Je kunt volgens mij ook gewoon die hele pagina blijven verversen en dan de datumselectie openklappen. Dan zie je snel genoeg of er waar kaartjes beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:02 schreef Ralluff het volgende:
Ondertussen al 128 keer die veiligheidscode moeten invullen.
Ik vraag me af of dat veel zin heeft.. Dat zal wel niet heel de dag duren, zal het? Na een kwartier komen die kaartjes weer terug, dan zal degene die ze eindelijk krijgt ze toch niet weer laten staan? Diegene heeft immers lang genoeg gerefresht voor een kaartje. Het kwartier is al sinds het uitverkocht is wel voorbijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef Junkie het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:49:21Pinkpop fans: Er kunnen #pp14 zaterdag en weekendkaarten terugvallen in het bestelproces gedurende de dag. Blijf het proberen! reageer retweet
Nog even blijven proberen dus!twitter:festivalinfo twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:56:26Het loont de moeite het te blijven proberen. Kaarten van niet afgemaakte transacties komen gedurende de dag weer beschikbaar. #pp14 reageer retweet
ja ik!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
2x zondag in de pocket. Iemand nog zondagkaarten nodig? Zit er weer direct in.
Klopt, maar waarom moet ik dan precies 62 minuten in de rij staan en kom ik er nu zo makkelijk in?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Zondag is hier nog gewoon beschikbaar hoor.
Maar dan krijg je toch weer die pagina:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Zondag is hier nog gewoon beschikbaar hoor.
Feestje bij de Alpha!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig heb daar al WEL een kaartje voor
Thanks, werkt inderdaad beter. Sowieso geen pretje op je telefoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij ook gewoon die hele pagina blijven verversen en dan de datumselectie openklappen. Dan zie je snel genoeg of er waar kaartjes beschikbaar zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef richolio het volgende:
Dagkaartje op zaterdag 269 eu hier http://www.topticketshop.(...)ullL0CFUsUwwodHbMA-w
Join the clubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
(ik ben stiekem blij dat ik niet naar de stones kan want ik vind de arctic monkeys toch vetter'
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:13 schreef Jaytonism het volgende:
Het is toch onmogelijk dat je vanaf 9.30 al in de wachtrij staat, en om 10.10 geen weekendkaarten meer bestellen kan
Nogmaarweereenseenkeer.quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Zonder weekendkaart geen toegang tot campingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef Lenoire het volgende:
Enige optie is dagkaarten voor zondag en maandag. Kun je dan wel 2 dagen overnachten?
Niet op de PP campings.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef Lenoire het volgende:
Enige optie is dagkaarten voor zondag en maandag. Kun je dan wel 2 dagen overnachten?
quote:
Ik voel een FOK! Pinkpop meet aakomen op Lowlands.quote:
Same here...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:13 schreef Jaytonism het volgende:
Het is toch onmogelijk dat je vanaf 9.30 al in de wachtrij staat, en om 10.10 geen weekendkaarten meer bestellen kan
Vooral omdat ik bij de laatste fase van betaling een foutmelding kreeg. Bedankt Ticketmaster.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heb ik kaartjes, maar hoe zuur voor de mensen die al jaren gaan en nu niets hebben
Wees eens sociaal schijnheil en stel je plaats weer beschikbaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heb ik kaartjes, maar hoe zuur voor de mensen die al jaren gaan en nu niets hebben
Wat? Er langs gaan om ze in elkaar te meppen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef richolio het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[..]
Misschien is het het proberen waard..
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK! Pinkpop meet aakomen op Lowlands.
Ik heb ook 100 keer of zo de melding gehad uitverkocht, de 101e keer was het raak.. blijven proberen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat veel zin heeft.. Dat zal wel niet heel de dag duren, zal het? Na een kwartier komen die kaartjes weer terug, dan zal degene die ze eindelijk krijgt ze toch niet weer laten staan? Diegene heeft immers lang genoeg gerefresht voor een kaartje. Het kwartier is al sinds het uitverkocht is wel voorbij
Nee, kaartje kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat? Er langs gaan om ze in elkaar te meppen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef richolio het volgende:
Ron uit Geleen verkoopt 4 kaarten voor 1000 eu. Zullen we Ron uit Geleen is met zijn allen in elkaar gaan meppen?
Echt? Amai, ik blijf proberen dan maar..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb ook 100 keer of zo de melding gehad uitverkocht, de 101e keer was het raak.. blijven proberen..
Ikku wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:22 schreef Lamabal het volgende:
Godverdomme. Godver de godver. Ik heb gewoon geen kaarten.
Nee dat is zondag!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
godver, zaterdag is dé top-dag
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef Grazzle het volgende:
Ben benieuwd hoe vol de berg staat als de Stones spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, John Mayer op zaterdag is gewoon beest.
Dat overweeg ik als ik geen kaarten hebquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef Grazzle het volgende:
Ben benieuwd hoe vol de berg staat als de Stones spelen.
Die runs op kaarten zijn gewoon kut. Zelden last van omdat ik hipster ben, maar nu heb ik pech.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:27 schreef peaceman het volgende:
Oh ja: Ticketmaster = kut
Voor het eerst in 25 jaar dat het me niet gelukt is om de gewenste tickets te krijgen.
Klopt. Tis gewoon Stones+quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:29 schreef alors het volgende:
Ik vind zaterdag exc Stones een karige dag. John Mayer heeft wel leuk ouder werk en is live goed, maar als hij al die zaadhitjes gaat spelen dan is er ook niks aan.
Foo Fighters heel misschien naar de UK, doe je dat ipv. PPquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:27 schreef Lamabal het volgende:
Gelijk ook echt de hele dag verneukt. Ik wil zo graag heen
Beste line-up mogelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Nu pas door de wachtrij heen, dus uiteindelijk maar kaarten voor enkel de zondag gekocht.
Eigenlijk best blij mee; leuke line-up
Welnee.quote:
Ook nog een optie. Maar verdomme dit wou ik graagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Foo Fighters heel misschien naar de UK, doe je dat ipv. PPIk wil wel mee!
Holy fuck.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Geen tickets, want de printer van het uitburo in Den Haag was stuk. what the fuck.
dat zijn mensen die dat bewust doen. anders verkoop je ze wel tegen kostprijs...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef runaway het volgende:
Frustrerend om Marktplaats te zien nu.
Ook veel mensen die teveel hebben besteld en waar nu idiote prijzen voor worden gevraagd.....
Nee...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Geen tickets, want de printer van het uitburo in Den Haag was stuk. what the fuck.
really... wow... thats sucks. Ze kunnen overigens wel tickets "printen" ... maar zonder te printen zeg maarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mis ik toch echt Foo Fighters, QotSA, Pearl Jam, Jack White (of een van zijn bands)..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:40 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Van de levende bands op aarde, is dit serieus mijn ideale line-up.
Werd ook al voorgesteld, maar werden uiteindelijk door een legertje politie weg gestuurd, er gingen daar geen tickets verkocht worden. Zijn uiteindelijk 6 tickets verkocht, en toen was het op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
really... wow... thats sucks. Ze kunnen overigens wel tickets "printen" ... maar zonder te printen zeg maarzodra de printer dan weer werkt, dan komen ze er opeens allemaal uit. Dat is als het idd aan de printer lag.
Heb niet zoveel met grunge als jou zo te zien. QotSA ga ik al heen en liever Arctic Monkeys dan Jackie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis ik toch echt Foo Fighters, QotSA, Pearl Jam, Jack White (of een van zijn bands)..
Ik heb AM en Jack beiden nog niet live gezien, ben blij dat ik AM eindelijk ga zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met grunge als jou zo te zien. QotSA ga ik al heen en liever Arctic Monkeys dan Jackie.
vieze profiteurs zijn het! Gatver.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
Bah
YEAHHHH!!! WE GAAN WEER MEETEN!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef JaimyLee het volgende:
HOLY SHIT IK HEB INEENS EEN WEEKEND KAARTJE IK WAS ER DOOR
hoelaat was dat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Werd ook al voorgesteld, maar werden uiteindelijk door een legertje politie weg gestuurd, er gingen daar geen tickets verkocht worden. Zijn uiteindelijk 6 tickets verkocht, en toen was het op.
ik woon in Nijmegen .. ff langsgaan dan maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:43 schreef theodoor9 het volgende:
Bah
Die valt dan nog mee, 117 euro per stukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:45 schreef tofastTG het volgende:
Wat gaan we met zijn 06 nummer doen?
vooral die zogenaamd teveel gekochte tickets zijn erg....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik woon in Nijmegen .. ff langsgaan dan maar.
het wordt tijd dat marktplaats eens zorgt dat tickets daar niet voor meerwaarde verkocht kunnen worden. Kutsite.
¤350 per stuk staat er toch echt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Die valt dan nog mee, 117 euro per stuk
Lul.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Grazzle het volgende:
Mijn pa heeft ook een extra dagkaart gekocht om erop te verdienen, lol.
Aaah ik was er vlak voor, wat ze hebben gedaan is namen en telefoonnummers opgeschreven met aantal tickets wat je wilde, totdat het aantal tickets wat ze hadden op was.quote:
sorry maar dan vind ik je pa een lul. Ik hou niet van profiteurs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Grazzle het volgende:
kan ook helemaal niet ... je kunt maar 1x een bepaalde soort tickets bestellen via ticketmaster. Je kan wel weekendtickets halen en daarna nog zaterdag ... maar niet 2x zaterdagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral die zogenaamd teveel gekochte tickets zijn erg....
Je vader is een klootzak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:47 schreef Grazzle het volgende:
Wij mochten niet eens naar binnenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Aaah ik was er vlak voor, wat ze hebben gedaan is namen en telefoonnummers opgeschreven met aantal tickets wat je wilde, totdat het aantal tickets wat ze hadden op was.
Ik kwam daar binnen, stonden paar mensen aan de balie, riep ze dat ze nog 12 weekendkaarten had waarop ik meteen riep 3! Ze heeft m'n naam en nummer opgeschreven en ik word maandag gebeld als het goed is.
Even duimen dat ik ook daadwerkelijk de kaarten krijg.
Zeker kwart over 11? Misschien kwam ik wel na jou?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Terwijl we in de rij stonden van meerdere mensen aanbiedingen gehad, die wilden al mijn extra ticket opties gebruiken, zouden ze mijn kaartje voor me betalen.
"kapitalisme"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry maar dan vind ik je pa een lul. Ik hou niet van profiteurs.
Weird man, er stonden iets van 10 mensen aan de balie, verder niks..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens naar binnen![]()
![]()
Valt mee, de wet overtreden is niet zo netjes.quote:
Stond met een maatje van me voor de deur, maar de agenten die er stonden lieten ons er niet langs.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Weird man, er stonden iets van 10 mensen aan de balie, verder niks..
Maar dat was wel iets eerder dan 11.15 denk ik? Ik was er rond die tijd (weet het niet exact) en toen stond er alleen nog een politie busje buiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Stond met een maatje van me voor de deur, maar de agenten die er stonden lieten ons er niet langs.
Wat aardiger uitziende mensen mochten wel doorlopen inderdaad.
Maar geen discussie aan gegaan. Ik slaap vannacht liever thuis.
Kan 5 a 10 minuten eerder zijn geweest. Was enigszins gefrustreerdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar dat was wel iets eerder dan 11.15 denk ik? Ik was er rond die tijd (weet het niet exact) en toen stond er alleen nog een politie busje buiten.
Dat verklaart wellicht waardoor ik door de zij-ingang naar binnen ging en bij het naar buiten gaan de draaideuren weer open stonden. Rust was dus al wedergekeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan 5 a 10 minuten eerder zijn geweest. Was enigszins gefrustreerd
Was inderdaad wel gek ja. Telkens was mijn ' selectie' niet beschikbaar en ineens wel! Op basis van eerdere ervaringen bleef ik het proberen en had ik ineens ' beet'. Denk dat velen bij de eerste melding al afgehaakt zijn en nu de boot missen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag uitverkocht... Zaterdag beschikbaar... Zaterdag uitverkocht... Zaterdag beschikbaar.
Snap er niets meer van
VVVquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:55 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Was inderdaad wel gek ja. Telkens was mijn ' selectie' niet beschikbaar en ineens wel! Op basis van eerdere ervaringen bleef ik het proberen en had ik ineens ' beet'. Denk dat velen bij de eerste melding al afgehaakt zijn en nu de boot missen...
Daar is wel kans op ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:56 schreef Grazzle het volgende:
Zal dit ook gebeuren? Ik heb er zoveel zin in, godverdomme. Als ik hier ben geweest, is mijn leven compleet geslaagd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Lenoire het volgende:
Ongelofelijk dit: http://www.marktplaats.nl(...)end-ticket-2014.html
"Hierbij bied ik 2 weekend kaarten voor pinkpop festival aan.
Ik zou zelf gaan maar in die week ook al een vakantie geboekt, daarom moet ik er van af zien."
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Lenoire het volgende:
Ik zou zelf gaan maar in die week ook al een vakantie geboekt, daarom moet ik er van af zien."
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hmm, 10 minuten meer geduld, en ik had dus ook kaarten gehad. Dit ga ik maar niet aan mn maatje vertellen denk ik....
Die mogen ze van mij latenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef JaimyLee het volgende:
I'M GOING BAAACK TO FIVE OH FIIIIVEEEEEEEEEE
Als ze 505 en Crying Lightning doen ben ik al tevredenquote:
Gekquote:
Kwartierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mensen, binnen hoeveel tijd was het nou uitverkocht, de zaterdag?
Ik op A Certain Romance, maar dat zal er wel niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GekDat is één van de mooiste liedjes van ze. Denk niet dat ze die doen, als Miles Kane niet mee komt.
Ik hoop vooral op Fireside
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Mensen, binnen hoeveel tijd was het nou uitverkocht, de zaterdag?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:36:56Wow! De #tmTickets voor de #Pinkpop Zaterdag en Weekendkaarten zijn uitverkocht. reageer retweet
??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
In een half uur weet ik het.!!!!
helaas verkopen zulke klootzakken de kaarten ook nog tegen hoge prijzen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Lenoire het volgende:
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:11 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik op A Certain Romance, maar dat zal er wel niet.
Vvv.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
??
Op de website staat al dat weekend en zaterdagkaarten uitverkocht zijn.
Ja, vooraf geprint.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
OK, ik hoop het voor je. Zijn er kaarten gereserveerd per verkooppunt ofzo?
hoeveel heb je er zelf nodig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef Lenoire het volgende:
Kreeg net een mailtje van iemand die nog 3 kaartjes heeft, 1 dag actief op marktplaatsKan ze niet ophalen omdat hij druk met werk is. Hmmm... Sounds good!
Want die zijn nog niet uitverkocht denk je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weekendkaarten op... Dus een run op de zaterdag incoming...
ik heb er twee nodig. liefst drie...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Twee kaarten, maar ik vertrouw het sowieso niet.
Als ik ergens vooraan wil staan dan doe ik dat. Of er nou 0 of 100 mensen mee gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Grazzle het volgende:
Zouden jullie je vrienden in de steek laten, als zij zoiets hebben achteraan, ja geen zin om helemaal naar voren te lopen?
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:24 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Want die zijn nog niet uitverkocht denk je?
Als jij niets met de andere band hebt waar ze heen gaan, dan kan je toch gerust een paar uur alleen laten toch? Het is een festival, je ontmoet zo andere mensenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Grazzle het volgende:
Zouden jullie je vrienden in de steek laten, als zij zoiets hebben achteraan, ja geen zin om helemaal naar voren te lopen?
Waar precies dan? Kun je niet stiekem online verkopen hahaquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weekendkaarten op... Dus een run op de zaterdag incoming...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik, kan nog zaterdagkaartjes kopen voor mensen evt.. Maar dat vind ik lullig voor de anderen in de rij
VVV, voor de zestiende keer. Al bijna drie uur in de rijquote:
Voorverkoop plekken kunnen nog voorraad hebben.quote:
Ja, leuk, maar wat heeft het volk dat ergens anders staat op online probeerde te er aan? Zaterdag is gewoon uitverkocht, weekend ook. Lek als je daar in de rij staat en je pakt nog wat mee, maar het is niet zo dat mensen ff op hun gemak erheen kunnen rijden en ook nog kaartjes kopen he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV, voor de zestiende keer. Al bijna drie uur in de rij
Ik zou kaarten voor anderen kunnen kopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar wat heeft het volk dat ergens anders staat op online probeerde te er aan? Zaterdag is gewoon uitverkocht, weekend ook. Lek als je daar in de rij staat en je pakt nog wat mee, maar het is niet zo dat mensen ff op hun gemak erheen kunnen rijden en ook nog kaartjes kopen he.
Bijna alles wat daar nu al zit zijn oplichters!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Lenoire het volgende:
Oke, dit is toch een oplichter?
"Ik hoef ook niet meer wil liever iemand anders gelukkig maken als u fan bent mag u ze voor 200 ps overnemen"
Ik vraag of hij het kan bewijzen, krijg ik dit antwoord:
"Ik zou niet weten hoe. Kan met u afspreken 100 nu de rest na ontvangst"
yup.. trap er niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Lenoire het volgende:
Oke, dit is toch een oplichter?
"Ik hoef ook niet meer wil liever iemand anders gelukkig maken als u fan bent mag u ze voor 200 ps overnemen"
Ik vraag of hij het kan bewijzen, krijg ik dit antwoord:
"Ik zou niet weten hoe. Kan met u afspreken 100 nu de rest na ontvangst"
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:38 schreef peaceman het volgende:
Waarom ineens die switch naar minder weekendkaarten potver!
ik snap wel dat het meer oplevert, maar zoveel minder weekendkaarten vind ik toch echt bizar en is mede de reden dat velen die al jaren gaan nu geen kaarten hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.
Hoeveel kaarten waren er normaal? Nu 30.000 toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap wel dat het meer oplevert, maar zoveel minder weekendkaarten vind ik toch echt bizar en is mede de reden dat velen die al jaren gaan nu geen kaarten hebben.
45.000 normaliterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten waren er normaal? Nu 30.000 toch?
En waren er dan ook normaal maar 15.000 dagkaarten?quote:
precies en dat is wel erg veel minder dit jaarquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef tofastTG het volgende:
Hoor net dat er bij de voorverkoop in landgraaf zelfs een ambulance en een politieauto is moeten komen. Dat is toch ook helemaal belachelijk.
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.
ach er passen met gemak nog 10000 mensen bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.
Serieus? Groot contrast met de voorverkoop in Utrecht. Daar was de sfeer juist heel relax.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef tofastTG het volgende:
Hoor net dat er bij de voorverkoop in landgraaf zelfs een ambulance en een politieauto is moeten komen. Dat is toch ook helemaal belachelijk.
TURBO TURBO!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef Xummon het volgende:
ik hoop dat iedereen die zijn kaarten voor belachelijke prijzen op marktplaats en co zet, spontaan in de fik vliegt.
kutlui.....
Och, er zijn jaren geweest met 50.000 weekendkaarten en 15.000 dagkaarten (Springsteen 2009 als ik me niet vergis) dus het is prima mogelijk om nog 5.000 weekendkaarten in de verkoop te gooien als ze willen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
FEEST!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
Lucky Basterd. gratzquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
ik hoop dat ze dat nog gaan doen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Och, er zijn jaren geweest met 50.000 weekendkaarten en 15.000 dagkaarten (Springsteen 2009 als ik me niet vergis) dus het is prima mogelijk om nog 5.000 weekendkaarten in de verkoop te gooien als ze willen.
Hotels vlakbij gaat niet lukken, dit zitten nu al voor 95% vol. B&B's zou je kunnen mailen, maar ook weinig kans.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Lenoire het volgende:
Iemand ervaring met campings/hotels in de buurt van landgraaf en of dat een beetje te doen is? Anders zit er aan te denken om nog zondag en maandag kaartjes te halen.
nonsens. zaterdag heb je behalve stones ook haim, white lies, flogging molly.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
De zondag is overall beste dag als je The Stones ff vergeet. Robert PlantNutini, Editors, Portugal the Man. Op zaterdag heb de The Stones...en euh...that's it.
Lekker hoor, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
Ik zou voor maandag gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
De zondag is overall beste dag als je The Stones ff vergeet. Robert PlantNutini, Editors, Portugal the Man. Op zaterdag heb de The Stones...en euh...that's it.
Ligt er uiteraard aan wat je mooi vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
nonsens. zaterdag heb je behalve stones ook haim, white lies, flogging molly.
maandag heb je arcade fire, stromae en metallica
Zitten ook een paar bungalow parken in de buurt, 15 minuutjes met de auto rijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Lenoire het volgende:
Iemand ervaring met campings/hotels in de buurt van landgraaf en of dat een beetje te doen is? Anders zit er aan te denken om nog zondag en maandag kaartjes te halen.
Heb een paar hotels bekeken, maar allemaal vol. Het mag ook niet meer dan 100 euro pp kosten anders word het wel een erg dure grap ;p Ik denk dat we maar voor Lowlands gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zitten ook een paar bungalow parken in de buurt, 15 minuutjes met de auto rijden.
Doen wij tot nu toe ieder jaar.
Dit jaar even niet dus
Werchter of Pukkelpop geen optie? Beide prima line-up, goed te betalen en te bereiken. Prima sfeertje ook. Beter dan in Nederland, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Heb een paar hotels bekeken, maar allemaal vol. Het mag ook niet meer dan 100 euro pp kosten anders word het wel een erg dure grap ;p Ik denk dat we maar voor Lowlands gaan.
Wut?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
je bent niet de enige... schrale troost voor jou dat je niet, zoals ik, voor jan lul al sinds half 10 achter de laptop zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef sneakydesert het volgende:
Had ik vorige week extra gewerkt om mezelf een weekendkaartje te veroorloven, moet ik net voor tienen plotseling weg. Ben net pas terug, en ze zijn uitverkocht. Wat baal ik..
Flogging Molly, Joe bonamassa...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
Werchter is ook lang en breed uitverkochtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Werchter of Pukkelpop geen optie? Beide prima line-up, goed te betalen en te bereiken. Prima sfeertje ook. Beter dan in Nederland, maar dat is mijn bescheiden mening
Is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef Hermen6 het volgende:
als je zondag & maandag gaat dan kun je dus nu niet meer op de camping pitten?
werchter was ooit leuk ja..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Werchter of Pukkelpop geen optie? Beide prima line-up, goed te betalen en te bereiken. Prima sfeertje ook. Beter dan in Nederland, maar dat is mijn bescheiden mening
Balenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent niet de enige... schrale troost voor jou dat je niet, zoals ik, voor jan lul al sinds half 10 achter de laptop zit.
Zow, die Werchter line-up doet me soppen :p Misschien maar overwegen ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef Moody het volgende:
[..]
4 dagen tickets zijn ook al uitverkocht toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zow, die Werchter line-up doet me soppen :p Misschien maar overwegen ja.
Yep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
4 dagen tickets zijn ook al uitverkocht toch?
Blijft wellus nietus, maar ik vind de sfeer beter dan Pinkpop. Ligt niet alleen aan de bezoekers, maar ook aan de indeling van het terrein.quote:
ik ben een stuk of 12 keer geweest en altijd zonder problemen kaarten kunnen krijgen tot dit jaar....quote:
Schijnt al uitverkocht te zijn dus. Dan deze maar: http://www.pukkelpop.be/nl/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zow, die Werchter line-up doet me soppen :p Misschien maar overwegen ja.
Daar moet je ook heel snel bij zijn. Is meestal ook binnen een dag uitverkocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Schijnt al uitverkocht te zijn dus. Dan deze maar: http://www.pukkelpop.be/nl/
Kaartverkoop begint de 19e, dus wees op tijd
Ze kregen de laatste dagen ook wel erg veel aandacht in de media. Daarbij is grijs-Nederland ook wakker geschud met The Stones. Nogal obvious, maar verwacht een gemiddelde leeftijd die 10 jaar hoger ligt dan voorgaande jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben een stuk of 12 keer geweest en altijd zonder problemen kaarten kunnen krijgen tot dit jaar....
Ik vind Pukkelpop dit jaar geen geweldige line up hebben, ben vorig jaar heen geweest. Naast QotSAquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Schijnt al uitverkocht te zijn dus. Dan deze maar: http://www.pukkelpop.be/nl/
Kaartverkoop begint de 19e, dus wees op tijd
wat dacht je van 15.000 minder weekendkaarten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze kregen de laatste dagen ook wel erg veel aandacht in de media. Daarbij is grijs-Nederland ook wakker geschud met The Stones. Nogal obvious, maar verwacht een gemiddelde leeftijd die 10 jaar hoger ligt dan voorgaande jaren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar moet je ook heel snel bij zijn. Is meestal ook binnen een dag uitverkocht.
6 jaar voor het laatst op Pukkelpop geweest, toen ging het niet zo snel. Vorig jaar wel snel uitverkocht dus? In dat geval zet ik de wekker vroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar moet je ook heel snel bij zijn. Is meestal ook binnen een dag uitverkocht.
Vorig jaar kwamen we om 10:00 bij camping C B aan, had ik van te voren ook bedacht om daarheen te gaan. We waren de eerste van een van die velden op die camping, mooi plekje. Niet te ver bij de uitgang aan de ene kant, niet te ver van die aan de andere kant en ook niet te dicht bij de partytent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:23 schreef JaimyLee het volgende:
Ik bedenk met net trouwens dat als er 15.000 weekendkaarten minder zijn, dat het dus wel wat rustiger zal zijn op de camping. Ik vond het niet te druk ofzo, maar zal zeker wat schelen met een plekje zoeken op de vroege zaterdagmorgen
Voor mij vooral The National, Balthazar, Editors, Portishead, Röyksopp, Bill Callahan, Young Fathers. Maar goed, 2/3e van de bands is nog maar bekend hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Pukkelpop dit jaar geen geweldige line up hebben, ben vorig jaar heen geweest. Naast QotSAzie ik er voor mij niet veel bij zitten. Editors ga ik zien op Pinkpop, The National in voorprogramma van Neil Young in Londen. Voor de rest van de bands zou ik niet naar Pukkelpop gaan, misschien wel leuk met een groep vrienden ofzo.
quote:Charles hees (Den haag) 15-03-2014 | 11:55
verschrikkelijke vvvprutsers!!!! Ik stond vanaf 7 uur te wachten , had nummer 29 op mijn arm gekregen en was dolblij om te zien dat er een flinke rij achter mij kwam te staan. De euforie was vervolgens gevlogen op het moment dat een lachende woordvoerder van de VVV kwam vertellen dat de printer stuk was en er pas maandag een monteur kon komen. Aangezien ik alleen cash geld had kon ik niet online een kaartje bemachtigen ,en ondanks herhaaldelijk gevraagd te hebben of de VVV de namen kon opschrijven om alsnog een ticket te kunnen krijgen bleef het antwoord nee . Ik ben een trouwe Stones fan die op dit moment een desillusie rijker is door het enorm onbekwame VVV personeel, die blijkbaar niet konden voorzien dat er een run op stoneskaarten zou komen terwijl het dagen lang op het nieuws zelfs is geweest. Er zijn om precies te zijn 10 kaarten verkocht in de Rockstad van Nederland voor de rolling Stones. Ik ga er niet vanuit dat deze post alsnog kaarten voor mij zal opleveren, maar hoop dat het in een ieder geval de ogen doet openen bij de gemeente den haag dat je geschikt personeel en werkend materiaal nodig hebt als je weer kaarten wil verkopen voor een groot festival. Bedankt tvwest dat ik mijn ongenoegen kan delen met jullie.
Wij kwamen om 9 uur aan met de auto bij de parkeerplaats bij C, en zijn naar B gelopen. Ik wist eerst niet dat er velden nog open konden gaan, ik ben Lowlands gewend. En het was toen al helemaal vol dus ik werd een beetje bang. Toen ging er ineens nog een heel groot veld open en hebben we daar een ruim kamp op kunnen zetten. Ben benieuwd hoe dat nu word met 15.000 minder kampeerders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen we om 10:00 bij camping C aan, had ik van te voren ook bedacht om daarheen te gaan. We waren de eerste van een van die velden op die camping, mooi plekje. Niet te ver bij de uitgang aan de ene kant, niet te ver van die aan de andere kant en ook niet te dicht bij de partytent.
Balthazar zou ik ook nog wel eens willen zien, Portishead hoor ik ook wel goede verhalen over maar ken ik de muziek niet echt van en die laatste 3 ken ik alleen van naamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor mij vooral The National, Balthazar, Editors, Portishead, Röyksopp, Bill Callahan, Young Fathers. Maar goed, de helft van de bands is nog maar bekend he
En idd, je gaat er ook heen voor de sfeer. En het feit dat ik een hotelletje op een kilometer van het terrein heb kunnen boeken
Is erg sneu iddquote:
Het word Pukkelpopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor mij vooral The National, Balthazar, Editors, Portishead, Röyksopp, Bill Callahan, Young Fathers. Maar goed, 2/3e van de bands is nog maar bekend he
En idd, je gaat er ook heen voor de sfeer. En het feit dat ik een hotelletje op 2 km. van het terrein heb kunnen boeken....prima lopend te doen
Portishead is live geweldig. Heerlijke triphop van de oude stempelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Balthazar zou ik ook nog wel eens willen zien, Portishead hoor ik ook wel goede verhalen over maar ken ik de muziek niet echt van en die laatste 3 ken ik alleen van naamBehalve dit nr. dan:
het is sowieso appels met peren vergelijken. Enige in dit rijtje die je mijn inziens mag vergelijken zijn Pukkelpop en lowlands.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Blijft wellus nietus, maar ik vind de sfeer beter dan Pinkpop. Ligt niet alleen aan de bezoekers, maar ook aan de indeling van het terrein.
Lowlands is daarentegen weer leuker dan Wechter. Pukkelpop is weer leuker dan Lowlands imo
Ja, wij hadden vorig ook een hotel op iets minder dan een half uur rijden, viel reuze mee. We kregen elke dag een nieuw kaartje om de auto te parkeren, was allemaal goed geregeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef Moody het volgende:
En idd, je gaat er ook heen voor de sfeer. En het feit dat ik een hotelletje op 2 km. van het terrein heb kunnen boeken....prima lopend te doen
Dan raad ik je aan om hem snel over te halen en nog een b&b te vinden in de buurt. Als je wacht tot na de kaartverkoop, is alles gegarandeerd vol. Ik weet niet of je wel eens hebt gekampeerd op een festival? Nou, Pukkelpop is geen Werchter of Pinkpop kan ik je vertellen. Moet je van houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:32 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Het word PukkelpopNu m'n vriend nog overtuigen!
Edit: Wij stonden ook op camping B. Was even in de warquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:30 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wij kwamen om 9 uur aan met de auto bij de parkeerplaats bij C, en zijn naar B gelopen. Ik wist eerst niet dat er velden nog open konden gaan, ik ben Lowlands gewend. En het was toen al helemaal vol dus ik werd een beetje bang. Toen ging er ineens nog een heel groot veld open en hebben we daar een ruim kamp op kunnen zetten. Ben benieuwd hoe dat nu word met 15.000 minder kampeerders.
Ben er in 2012 geweest maar vond het eigenlijk nog redelijk meevallen ondanks de horror verhalen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Nou, Pukkelpop is geen Werchter of Pinkpop kan ik je vertellen. Moet je van houden
Ik zie Pukkelpop ook als de tegenhanger van Lowlands. Al is Lowlands voor mijn gevoel nog net wat alternatiever en sowieso wat breder. Pinkpop was vroeger groter dan Werchter, nu is dat al jaren andersom, qua bezoekersaantallen en line-up. Maar ze zijn imo wel vergelijkbaar qua programmeerrichting. Beide proberen de grote populaire (indie)-acts te boeken met daarbij wat kleinere bandjes. Werchter gaat veel langer door 's nachts en programmeert doorgaans iets meer dance/DJ dan Pinkpop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is sowieso appels met peren vergelijken. Enige in dit rijtje die je mijn inziens mag vergelijken zijn Pukkelpop en lowlands.
Wel weet ik dat Nederlanders op een buitenlands festival altijd mega irritant zijn, niet allemaal, maar veel wel.
Ik vond het al zo raar dat er ineens een partytent op camping C stondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Edit: Wij stonden ook op camping B. Was even in de war
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:40 schreef Lamabal het volgende:
Omfg. Ik heb serieus gewoon een kaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeuj!!! hoe?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:40 schreef Lamabal het volgende:
Omfg. Ik heb serieus gewoon een kaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom dan maar eens op Dour op de camping staanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om hem snel over te halen en nog een b&b te vinden in de buurt. Als je wacht tot na de kaartverkoop, is alles gegarandeerd vol. Ik weet niet of je wel eens hebt gekampeerd op een festival? Nou, Pukkelpop is geen Werchter of Pinkpop kan ik je vertellen. Moet je van houden
Waarschijnlijk vandaag al hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:39 schreef Herpderphawk het volgende:
Iemand een idee wanneer de rest van de dagkaarten gaan uitverkopen? (zondag, maandag)
Wij stonden hier het meest rechtse puntje:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat er ineens een partytent op camping C stond
en vooral: werchter valt veel gunstiger qua data.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie Pukkelpop ook als de tegenhanger van Lowlands. Al is Lowlands voor mijn gevoel nog net wat alternatiever en sowieso wat breder. Pinkpop was vroeger groter dan Werchter, nu is dat al jaren andersom, qua bezoekersaantallen en line-up. Maar ze zijn imo wel vergelijkbaar qua programmeerrichting. Beide proberen de grote populaire (indie)-acts te boeken met daarbij wat kleinere bandjes. Werchter gaat veel langer door 's nachts en programmeert doorgaans iets meer dance/DJ dan Pinkpop.
Mijn ervaring is dat Nederlander zich prima gedragen op festivals. Oosterlingen en zuiderlingen weer beter dan westerlingen imo. Duitsers en Belgen zijn altijd top. De grootste relschoppers zijn Engelsen, maar die zijn ondervertegenwoordigd.
Ik stond in het midden van dat grote rechter veld. Kortste route naar het festivalterrein was langs de wc's. Wat was dat ranzig zegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij stonden hier het meest rechtse puntje:
[ afbeelding ]
quote:
Jup, juli is fijner dan juni. Augustus is nog fijner. Meestal beter weer, wat broeierigerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
en vooral: werchter valt veel gunstiger qua data.
Ik merk geen verschil in Nederlanders qua waar ze wonen.
Oeh. Maar dus ook pech gehad met het weer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het festivalterreinCamping was wel minder modder maar iedereen staat heerlijk op elkaar
Persoonlijk vind ik dat juist geweldig, de meeste mensen moeten er niet aan denken.
Dat lees je toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt er 2 extra gekocht om voor een flinke prijs te verkopen?
En ook nog onaardig doenquote:
Dan moeten die mensen maar beter hun best doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:47 schreef Moody het volgende:
[..]
En ook nog onaardig doen
Het is dat ik geen klikspaan ben, maar ik vrees niet dat dit magHet is ook vrij onsympatiek om dat nu al te melden in een topic waar de een na de ander teleurgesteld is dat ze geen kaarten konden kopen.
Zow krijg jij even snel de tyfus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen maar beter hun best doen.
quote:
Ik zei tegen iemand dat ik geen kaarten had. Zegt ze opeens, ik heb nog wel wat voor je! SO HAPPYquote:
quote:Pinkpop fans: Er kunnen #pp14 zaterdag en weekendkaarten terugvallen in het bestelproces gedurende de dag. Blijf het proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |