SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Je laat je veel te veel meeslepen door de echte slotlijn van Dian uit die tijd (ja, ik reken 'De strijd met Dian' daar ook onder). Tot dat moment kwam Dian gewoon nagenoeg overal mee weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking met Aysen en Dian totaal niet. Aysen en Maxime komen overal mee weg, dat kon je toch echt niet van Dian zeggen.
Ik vond Dian 2 juist leuk.
Er zullen nog meer geweldige stukjes volgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:07 schreef msnguy het volgende:
Ludo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Je krijgt EEN kans, hebben jullie die boot gestolen?!"
Geweldig stukje.
Oh nee hoor, Dian werd wel vaker bedonderd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je laat je veel te veel meeslepen door de echte slotlijn van Dian uit die tijd (ja, ik reken 'De strijd met Dian' daar ook onder). Tot dat moment kwam Dian gewoon nagenoeg overal mee weg.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor de diehards, misschien wat offtopic:
FOK!bekende djkoelkast heeft op een betacamtape een interne, niet uitgezonden pilot teruggevonden van 'Sjoege', gepresenteerd door een jonge Martin van Steijn. De intro is van het (latere?) KijkTV, het programma is zover ik weet nooit verder in deze vorm als serie voortgezet. Iemand die hier meer informatie over heeft?
Dat ligt er aan, is er een gehele pilot op die band of is dit het enige stuk? Gezien het een halve leader van Kijk TV bevat (wat volgens Wiki van '87 tot '89 liep), zou ik zeggen dat het ongeveer 1990 zal zijn geweest, dus misschien zelfs vóórdat Martin in GTST kwam. Maar dat is alleen het vermoeden dat ik heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Of iemand die aan de hand van zijn uiterlijk kan zeggen welk jaar dit +/- moet zijn.
De pilot is volledig. De aftiteling is alleen heel karig en je ziet aan de leader duidelijk dat het een knip/plak knutselwerkje is, echt omdat het een pilot is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Dat ligt er aan, is er een gehele pilot op die band of is dit het enige stuk? Gezien het een halve leader van Kijk TV bevat (wat volgens Wiki van '87 tot '89 liep), zou ik zeggen dat het ongeveer 1990 zal zijn geweest, dus misschien zelfs vóórdat Martin in GTST kwam. Maar dat is alleen het vermoeden dat ik heb.
Overigens wel geinig om te zien
Is er aan de onderwerpen in de pilot geen eventueel jaartal te verbinden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De pilot is volledig. De aftiteling is alleen heel karig en je ziet aan de leader duidelijk dat het een knip/plak knutselwerkje is, echt omdat het een pilot is.
Theorie: het is een pilot voor KijkTV, maar dan zou deze opname van voor 1987 moeten zijn.
Komt uit een reeks banden met jaren '90 spul (1995-1997 voornamelijk) maar dit is sowieso een vreemde eend in de bijt, dus het kan een compleet ander jaar zijn, het staat er niet op.
Of de productent (Han Peekel).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is er aan de onderwerpen in de pilot geen eventueel jaartal te verbinden?
Geen idee of Kijk TV zo'n groot succes was, gezien het maar 2 jaar gelopen heeft. Mijn theorie is dat de TROS na het stoppen van Kijk TV verder wilde met een soortgelijk programma en dat dit daarvan dus de pilot is. Dat zou ook het gebruik van die leader verklaren: die hadden ze toch al en het enige wat ze daarvoor hoefden te bewerken was de naam van het programma.
Maar ja, ik gok dat dit gissen zal blijven voor ons. De enigen die hier meer duidelijkheid over zouden kunnen geven zijn de TROS en/of Martin zelf.
In seizoen 2 nog wel ja!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben net klaar met aflevering 233, maar Dian 1 is ook leuk trouwens
Ik krijg trouwens echt jeuk van die moeder van Tim, haar vriendje.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In seizoen 2 nog wel ja!![]()
In het 3e seizoen werd ze echt een vervelende zeur.
Ja, zij was wel irritant ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens echt jeuk van die moeder van Tim, haar vriendje.![]()
En Aysen is weeeer de lachende derdequote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aysen
Ludo
Het wordt al weer voorspelbaar. Menno is kwaad omdat Lucas het aan Ludo heeft verteld. Uiteindelijk hoort Aysen dit waardoor Menno nog meer in de problemen komt. Lucas kan niet verzwijgen dat Menno hiervan af wist en uiteindelijk raakt hij daardoor zijn baan kwijt raakt waarna hij Lucas iets aan gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |