Met een spoilertje bedoel je? Werkt prima wat mij betreft, handig als het heet is.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring met zo'n Vario windruit?
Gewoon doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
Op zich zou ik er wel een projecttopic van kunnen maken onderhand. Wil sowieso toch het hele proces vastleggen.
Als het heet is?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met een spoilertje bedoel je? Werkt prima wat mij betreft, handig als het heet is.
Rijwind kan wel eens fijn zijn hoor.quote:
leuk ding hoor, voor dat geldquote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Vrieskist het volgende:
Vandaag bezoek gehad van Maegrim, hij wilde zo graag eens een BMW rijden
Fair enough.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rijwind kan wel eens fijn zijn hoor.
In de zomer met 30 graden en de zon op je zwarte pak denk ik dat jij dat ruitje zo laag mogelijk wilt hebben
Zadel naar beneden? Dat is iets wat toevallig voor mij goed werkte hea, verwacht niet meteen wonderenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fair enough.
Sowieso wil ik nog eens kijken of het zadel al aangepast is naar beneden.
Anders probeer ik die tip eerst even straks.
Vrijdag mag ik hem ophalen
![]()
woensdag gaan we gewoon slagen!
Als het buiten 37 graden is haak ik sowieso wel afquote:Op zondag 16 maart 2014 23:14 schreef Maegrim het volgende:
als de wind heter is dan je eigen temperatuur is het weer een heel ander verhaal
[..]
leuk ding hoor, voor dat geld
I know, maar het is in elk geval een goede tip want je veranderd de airflow op die manier.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zadel naar beneden? Dat is iets wat toevallig voor mij goed werkte hea, verwacht niet meteen wonderen
[..]
Als het buiten 37 graden is haak ik sowieso wel af
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I know, maar het is in elk geval een goede tip want je veranderd de airflow op die manier.
Althans op bepaalde punten op je lichaam.
Volgens mij ga ik he-le-maal kapot met mijn textiel pak en 30 graden
daar hebben ze doorwaai jacks voor uitgevonden. Ik heb nog steeds nachtmerries over avb oefenen hartje zomer in een basic zwart jack hartje zomerquote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik he-le-maal kapot met mijn textiel pak en 30 graden
Ik wist dat ik iets vergeten was.... dat googlen... thnxquote:Op zondag 16 maart 2014 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
Tegen die tijd gewoon voor een doorwaai pak gaan kijken. Of misschien even uitzitten en dan einde zomer, dan zijn ze allemaal in de bonus. Vanaf een graad of 20 trek ik in ieder geval mijn Difi California pak aan. Steeds een lichte airflow door je pak, heerlijk
Hier hartje "winter" in de spoelende regen... ook geen succesquote:Op zondag 16 maart 2014 23:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar hebben ze doorwaai jacks voor uitgevonden. Ik heb nog steeds nachtmerries over avb oefenen hartje zomer in een basic zwart jack hartje zomer
Vorig jaar in hartje Zomer naar (en door) Griekenland getuft, met temperaturen van 40+. Rijwind, het is zo underrated.quote:
http://www.clarity.net/adam/buying-bike.html helpt opzich best aardig.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef stoeltafel het volgende:
Het grote moment is dichterbij gekomen, morgen avond ga ik kijken voor mijn eerste motor.
Het wordt een gixxer uit 2006, ruim 10K gelopen.
[ afbeelding ]
Voorbeeld fototje van internet
Nu heb ik (nog) weinig verstand van motoren dus waar moet ik allemaal op letten bii de aankoop? Voor mij is het een groot bedrag dus ik wil zeker geen miskoop doen. Gelukkig gaat er een vriend mee die al jaren rijdt. De banden en accu zijn net vervangen zegt de verkoper. Las dat de gixxer snel moet schakelen maar verder?
Dat model heeft volgens mij maar één specifiek kwaaltje, de Secondary Throttle Valve Actuator (STVA) kan kapot gaan en is erg duur als je die bij een dealer moet laten fixen. Geen idee verder of je daar nog iets aan kan controleren dus misschien moet je daar even op googlen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef stoeltafel het volgende:
Het grote moment is dichterbij gekomen, morgen avond ga ik kijken voor mijn eerste motor.
[ afbeelding ]
Nu heb ik (nog) weinig verstand van motoren dus waar moet ik allemaal op letten bii de aankoop? Voor mij is het een groot bedrag dus ik wil zeker geen miskoop doen. Gelukkig gaat er een vriend mee die al jaren rijdt. De banden en accu zijn net vervangen zegt de verkoper. Las dat de gixxer snel moet schakelen maar verder?
Leuke eerste fietsquote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef Lamabal het volgende:
Is het verstandig om met 20 jaar je rijbewijs te halen? Want hoe zit het nou precies met die regeling?
Tegenwoordig mag je met 20 jaar rijden op een motor die tot 35kw gaat?
Klopt.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef Lamabal het volgende:
Is het verstandig om met 20 jaar je rijbewijs te halen? Want hoe zit het nou precies met die regeling?
Tegenwoordig mag je met 20 jaar rijden op een motor die tot 35kw gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |