abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137756636
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:43 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft dus niet met de transponder te maken, maar met het bereik van een radar. Als men op de radar vliegt en de transponder uitzet dan verdwijnt het vliegtuig natuurlijk niet van de radar.
Transponder uit = niet opgemerkt door actieve radar
Boven of onder de radar vliegen zonder transponder = niet opgemerkt worden
Onder de radar vliegen lokt getuigen uit
Boven de radar vliegen ziet alleen Superman.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756645
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:42 schreef El_Matador het volgende:
Hoe denk je dat die cokevliegtuigjes van Medellin naar Miami gingen en gaan?? Met de transponder aan alle radarbakens afgaan? _O-
Door simpelweg de transponder uit te zetten (stap 1) en vervolgens door onder de radar te vliegen, of door allerlei dalen in een bergachtig gebied, waar radars ook bijna onmogelijk iets kunnen opvangen.
pi_137756653
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:44 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Boven de radar vliegen was onmogelijk zeiden ze bij P&W
Wie is "ze"?

Die dingen hebben een bepaald bereik, niet oneindig. Een flight sim piloot weet precies hoe hoog ie moet klimmen. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756658
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
Transponder uit = niet opgemerkt door actieve radar
Een vliegtuig dat zijn transponder uitzet maar gewoon in het bereik van de radar blijft wordt gewoon opgemerkt.
pi_137756660
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie is "ze"?

Die dingen hebben een bepaald bereik, niet oneindig. Een flight sim piloot weet precies hoe hoog ie moet klimmen. ;)
Volgens de radar specialist, weet zijn naam niet meer. Een radar kan net zo ver naar boven kijken als dat ie naar voor kan kijken, en dan is 15 kilometer niet erg veel...
pi_137756662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:45 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Door simpelweg de transponder uit te zetten (stap 1) en vervolgens door onder de radar te vliegen, of door allerlei dalen in een bergachtig gebied, waar radars ook bijna onmogelijk iets kunnen opvangen.
Ja, die kleine vliegtuigjes deden dat zo inderdaad.

Een groot bakbeest als een 777 die langs de kusten en eilandjes scheert, de hele wereld heeft smartphones (ja, OOK in arme landen!) en kan het gelijk de wereld in Twitteren?

Ik geloof niet in een Twitter-cover-up.

Erboven vliegen is veul veiliger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756673
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:47 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Volgens de radar specialist, weet zijn naam niet meer. Een radar kan net zo ver naar boven kijken als dat ie naar voor kan kijken, en dan is 15 kilometer niet erg veel...
Ja logisch ook, waarom hebben we anders stealth.

Maar kan me voorstellen dat er een maximum aan zit. Dat kan ook nog; Piloot klimt naar te grote hoogte en verliest controle door ijle lucht/whatever meteorologisch verschijnsel (Kowloon?) en stort alsnog in zee, terwijl alles zo goed ging... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756675
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:
Die dingen hebben een bepaald bereik, niet oneindig. Een flight sim piloot weet precies hoe hoog ie moet klimmen. ;)
Niet dus. Een dergelijke hoogte kan een civiele vliegtuig niet halen.
pi_137756676
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie is "ze"?

Die dingen hebben een bepaald bereik, niet oneindig. Een flight sim piloot weet precies hoe hoog ie moet klimmen. ;)
Maar toch wel een stuk hoger denk ik dan daar waar vliegtuigen vliegen, hoe dunner de lucht wordt, hoe lastiger het vliegen.
pi_137756677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:47 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Een vliegtuig dat zijn transponder uitzet maar gewoon in het bereik van de radar blijft wordt gewoon opgemerkt.
Ja, dat zeg ik. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:49 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Niet dus. Een dergelijke hoogte kan een civiele vliegtuig niet halen.
Een kaartje met alle radarstations in Zuidoost-Azië zal wel military confidential zijn, niet? :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756694
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja logisch ook, waarom hebben we anders stealth.

Maar kan me voorstellen dat er een maximum aan zit. Dat kan ook nog; Piloot klimt naar te grote hoogte en verliest controle door ijle lucht/whatever meteorologisch verschijnsel (Kowloon?) en stort alsnog in zee, terwijl alles zo goed ging... ;)
Ja dat kan natuurlijk wel, maar dan nog heb je als piloot erg veel tijd om het vliegtuig weer onder controle te krijgen. Er is wel meer aan de hand geweest dan dat denk ik.
pi_137756697
Op een gegeven moment barst het vliegtuig gewoon uit elkaar als je te hoog gaat vliegen lijkt mij. Plus dat de stuwkracht van de motoren steeds verder afneemt waardoor er ook wel een soort technisch maximum aan de vlieghoogte zal zitten.
pi_137756712
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:53 schreef Kowloon het volgende:
Op een gegeven moment barst het vliegtuig gewoon uit elkaar als je te hoog gaat vliegen lijkt mij. Plus dat de stuwkracht van de motoren steeds verder afneemt waardoor er ook wel een soort technisch maximum aan de vlieghoogte zal zitten.
Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
pi_137756724
Waar zijn de brokstukken dan???? en waarom was er nog radar contact ten westen van Maleisie??
pi_137756731
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Waar vond dit plaats (zie ook gijsman)?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:57 schreef gijsman het volgende:
Waar zijn de brokstukken dan???? en waarom was er nog radar contact ten westen van Maleisie??
In dat gebied zijn ze toch nog maar net begonnen met zoeken?
pi_137756739
Al die bochten waarin men aan het draaien is om een onconventionele verklaring mogelijk te maken...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137756740
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zijn voorlaatste ping was volgens mij vanaf 45000ft en zijn laatste ping vanaf 23000ft, volgens deskundigen is het onmogelijk om zo snel te dalen met dit vliegtuig. Dus het zou misschien wel iets verklaren als hij inderdaad uit elkaar geklapt is...
Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
pi_137756750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
Hoe kom je daar bij als ik vragen mag? Voor zover ik weet is dit zelfs erg zeker, de verschillen in hoogtes.
pi_137756752
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef Montagui het volgende:
Al die bochten waarin men aan het draaien is om een onconventionele verklaring mogelijk te maken...
Wrong, je redeneert de verkeerde kant uit.

Observaties en vanuit daar mogelijke scenario's.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756759
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

In dat gebied zijn ze toch nog maar net begonnen met zoeken?
ze stegen naar 45000ft en daalde daarna naar 23000 ft op het moment dat ze het normale radar contact verloren.
Op deze locatie is nog steeds niks gevonden, nieuw zoek gebied is rondom de andaman eilanden.
pi_137756761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat waren signalen van de motor die niet bleken te kloppen de satellietsignalen lijken anders te stellen of iets in die richting.
Hoe kan dat nou niet kloppen? Kloppen de getallen niet of hebben ze die verzonnen ofzo? Hoe is dit dan in de media gekomen? Is er geen persbericht van Rolls Royce en/of Boeing?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756770
quote:
Jet aircraft
The highest current world absolute general aviation altitude record -General Aviation World Records- achieved by a manned air-breathing jet propelled aircraft is 37,650 metres (123,520 ft) set by Alexandr Fedotov, in a Mikoyan Gurevitch E-266M (MiG-25M), on 31 August 1977.
Aardig hoog moet dus wel kunnen met normale motoren. Dat is al heel diep in de stratosfeer terwijl normaal in de tropopauze gevolgen wordt, in de tropen zelfs er onder.
pi_137756771
Hey jongens, tof dat jullie nachtbrakers zijn. De vorige avonden was het saaier... ;)

Zelfs ik heb weekend. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')