Zie de filmpjes in de OP voor voorbeeldenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Even een mogelijk dom vraagje tussendoor.. is het mogelijk dat er slechts 1 persoon in de cockpit was en dat de gezagvoerder tegen de co-piloot heeft gezegd: jongen, ga maar een tukje doen ik regel het wel. Of moet je altijd met minimaal 2 aan de besturing zitten?

Je kan beiden tukken...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Even een mogelijk dom vraagje tussendoor.. is het mogelijk dat er slechts 1 persoon in de cockpit was en dat de gezagvoerder tegen de co-piloot heeft gezegd: jongen, ga maar een tukje doen ik regel het wel. Of moet je altijd met minimaal 2 aan de besturing zitten?

Altijd 2.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:

ze zullen vast een keer naar het toilet moeten op een lange vlucht, dus lijkt me dat er dan even 1 piloot in de cockpit zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef Pleun2011 het volgende:

Ik heb dat gehoord op tv dat hij bijna zijn hele vrije tijd daarmee bezig was.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:
Wat nou obsessief??
Serieus man, als normale mensen (die dus niet op FOK! zitten), zien hoe "obesssief" (ok deze week was heel ziek voor mij) mensen hier op FOK! rondhangen...
Wat is er obsessief aan om te flightsimmen? Ik ben het met je eens dat het een aanwijzing kan zijn en zijn laatste level laden zou de plek van landing kunnen zijn, maar ik vind er niks raars aan, ik snap niet dat jij dat wel vindt? Het is een piloot? Hoeveel machinisten hebben niet een modelbaan?

Wat jij allemaal wel of niet moet weet ik niet, maar dat je nog voor anderen durft te spreken...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:08 schreef Draailamp het volgende:
We moeten ons niet laten mee sleuren in speculaties, ook dat is niet gezond.

okquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dus stop maar gauw weer weg.

In het laadruim?!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:10 schreef RVer het volgende:
Gister zeiden ze op CNN dat het met minimaal 2 man moet zijn gebeurd, 1 iemand heeft in de laadruimte ergens onderin iets uitgezet, handmatig

AIVD ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dus stop maar gauw weer weg.

Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:29 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dan was het ook wel opgeëist denk ik

Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het laadruim?!
Kun je daar komen mid-air?

Ik zou een bontjasje aandoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het laadruim?!

Nu in elk gevalquote:

Er was iets elektronisch verwijderd, onderin het vliegtuigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het laadruim?!

even misschien wel?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:32 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat eiland is Australie. Tenzij het 1 groot complot is kun je daar niet even stiekem onopgemerkt landen.

Ik vind het best interessant om hier te volgen, laat ik dat voorop stellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:09 schreef El_Matador het volgende:
Speculeren is leuk en juist gezond want al die scenario's bedenken scherpt je geest.

Zolang je dat niet pretendeert is er niks aan de hand toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:14 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik vind het best interessant om hier te volgen, laat ik dat voorop stellen.
Maar mijn inziens kan men zich ook laten leiden door speculaties.
Zoals nu .... het kan een kaping zijn, het kan de piloot zijn.
Daar kun je over na gaan denken maar niemand hier kan dat op gaan lossen.
En ook niemand hier op FOK! zal de eventuele landplaats oid gaan vinden

Heb ik godverdomme voor niets in mijn achtertuin lopen zoeken?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:14 schreef Draailamp het volgende:
Ik vind het best interessant om hier te volgen, laat ik dat voorop stellen.
Maar mijn inziens kan men zich ook laten leiden door speculaties.
Zoals nu .... het kan een kaping zijn, het kan de piloot zijn.
Daar kun je over na gaan denken maar niemand hier kan dat op gaan lossen.
En ook niemand hier op FOK! zal de eventuele landplaats oid gaan vinden

Onze Andaman.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb ik godverdomme voor niets in mijn achtertuin lopen zoeken?

Mooi. We moeten met onze speculaties toch wel een beetje een voorsprong houden op de autoriteiten, vind je niet?quote:

. De Maleisische overheid faalt gewoon hard in kordaat optreden en probeert nog steeds de eer hoog te houden. Wordt tijd dat ze eens flink aan de tand gevoeld worden, want ik denk dat ze veel meer nuttige info hebben.
. De Maleisische overheid faalt gewoon hard in kordaat optreden en probeert nog steeds de eer hoog te houden. Wordt tijd dat ze eens flink aan de tand gevoeld worden, want ik denk dat ze veel meer nuttige info hebben.

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb ik godverdomme voor niets in mijn achtertuin lopen zoeken?

Dat vroeg ik me inderdaad ook af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:16 schreef Falco het volgende:
Nu pas het huis van de gezagvoerder doorspitten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |