Een kaartje met alle radarstations in Zuidoost-Azië zal wel military confidential zijn, niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet dus. Een dergelijke hoogte kan een civiele vliegtuig niet halen.
Ja dat kan natuurlijk wel, maar dan nog heb je als piloot erg veel tijd om het vliegtuig weer onder controle te krijgen. Er is wel meer aan de hand geweest dan dat denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja logisch ook, waarom hebben we anders stealth.
Maar kan me voorstellen dat er een maximum aan zit. Dat kan ook nog; Piloot klimt naar te grote hoogte en verliest controle door ijle lucht/whatever meteorologisch verschijnsel (Kowloon?) en stort alsnog in zee, terwijl alles zo goed ging...
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:53 schreef Kowloon het volgende:
Op een gegeven moment barst het vliegtuig gewoon uit elkaar als je te hoog gaat vliegen lijkt mij. Plus dat de stuwkracht van de motoren steeds verder afneemt waardoor er ook wel een soort technisch maximum aan de vlieghoogte zal zitten.
Waar vond dit plaats (zie ook gijsman)?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
In dat gebied zijn ze toch nog maar net begonnen met zoeken?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:57 schreef gijsman het volgende:
Waar zijn de brokstukken dan???? en waarom was er nog radar contact ten westen van Maleisie??
Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag? Voor zover ik weet is dit zelfs erg zeker, de verschillen in hoogtes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
Wrong, je redeneert de verkeerde kant uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef Montagui het volgende:
Al die bochten waarin men aan het draaien is om een onconventionele verklaring mogelijk te maken...
ze stegen naar 45000ft en daalde daarna naar 23000 ft op het moment dat ze het normale radar contact verloren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
In dat gebied zijn ze toch nog maar net begonnen met zoeken?
Hoe kan dat nou niet kloppen? Kloppen de getallen niet of hebben ze die verzonnen ofzo? Hoe is dit dan in de media gekomen? Is er geen persbericht van Rolls Royce en/of Boeing?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
Aardig hoog moet dus wel kunnen met normale motoren. Dat is al heel diep in de stratosfeer terwijl normaal in de tropopauze gevolgen wordt, in de tropen zelfs er onder.quote:Jet aircraft
The highest current world absolute general aviation altitude record -General Aviation World Records- achieved by a manned air-breathing jet propelled aircraft is 37,650 metres (123,520 ft) set by Alexandr Fedotov, in a Mikoyan Gurevitch E-266M (MiG-25M), on 31 August 1977.
Dit kwam voorbij ergens eerder in dit topic:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:59 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag? Voor zover ik weet is dit zelfs erg zeker, de verschillen in hoogtes.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-boord-Boeing.dhtmlquote:Uitgelezen data van de Rolls-Royce-motoren zouden verder hebben uitgewezen dat het toestel binnen een minuut 12.000 meter zou zijn gedaald. De onderzoekers denken dat die gegevens niet kloppen, want het toestel moet er zelfs in een vrije val langer over hebben gedaan om zo'n verticale afstand af te leggen.
Mogelijke scenario's? De een is nog onlogischer dan de ander......maar goed ik misgun niemands plezier. Zolang je maar niet geloofd in een bepaald scenario voordat het een feit is...be my guest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong, je redeneert de verkeerde kant uit.
Observaties en vanuit daar mogelijke scenario's.
En Baumgartner stond hier nog boven. Letterlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aardig hoog moet dus wel kunnen met normale motoren. Dat is al heel diep in de stratosfeer terwijl normaal in de tropopauze gevolgen wordt, in de tropen zelfs er onder.
Dat vond ik ook raar. Dat zou betekenen dat de hele telemetrie van Boeing/RR onbetrouwbaar is. Dat lijkt mij niet, zal dus wel een gerucht zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet kloppen? Kloppen de getallen niet of hebben ze die verzonnen ofzo? Hoe is dit dan in de media gekomen? Is er geen persbericht van Rolls Royce en/of Boeing?
Sabotage.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Dat zou betekenen dat de hele telemetrie van Boeing/RR onbetrouwbaar is. Dat lijkt mij niet, zal dus wel een gerucht zijn geweest.
45000ft? Dat lijkt me sterk, gezien een Boeing 777-200 slechts een maximale hoogte van 43100ft kan bereiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Valt wel mee toch, zeker vergeleken met andere discussies.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mogelijke scenario's? De een is nog onlogischer dan de ander......maar goed ik misgun niemands plezier. Zolang je maar niet geloofd in een bepaald scenario voordat het een feit is...be my guest.
Het is wel mogelijk, maar niet veilig...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
45000ft? Dat lijkt me sterk, gezien een Boeing 777-200 een maximale hoogte van 43100ft kan bereiken.
Comfortabel in je drukpak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En Baumgartner stond hier nog boven. Letterlijk.
Echt, die man is 's werelds allerhoogste baas.
Een MIETJE was het! Een triest papventje, dat zonder zijn drukpakje NERGENS is.quote:
Diekenniknie.quote:Dan vind ik Joseph Kittinger een grotere held.
http://www.nytimes.com/20(...)litary-radar.html?hpquote:Investigators have also examined data transmitted from the plane’s Rolls-Royce engines that showed it descended 40,000 feet in the span of a minute, according to a senior American official briefed on the investigation. But investigators do not believe the readings are accurate because the aircraft would most likely have taken longer to fall such a distance.
“A lot of stock cannot be put in the altitude data” sent from the engines, one official said. “A lot of this doesn’t make sense.”
The data, while incomplete and difficult to interpret, could still provide critical new clues as investigators try to determine what happened on Flight 370, which disappeared early last Saturday carrying 239 people from Kuala Lumpur to Beijing.
Wow. Is er beeldmateriaal van?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die deed hetzelfde als Baumgartner maar dan in 1960.
Die data is dus gewoon echt maar niet erg betrouwbaar. hehe, eindelijk een beetje duidelijkheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:
Ook hier nog even:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)litary-radar.html?hp
Het is dus wel interessant dat een mogelijke vrije val gedaan kan zijn om de passagiers en het vliegtuigpersoneel bewusteloos te maken.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die data is dus gewoon echt maar niet erg betrouwbaar. hehe, eindelijk een beetje duidelijkheid.
Een vrije val hoeft niet; neus naar beneden en knallen. Die Egyptenaar kon het en erna kwam het vliegtuig nog normaal horizontaal ook, wat kunnen die dingen veel hebben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |