welk andere?quote:
Het is steak and bj day. Waar zou BJ toch betekenen? Een hint: iets met seks.quote:
Wel leuk nummer, was SCTTH.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Cee het volgende:
De hele week geen 3fm geluisterd. Ik ken de megahit niet. Iets gemist?
ow, ik dacht Bart Janquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is steak and bj day. Waar zou BJ toch betekenen? Een hint: iets met seks.
Als je een BJ wil van BJ moet je dat even aan BJ vragen.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is steak and bj day. Waar zou BJ toch betekenen? Een hint: iets met seks.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef minthy het volgende:
Verkapte "minthy-plaag-TT". Met je vinger voor de lens
Een eend heeft toch alleen een cloaca?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als je hem niet ook nog een bj geeft.
ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een BJ wil van BJ moet je dat even aan BJ vragen.
quote:
twitter:Eline_Nap twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 19:15:55WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
Manmanman.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef Holenmens het volgende:
Die mensen die weekend schreeuwen op Twitter![]()
twitter:Eline_Nap twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 19:15:55WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
hoi ddx! just wondering...waar staat ddx eigenlijk voor?quote:
ah, ok. ik dacht dat het misschien een afko was en ik vroeg het me ineens afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Helemaal nergens voor, ver verleden ooit eens bedacht en aangehouden
From Russia with Love?quote:
jep, ene Christiaan aan de telefoon. ik ken het programma verder nietquote:
Topentertainment op maandagavond. Eerst FRWL en daarna Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jep, ene Christiaan aan de telefoon. ik ken het programma verder niet
ik moet zeggen dat ik echt heel weinig TV kijk. op dit moment volg ik alleen Danni Lowinski (Marlijn Weerdenburgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Topentertainment op maandagavond. Eerst FRWL en daarna Ik heb het nog nooit gedaan
hoihoiquote:
Sohn-Artifice? ik heb geen idee hoe dat gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie nu trouwens pas wat de MH is. Had van mij niet gehoeven
Dit vehikel is MHquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sohn-Artifice? ik heb geen idee hoe dat gaat
niet mijn ding. maar het is iig niet de nieuwe GBTTZ, Miss Montreal, Blof, Coldplay ofzo. tis (voor mij) onbekend en dat is wmb een préquote:
ik ben ook zo vaak naakt maar daar hoor je dan weer niemand overquote:
Dat komt niet in de Playboy te staan. Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ook zo vaak naakt maar daar hoor je dan weer niemand over
maar ik ben wel een Playboyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt niet in de Playboy te staan. Gelukkig.
Een pleeboy jaquote:
als jij dat wil schatje, als jij dat wil vind ik het geen enkel probleem om naakt op je wc te verschijnenquote:
Manmanmanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
U2
/ChatGirl
ChatGirl
/Bronson
Bronson
/ieniminimuis
Muis
/Bronson
Keep on dreaming
/ieniminimuis
Wie?quote:
esha tanihanihutunanihuttu. vrouw van Danny Vera en hoofdrolspeelster in de rolprent Sint!quote:
ff gechecked...quote:
tja, ze heeft krullen dus jouw reactie verbaast mij nietquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ze heeft krullen dus jouw reactie verbaast mij niet
sorry, maar ik ga mijn moeder niet neuken. zelfs ik heb grenzen...quote:
wel een goede film!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Againzender het volgende:
Op Ned 2 zo een film over Joy Division. Ik moet dat soort films niet kijken laat op de avond, word k zwaar depri van, maar het is wel wat.
ik ben bang van wel...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is toch niet echt hè, over die rode portemonnee?
KAMERVRAGEN AUBquote:
;quote:
dit vond ik ooit een briljant nummer van Lange F en Baas B:quote:
Heja Muisquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
hallo Ieniminimuisinho!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
dat is iig spannend! jaren geleden luisterde ik veel muziek op mijn pc en ik had toen alle mp3 in 1 mapo en die in winamp geflikkerd en op shuffle gezet. heerlijk om van alles doorelkaar te horenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een soort van popquiz aan het doen met mijn eigen muziek aan het doen.
Ik heb muziek van ipod overgezet naar laptop, maar hij deed er geen namen en titels bij, dus dat moet ik nu zelf doen.
Soms kom ik serieus niet verder dan: "Dit zal wel Radiohead zijn of dit is Country muziek"
Ach, dan heb je tenminste wat te doen 's avondsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb muziek van ipod overgezet naar laptop, maar hij deed er geen namen en titels bij, dus dat moet ik nu zelf doen.
Soms kom ik serieus niet verder dan: "Dit zal wel Radiohead zijn of dit is Country muziek"
het bewijs dat ze makkelijk in het gehoor, en wellicht ook in mijn bed, ligtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:01 schreef ieniminimuis het volgende:
En natuurlijk weet ik alle Taylor Swift liedjes in 3 seconden te raden.SC zou trots op mij zijn...
Het bewijst enkel dat ik die liedjes compleet grijs gedraaid heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het bewijs dat ze makkelijk in het gehoor, en wellicht ook in mijn bed, ligt
owja, dat kan natuurlijk ook.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bewijst enkel dat ik die liedjes compleet grijs gedraaid heb.Kan ze ook allemaal meezingen.
GraceNote inschakelen een ideetje? Vult in één keer alle metadata in dankzij snelle muziekherkenning. Albums(/single's/EP's), titels, artiesten, jaar, alles wat invulbaar is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Boring...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
GraceNote inschakelen een ideetje? Vult in één keer alle metadata in dankzij snelle muziekherkenning. Albums(/single's/EP's), titels, artiesten, jaar, alles wat invulbaar is.
Nog niet direct een albumhoes, omdat hij daarvoor de metadata nodig heeft en die op hetzelfde moment nog worden ingevuld (klinkt heel krom = ook heel krom). Dus zodra de GraceNote-opdracht voldaan is nog even een keer over alles heen met 'Haal albumillustraties op'.
Volledig ingevulde en geordende muziekbibliotheek.
quote:
Kan het program niet eens vinden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]gooi jezelf weg. Super handig man. Lekker mp3's downloaden en iTunes het orderwerk laten uitvoeren.
Dat is een optie BINNEN iTunes. GraceNote is gewoon een hele grote server met duizenden muziekbestanden die de gehele administratie behouden van haast alle muziekstukken ter wereld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan het program niet eens vinden.
Nog nooit van gehoord of gezien in iTunes... Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat is een optie BINNEN iTunes. GraceNote is gewoon een hele grote server met duizenden muziekbestanden die de gehele administratie behouden van haast alle muziekstukken ter wereld.
Spotify, YouTube, iTunes leven op de metadata (dus die tags!) van GraceNote.
Die optie moet je even inschakelen in iTunes en dan schikt hij jouw mp3'tjes op de bibliotheek van GraceNote.
ze is een Fok!ster???/ nou, ik ben het niet!quote:
Ze kan maar zomaar een vrouwelijk lid van dit forum zijn. Wat voor volk hier rondlooptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze is een Fok!ster???/ nou, ik ben het niet!
slaap lekker Muisinhoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ben naar bed. Al te lang wakker.
Nou, echt. Wat een wijven zitten daarbijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze kan maar zomaar een vrouwelijk lid van dit forum zijn. Wat voor volk hier rondloopt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ben naar bed. Al te lang wakker.
pff, en de "mannen" danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, echt. Wat een wijven zitten daarbij
quote:
quote:
Ljouwerd ghetto strugglesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
dat was een rare nacht. rond een uur of half 2 begon er geschreeuw aan de overkant. kwam er op een neer dat een kankerhoer was vreemd gegaan met een andere kankerhoer terwijl de schreeuwer in kwestie de kankerhoer 3 keer had vertrouwd en haar de sleutel van zijn huis had gegeven. Veel geschreeuw, volgens mij zijn er zelfs klappen gevallen. Stond op het punt de politie te bellen tot ik gesus hoorde en de schreeuwer riep dat hij meewerkte en in de boeien geslagen wilde worden....half 3 keerde de rust weder.
Hoop niet dat dit schering en inslag is
[/lief dagboek]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
dat was een rare nacht. rond een uur of half 2 begon er geschreeuw aan de overkant. kwam er op een neer dat een kankerhoer was vreemd gegaan met een andere kankerhoer terwijl de schreeuwer in kwestie de kankerhoer 3 keer had vertrouwd en haar de sleutel van zijn huis had gegeven. Veel geschreeuw, volgens mij zijn er zelfs klappen gevallen. Stond op het punt de politie te bellen tot ik gesus hoorde en de schreeuwer riep dat hij meewerkte en in de boeien geslagen wilde worden....half 3 keerde de rust weder.
[/lief dagboek]
Hier in frankrijk hoor ik een vogel tjilpen en een beekje kabbelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
[/lief dagboek]
Hier vogeltjes, honden die blaffen en kamergenote die in haar slaap praat. Ook heerlijk rustig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in frankrijk hoor ik een vogel tjilpen en een beekje kabbelen.
Bijna hetzelfde.
goed bezig! zou op zich ook wel naar zoiets willen....maar dan in een hotel ofzo. dat kamperen lijkt me niksquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ticket voor Pinkpop in the pocket
Stones
Metallica
Bombay Bicycle Club
Zonde! De camping is juist het tofste. 'snachts wat rondlopen en aanschuiven bij wildvreemden om biertjes te drinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig! zou op zich ook wel naar zoiets willen....maar dan in een hotel ofzo. dat kamperen lijkt me niks
dat staat voor mij ong gelijk aan de hel....ik hou niet van bier (en dronken mensen) en ik ben slecht in praten met wildvreemde.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonde! De camping is juist het tofste. 'snachts wat rondlopen en aanschuiven bij wildvreemden om biertjes te drinken
twitter:Domien twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 12:21:33Vanavond feestperikelen! @coen3fm, @TjitseLeemhuis en ik tot diep in de nacht @UitgaanRadstake. Handjes! reageer retweet
daar ben ik ook bang voor...quote:
Best goedkoop voor zo'n mooi huis, ligt zeker in een gat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
het huis van PSradio-invalster Janine Abbring, dus 3fm-gerelateerd,: http://www.funda.nl/koop/(...)6-bredeweg-25/fotos/
Westeremden..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Westeremden 434 inwoners....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Best goedkoop voor zo'n mooi huis, ligt zeker in een gat?
In een scheurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:51 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Best goedkoop voor zo'n mooi huis, ligt zeker in een gat?
kans op aardbevingenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Westeremden..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Westeremden 434 inwoners....
yup...ligt vlakbij het zwaar getroffen Loppersumquote:
Vorige week vierde je nog carnavalquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vorige week vierde je nog carnaval
Ja, dit soort muziek is dus GEEN Carnavalsmuziek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vorige week vierde je nog carnaval
maar het merendeel van de carnavalsmuziek vind ik wel mongolenmuziekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dit soort muziek is dus GEEN Carnavalsmuziek.
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonde! De camping is juist het tofste. 'snachts wat rondlopen en aanschuiven bij wildvreemden om biertjes te drinken
Wat is de sap dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Cee het volgende:
Waar is Piño? Driehoekje gaat de Appelsap in.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar het merendeel van de carnavalsmuziek vind ik is wel mongolenmuziek
Schimmelvingersquote:
waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:46 schreef Cee het volgende:
Ik hoor Simon Vingert.
Wat een taffesnummer is dit.
Dat is met het hele album van ∆ zo. De nummers zijn goed. Maar damn die stemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
als die zanger een normale stem zou hebben zou ik dit nummer nog wel kunnen hebben denk ik...
met het verschil dat de zanger niet constant "driehoekje driehoekje" roept...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik dit op het zelfde niveau'tje plaats als Jason Derulo op dit moment. Ik reken de vette beat even niet mee.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik dit op het zelfde niveau'tje plaats als Jason Derulo op dit moment. Ik reken de vette beat even niet mee.
quote:
Al drie jaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
Regulate van Warren G en Nate Dogg aanvragen![]()
en ik wist idd ook neit dat Nate Dogg dood is....
Heads will roll![]()
dat las ik ook net op zijn wiki jaquote:
huh???quote:
ik snapt er nog steeds geen rukt van.....quote:
"PFquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik snapt er nog steeds geen rukt van.....
Rockquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"PF
CG"
snap je ook niet? Zo nee, dan ga ik het niet uitleggen
die snap ik wel, maar de rest niet....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"PF
CG"
snap je ook niet? Zo nee, dan ga ik het niet uitleggen
Man man man. Ga eens wat nuttigs doenquote:
Neuh, ik heb nu weekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Man man man. Ga eens wat nuttigs doen
Gewoon zorgen dat je je tags sowieso al goed hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand zei gisteren dat ik een of andere functie moest gebruiken in mijn iTunes om de tags in te vullen. Nou dat werkt dus niet... het schijnt alleen te werken als je cd's importeert en niet als je bestanden importeert.
Ja maar ik ging muziek van mijn iPod afhalen en dan heeft de muziek opeens geen tags meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je je tags sowieso al goed hebt.
RAAARRRquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik ging muziek van mijn iPod afhalen en dan heeft de muziek opeens geen tags meer.
Ja dit had ik de vorige keer dat ik het deed niet. Ik snap het ook niet.quote:
Met Artquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Bronson, raad es waarover ze het hadden:
TV / PopCafé #1 Met Art, Gerard en Spike
ik zat erop te wachenquote:
Ja hoiquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef Pino112 het volgende:
Vodafone maakt kutreclames.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef Pino112 het volgende:
Fixedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:01 schreef Pino112 het volgende:
Vodafone laat kutreclames maken.
Vodafone laat kutreclames maken.
Pinkpopquote:
Nog steeds?quote:
3fmquote:
quote:
Hakkinen heeft gewonnenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Nu even schakelen naar de F1-voorbeschouwing
Art is de Mol.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Nu even schakelen naar de F1-voorbeschouwing
Ik heb de race al wel gezienquote:
Spoilers!quote:
sinds mijn favoriete coureur gestopt kijk ik niet meer....eigenlijk meer omdat ik een tijdje op zondag moest werken, maar goed...quote:
Vroeger keek ik altijd met m'n vader naar de races, en dan hadden we hele discussies over de coureurs en dergelijke. Maar de laatste paar jaren blijf ik er niet eens meer voor thuis.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sinds mijn favoriete coureur gestopt kijk ik niet meer....eigenlijk meer omdat ik een tijdje op zondag moest werken, maar goed...
ik was thuis de enige kijker. heb gekeken van 1994 tot 2005 ofzo. Ben nog wel met een schoolvriend en zijn ouders naar de GP van België in, volgens mij, 1996 geweest. Het jaar dat Verstappen zwaar crashte op Spa. Mijn favo coureur? Giancarlo Fisichella. Heb zelfs nog 5 schaalmodelletjes staan: 1 Jordan en 4 Benettons/Renaultsquote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd met m'n vader naar de races, en dan hadden we hele discussies over de coureurs en dergelijke. Maar de laatste paar jaren blijf ik er niet eens meer voor thuis.
owja, managers heb ik ook wel gedaan ja. en jaren geleden was er een NL-online game waarin je een raceteam had met coureurs en dan je wagen af moest stellen enzo. nog best fanatiek gedaan.3rdRock Racingquote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan de Manager maar volg het verder niet zo heel veel. Door FOK!sport nu een beetje.
PinoF112 hierquote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, managers heb ik ook wel gedaan ja. en jaren geleden was er een NL-online game waarin je een raceteam had met coureurs en dan je wagen af moest stellen enzo. nog best fanatiek gedaan.3rdRock Racing
Owja, managers. Die van Fok! heb ik nog wel een paar jaar aan meegedaan. Maar ik vergat dan halverwege het seizoen wel eens een paar keer om dat in te vullenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan de Manager maar volg het verder niet zo heel veel. Door FOK!sport nu een beetje.
In welk nummer?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
stompkop![]()
edit: nee, geen reactie op CG, maar de Appelsap van vandaag
een nummer van Dotan. Fall heet het geloof ik. en dan rond 1min07sec wanneer het 2e (?) couplet begint.quote:
Gaat goed los 10/10quote:
Door dat gehobbel heb je moeite met typen?quote:
Sofietwitter:SofievandenEnk twitterde op zondag 16-03-2014 om 20:07:08Mijn laatste #psradio voordat ik er een baby uit ga poppen! @paul3fm ik ga je missen!!! Nu @3FM reageer retweet
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Sofietwitter:SofievandenEnk twitterde op zondag 16-03-2014 om 20:07:08Mijn laatste #psradio voordat ik er een baby uit ga poppen! @paul3fm ik ga je missen!!! Nu @3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |