abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:17:05 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137760868
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef RVer het volgende:
[ afbeelding ]
wat een gebied ook
pi_137760870
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef Falco het volgende:
Nu pas het huis van de gezagvoerder doorspitten :'). De Maleisische overheid faalt gewoon hard in kordaat optreden en probeert nog steeds de eer hoog te houden. Wordt tijd dat ze eens flink aan de tand gevoeld worden, want ik denk dat ze veel meer nuttige info hebben.
Ik vrees dat er meer aan de hand is. Dit gaat verder dan cultuur. Men weet meer of heeft al losgeldeisen ontvangen ofzo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760887
De reden dat dit onderwerp blijft boeien is dat het de fantasie prikkelt.. op basis van de informatie die we krijgen via allerlei kanalen, bedenk je je eigen theorie.. en dan is het afwachten welke theorie uiteindelijk de juiste blijkt te zijn.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:18:18 #154
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137760901
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vrees dat er meer aan de hand is. Dit gaat verder dan cultuur. Men weet meer of heeft al losgeldeisen ontvangen ofzo.
Denk ik ook, weet niet meer waar het gezegd werd vanochtend, maar communicatie gaat nu ook alleen nog maar via de overheid.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137760908
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:17 schreef Pleun2011 het volgende:
De reden dat dit onderwerp blijft boeien is dat het de fantasie prikkelt.. op basis van de informatie die we krijgen via allerlei kanalen, bedenk je je eigen theorie.. en dan is het afwachten welke theorie uiteindelijk de juiste blijkt te zijn.
Hypothese, maar inderdaad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137760913
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:18 schreef Uccie het volgende:

[..]

Denk ik ook, weet niet meer waar het gezegd werd vanochtend, maar communicatie gaat nu ook alleen nog maar via de overheid.
De reden daarvoor is dat een technisch mankement wordt uitgesloten en er sprake is van een 'criminal act'
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:20:30 #158
211040 Uccie
pi_137760946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De reden daarvoor is dat een technisch mankement wordt uitgesloten en er sprake is van een 'criminal act'
Ja ok, maar denk je dan ook niet, dat sommige informatie bewust wordt achtergehouden?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:22:32 #159
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137760991
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja ok, maar denk je dan ook niet, dat sommige informatie bewust wordt achtergehouden?
Kan zeker.
pi_137761036
quote:
e reden dat dit onderwerp blijft boeien is dat het de fantasie prikkelt.. op basis van de informatie die we krijgen via allerlei kanalen, bedenk je je eigen theorie.. en dan is het afwachten welke theorie uiteindelijk de juiste blijkt te zijn.
Klopt, maar de kunst is ook om af te strepen zover wij kunnen oordelen.
Nu blijven er allerlei complot theorieën bestaan en gaat alles zijn eigen leven leiden.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:26:03 #161
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137761070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:24 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Klopt, maar de kunst is ook om af te spreken zover wij kunnen oordelen.
Nu blijven er allerlei complot theorieën bestaan en gaat alles zijn eigen leven leiden.
Als iemand iets te veel fantasie gaat hebben wordt diegene door andere users hier wel weer gecorrigeerd.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:26:13 #162
211040 Uccie
pi_137761073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Kan zeker.
Ik ga daar wel vanuit. Niet alleen vredelievende FOK!-users luisteren mee.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:27:03 #163
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137761089
quote:
Precies, al lijkt het me redelijk obvious dat het een uiterst slim geplande en uitgevoerde zelfmoordvlucht is van de piloot. Vraag me wel af of passagiers of stewards/stewardessen het door hebben. Als passagier zou ik het toch vreemd vinden om over zee te blijven vliegen ipv over China, wat normaal zou moeten gebeuren tijdens deze vlucht. Ligt er wel natuurlijk aan hoe de weersomstandigheden zijn om enigzins in de gaten te hebben waar je vliegt, maar goed dat terzijde.

Niet dat crew en passagiers veel kunnen doen omdat de piloot waarschijnlijk na het uitschakelen van zijn buddy de deur dicht houdt en niet reageert op wat er verder achter hem in het vliegtuig gebeurt. Moet hem wel een kick geven om in zo'n machtig aluminium geval met 200+ passagiers te doen wat je hebt uitgepland.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_137761112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Als iemand iets te veel fantasie gaat hebben wordt diegene door andere users hier wel weer gecorrigeerd.
Dat moet ook kunnen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:28:48 #165
211040 Uccie
pi_137761122
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Precies, al lijkt het me redelijk obvious dat het een uiterst slim geplande en uitgevoerde zelfmoordvlucht is van de piloot. Vraag me wel af of passagiers of stewards/stewardessen het door hebben. Als passagier zou ik het toch vreemd vinden om over zee te blijven vliegen ipv over China, wat normaal zou moeten gebeuren tijdens deze vlucht. Ligt er wel natuurlijk aan hoe de weersomstandigheden zijn om enigzins in de gaten te hebben waar je vliegt, maar goed dat terzijde.

Niet dat crew en passagiers veel kunnen doen omdat de piloot waarschijnlijk na het uitschakelen van zijn buddy de deur dicht houdt en niet reageert op wat er verder achter hem in het vliegtuig gebeurt. Moet hem wel een kick geven om in zo'n machtig aluminium geval met 200+ passagiers te doen wat je hebt uitgepland.
Ik ben geen psycholoog, maar dat klinkt meer als het gedrag van een zelfmoordterrorist dan iemand die levensmoe is.
Niet dat het effect anders is.
pi_137761148
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Onboard flight system kan je zo uitzetten. In dit geval al helemaal aannemelijk, als zelfs de transponders handmatig uitgezet worden.
pi_137761150
Deze piloot heeft, als hij degene was die dit heeft veroorzaakt, heel wat te weeg gebracht in heel de wereld. De vliegtuigangst zal bij mij veel mensen weer toegenomen zijn, bij mij ook zeg ik eerlijk.
pi_137761156
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:30 schreef Draailamp het volgende:
Deze piloot heeft, als hij degene was die dit heeft veroorzaakt, heel wat te weeg gebracht in heel de wereld. De vliegtuigangst zal bij mij veel mensen weer toegenomen zijn, bij mij ook zeg ik eerlijk.
Vlieg met de KLM, niks aan de hand.
pi_137761165
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:30 schreef Gisteren. het volgende:
Vlieg met de KLM, niks aan de hand.
Een Nederlandse piloot kan toch ook door draaien?
pi_137761211
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ben geen psycholoog, maar dat klinkt meer als het gedrag van een zelfmoordterrorist dan iemand die levensmoe is.
Yeap, er is niet heel veel onderzoek naar zelfmoordacties (omdat de serieuze acties best vaak lukken) maar over het algemeen is zelfmoord iets impulsief en zijn depressieven nogal ongemotiveerd om iets te doen, laat staan zo'n heel plan uitwerken.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar je hebt gelijk dat dit heel erg afwijkt van het "normale" zelfmoordplaatje.

(dat is er van uitgaande dat de andere informatie correct is)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:33:33 #171
211040 Uccie
pi_137761223
quote:
Gek eigenlijk, maar ik zou zo in een vliegtuig stappen.
Maar sinds 1987 doe ik geen stap op een boot.
pi_137761225
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou, ik moest denken aan die trieste kindermoord van vorig jaar.. die vader had ook alles tot in de puntjes voorbereid om zijn kinderen spoorloos te laten verdwijnen. Dit doet me er sterk aan denken, alleen gaat het nu om een vliegtuig met meer dan 200 inzittenden.
pi_137761234
quote:
Kans is erg klein... En gebleven...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137761256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nou, ik moest denken aan die trieste kindermoord van vorig jaar.. die vader had ook alles tot in de puntjes voorbereid om zijn kinderen spoorloos te laten verdwijnen. Dit doet me er sterk aan denken, alleen gaat het nu om een vliegtuig met meer dan 200 inzittenden.
Daar was de zelfmoord niet het doel maar het middel.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:35:46 #175
211040 Uccie
pi_137761278
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Oh zo, ja ik denk dat daar vooral meespeelde dat die man dacht over zijn ex. Als ik ze niet mag, dan jij ook niet. Maar goed, je hebt gelijk, helemaal uitsluiten kun je het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')