welk andere?quote:
Het is steak and bj day. Waar zou BJ toch betekenen? Een hint: iets met seks.quote:
Wel leuk nummer, was SCTTH.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Cee het volgende:
De hele week geen 3fm geluisterd. Ik ken de megahit niet. Iets gemist?
ow, ik dacht Bart Janquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is steak and bj day. Waar zou BJ toch betekenen? Een hint: iets met seks.
Als je een BJ wil van BJ moet je dat even aan BJ vragen.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is steak and bj day. Waar zou BJ toch betekenen? Een hint: iets met seks.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef minthy het volgende:
Verkapte "minthy-plaag-TT". Met je vinger voor de lens
Een eend heeft toch alleen een cloaca?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als je hem niet ook nog een bj geeft.
ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een BJ wil van BJ moet je dat even aan BJ vragen.
quote:
twitter:Eline_Nap twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 19:15:55WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
Manmanman.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:35 schreef Holenmens het volgende:
Die mensen die weekend schreeuwen op Twitter![]()
twitter:Eline_Nap twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 19:15:55WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
hoi ddx! just wondering...waar staat ddx eigenlijk voor?quote:
ah, ok. ik dacht dat het misschien een afko was en ik vroeg het me ineens afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Helemaal nergens voor, ver verleden ooit eens bedacht en aangehouden
From Russia with Love?quote:
jep, ene Christiaan aan de telefoon. ik ken het programma verder nietquote:
Topentertainment op maandagavond. Eerst FRWL en daarna Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jep, ene Christiaan aan de telefoon. ik ken het programma verder niet
ik moet zeggen dat ik echt heel weinig TV kijk. op dit moment volg ik alleen Danni Lowinski (Marlijn Weerdenburgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Topentertainment op maandagavond. Eerst FRWL en daarna Ik heb het nog nooit gedaan
hoihoiquote:
Sohn-Artifice? ik heb geen idee hoe dat gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie nu trouwens pas wat de MH is. Had van mij niet gehoeven
Dit vehikel is MHquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sohn-Artifice? ik heb geen idee hoe dat gaat
niet mijn ding. maar het is iig niet de nieuwe GBTTZ, Miss Montreal, Blof, Coldplay ofzo. tis (voor mij) onbekend en dat is wmb een préquote:
ik ben ook zo vaak naakt maar daar hoor je dan weer niemand overquote:
Dat komt niet in de Playboy te staan. Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ook zo vaak naakt maar daar hoor je dan weer niemand over
maar ik ben wel een Playboyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt niet in de Playboy te staan. Gelukkig.
Een pleeboy jaquote:
als jij dat wil schatje, als jij dat wil vind ik het geen enkel probleem om naakt op je wc te verschijnenquote:
Manmanmanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
U2
/ChatGirl
ChatGirl
/Bronson
Bronson
/ieniminimuis
Muis
/Bronson
Keep on dreaming
/ieniminimuis
Wie?quote:
esha tanihanihutunanihuttu. vrouw van Danny Vera en hoofdrolspeelster in de rolprent Sint!quote:
ff gechecked...quote:
tja, ze heeft krullen dus jouw reactie verbaast mij nietquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ze heeft krullen dus jouw reactie verbaast mij niet
sorry, maar ik ga mijn moeder niet neuken. zelfs ik heb grenzen...quote:
wel een goede film!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef Againzender het volgende:
Op Ned 2 zo een film over Joy Division. Ik moet dat soort films niet kijken laat op de avond, word k zwaar depri van, maar het is wel wat.
ik ben bang van wel...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is toch niet echt hè, over die rode portemonnee?
KAMERVRAGEN AUBquote:
;quote:
dit vond ik ooit een briljant nummer van Lange F en Baas B:quote:
Heja Muisquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
hallo Ieniminimuisinho!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
dat is iig spannend! jaren geleden luisterde ik veel muziek op mijn pc en ik had toen alle mp3 in 1 mapo en die in winamp geflikkerd en op shuffle gezet. heerlijk om van alles doorelkaar te horenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een soort van popquiz aan het doen met mijn eigen muziek aan het doen.
Ik heb muziek van ipod overgezet naar laptop, maar hij deed er geen namen en titels bij, dus dat moet ik nu zelf doen.
Soms kom ik serieus niet verder dan: "Dit zal wel Radiohead zijn of dit is Country muziek"
Ach, dan heb je tenminste wat te doen 's avondsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een soort van popquiz aan het doen met mijn eigen muziek aan het doen.
Ik heb muziek van ipod overgezet naar laptop, maar hij deed er geen namen en titels bij, dus dat moet ik nu zelf doen.
Soms kom ik serieus niet verder dan: "Dit zal wel Radiohead zijn of dit is Country muziek"
het bewijs dat ze makkelijk in het gehoor, en wellicht ook in mijn bed, ligtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:01 schreef ieniminimuis het volgende:
En natuurlijk weet ik alle Taylor Swift liedjes in 3 seconden te raden.SC zou trots op mij zijn...
Het bewijst enkel dat ik die liedjes compleet grijs gedraaid heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het bewijs dat ze makkelijk in het gehoor, en wellicht ook in mijn bed, ligt
owja, dat kan natuurlijk ook.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bewijst enkel dat ik die liedjes compleet grijs gedraaid heb.Kan ze ook allemaal meezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |