SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Fruitjes hitje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
WORDT BETER NOGquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Pikken in de OP, Fallen en Nebo in da house, life couldn't be better
[ afbeelding ]
Haha inderdaad! Damn wat was ik blij dat ik de PC versie speelde, kon ik tenminste een mod draaien die de cliffracers uitzette. Fucking klotebeestenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WORDT BETER NOG
na tig jaar ken je die route nog!
Klinkt zwaarder dan expeditie robinsonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef Pheno het volgende:
Kutleven is zwaar. 30+ graden, zwembad met uitzicht op rijstvelden. Wel vandaag een half dagje gefietst. En morgen weer verder het eiland in
Waar zit je nou weer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef Pheno het volgende:
Kutleven is zwaar. 30+ graden, zwembad met uitzicht op rijstvelden. Wel vandaag een half dagje gefietst. En morgen weer verder het eiland in
Die 1e en 3e zou ik wel willen hebben, die zijn erg mooi!quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)he_pelican_boss.htmlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Damn wat was ik blij dat ik de PC versie speelde, kon ik tenminste een mod draaien die de cliffracers uitzette. Fucking klotebeesten
[ afbeelding ]
http://imgur.com/94qbxi3quote:
een oud nieuwtje werd in een off-topic SC geplaatst! Rellen!quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
een oud nieuwtje werd in een off-topic SC geplaatst! Rellen!
ik mag het hopen, als zelfs familieleden van crewleden langs mijn huis komen om een game op te halenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het is een topgame hoorMaar dit is wel balen
Console peasants
quote:Op maandag 17 maart 2014 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik mag het hopen, als zelfs familieleden van crewleden langs mijn huis komen om een game op te halen
Voor de rest speelt GTA V nog steeds kut op een pc.
Human Revolutionquote:
Het komt uit voor consolesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Human Revolutionheerlijke game!
Heb eigenlijk bestwel zin in die geupgrade iPad game die eraan komt, als het maar een deel van de sfeer van DX:HR heeft ben ik al om
Ik weet dat Koei helemaal lijp is van de serie, dus wie weet kan zij wat licht strooien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef Altron het volgende:
Iemand hier ervaringen met Infamous ?
Moet nog een spel opgeven die ik voor m'n verjaardag krijg vrijdag ( is een traditie in m'n vrienden groep , we geven elkaar altijd een game )
En aangezien Infamous : Second Son dan precies uitkomt kan ik die vragen.
Voor de rest komt er imo niet zo veel boeiends uit waar ik op zit te wachten voor of op de 21ste , mja... MGS ... maar is helaas maar een prologue.
Ik vind de serie ook leuk! Het speelt zo FUCKING lekker. AC kan daar een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef Altron het volgende:
Iemand hier ervaringen met Infamous ?
Moet nog een spel opgeven die ik voor m'n verjaardag krijg vrijdag ( is een traditie in m'n vrienden groep , we geven elkaar altijd een game )
En aangezien Infamous : Second Son dan precies uitkomt kan ik die vragen.
Voor de rest komt er imo niet zo veel boeiends uit waar ik op zit te wachten voor of op de 21ste , mja... MGS ... maar is helaas maar een prologue.
Nice , bedankt voor je inputquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind de serie ook leuk! Het speelt zo FUCKING lekker. AC kan daar een puntje aan zuigenHet enige nadeel wat ik aan het eerste deel vond zitten was de repetitieve opbouw van de missies. Maar ik denk dat ik deze ook wel ga halen
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet dat Koei helemaal lijp is van de serie, dus wie weet kan zij wat licht strooien?
Waarom als ik vragen mag ?quote:
Veel van het zelfde, verhaal was meh, stad deed me niks, gameplay was erg repetitief.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Waarom als ik vragen mag ?
Snap hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Veel van het zelfde, verhaal was meh, stad deed me niks, gameplay was erg repetitief.
Maar ik vond Prototype bv ook niet leuk. En GTAV kon me ook niet zo enorm bekoren. Misschien ben ik niet zo van de open world
Verwacht een teleurstelling m'n waarde Sharana!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil infamous ook nog spelen, t lijkt mij wel een toffe game!
Vond het echt een tegenvaller... Maar heb een beetje hetzelfde als Fruit. Open World games zijn gewoon niet voor mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil infamous ook nog spelen, t lijkt mij wel een toffe game!
Mocht hij tegenvallen kan ik altijd Donkey Kong op de wii nog aanzetten!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verwacht een teleurstelling m'n waarde Sharana!
Trouwens net had iemand het over Protoype! Helaas dat daar geen nieuw deel meer van komt
Stel je Prototype voor op den Next Gen!
Ben benieuwd, ik heb geen problemen met de open wereld games. Maar mocht ie tegenvallen is t ook niet erg, game is nu toch super goedkoop, en wil eerst nog een zooi andere games afmaken dus tegen die tijd krijg je em vast wel gratis bij een pakje boter ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond het echt een tegenvaller... Maar heb een beetje hetzelfde als Fruit. Open World games zijn gewoon niet voor mij
Zie het gifje ps4 topic als reactie op je 1e stukje tekst!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mocht hij tegenvallen kan ik altijd Donkey Kong op de wii nog aanzetten!
[..]
Ben benieuwd, ik heb geen problemen met de open wereld games. Maar mocht ie tegenvallen is t ook niet erg, game is nu toch super goedkoop, en wil eerst nog een zooi andere games afmaken dus tegen die tijd krijg je em vast wel gratis bij een pakje boter ofzo
Westwoodquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Tain het volgende:
ohmijngod... Nieuwe game van Petroglyph (oude Westwood):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef Poit het volgende:
GEFELICITAIN!!!
Alsjeblieft, extragratis billen!
[ afbeelding ]
Halol!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:47 schreef Reintji het volgende:
Feli Tain!
Hiero, extra gratis chieftain.
[ afbeelding ]
Ja toch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja toch!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst centen, dan nieuwe Hal0!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Centen zijn overratedquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst centen, dan nieuwe Hal0!
vet vet vet vet, waar zijn mijn keuken rollen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:50 schreef Poit het volgende:
AAAAHWWW
YISSSSS
MOTHAAAA
FOCKINNGGG
SPIDAMAAAAAANNNN
http://www.flabber.nl/lin(...)is-gearriveerd-18300
Niemand die een arme jongen kan helpenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:20 schreef Fipotje het volgende:
Iemand ervaring met Sonos speakerts!?
Wil een muzakje luisteren like bijv. in me woonkamer waar ik nu dus nog geen speakers heb.
NIKS VOOR GRATIESquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Niemand die een arme jongen kan helpen
DANKJEquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:52 schreef Poit het volgende:
[..]
NIKS VOOR GRATIES
Maar ik heb er geen ervaring mee
Al bedenk ik me net dat m'n zwager wel een dergelijk systeem heeft. Weet niet of het Sonos is. Maar dat werkt best goed. Goed werkende sync in het geval van meerdere speakers en m'n nichtjes kunnen vanaf hun ipod muziek streamen.quote:
Ja echt he.. Hoe verneuk je een toch al niet zo geloofwaardige nieuwssitequote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef Tain het volgende:
Wie heeft die kut lijstjes dump artikelen op de FP verzonnen
Ik maakte een post over views trekken -> meer reclame en ik had gelijk:quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef Tain het volgende:
Wie heeft die kut lijstjes dump artikelen op de FP verzonnen
Ach 1 voordeel nu is de telegraaf zelfs geloofwaardig in vergelijking met dit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja echt he.. Hoe verneuk je een toch al niet zo geloofwaardige nieuwssite
In jouw nieuwe huisje toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens is het niet weer eens tijd voor een SC feestje?
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook gisteren uitgespeeld, wat een vette game, schilderachtig mooi ook allemaal, super rustgevend!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:06 schreef Poit het volgende:
Net even bezig geweest met Brothers.. Ik wil helemaal niet stoppen maar ik moet naar bed
Vanavond bij mij thuisquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens is het niet weer eens tijd voor een SC feestje?
[ afbeelding ]
WAAR MOET IK HEEN DAN??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Vanavond bij mij thuis
Bier , chips en hapjes
OKAYTOTZO!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Vanavond bij mij thuis
Bier , chips en hapjes
Da's goddomme 3 kwartier rijen!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Strijen , dorpje 15/20 minuten onder Rotterdam
Ja, maar jij woont dan ook in het buitenland!!quote:
Haha , sja je moet er wat voor over hebbenquote:
Damnquote:
Das verquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Strijen , dorpje 15/20 minuten onder Rotterdam
Och, het ritje is het probleem niet, dat ik geen biertjes kan tanken wel!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , sja je moet er wat voor over hebben
Fietsen?? Bendegek!!quote:
Moet vanaf goudje da!! Da's toch echt 3 kwartierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:02 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Half uurtje maar jongen! Neem je mij gelijk mee?
Jaaa maar, maar, maar.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet vanaf goudje da!! Da's toch echt 3 kwartier
Nee niks.. Nu heb je het echt voorgoed verpest!!quote:
Alle achievements gehaald? 1 van de weinige games waarbij dat echt de moeite waard isquote:
Wat is het voor game? Heb m gedownload gisteren omdat het plaatje er tof uit zag en de titel leuk klonk...quote:
Brothers is... beetje uniek wel, soort van puzzelachtige dingetjes die je op moet lossen in hele mooie omgeving met een bijzondere controlscheme. Tja ga t gewoon ervaren, is leuk! En idd leuke achievements!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Wat is het voor game? Heb m gedownload gisteren omdat het plaatje er tof uit zag en de titel leuk klonk...
Arme Xbonequote:
Ik moet er nog een paar.. Maar er komt zeker een 2e playthrough..quote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Alle achievements gehaald? 1 van de weinige games waarbij dat echt de moeite waard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je hebt er een setje van 4GB naast die 4GB 1333 CL9 te plaatsen? Dan is het wel handig om geheugen met dezelfde CL timings te pakken. Je PC gaat van het langzaamste geheugen uit, maar weet niet of die CL9 en CL11 problemen kunnen geven. Beste is om uiteraard 8GB van 1 setje in je PC te stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:21 schreef Reintji het volgende:
Vraagje aan de Pc gamers, heb 4GB 1333 CL9 HyperX blu in mn peeceetje. Dat wilde ik na een schone install vergroten naar 8GB. Misschien niet goed opgelet in de winkel net, maar die meneer van norrod heeft mij 4GB valueram 1600 CL11 verkocht. 1333 was er niet meer, maar ik zie net wel dat HyperX blu1600 CL9 er nog wel is. Maakt dit veel verschil?
De bestaande set zijn twee reepjes van 2, 1333, cl9 dual channel. Nu een reepje van 4, 1600 cl11 erbij. Had ook liever dezelfde set, maar dat was er niet. Er is nog wel 1600,cl in dezelfde uitvoering. Maar dat is ook een balkje. Ik twijfel nu of de 1333 set nu ook met een cl van 11 gaat werken.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt er een setje van 4GB naast die 4GB 1333 CL9 te plaatsen? Dan is het wel handig om geheugen met dezelfde CL timings te pakken. Je PC gaat van het langzaamste geheugen uit, maar weet niet of die CL9 en CL11 problemen kunnen geven. Beste is om uiteraard 8GB van 1 setje in je PC te stoppen.
http://en.wikipedia.org/wiki/CAS_latency
Je moet het sowieso uitbreiden met 2 of 4 reepjes. Dan ga je van Dual Channel gebruik maken en is het vele malen sneller dan 1 reepje.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
De bestaande set zijn twee reepjes van 2, 1333, cl9 dual channel. Nu een reepje van 4, 1600 cl11 erbij. Had ook liever dezelfde set, maar dat was er niet. Er is nog wel 1600,cl in dezelfde uitvoering. Maar dat is ook een balkje. Ik twijfel nu of de 1333 set nu ook met een cl van 11 gaat werken.
dit ja, en nooit trager geheugen erin zetten want de andere reepjes passen zich dan aan die tragere aan, das zonde!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet het sowieso uitbreiden met 2 of 4 reepjes. Dan ga je van Dual Channel gebruik maken en is het vele malen sneller dan 1 reepje.
Techwood?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik wil een nieuwe tv gaan aanschaffen waar ik hoogst waarschijnlijk veel op ga gamen met de xbox. Nu ben ik al even aan het zoeken. Het moet iig een 40" worden maar hoeveel hertz is dan de vraag? Wat is verstandig als je er veel op gaat gamen met de xbox 360 en in de toekomst de xbox one.
Het moet, vooral met gamen, geen plasma tv worden aangezien die nog al eens in kunnen branden en enorm veel stroom verbruiken. Sowieso een led tv maar de vraag is tot hoeveel hertz je verschil zit in beeld tijdens het gamen in HD.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Techwood?
Maar ik ben zeer tevreden over mijn plasma scherm. Ook voor Gaming op de ps4. Helaas stopt Panasonic ermee..
Plasma brand niet meer echt in, dat is al verholpen. Vroeger brandde iets in en dan verdween het alleen wanneer je andere beelden op je tv had zodat het weg trok, tegenwoordig is het inbranden veel minder erg en hersteld het zichzelf zodat je al snel niets meer ziet. Als ik mijn game uitzet zie ik bij sommige games een logo'tje ofzo maar die is dan altijd snel weer weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het moet, vooral met gamen, geen plasma tv worden aangezien die nog al eens in kunnen branden en enorm veel stroom verbruiken. Sowieso een led tv maar de vraag is tot hoeveel hertz je verschil zit in beeld tijdens het gamen in HD.
Dat inbranden is volgens mij al een paar jaar geen issue meer met plasma's. Belangrijker is overigens: wat is je budget?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het moet, vooral met gamen, geen plasma tv worden aangezien die nog al eens in kunnen branden en enorm veel stroom verbruiken. Sowieso een led tv maar de vraag is tot hoeveel hertz je verschil zit in beeld tijdens het gamen in HD.
Pana plasma all the wayquote:
Heel het seizoen is vooralsnog langs me heen gegaan, was het tof?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat inbranden is volgens mij al een paar jaar geen issue meer met plasma's. Belangrijker is overigens: wat is je budget?
En mensen nog meer zin in:
[ afbeelding ]
?
Eerste helft van dit seizoen was saai, toen werd het weer steeds beter en nu is het awesome.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heel het seizoen is vooralsnog langs me heen gegaan, was het tof?
Jaaa ben al snel aan het bij kijken!! gister eerste 3 gezien (van seizoen 4)quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat inbranden is volgens mij al een paar jaar geen issue meer met plasma's. Belangrijker is overigens: wat is je budget?
En mensen nog meer zin in:
[ afbeelding ]
?
Volgens mij is het vaak persoonsafhankelijk of je verschillen in Hz ziet. En dan nog 'zie' je het vaak niet maar ervaar je meer Hz als een rustiger beeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Waar het mij om gaat of je verschil ziet tijdens het gamen tussen een 200hz tv en bv een 600hz tv. Budget is overigens ongeveer 800,-
EN TERECHT!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:57 schreef Poit het volgende:
Shar!!
Ik ben aan Tomb Raider begonnen en ik vind het nog leuk ook!
Dit idd..quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Eerste helft van dit seizoen was saai, toen werd het weer steeds beter en nu is het awesome.
Plasfansquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Pana plasma all the waykut hippies met hun led enz
quote:
Games van een uur of 8 die goed uitgewerkt zijnquote:
8 uur singleplayer incl. DLC is veels te kort,dat je ¤50 ervoor moet betalen is krankzinnig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:06 schreef koei het volgende:
[..]
Games van een uur of 8 die goed uitgewerkt zijnlangere games speel ik eigenlijk nooit uit, 8 uur is mooi voor een game, daarna ben ik er wel klaar mee!
Iemand btw plants VS zombies garden warfare gespeeld? Lijkt me wel een toffe game, alleen zit er geen singleplayer verhaallijn is wat me een beetje tegen houdt om t te kopen.
Ik speel ook veel liever games als Brothers of To the Moon. Als een verhaal goed is dan is de lengte veel minder van belang. Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
8 uur singleplayer incl. DLC is veels te kort,dat je ¤50 ervoor moet betalen is krankzinnig.
Ik heb 1x DLC gekocht a 1 euro voor costume Quest (de game zelf was gratis en tof, dus met korting de DLC aangeschaft als 'bedankje' voor de makers), dat koop ik eigenlijk nooit omdat games al lang genoeg zijn. En ik koop ook geen games voor 50 euro. Ik wacht wel twee maanden, dan zijn ze tegenwoordig al 30 euro of minder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
8 uur singleplayer incl. DLC is veels te kort,dat je ¤50 ervoor moet betalen is krankzinnig.
Moet ik ook nog mee verder!quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Bioshock InfiniteWat een vette game! Ben blij dat ik 'm eindelijk speel!
Jupz, aangezien er geen normale legale manier is om aan anime te komen moet ik wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Wow, er bestaan nog mensen die series/films op blu-ray kopen
Hoe retro
Maakt mij niet zo heel veel uit of een game lang of kort is als de prijs er maar bij pastquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik speel ook veel liever games als Brothers of To the Moon. Als een verhaal goed is dan is de lengte veel minder van belang. Kwaliteit boven kwantiteit.
En hoe bepaal je dat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit of een game lang of kort is als de prijs er maar bij past
Ik ga geen 50 eu betalen voor een game van twee uur, maar t hoeft nou ook weer niet gratis te zijn ofzo. De prijs moet gewoon in verhouding zijn van de game.quote:
50 Euro voor 2 uur is veel ja maar is 50 euro veel voor een goede game van 8 uur? God of War is echt een geweldige game die ik met heel veel plezier uitgespeeld heb. Wat mij betreft dat geld zeker waard. Voorwaarde is wel dat ik die 8 uur goed geëntertaind wordt, wat ook zeker zo was bij God of War.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga geen 50 eu betalen voor een game van twee uur, maar t hoeft nou ook weer niet gratis te zijn ofzo. De prijs moet gewoon in verhouding zijn van de game.
Wat is daar mis meequote:
Als t een toffe game is vind ik 50 eu voor 8 uur primaquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
50 Euro voor 2 uur is veel ja maar is 50 euro veel voor een goede game van 8 uur? God of War is echt een geweldige game die ik met heel veel plezier uitgespeeld heb. Wat mij betreft dat geld zeker waard. Voorwaarde is wel dat ik die 8 uur goed geëntertaind wordt, wat ook zeker zo was bij God of War.
Ik zie liever dat ze een game wat korter houden en daardoor ook boeiend dan dat ze er maar herhalingscrap in gaan doen om het spel zo kunstmatig langer te houden. Zie bvb de AC reeks.
Ik haak bij (traditionele) rpg's altijd af wanneer je constant random encounters hebt waar je alleen maar op 1 knop hoeft te drukken..quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:10 schreef koei het volgende:
Een RPG van 8 uur kan volgens mij ook geen goede game zijn. Alleen de inleiding en tutorials zijn al een uur of 2. Maar daarom hou ik ook niet van RPG's, die zijn veel te lang.
Mercenary Kings voor PS4?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:06 schreef Poit het volgende:
https://www.gamepointsnow(...)plus-europe-content/
Het zijn nog geruchtenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mercenary Kings voor PS4?
Ik dacht Secret Ponchos...
[ afbeelding ]
BAM!!!quote:
scheur toch uit jij strak kuttekopje, beetje plasma van Panasonic dissenquote:
quote:
Wil best wel ruilen hoor, mag jij in mijn kamer zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef Pheno het volgende:
Regenseizoen op Bali: zweet tot in de bilnaad, alle dagen zon en 30+ graden.
En gehele zwembaden en hike-routes voor jezelf
Echt: ga nooit in maart
Nice!quote:
Regenseizoen betekend dan ook niet dat het koud isquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee waarom, maar ik ging stuk
http://www.dumpert.nl/med(...)et_lekkere_weer.html
er is geen regenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Regenseizoen betekend dan ook niet dat het koud is
Maar 30+ is juist heerlijken een regenbui is dan alleen maar lekker verfrissend
Zou zomaar kunnenquote:
Wel verdomd mooi eiland he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef Pheno het volgende:
quote:
hallo poker *applaus*quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
hallo ik ben poker4lifeee en ik ben een slowchattende futter
brood met zuurkoolquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
Maar nu dus dé issue van vandaag. Brood met pindakaas of zuurkool.
Broodje worst met zuurkool.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
Maar nu dus dé issue van vandaag. Brood met pindakaas of zuurkool.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:13 schreef Zhano het volgende:
HALLO MENSEN VAN GAM SC
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER FUTTERS IN JULLIE TOPIC?
MINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERMINDERquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
HALLO MENSEN VAN HET FUT TOPIC
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER MODS IN JULLIE TOPIC?
JAAAAA GEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTGEERTquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:14 schreef Reemi het volgende:
http://meer-of-minder.nl/mods%20in%20%20het%20fut%20topic
Het is net de linkse elite in Den Haagquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:15 schreef Toefjes het volgende:
In de tijden dat het altijd teringzooi was in het FUT topic zag je ze niet, de mods
Patjonquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:15 schreef Reemi het volgende:
Waar zijn die tijden dat patje nog MOD was
Jij houdt niet van off-topic, dus gaarne verplaatsen naar het FUT topic.quote:
raspatatquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:16 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb toch maar geen turkse pizza genomen maar een raspatatje en een cheeseburger.
Oke .Doei.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jij houdt niet van off-topic, dus gaarne verplaatsen naar het FUT topic.
Raspatatquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:16 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb toch maar geen turkse pizza genomen maar een raspatatje en een cheeseburger.
Tijden dat we nog mochten posten in het FUT topicquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jij houdt niet van off-topic, dus gaarne verplaatsen naar het FUT topic.
quote:
Waarom geen S dan? Groot verschil in prijs?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou beste mensen van de SC, ik heb dus toch maar een 5C besteld.
Ja, de hele dag geforceerd grappig doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic.
Ik voel me nu al thuisquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de hele dag geforceerd grappig doen
DSL vond dat ik voor de goedkoopste moest gaan als ik niet kon beargumenteren waarom ikeen duurdere wilde. Hij adviseerde me dus een android...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarom geen S dan? Groot verschil in prijs?
POTS junior grinnikt als ik een vreugdedansje maak bij de winnende treffer, 5 min voor tijdquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:20 schreef Zhano het volgende:
Ik heb me toch een pan gruwelijke Javaanse kip klaargemaakt, bohhh..
gna gna.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen slikken.
Mag nog net ditquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
POTS junior grinnikt als ik een vreugdedansje maak bij de winnende treffer, 5 min voor tijd
Of moet dit in dat andere topic?
nopequote:
ja perfectquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu moet hij een andere luier. Moet dat wel hier?
Ja ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu moet hij een andere luier. Moet dat wel hier?
Plausibelquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Als we de titel nou veranderen in GAM SC#1 FUT SC
Waaraan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe jij er ff wat aan dan?
Wat maakt mij dat nou uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan het feit dat we onze eigen reeks uit gejaagd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]wat is een lach als je van binnen huilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |