Dit kwam voorbij ergens eerder in dit topic:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:59 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag? Voor zover ik weet is dit zelfs erg zeker, de verschillen in hoogtes.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-boord-Boeing.dhtmlquote:Uitgelezen data van de Rolls-Royce-motoren zouden verder hebben uitgewezen dat het toestel binnen een minuut 12.000 meter zou zijn gedaald. De onderzoekers denken dat die gegevens niet kloppen, want het toestel moet er zelfs in een vrije val langer over hebben gedaan om zo'n verticale afstand af te leggen.
Mogelijke scenario's? De een is nog onlogischer dan de ander......maar goed ik misgun niemands plezier. Zolang je maar niet geloofd in een bepaald scenario voordat het een feit is...be my guest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong, je redeneert de verkeerde kant uit.
Observaties en vanuit daar mogelijke scenario's.
En Baumgartner stond hier nog boven. Letterlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aardig hoog moet dus wel kunnen met normale motoren. Dat is al heel diep in de stratosfeer terwijl normaal in de tropopauze gevolgen wordt, in de tropen zelfs er onder.
Dat vond ik ook raar. Dat zou betekenen dat de hele telemetrie van Boeing/RR onbetrouwbaar is. Dat lijkt mij niet, zal dus wel een gerucht zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet kloppen? Kloppen de getallen niet of hebben ze die verzonnen ofzo? Hoe is dit dan in de media gekomen? Is er geen persbericht van Rolls Royce en/of Boeing?
Sabotage.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Dat zou betekenen dat de hele telemetrie van Boeing/RR onbetrouwbaar is. Dat lijkt mij niet, zal dus wel een gerucht zijn geweest.
45000ft? Dat lijkt me sterk, gezien een Boeing 777-200 slechts een maximale hoogte van 43100ft kan bereiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Valt wel mee toch, zeker vergeleken met andere discussies.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mogelijke scenario's? De een is nog onlogischer dan de ander......maar goed ik misgun niemands plezier. Zolang je maar niet geloofd in een bepaald scenario voordat het een feit is...be my guest.
Het is wel mogelijk, maar niet veilig...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
45000ft? Dat lijkt me sterk, gezien een Boeing 777-200 een maximale hoogte van 43100ft kan bereiken.
Comfortabel in je drukpak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En Baumgartner stond hier nog boven. Letterlijk.
Echt, die man is 's werelds allerhoogste baas.
Een MIETJE was het! Een triest papventje, dat zonder zijn drukpakje NERGENS is.quote:
Diekenniknie.quote:Dan vind ik Joseph Kittinger een grotere held.
http://www.nytimes.com/20(...)litary-radar.html?hpquote:Investigators have also examined data transmitted from the plane’s Rolls-Royce engines that showed it descended 40,000 feet in the span of a minute, according to a senior American official briefed on the investigation. But investigators do not believe the readings are accurate because the aircraft would most likely have taken longer to fall such a distance.
“A lot of stock cannot be put in the altitude data” sent from the engines, one official said. “A lot of this doesn’t make sense.”
The data, while incomplete and difficult to interpret, could still provide critical new clues as investigators try to determine what happened on Flight 370, which disappeared early last Saturday carrying 239 people from Kuala Lumpur to Beijing.
Wow. Is er beeldmateriaal van?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die deed hetzelfde als Baumgartner maar dan in 1960.
Die data is dus gewoon echt maar niet erg betrouwbaar. hehe, eindelijk een beetje duidelijkheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:08 schreef DeParo het volgende:
Ook hier nog even:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)litary-radar.html?hp
Het is dus wel interessant dat een mogelijke vrije val gedaan kan zijn om de passagiers en het vliegtuigpersoneel bewusteloos te maken.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die data is dus gewoon echt maar niet erg betrouwbaar. hehe, eindelijk een beetje duidelijkheid.
Een vrije val hoeft niet; neus naar beneden en knallen. Die Egyptenaar kon het en erna kwam het vliegtuig nog normaal horizontaal ook, wat kunnen die dingen veel hebben??
Whehe, nog meer voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow. Is er beeldmateriaal van?
Voor mijn tijd, beste man. Zwaaar voor mijn tijd.
Een ex-collega van mij viel vrije val van 10 naar 2 kilometer over een vulkaan in Alaska. Motoren vielen allemaal uit en op 2 km deden ze het weer en landden ze veilig....quote:
Oh ik volg je helemaal. Toen ik 14 was dacht ik dat het tof was om meteoroloog te worden. Mijn wiskunde is en was bar slecht dus dat ging hem niet worden. Achteraf ben ik blij dat ik de miljoenen jaren op onze eigen planeet heb mogen onderzoeken, soms nog complexer dan het weer. Inderdaad, fascinerend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Whehe, nog meer voor mijn tijd.Maar er is beeld:
Dit laat trouwens ook een van de dingen zien waarom ik echt geen genoeg kan krijgen van vliegen. Zelfs op 10 km hoogte kun je al zien dat de lucht boven je inktzwart is. Dat flinterdunne laagje atmosfeer heeft de totale levende wereldgeschiedenis mogelijk gemaakt en dat vind ik ronduit fascinerend.
Heb ik net binnen, die Japanner is echt te lekker. Je kan hier 24/7 eten, drank, sigaretten, condooms bestellen. Gewoon online. Ideaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:14 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik kan gewoon geen eten meer bestellen rond dit tijdstip, triest zeg!
Ik wil ook, maar geen Japansquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik net binnen, die Japanner is echt te lekker. Je kan hier 24/7 eten, drank, sigaretten, condooms bestellen. Gewoon online. Ideaal.
In een Boeing of?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ex-collega van mij viel vrije val van 10 naar 2 kilometer over een vulkaan in Alaska. Motoren vielen allemaal uit en op 2 km deden ze het weer en landden ze veilig....
Dat moet een flinke diarree-bende geweest zijn daar...![]()
Dat is altijd weer wennen als je terug bent in Nederlandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik net binnen, die Japanner is echt te lekker. Je kan hier 24/7 eten, drank, sigaretten, condooms bestellen. Gewoon online. Ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |