiciu het volgende:
06:55 opstaan![]()
Van mij mogen ze in Europa blijven
Ja maar dan wordt het zeker nachtwerk in Melbournequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja preciesOf lekker een paar uur later starten.
's nachts opstaan was beter. Of doorhalen. Dat was ook beter. Dit zuigt dikke ballen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Aiciu het volgende:
06:55 opstaan![]()
Van mij mogen ze in Europa blijven
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Complottheorieën![]()
En de hekel aan Fer... Ferr... Fellali.Jouw vriend heeft er toch een van 42"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest dan ook niet op de bank ploffen, maar gewoon met een paar kameraden thuis onder het genot van veel bier en vloekend of juichend voor de tv staanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Opstaan voor de eerste race van het seizoen om 03.15![]()
Als ik rechtstreeks van café de bank op plofte om de race te kijken, kukelde ik altijd in slaap met m'n aangeschoten harses
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jouw vriend heeft er toch een van 42"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar seriously, de F1 was vandaag best vet om te zien. Vooral hoe het technisch zich zou verhouden, hoe de rookies zich zouden houden en hoe de verhoudingen onderling zouden zijn.
Echter dankzij de regen, heb ik nog niet een geheel objectief beeld gekregen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:29 schreef JohnB52 het volgende:
Je bent natuurlijk zo opgewonden omdat je al 4 maanden droog stond!
Jij gaat je verslapen.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:33 schreef Geralt het volgende:
Ik ga mn nest maar eens opzoeken zodra mn bier op is, want anders kan ik er niet op tijd uit.
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |