Wat moet ik nou met kettingvet als ik een cardanas hebquote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
WD 40 ruikt lekker maar verder? Het is geen smeermiddel.
Haal dan zo een klein busje ketting vet.
Omdat dat sws beter smeert etc dan wd40quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met kettingvet als ik een cardanas heb
Alsnog spuit ik het graag niet in m'n slot bij noodquote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat dat sws beter smeert etc dan wd40
Nee kun je beter keer in spugenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alsnog spuit ik het graag niet in m'n slot bij nood
Als je slot vast zit werkt kettingspray nog steeds beter dan WD40.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alsnog spuit ik het graag niet in m'n slot bij nood
Snap die geilheid om wd40 niet echt.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je slot vast zit werkt kettingspray nog steeds beter dan WD40.
WD40 heeft een leuke bekende naam. Echt veel doet het verder niet.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sla je die tripjes naar Finland toch gewoon over
Neuh, vast is vast enzo. Ik heb zelf nog nooit een momentsleutel gebruikt voor de brommert, alles op gevoel.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klepdekselbouten vastzettenof komt dat niet zo nauw op een Alp? Als ik ze hier ook maar een fractie te los heb, komt er een ware vloedgolf aan olie naar buiten. Iets te vast, en het draad in het blok gaat dol. Ik heb al 3 van de 8 bevestigingspunten naar god geholpen op die manier
Dat sowieso, maar je gaat dus niet meer naar de Harz?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
Binnenkort met Gummie keer weer wat dieper Duitsland in, geen datum ofzo maar zijn er meer mensen die dat wat lijkt? (denk vooral mensen uit het Oosten des landes)
Voor de snelle beslisser is er nog vlaai!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
Binnenkort met Gummie keer weer wat dieper Duitsland in, geen datum ofzo maar zijn er meer mensen die dat wat lijkt? (denk vooral mensen uit het Oosten des landes)
Ja ik zit dan misschien in Finland.quote:
Mja, Alp heeft een veel lagere oliedruk natuurlijk, dan zit het al snel goed genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh, vast is vast enzo. Ik heb zelf nog nooit een momentsleutel gebruikt voor de brommert, alles op gevoel.
Heb je je brommer meegenomen of heb je er daar 1 ???quote:Op zondag 16 maart 2014 16:55 schreef punkmuis het volgende:
Het is hier nooit mooi weer. Gisteren na anderhalve week dooi ineens weer 2cm sneeuw.
Geen van beidequote:Op zondag 16 maart 2014 17:32 schreef klawie het volgende:
[..]
Heb je je brommer meegenomen of heb je er daar 1 ???
Jammer lijkt mij wel een mooi land op het eerste oogquote:Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Geen van beide. Kon niet alles meekrijgen op de motor (zit ik 4,5 maand en 3 seizoenen) en t leven hier is duuuuuuuur. Maar ik zie het gewoon als verkennend werk voor als Teun en ik een keer een Scandinavië tour gaan doen
.
Bovendien is t nu ook niet het meest ideale seizoen om hier te gaan motorrijden. Heb er nog maar een paar gezien. Er ligt sneeuw en ijs en ze strooien met vrachtwagenladingen vol grind en gravel.
Het zijn de luxe artikelen die zo duur zijn daar. Tenminste, dat was dan 10 jaar geleden het geval, weet niet hoe het nu is. Toendertijd deed een simpele Mac menu zo ¤15-¤20.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Jammer lijkt mij wel een mooi land op het eerste oog
post dan gewoon gelijk picsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Net de taartschep van de Bandit gehaald
Mooi strak kontje nu. Wel de helft van de ruimte in mijn buddy op moeten offeren, maar goed. Ziet er wel oneindig veel beter uit zo, zeker omdat ie nu ook wat hoger op zijn achterpootje staat door nieuwe veer
Edit: en nog even de achterbrug verlengd zwart gespoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |