abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137756688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:49 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Niet dus. Een dergelijke hoogte kan een civiele vliegtuig niet halen.
Een kaartje met alle radarstations in Zuidoost-Azië zal wel military confidential zijn, niet? :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756694
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja logisch ook, waarom hebben we anders stealth.

Maar kan me voorstellen dat er een maximum aan zit. Dat kan ook nog; Piloot klimt naar te grote hoogte en verliest controle door ijle lucht/whatever meteorologisch verschijnsel (Kowloon?) en stort alsnog in zee, terwijl alles zo goed ging... ;)
Ja dat kan natuurlijk wel, maar dan nog heb je als piloot erg veel tijd om het vliegtuig weer onder controle te krijgen. Er is wel meer aan de hand geweest dan dat denk ik.
pi_137756697
Op een gegeven moment barst het vliegtuig gewoon uit elkaar als je te hoog gaat vliegen lijkt mij. Plus dat de stuwkracht van de motoren steeds verder afneemt waardoor er ook wel een soort technisch maximum aan de vlieghoogte zal zitten.
pi_137756712
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:53 schreef Kowloon het volgende:
Op een gegeven moment barst het vliegtuig gewoon uit elkaar als je te hoog gaat vliegen lijkt mij. Plus dat de stuwkracht van de motoren steeds verder afneemt waardoor er ook wel een soort technisch maximum aan de vlieghoogte zal zitten.
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
pi_137756724
Waar zijn de brokstukken dan???? en waarom was er nog radar contact ten westen van Maleisie??
pi_137756731
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Waar vond dit plaats (zie ook gijsman)?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:57 schreef gijsman het volgende:
Waar zijn de brokstukken dan???? en waarom was er nog radar contact ten westen van Maleisie??
In dat gebied zijn ze toch nog maar net begonnen met zoeken?
pi_137756739
Al die bochten waarin men aan het draaien is om een onconventionele verklaring mogelijk te maken...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137756740
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
pi_137756750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag? Voor zover ik weet is dit zelfs erg zeker, de verschillen in hoogtes.
pi_137756752
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef Montagui het volgende:
Al die bochten waarin men aan het draaien is om een onconventionele verklaring mogelijk te maken...
Wrong, je redeneert de verkeerde kant uit.

Observaties en vanuit daar mogelijke scenario's.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756759
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

In dat gebied zijn ze toch nog maar net begonnen met zoeken?
ze stegen naar 45000ft en daalde daarna naar 23000 ft op het moment dat ze het normale radar contact verloren.
Op deze locatie is nog steeds niks gevonden, nieuw zoek gebied is rondom de andaman eilanden.
pi_137756761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
Hoe kan dat nou niet kloppen? Kloppen de getallen niet of hebben ze die verzonnen ofzo? Hoe is dit dan in de media gekomen? Is er geen persbericht van Rolls Royce en/of Boeing?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756770
quote:
Jet aircraft
The highest current world absolute general aviation altitude record -General Aviation World Records- achieved by a manned air-breathing jet propelled aircraft is 37,650 metres (123,520 ft) set by Alexandr Fedotov, in a Mikoyan Gurevitch E-266M (MiG-25M), on 31 August 1977.
Aardig hoog moet dus wel kunnen met normale motoren. Dat is al heel diep in de stratosfeer terwijl normaal in de tropopauze gevolgen wordt, in de tropen zelfs er onder.
pi_137756771
Hey jongens, tof dat jullie nachtbrakers zijn. De vorige avonden was het saaier... ;)

Zelfs ik heb weekend. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:59 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij als ik vragen mag? Voor zover ik weet is dit zelfs erg zeker, de verschillen in hoogtes.
Dit kwam voorbij ergens eerder in dit topic:

quote:
Uitgelezen data van de Rolls-Royce-motoren zouden verder hebben uitgewezen dat het toestel binnen een minuut 12.000 meter zou zijn gedaald. De onderzoekers denken dat die gegevens niet kloppen, want het toestel moet er zelfs in een vrije val langer over hebben gedaan om zo'n verticale afstand af te leggen.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-boord-Boeing.dhtml

Iets in die richting, maar wellicht dat de satellieten ook een verschil hebben gemeten, dat kan.
pi_137756777
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wrong, je redeneert de verkeerde kant uit.

Observaties en vanuit daar mogelijke scenario's.
Mogelijke scenario's? De een is nog onlogischer dan de ander......maar goed ik misgun niemands plezier. Zolang je maar niet geloofd in een bepaald scenario voordat het een feit is...be my guest.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137756778
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Aardig hoog moet dus wel kunnen met normale motoren. Dat is al heel diep in de stratosfeer terwijl normaal in de tropopauze gevolgen wordt, in de tropen zelfs er onder.
En Baumgartner stond hier nog boven. Letterlijk.

Echt, die man is 's werelds allerhoogste baas.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756780
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou niet kloppen? Kloppen de getallen niet of hebben ze die verzonnen ofzo? Hoe is dit dan in de media gekomen? Is er geen persbericht van Rolls Royce en/of Boeing?
Dat vond ik ook raar. Dat zou betekenen dat de hele telemetrie van Boeing/RR onbetrouwbaar is. Dat lijkt mij niet, zal dus wel een gerucht zijn geweest. :)
pi_137756789
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:03 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat vond ik ook raar. Dat zou betekenen dat de hele telemetrie van Boeing/RR onbetrouwbaar is. Dat lijkt mij niet, zal dus wel een gerucht zijn geweest. :)
Sabotage.
pi_137756793
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
45000ft? Dat lijkt me sterk, gezien een Boeing 777-200 slechts een maximale hoogte van 43100ft kan bereiken.
pi_137756796
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mogelijke scenario's? De een is nog onlogischer dan de ander......maar goed ik misgun niemands plezier. Zolang je maar niet geloofd in een bepaald scenario voordat het een feit is...be my guest.
Valt wel mee toch, zeker vergeleken met andere discussies.

Het is net als die moorden van Annecy, niet? Spannend nieuws met veel ruimte voor speculatie.

Duidelijk interessanter dan de zoveelste autobom in Irak of een mekkerende moslima/PVV'er op TV. Maar dat kan aan mij liggen :+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756799
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:04 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

45000ft? Dat lijkt me sterk, gezien een Boeing 777-200 een maximale hoogte van 43100ft kan bereiken.
Het is wel mogelijk, maar niet veilig...
pi_137756800
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En Baumgartner stond hier nog boven. Letterlijk.

Echt, die man is 's werelds allerhoogste baas.
Comfortabel in je drukpak. :P Dan vind ik Joseph Kittinger een grotere held.
pi_137756806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:05 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Comfortabel in je drukpak. :P
Een MIETJE was het! Een triest papventje, dat zonder zijn drukpakje NERGENS is.

Die gozer stond op 39 kilometer hoogte.

Aap.
quote:
Dan vind ik Joseph Kittinger een grotere held.
Diekenniknie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756819
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:06 schreef El_Matador het volgende:
Diekenniknie.
Die deed hetzelfde als Baumgartner maar dan in 1960. :)
pi_137756830
Ook hier nog even:

quote:
Investigators have also examined data transmitted from the plane’s Rolls-Royce engines that showed it descended 40,000 feet in the span of a minute, according to a senior American official briefed on the investigation. But investigators do not believe the readings are accurate because the aircraft would most likely have taken longer to fall such a distance.

“A lot of stock cannot be put in the altitude data” sent from the engines, one official said. “A lot of this doesn’t make sense.”

The data, while incomplete and difficult to interpret, could still provide critical new clues as investigators try to determine what happened on Flight 370, which disappeared early last Saturday carrying 239 people from Kuala Lumpur to Beijing.
http://www.nytimes.com/20(...)litary-radar.html?hp

Het is dus wel interessant dat een mogelijke vrije val gedaan kan zijn om de passagiers en het vliegtuigpersoneel bewusteloos te maken.
pi_137756833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:07 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Die deed hetzelfde als Baumgartner maar dan in 1960. :)
Wow. Is er beeldmateriaal van?

Voor mijn tijd, beste man. Zwaaar voor mijn tijd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756844
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:
Ook hier nog even:

[..]

http://www.nytimes.com/20(...)litary-radar.html?hp

Het is dus wel interessant dat een mogelijke vrije val gedaan kan zijn om de passagiers en het vliegtuigpersoneel bewusteloos te maken.
Die data is dus gewoon echt maar niet erg betrouwbaar. hehe, eindelijk een beetje duidelijkheid.

Een vrije val hoeft niet; neus naar beneden en knallen. Die Egyptenaar kon het en erna kwam het vliegtuig nog normaal horizontaal ook, wat kunnen die dingen veel hebben??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756853
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die data is dus gewoon echt maar niet erg betrouwbaar. hehe, eindelijk een beetje duidelijkheid.

Een vrije val hoeft niet; neus naar beneden en knallen. Die Egyptenaar kon het en erna kwam het vliegtuig nog normaal horizontaal ook, wat kunnen die dingen veel hebben??
Gelukkig maar :P :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')