Hoeveel kaarten waren er normaal? Nu 30.000 toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap wel dat het meer oplevert, maar zoveel minder weekendkaarten vind ik toch echt bizar en is mede de reden dat velen die al jaren gaan nu geen kaarten hebben.
45.000 normaliterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten waren er normaal? Nu 30.000 toch?
En waren er dan ook normaal maar 15.000 dagkaarten?quote:
precies en dat is wel erg veel minder dit jaarquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef tofastTG het volgende:
Hoor net dat er bij de voorverkoop in landgraaf zelfs een ambulance en een politieauto is moeten komen. Dat is toch ook helemaal belachelijk.
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.
ach er passen met gemak nog 10000 mensen bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.
Serieus? Groot contrast met de voorverkoop in Utrecht. Daar was de sfeer juist heel relax.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef tofastTG het volgende:
Hoor net dat er bij de voorverkoop in landgraaf zelfs een ambulance en een politieauto is moeten komen. Dat is toch ook helemaal belachelijk.
TURBO TURBO!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef Xummon het volgende:
ik hoop dat iedereen die zijn kaarten voor belachelijke prijzen op marktplaats en co zet, spontaan in de fik vliegt.
kutlui.....
Och, er zijn jaren geweest met 50.000 weekendkaarten en 15.000 dagkaarten (Springsteen 2009 als ik me niet vergis) dus het is prima mogelijk om nog 5.000 weekendkaarten in de verkoop te gooien als ze willen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
FEEST!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
Lucky Basterd. gratzquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
ik hoop dat ze dat nog gaan doen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Och, er zijn jaren geweest met 50.000 weekendkaarten en 15.000 dagkaarten (Springsteen 2009 als ik me niet vergis) dus het is prima mogelijk om nog 5.000 weekendkaarten in de verkoop te gooien als ze willen.
Hotels vlakbij gaat niet lukken, dit zitten nu al voor 95% vol. B&B's zou je kunnen mailen, maar ook weinig kans.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Lenoire het volgende:
Iemand ervaring met campings/hotels in de buurt van landgraaf en of dat een beetje te doen is? Anders zit er aan te denken om nog zondag en maandag kaartjes te halen.
nonsens. zaterdag heb je behalve stones ook haim, white lies, flogging molly.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
De zondag is overall beste dag als je The Stones ff vergeet. Robert PlantNutini, Editors, Portugal the Man. Op zaterdag heb de The Stones...en euh...that's it.
Lekker hoor, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
Ik zou voor maandag gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
De zondag is overall beste dag als je The Stones ff vergeet. Robert PlantNutini, Editors, Portugal the Man. Op zaterdag heb de The Stones...en euh...that's it.
Ligt er uiteraard aan wat je mooi vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
nonsens. zaterdag heb je behalve stones ook haim, white lies, flogging molly.
maandag heb je arcade fire, stromae en metallica
Zitten ook een paar bungalow parken in de buurt, 15 minuutjes met de auto rijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Lenoire het volgende:
Iemand ervaring met campings/hotels in de buurt van landgraaf en of dat een beetje te doen is? Anders zit er aan te denken om nog zondag en maandag kaartjes te halen.
Heb een paar hotels bekeken, maar allemaal vol. Het mag ook niet meer dan 100 euro pp kosten anders word het wel een erg dure grap ;p Ik denk dat we maar voor Lowlands gaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zitten ook een paar bungalow parken in de buurt, 15 minuutjes met de auto rijden.
Doen wij tot nu toe ieder jaar.
Dit jaar even niet dus
Werchter of Pukkelpop geen optie? Beide prima line-up, goed te betalen en te bereiken. Prima sfeertje ook. Beter dan in Nederland, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:10 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Heb een paar hotels bekeken, maar allemaal vol. Het mag ook niet meer dan 100 euro pp kosten anders word het wel een erg dure grap ;p Ik denk dat we maar voor Lowlands gaan.
Wut?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
je bent niet de enige... schrale troost voor jou dat je niet, zoals ik, voor jan lul al sinds half 10 achter de laptop zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:09 schreef sneakydesert het volgende:
Had ik vorige week extra gewerkt om mezelf een weekendkaartje te veroorloven, moet ik net voor tienen plotseling weg. Ben net pas terug, en ze zijn uitverkocht. Wat baal ik..
Flogging Molly, Joe bonamassa...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef Moody het volgende:
Werchter is ook lang en breed uitverkochtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Werchter of Pukkelpop geen optie? Beide prima line-up, goed te betalen en te bereiken. Prima sfeertje ook. Beter dan in Nederland, maar dat is mijn bescheiden mening
Is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef Hermen6 het volgende:
als je zondag & maandag gaat dan kun je dus nu niet meer op de camping pitten?
werchter was ooit leuk ja..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Werchter of Pukkelpop geen optie? Beide prima line-up, goed te betalen en te bereiken. Prima sfeertje ook. Beter dan in Nederland, maar dat is mijn bescheiden mening
Balenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent niet de enige... schrale troost voor jou dat je niet, zoals ik, voor jan lul al sinds half 10 achter de laptop zit.
Zow, die Werchter line-up doet me soppen :p Misschien maar overwegen ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:11 schreef Moody het volgende:
[..]
4 dagen tickets zijn ook al uitverkocht toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zow, die Werchter line-up doet me soppen :p Misschien maar overwegen ja.
Yep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
4 dagen tickets zijn ook al uitverkocht toch?
Blijft wellus nietus, maar ik vind de sfeer beter dan Pinkpop. Ligt niet alleen aan de bezoekers, maar ook aan de indeling van het terrein.quote:
ik ben een stuk of 12 keer geweest en altijd zonder problemen kaarten kunnen krijgen tot dit jaar....quote:
Schijnt al uitverkocht te zijn dus. Dan deze maar: http://www.pukkelpop.be/nl/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zow, die Werchter line-up doet me soppen :p Misschien maar overwegen ja.
Daar moet je ook heel snel bij zijn. Is meestal ook binnen een dag uitverkocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Schijnt al uitverkocht te zijn dus. Dan deze maar: http://www.pukkelpop.be/nl/
Kaartverkoop begint de 19e, dus wees op tijd
Ze kregen de laatste dagen ook wel erg veel aandacht in de media. Daarbij is grijs-Nederland ook wakker geschud met The Stones. Nogal obvious, maar verwacht een gemiddelde leeftijd die 10 jaar hoger ligt dan voorgaande jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben een stuk of 12 keer geweest en altijd zonder problemen kaarten kunnen krijgen tot dit jaar....
Ik vind Pukkelpop dit jaar geen geweldige line up hebben, ben vorig jaar heen geweest. Naast QotSAquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Schijnt al uitverkocht te zijn dus. Dan deze maar: http://www.pukkelpop.be/nl/
Kaartverkoop begint de 19e, dus wees op tijd
wat dacht je van 15.000 minder weekendkaarten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze kregen de laatste dagen ook wel erg veel aandacht in de media. Daarbij is grijs-Nederland ook wakker geschud met The Stones. Nogal obvious, maar verwacht een gemiddelde leeftijd die 10 jaar hoger ligt dan voorgaande jaren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar moet je ook heel snel bij zijn. Is meestal ook binnen een dag uitverkocht.
6 jaar voor het laatst op Pukkelpop geweest, toen ging het niet zo snel. Vorig jaar wel snel uitverkocht dus? In dat geval zet ik de wekker vroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar moet je ook heel snel bij zijn. Is meestal ook binnen een dag uitverkocht.
Vorig jaar kwamen we om 10:00 bij camping C B aan, had ik van te voren ook bedacht om daarheen te gaan. We waren de eerste van een van die velden op die camping, mooi plekje. Niet te ver bij de uitgang aan de ene kant, niet te ver van die aan de andere kant en ook niet te dicht bij de partytent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:23 schreef JaimyLee het volgende:
Ik bedenk met net trouwens dat als er 15.000 weekendkaarten minder zijn, dat het dus wel wat rustiger zal zijn op de camping. Ik vond het niet te druk ofzo, maar zal zeker wat schelen met een plekje zoeken op de vroege zaterdagmorgen
Voor mij vooral The National, Balthazar, Editors, Portishead, Röyksopp, Bill Callahan, Young Fathers. Maar goed, 2/3e van de bands is nog maar bekend hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Pukkelpop dit jaar geen geweldige line up hebben, ben vorig jaar heen geweest. Naast QotSAzie ik er voor mij niet veel bij zitten. Editors ga ik zien op Pinkpop, The National in voorprogramma van Neil Young in Londen. Voor de rest van de bands zou ik niet naar Pukkelpop gaan, misschien wel leuk met een groep vrienden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |