abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137754057
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Dit is onzin. De kans is groter omdat in de hypothetische cirkel meer water is land, maar je kan niet zeggen hoe groot die kans is omdat er informatie onzekerheid is.
Montagui heeft in zoverre gelijk dat de enige echte aanwijzingen zijn:
• getuigeverklaring brandend vliegtuig Golf van Thailand - onzeker want enige getuigenis bekend
• uitslag op seismograaf - 2,7 is echt miniem, dat merk je niet eens. Het kan goed andere oorzaken hebben dan een inslag van een vliegtuig; met explosies zullen ze daar ook wel vissen, er wordt seismiek geschoten (al zal dat niet 's nachts zijn denk ik), er komen lichte aardschokjes voor (zoals overal ter wereld) - er is ook geen diepte gemeld - of dat is niet te meten of ze weten het niet? vaag als het per se een inslaand vliegtuig moest zijn - en op de plek waar het gebeurd zou moeten zijn zijn geen brokstukken aangetroffen - grote kans dus dat het niet van het vliegtuig is

De enige 2 harde aanwijzingen die er zijn voor "vliegtuig stort in zee" zijn dus niet zo hard meer en daarom is alles mogelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137754102
Het onderstaande vliegveld fascineert me:

http://www.ourairports.co(...)tellite,airport=VYPI

Wellicht dat het daar is geland :D :D :D :D.
pi_137754270
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef DeParo het volgende:
Het onderstaande vliegveld fascineert me:

http://www.ourairports.co(...)tellite,airport=VYPI

Wellicht dat het daar is geland :D :D :D :D.
Ik denk dat zelfs Chuck Norris en James Bond moeite gaan hebben een Boeing 777 daar veilig aan de grond te krijgen.

Of onze piloot met 237933320343,5 vlieguren op de sim. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137754373
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Montagui heeft in zoverre gelijk dat de enige echte aanwijzingen zijn:
• getuigeverklaring brandend vliegtuig Golf van Thailand - onzeker want enige getuigenis bekend
• uitslag op seismograaf - 2,7 is echt miniem, dat merk je niet eens. Het kan goed andere oorzaken hebben dan een inslag van een vliegtuig; met explosies zullen ze daar ook wel vissen, er wordt seismiek geschoten (al zal dat niet 's nachts zijn denk ik), er komen lichte aardschokjes voor (zoals overal ter wereld) - er is ook geen diepte gemeld - of dat is niet te meten of ze weten het niet? vaag als het per se een inslaand vliegtuig moest zijn - en op de plek waar het gebeurd zou moeten zijn zijn geen brokstukken aangetroffen - grote kans dus dat het niet van het vliegtuig is

De enige 2 harde aanwijzingen die er zijn voor "vliegtuig stort in zee" zijn dus niet zo hard meer en daarom is alles mogelijk.
Je vergeet de belangrijkste aanwijzing. Het bliepje verdwijnt van de radar wanneer het vliegtuig zich boven zee bevindt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137754428
http://www.4key.net/asia/(...)nts-patents-patents/

zéér ver gezocht motief

Rotschild :{
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:43:09 #66
256829 Sokz
Livin' the life
pi_137754676
De rothshild fam (whats left of it) heeft niks met blackstone group te maken.

Edit: nouja hij is er adviseur maar geen dieect financieel belang.
pi_137754743
Shockwave crasht continue als ik our airports wil laden,
pi_137754876
Pas op, op Facebook gaan weer van die spam videos rond dat het vliegtuig in de Bermuda driehoek is gevonden. Los van het feit dat dat onmogelijk is, is het dus gewoon spam!
pi_137754920
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pas op, op Facebook gaan weer van die spam videos rond dat het vliegtuig in de Bermuda driehoek is gevonden. Los van het feit dat dat onmogelijk is, is het dus gewoon spam!
maar bermuda driehoek wonen de aliens, dus alle verdwenen vliegtuigen gaan daar naartoe
dan kunnen ze hun ufo's bouwen en vanuit de oceanen ons aanvallen...
pi_137754933
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:54 schreef mschol het volgende:

[..]

maar bermuda driehoek wonen de aliens, dus alle verdwenen vliegtuigen gaan daar naartoe
dan kunnen ze hun ufo's bouwen en vanuit de oceanen ons aanvallen...
jij weet.
pi_137754954
en bij reacties op continent azie zeggen ze dat er een vliegtuig wat mogelijk mh370 zou kunnen zijn heeft bij getankt op Vir Savarkar International airport wat dus bij de andaman eilanden groep behoort.
http://www.ourairports.co(...)tellite,airport=VOPB
hier dus
pi_137755007
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef gijsman het volgende:
http://www.ourairports.com/continents/AS/
en bij reacties op continent azie zeggen ze dat er een vliegtuig wat mogelijk mh370 zou kunnen zijn heeft bij getankt op sir savarkar international airport wat dus bij de andaman eilanden groep behoort
Pagina laadt niet best, is het een filmpje ofzo?
pi_137755108
quote:

en bij reacties op continent azie zeggen ze dat er een vliegtuig wat mogelijk mh370 zou kunnen zijn heeft bij getankt op Vir Savarkar International airport wat dus bij de andaman eilanden groep behoort.
hier dus
Het lijkt me sterk gezien de reacties daar ;) ;).
pi_137755132
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk gezien de reacties daar ;) ;).
Het is blijkbaar een vliegveld groot genoeg voor een 777
pi_137755134
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat zelfs Chuck Norris en James Bond moeite gaan hebben een Boeing 777 daar veilig aan de grond te krijgen.

Of onze piloot met 237933320343,5 vlieguren op de sim. ;)
Het eiland is mogelijk kleiner dan de vliegbaan zou moeten zijn, maar niet getreurd, daarvoor is er een vangnet net als bij vlucht 714.
pi_137755151
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef gijsman het volgende:

[..]

Het is blijkbaar een vliegveld groot genoeg voor een 777
Het is ook een internationaal vliegveld dus daar landt niet zomaar even een vliegtuig.
pi_137755203
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste aanwijzing. Het bliepje verdwijnt van de radar wanneer het vliegtuig zich boven zee bevindt.
Dat is natuurlijk geen universeel "vliegtuig stort in zee"-bewijs. En dat zien we dan ook met deze kist.

Knopjes kunnen falen. Een impactsmeting en een betrouwbare ooggetuige zijn in principe waterdichte (no pun intended) aanwijzingen (nog geen fysiek bewijs, dat is alleen het vliegtuig).

Het knopje van de transponder is natuurlijk geen bewijs. Dingen die je niet op je computerschermpje kan zien, kunnen nog gemakkelijk bestaan. ;)

pi_137755224
quote:

hier dus
:o

Dat ligt op de route. Hallo, wij wisten dit al na een half uur ofzo, communiceren het Maleisische en Indiase luchtruim niet met elkaar??

Zo van; hee, als je een vreemd vliegtuig ziet komen tanken, geef ff een seintje alle vliegvelden in Zuidoost-Azië!

pi_137755233
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ligt op de route. Hallo, wij wisten dit al na een half uur ofzo, communiceren het Maleisische en Indiase luchtruim niet met elkaar??
Nee die lezen hier gewoon mee op FOK!
pi_137755266
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo van; hee, als je een vreemd vliegtuig ziet komen tanken, geef ff een seintje alle vliegvelden in Zuidoost-Azië!
Wellicht wel maar ze laten het niet weten.
pi_137755283
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Nee die lezen hier gewoon mee op FOK!
Nee, ff serieus. Al onze discussie en wilde verhalen en plaatjes en alles bij elkaar heeft 100 keer meer structuur, coherentie, deductie en logica dan wat de medias ons brengen (niks dus),,, :X

Ik verbaas me echt over zoveel amateurisme, non-communicatie en tegengestelde berichten.

Jij niet??

pi_137755330
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ff serieus. Al onze discussie en wilde verhalen en plaatjes en alles bij elkaar heeft 100 keer meer structuur, coherentie, deductie en logica dan wat de medias ons brengen (niks dus),,, :X

Ik verbaas me echt over zoveel amateurisme, non-communicatie en tegengestelde berichten.

Jij niet??
Realpolitik is daar belangrijker dan het opsporen van een vliegtuig schijnbaar.
pi_137755367
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Realpolitik is daar belangrijker dan het opsporen van een vliegtuig schijnbaar.
Ja, zoiets idd.

Ik bekeek die scheldende families een beetje van "ja, ik begrijp dat je je kut voelt, maar niemand weet iets joh".

Nu zie ik dat heul anders. Voor hen is dit echt schandalig, al die misinformatie. Geen idee meer wat nu een vage aanwijzing of een echt feit is. We weten NIKS?

zaterdag 15 maart 2014 @ 01:17:50 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_137755381
quote:

hier dus
Waarom zou dit MH370 moeten zijn :?

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137755394
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij niet??
Mwah wat mij betreft is de grootste fout dat een vliegtuig blijkbaar geen zender heeft die hoe dan ook blijft uitzenden tenzij totaal verwoest dus crash, en dan heb je sws de locatie van de crash. Als dat het geval was hadden we al deze speculaties niet toch.

Dat het nu zo'n chaos is qua berichtgeving komt alleen maar omdat niemand ECHT een idee heeft waar het naartoe gevlogen is. Omdat het blijkbaar niet gevolgd kan worden.

Ik denk gewoon dat het ergens in de oceaan ligt, en ze gaan het wel vinden. Wat nu interessant is, is het hoe en waarom ze die kant op zijn gevlogen, op CNN zijn ze er toch wel over uit dat het een bewuste actie is geweest.
Voor mij lijkt het het meest op een mislukte kaping.
pi_137755403
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, zoiets idd.

Ik bekeek die scheldende families een beetje van "ja, ik begrijp dat je je kut voelt, maar niemand weet iets joh".

Nu zie ik dat heul anders. Voor hen is dit echt schandalig, al die misinformatie. Geen idee meer wat nu een vage aanwijzing of een echt feit is. We weten NIKS?
Inderdaad, die Chinese familieleden werden ook oprecht boos op de autoriteiten, heel uitzonderlijk voor Chinezen schijnbaar, dan moet er echt iets mis zijn, en hun gelijk in deze wordt duidelijk bevestigd zo.
pi_137755411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zou dit MH370 moeten zijn :?

[ afbeelding ]
Zie je dat niet?
pi_137755433
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Mwah wat mij betreft is de grootste fout dat een vliegtuig blijkbaar geen zender heeft die hoe dan ook blijft uitzenden tenzij totaal verwoest dus crash, en dan heb je sws de locatie van de crash. Als dat het geval was hadden we al deze speculaties niet toch.

Dat het nu zo'n chaos is qua berichtgeving komt alleen maar omdat niemand ECHT een idee heeft waar het naartoe gevlogen is. Omdat het blijkbaar niet gevolgd kan worden.

Ik denk gewoon dat het ergens in de oceaan ligt, en ze gaan het wel vinden. Wat nu interessant is, is het hoe en waarom ze die kant op zijn gevlogen, op CNN zijn ze er toch wel over uit dat het een bewuste actie is geweest.
Voor mij lijkt het het meest op een mislukte kaping.
Alles wat uitzendt kan kortsluiting maken, of branden, en dat moet je vanuit de cockpit altijd uit kunnen zetten (of proberen).
pi_137755438
Ik weet dat het een absurd scenario is, maar toch... Stel dat het ergens is gelandt, volgetankt en binnenkort onderweg is naar de nucleaire top... Dit met passagiers aan boord. Dan zullen ze het dus neer moeten halen met de hele wereld meekijkend.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 01:20:18 #90
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137755441
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

De black box blijft uitzenden, maar op de bodem van de oceaan heb je niet echt bereik ;)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')