Meest opvallende vind ik dat de satellietbeelden zo moeizaam tot stand lijken te komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Gisteren. het volgende:
Wat een waardeloos optreden bij P&W. Snap dat er niet teveel gespeculeerd wil worden, maar dit is geen nieuws.
Nou ja wie moet het doen voor je het weet laat je al je vijanden en vrienden zien dat je overal foto's van hebt, althans, ik kan me voorstellen dat dit een strategisch en tactisch probleem is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef eight het volgende:
[..]
Meest opvallende vind ik dat de satellietbeelden zo moeizaam tot stand lijken te komen.
Ik had dus echt het idee dat het richten van een satelliet op een bepaald gebied en daar opnames van maken vrij eenvoudig is maar dat is blijkbaar niet het geval.
Ook vreemd dat ze in het westelijke gebied nog helemaal niet met een satelliet gespeurd hebben.
De Tibetaanse hoogvlakte zou ik nog wel kunnen landen, als ik een paar biertjes op heb. 0 uur vliegervaring, ook niet op simulators.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:48 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Wat een pannenkoek. In het donker een 777 aan de grond zetten op een snelweg?
ha.![]()
quote:Washington (CNN) -- A classified intelligence analysis of electronic and satellite data suggests Malaysia Airlines Flight 370 likely crashed either in the Bay of Bengal or elsewhere in the Indian Ocean, CNN learned Friday.
Ik neem aan dat je het net ook gezien hebt. Die directeur van het satellietbedrijf zegt dus dat het "zeer onwaarschijnlijk" is dat militaire satellieten dit hebben opgenomen én dat deze expres achtergehouden worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef eight het volgende:
[..]
Meest opvallende vind ik dat de satellietbeelden zo moeizaam tot stand lijken te komen.
Ik had dus echt het idee dat het richten van een satelliet op een bepaald gebied en daar opnames van maken vrij eenvoudig is maar dat is blijkbaar niet het geval.
Ook vreemd dat ze in het westelijke gebied nog helemaal niet met een satelliet gespeurd hebben.
Ja, het rijmt niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het net ook gezien hebt. Die directeur van het satellietbedrijf zegt dus dat het "zeer onwaarschijnlijk" is dat militaire satellieten dit hebben opgenomen én dat deze expres achtergehouden worden.
Dan vraag ik mij meteen af waarom de Amerikanen in het westelijke gebied gaan zoeken, waar ze zeggen "concrete aanleidingen" voor te hebben. Dit botst natuurlijk..
Dit is onzin. De kans is groter omdat in de hypothetische cirkel meer water is land, maar je kan niet zeggen hoe groot die kans is omdat er informatie onzekerheid is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef Montagui het volgende:
Alhoewel je van allerlei scenario's kan bedenken, de een nog fantastischer dan de ander, zijn er geen concrete aanwijzingen anders dan dat het in zee is gestort.
Inderdaad, bovendien heeft het vliegtuig een specifieke route gevlogen toen het nog wel te traceren bleek, dus wie weet wat het doelwit was van dit vliegtuig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Dit is onzin. De kans is groter omdat in de hypothetische cirkel meer water is land, maar je kan niet zeggen hoe groot die kans is omdat er informatie onzekerheid is.
Montagui heeft in zoverre gelijk dat de enige echte aanwijzingen zijn:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:07 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Dit is onzin. De kans is groter omdat in de hypothetische cirkel meer water is land, maar je kan niet zeggen hoe groot die kans is omdat er informatie onzekerheid is.
Ik denk dat zelfs Chuck Norris en James Bond moeite gaan hebben een Boeing 777 daar veilig aan de grond te krijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:23 schreef DeParo het volgende:
Het onderstaande vliegveld fascineert me:
http://www.ourairports.co(...)tellite,airport=VYPI
Wellicht dat het daar is geland![]()
![]()
![]()
.
Je vergeet de belangrijkste aanwijzing. Het bliepje verdwijnt van de radar wanneer het vliegtuig zich boven zee bevindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Montagui heeft in zoverre gelijk dat de enige echte aanwijzingen zijn:
• getuigeverklaring brandend vliegtuig Golf van Thailand - onzeker want enige getuigenis bekend
• uitslag op seismograaf - 2,7 is echt miniem, dat merk je niet eens. Het kan goed andere oorzaken hebben dan een inslag van een vliegtuig; met explosies zullen ze daar ook wel vissen, er wordt seismiek geschoten (al zal dat niet 's nachts zijn denk ik), er komen lichte aardschokjes voor (zoals overal ter wereld) - er is ook geen diepte gemeld - of dat is niet te meten of ze weten het niet? vaag als het per se een inslaand vliegtuig moest zijn - en op de plek waar het gebeurd zou moeten zijn zijn geen brokstukken aangetroffen - grote kans dus dat het niet van het vliegtuig is
De enige 2 harde aanwijzingen die er zijn voor "vliegtuig stort in zee" zijn dus niet zo hard meer en daarom is alles mogelijk.
maar bermuda driehoek wonen de aliens, dus alle verdwenen vliegtuigen gaan daar naartoequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pas op, op Facebook gaan weer van die spam videos rond dat het vliegtuig in de Bermuda driehoek is gevonden. Los van het feit dat dat onmogelijk is, is het dus gewoon spam!
jij weet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar bermuda driehoek wonen de aliens, dus alle verdwenen vliegtuigen gaan daar naartoe
dan kunnen ze hun ufo's bouwen en vanuit de oceanen ons aanvallen...
Pagina laadt niet best, is het een filmpje ofzo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef gijsman het volgende:
http://www.ourairports.com/continents/AS/
en bij reacties op continent azie zeggen ze dat er een vliegtuig wat mogelijk mh370 zou kunnen zijn heeft bij getankt op sir savarkar international airport wat dus bij de andaman eilanden groep behoort
Het lijkt me sterk gezien de reacties daarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:56 schreef gijsman het volgende:
en bij reacties op continent azie zeggen ze dat er een vliegtuig wat mogelijk mh370 zou kunnen zijn heeft bij getankt op Vir Savarkar International airport wat dus bij de andaman eilanden groep behoort.
http://www.ourairports.co(...)tellite,airport=VOPB
hier dus
Het is blijkbaar een vliegveld groot genoeg voor een 777quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk gezien de reacties daar![]()
.
Het eiland is mogelijk kleiner dan de vliegbaan zou moeten zijn, maar niet getreurd, daarvoor is er een vangnet net als bij vlucht 714.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Chuck Norris en James Bond moeite gaan hebben een Boeing 777 daar veilig aan de grond te krijgen.
Of onze piloot met 237933320343,5 vlieguren op de sim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |