http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:13 schreef Jaytonism het volgende:
Het is toch onmogelijk dat je vanaf 9.30 al in de wachtrij staat, en om 10.10 geen weekendkaarten meer bestellen kan
Nogmaarweereenseenkeer.quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Zonder weekendkaart geen toegang tot campingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef Lenoire het volgende:
Enige optie is dagkaarten voor zondag en maandag. Kun je dan wel 2 dagen overnachten?
Niet op de PP campings.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef Lenoire het volgende:
Enige optie is dagkaarten voor zondag en maandag. Kun je dan wel 2 dagen overnachten?
quote:
Ik voel een FOK! Pinkpop meet aakomen op Lowlands.quote:
Same here...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:13 schreef Jaytonism het volgende:
Het is toch onmogelijk dat je vanaf 9.30 al in de wachtrij staat, en om 10.10 geen weekendkaarten meer bestellen kan
Vooral omdat ik bij de laatste fase van betaling een foutmelding kreeg. Bedankt Ticketmaster.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heb ik kaartjes, maar hoe zuur voor de mensen die al jaren gaan en nu niets hebben
Wees eens sociaal schijnheil en stel je plaats weer beschikbaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heb ik kaartjes, maar hoe zuur voor de mensen die al jaren gaan en nu niets hebben
Wat? Er langs gaan om ze in elkaar te meppen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef richolio het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[..]
Misschien is het het proberen waard..
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een FOK! Pinkpop meet aakomen op Lowlands.
Ik heb ook 100 keer of zo de melding gehad uitverkocht, de 101e keer was het raak.. blijven proberen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat veel zin heeft.. Dat zal wel niet heel de dag duren, zal het? Na een kwartier komen die kaartjes weer terug, dan zal degene die ze eindelijk krijgt ze toch niet weer laten staan? Diegene heeft immers lang genoeg gerefresht voor een kaartje. Het kwartier is al sinds het uitverkocht is wel voorbij
Nee, kaartje kopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat? Er langs gaan om ze in elkaar te meppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |