Ja, de hele dag geforceerd grappig doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic.
Ik voel me nu al thuisquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de hele dag geforceerd grappig doen
DSL vond dat ik voor de goedkoopste moest gaan als ik niet kon beargumenteren waarom ikeen duurdere wilde. Hij adviseerde me dus een android...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarom geen S dan? Groot verschil in prijs?
POTS junior grinnikt als ik een vreugdedansje maak bij de winnende treffer, 5 min voor tijdquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:20 schreef Zhano het volgende:
Ik heb me toch een pan gruwelijke Javaanse kip klaargemaakt, bohhh..
gna gna.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Echte vrouwen slikken.
Mag nog net ditquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
POTS junior grinnikt als ik een vreugdedansje maak bij de winnende treffer, 5 min voor tijd
Of moet dit in dat andere topic?
nopequote:
ja perfectquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu moet hij een andere luier. Moet dat wel hier?
Ja ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu moet hij een andere luier. Moet dat wel hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |