Je kunt volgens mij ook gewoon die hele pagina blijven verversen en dan de datumselectie openklappen. Dan zie je snel genoeg of er waar kaartjes beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:02 schreef Ralluff het volgende:
Ondertussen al 128 keer die veiligheidscode moeten invullen.
Ik vraag me af of dat veel zin heeft.. Dat zal wel niet heel de dag duren, zal het? Na een kwartier komen die kaartjes weer terug, dan zal degene die ze eindelijk krijgt ze toch niet weer laten staan? Diegene heeft immers lang genoeg gerefresht voor een kaartje. Het kwartier is al sinds het uitverkocht is wel voorbijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:00 schreef Junkie het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:49:21Pinkpop fans: Er kunnen #pp14 zaterdag en weekendkaarten terugvallen in het bestelproces gedurende de dag. Blijf het proberen! reageer retweet
Nog even blijven proberen dus!twitter:festivalinfo twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 10:56:26Het loont de moeite het te blijven proberen. Kaarten van niet afgemaakte transacties komen gedurende de dag weer beschikbaar. #pp14 reageer retweet
ja ik!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
2x zondag in de pocket. Iemand nog zondagkaarten nodig? Zit er weer direct in.
Klopt, maar waarom moet ik dan precies 62 minuten in de rij staan en kom ik er nu zo makkelijk in?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Zondag is hier nog gewoon beschikbaar hoor.
Maar dan krijg je toch weer die pagina:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Zondag is hier nog gewoon beschikbaar hoor.
Feestje bij de Alpha!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig heb daar al WEL een kaartje voor
Thanks, werkt inderdaad beter. Sowieso geen pretje op je telefoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij ook gewoon die hele pagina blijven verversen en dan de datumselectie openklappen. Dan zie je snel genoeg of er waar kaartjes beschikbaar zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef richolio het volgende:
Dagkaartje op zaterdag 269 eu hier http://www.topticketshop.(...)ullL0CFUsUwwodHbMA-w
Join the clubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
(ik ben stiekem blij dat ik niet naar de stones kan want ik vind de arctic monkeys toch vetter'
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:13 schreef Jaytonism het volgende:
Het is toch onmogelijk dat je vanaf 9.30 al in de wachtrij staat, en om 10.10 geen weekendkaarten meer bestellen kan
Nogmaarweereenseenkeer.quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Zonder weekendkaart geen toegang tot campingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef Lenoire het volgende:
Enige optie is dagkaarten voor zondag en maandag. Kun je dan wel 2 dagen overnachten?
Niet op de PP campings.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef Lenoire het volgende:
Enige optie is dagkaarten voor zondag en maandag. Kun je dan wel 2 dagen overnachten?
quote:
Ik voel een FOK! Pinkpop meet aakomen op Lowlands.quote:
Same here...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:13 schreef Jaytonism het volgende:
Het is toch onmogelijk dat je vanaf 9.30 al in de wachtrij staat, en om 10.10 geen weekendkaarten meer bestellen kan
Vooral omdat ik bij de laatste fase van betaling een foutmelding kreeg. Bedankt Ticketmaster.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heb ik kaartjes, maar hoe zuur voor de mensen die al jaren gaan en nu niets hebben
Wees eens sociaal schijnheil en stel je plaats weer beschikbaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heb ik kaartjes, maar hoe zuur voor de mensen die al jaren gaan en nu niets hebben
Wat? Er langs gaan om ze in elkaar te meppen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef richolio het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[..]
Misschien is het het proberen waard..
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK! Pinkpop meet aakomen op Lowlands.
Ik heb ook 100 keer of zo de melding gehad uitverkocht, de 101e keer was het raak.. blijven proberen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat veel zin heeft.. Dat zal wel niet heel de dag duren, zal het? Na een kwartier komen die kaartjes weer terug, dan zal degene die ze eindelijk krijgt ze toch niet weer laten staan? Diegene heeft immers lang genoeg gerefresht voor een kaartje. Het kwartier is al sinds het uitverkocht is wel voorbij
Nee, kaartje kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat? Er langs gaan om ze in elkaar te meppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |