Zo , je beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:27 schreef Gia het volgende:
De huidige generatie Marokkanen doen het óf heel goed, qua opleiding, baan, enzo, óf heel beroerd. School niet afmaken, straten onveilig maken, enzo.
De lagere baantjes worden allang niet meer ingevuld door Marokkanen, want ze zijn er te goed voor of ze voelen zich er te goed voor. Zelfde geldt voor Nederlanders.
Dus, nu komt er een groep mensen uit het oostblok, die wel die baantjes doen.
Mijn beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets, bijvoorbeeld.
Mijn mening, de groep criminele Marokkanen na een derde veroordeling Nederlanderschap afnemen en een enkeltje Marokko. De Oostblokkers die willen werken behoorlijk betalen. Degenen die werkschuw zijn, bedelaars en zo, terug sturen.
Het gemiddelde Marokkaanse petje handelt liever in verdovende middelen, met een beetje pief paf poef op z'n tijd. Is veel makkelijker verdienen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:27 schreef Gia het volgende:
De huidige generatie Marokkanen doen het óf heel goed, qua opleiding, baan, enzo, óf heel beroerd. School niet afmaken, straten onveilig maken, enzo.
De lagere baantjes worden allang niet meer ingevuld door Marokkanen, want ze zijn er te goed voor of ze voelen zich er te goed voor. Zelfde geldt voor Nederlanders.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou voor iets gaan wat minder hard aankomt als ze er mee gooien. Een zakje chips ofzo.
Het ergste is dat dat soort types onze jeugd ook nogal beinvloed, ik zie steeds meer nederlandse kinderen erbij lopen als marokkaan met een vuilnisjas en hun haar opgeschoren, en ze praten godverdomme zelfs met marokkaans accent terwijl ze gewoon nederlands zijn..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het gemiddelde Marokkaanse petje handelt liever in verdovende middelen, met een beetje pief paf poef op z'n tijd. Is veel makkelijker verdienen.
En voor het petje dat dat niet ziet zitten, zijn er ook altijd nog genoeg ouwe vrouwtjes om op straat zwaar te mishandelen en beroven.
Klopt. Het is de hele tijd van "wolla wolla". Oprotten met je wolla!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het ergste is dat dat soort types onze jeugd ook nogal beinvloed, ik zie steeds meer nederlandse kinderen erbij lopen als marokkaan met een vuilnisjas en hun haar opgeschoren, en ze praten godverdomme zelfs met marokkaans accent terwijl ze gewoon nederlands zijn..
Meer dat brabbel straat taaltje dat geen normaal mens kan verstaan, maar dan met agressie er doorheen verwoven en elk woord uitspreken alsof ze er moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Klopt. Het is de hele tijd van "wolla wolla". Oprotten met je wolla!
the fuck, waarom..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Samuray13 het volgende:
Is Wilders onderhand door de politie opgepakt?
Jep, herkenbaar. En maar klagen dat ze geen stageplek meer kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Meer dat brabbel straat taaltje dat geen normaal mens kan verstaan, maar dan met agressie er doorheen verwoven en elk woord uitspreken alsof ze er moeite mee hebben.
Dat is niet echt in text om te zetten maar ik zal het proberen.
Normaal nederlands: "dat is best mooi"
Nederlandse jongeren met 'ben ik mischien nu ook marokkaans net als mn vriendjes" complex: "jaaaizzz moi tok"
tevens het oneindig overal achter en voor zettende ge 'k'.
en natuurlijk als doorsnee antwoord op elk mogelijke vraag 'jawat'
Ik ben niet verantwoordelijk voor de keuzes van mijn vrienden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:44 schreef DrMabuse het volgende:
Zo , je beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets.
Dus je bent beter gesitueerd en toch lekker de goedkoopste.
Je zult maar Nederlandse poetsvrouw zijn , of een Nederlandse schilder , of een Nederlandse timmerman.
Oostblokkers zijn de zoveelste laag kansloze shit die we hier te verduren krijgen.
Gebeurt, volgens mij, vooral om de draak te steken met de marokkaantjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef hpeopjes het volgende:
Jep, herkenbaar. En maar klagen dat ze geen stageplek meer kunnen krijgen.
Och, de meeste lucratieve regelingen, waar ze in Marokko van profiteren, gaan op de schop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef LogiteX het volgende:
Wat heeft Nederland nou aan die Marokkanen gehad. Helemaal niks toch? Gewoon terug dus naar land van herkomst.
Ja waarom nog niet? Opruiers en fascisten horen niet thuis in dit land.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Samuray13 het volgende:
Is Wilders onderhand door de politie opgepakt?
Wat is er mis met opportunisme?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Ringo het volgende:
We weten allemaal allang dat Wilders een valse hond is, een opportunistische klootzak. Sommige mensen vinden dat fijn. Anderen niet. Maar het feit blijft: Wilders is een valse hond, een opportunistische klootzak.
Slap antwoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Lekker in Canada blijven.
Als ik jou was.
Ferme woorden van de voetveeg van uncle sam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Slap antwoord.
Tja geen wonder dat ze over jullie heen walsen...
Tja vandaar dat ik geen Canadees ben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ferme woorden van de voetveeg van uncle sam.
Nog altijd minder dan Nederlandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ferme woorden van de voetveeg van uncle sam.
Wat is het verschil met een grens stellen aan het aantal marokkanen en een grens stellen aan het aantal oostblokkers?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Aloulou het volgende:
Wildersje pakt de groep terug die voornamelijk verantwoordelijk zijn voor zijn radicalisering. Domme uitspraak omdat je hem wel kan aanklagen omdat hij het nu direct over een groep heeft en niet zoals normaliter een religie (minder Islam). Hier valt voor de rechter meer een zaak uit te halen en als ik het goed las zijn er ook klachten ingediend. Ben benieuwd of hij een grens heef overschreden wettelijk gezien, ik vermoed van wel. Je kan kan nie zomaar als politicus in de context van verkiezingsretoriek (in een stad) uiten dat mensen op je moeten stemmen om een aantal zaken waaronder het verminderen van een bepaalde bevolkingsgroep in de stad. Verwissel marokkanen voor joden en je hebt een zeer foute uitspraak in verkiezingsretoriek nog wel en als politicus. Wat ook zeker meetelt.
Mag je ook een Jodenquotum instellen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een grens stellen aan het aantal marokkanen en een grens stellen aan het aantal oostblokkers?
En dan niet komen met de stelling dat marokkanen betere mensen zijn dan Polen.
Dan wordt Leon de Winter boos.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mag je ook een Jodenquotum instellen?
Dat is mooi gezegd maar je kan ook iets hier tegen doen: een politieke beweging in gang zetten die werkelijk het beste voor heeft met Nederland en de Nederlanders. Eerlijke mensen die geen verborgen agenda's hebben maar de wensen proberen uit te voeren van de meerderheid der Nederlanders, zonder andere groepen te beschadigen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Synthercell het volgende:
In elke groep zitten rotte appels, inclusief in de politiek.
In de ene groep is criminaliteit oververtegenwoordigd, in de andere groep sluwigheid.
De sluwen zorgden en zorgen ervoor dat de criminelen vrij spel blijven houden om zo zichzelf politiek te versterken.
Dit is een van de grote reden waarom de opkomst daalt, wat de bevolking richting de andere kant van politiek aan het drijven is, richting een revolutie. Pas als je je door beide processen niet meer in beweging laat zetten ontstaat er een nieuwe situatie, een 'wapenstilstand' (als het bij politiek blijft, het kan dus ook de kant opgaan van de Oekraine) Aangezien politiek en revoluties niets anders zijn dan een oorlog van machthebbers via de politiek (een schild) tegen de burgerbevolking.
Dit is al duizenden jaren hetzelfde, en kan voor het eerst worden doorbroken, pas dan zal een bevolking er voor zeer lange tijd vanaf zijn (elke groep, want de goeden leiden altijd onder een kleine kern kwaden, in elke groep in een systeem, een maatschappij of land)
Marokkanen zijn er al drie generaties in bijv de stad waar Wilders het over heeft, Polen doelt men vrijwel altijd op de (aanstaande) komst van (meer) Polen. Dat is al een fundamenteel verschil.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Gia het volgende:
Wat is het verschil met een grens stellen aan het aantal marokkanen en een grens stellen aan het aantal oostblokkers?
- Dat jij een volk niet over één kam scheert is niet relevant, je hebt immers andere overeenkomsten met Hitler die evenmin nergens op slaan als de overeenkomsten tussen Wilders en Hitler die jij maakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:31 schreef gijsman het volgende:
Hitlers scheerde joden en Wilders scheert Marokkanen over 1 kam, dat is iets wat ik niet doe.
Mij vergelijken met Hitler is daarom raar omdat je me niet kent, dus ik stel voor dat je mensen gaat beoordelen die je wel kent...buiten fok weet je wel.. maatjes familie kennissen enz enz
Heel aardig dat je antwoord gaf op een vraag die ik niet aan jou steldequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Rurik het volgende:
Ik vind het ook niet leuk om kritiek te krijgen op iets waar ik trots op ben, terwijl ik mensen wel kritiek geef, ongeacht of ze trots zijn op wat ze hebben gedaan. En zo zijn er wel meer dingen die ik doe bij mensen, waarvan ik het niet leuk vind als mensen het bij mij doen.
Het is nu ook al behoorlijk hypocriet hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:18 schreef Rurik het volgende:
Nee hoor, hypocriet is het pas als ik mensen het echt zou verbieden en het ondertussen zelf zou doen
Oja? Wat dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:03 schreef Old_Pal het volgende:
Goed, Wilders is natuurlijk geen Hitler maar hij heeft wel verdomd veel gemeen met het gedachtegoed van een nazi.
Weer zo iemand die maar gaat schelden en liegen wanneer hij een discussie niet kan winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef gijsman het volgende:
ah er worden hier ook geschiedenis lessen gegeven... door een cynische trol.
ik scheld niet....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weer zo iemand die maar gaat schelden en liegen wanneer hij een discussie niet kan winnen.
Je geeft tenminste toe dat je dus wel liegt? Maar mij voor trol uitmaken, valt dus even wel onder schelden.quote:
Het is een valse aap. Met een kudde clowns in zijn kielzog. Zie daar het circus van de PVV.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:39 schreef theunderdog het volgende:
Want?
Hij speelt het politieke-spelletje gewoon goed.
Iedereen in de politiek is een valse "aap", een normaal denkend mens gaat simpelweg niet de politiek in.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is een valse aap. Met een kudde clowns in zijn kielzog. Zie daar het circus van de PVV.
Heeft ie toch goed van Hitler afgekeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:43 schreef theunderdog het volgende:
Wilders heeft het alleen allemaal erg goed door. Hij speelt meesterlijk in op de onderbuikgevoelens van de gemiddelde mens uit een achterstandswijk.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heeft ie toch goed van Hitler afgekeken.
Bij de PVV hebben ze in ieder geval geen humor, wat dat betreft zijn het inderdaad net Duitsers.quote:
Zit je in een partij die religieuzen en bevolkingsgroepen als tweederangs burgers neerzet, en dan gedraag je je als een gevoelige pussyboy...quote:
Er komen nog steeds nieuwe Marokkanen hierheen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Marokkanen zijn er al drie generaties in bijv de stad waar Wilders het over heeft, Polen doelt men vrijwel altijd op de (aanstaande) komst van (meer) Polen. Dat is al een fundamenteel verschil.
Schrap Marokkanen voor joden en Nederland staat zwaar op stelten, daar is deze ophef niets bij. En terecht. Dit is een uitspraak die ook van Wilders zelf alleen maar ondoordacht kan zijn omdat in deze context hij gewoon te vervolgen is. Normaal houdt hij het op "Islam verminderen" en kan je hem moeilijker vervolgen omdat hij (zogenaamd) spreekt in slechts termen van religie en niet mensen.
We kunnen het ook anders inzichtbaar maken waar het probleem ligt. Stel dat ik de Bijlmer Partij opricht waarin een kernpunt is dat ik strijd voor het verminderen van Surinamers in de Bijlmer. Hun aanwezigheid terugbrengen dus, "als het even kan". En dat is mijn verkiezingsretoriek, gerelateerd aan natuurlijk problemen die die groep geeft. Lijkt me niet dat dat wenselijk is. En anders halen we de joden er weer bij (heilig huisje in NL), dan snapt ook Ingrid en Henk hoe fout het kan zijn. In R'dam-West beginnen we een Vrijheids Partij dat als streven heeft de joden daarin "terug te brengen, als het even kan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |