abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137769595
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:27 schreef Gia het volgende:
De huidige generatie Marokkanen doen het óf heel goed, qua opleiding, baan, enzo, óf heel beroerd. School niet afmaken, straten onveilig maken, enzo.
De lagere baantjes worden allang niet meer ingevuld door Marokkanen, want ze zijn er te goed voor of ze voelen zich er te goed voor. Zelfde geldt voor Nederlanders.

Dus, nu komt er een groep mensen uit het oostblok, die wel die baantjes doen.
Mijn beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets, bijvoorbeeld.

Mijn mening, de groep criminele Marokkanen na een derde veroordeling Nederlanderschap afnemen en een enkeltje Marokko. De Oostblokkers die willen werken behoorlijk betalen. Degenen die werkschuw zijn, bedelaars en zo, terug sturen.
Zo , je beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets.

Dus je bent beter gesitueerd en toch lekker de goedkoopste.

Je zult maar Nederlandse poetsvrouw zijn , of een Nederlandse schilder , of een Nederlandse timmerman.

Oostblokkers zijn de zoveelste laag kansloze shit die we hier te verduren krijgen.
pi_137769614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:27 schreef Gia het volgende:
De huidige generatie Marokkanen doen het óf heel goed, qua opleiding, baan, enzo, óf heel beroerd. School niet afmaken, straten onveilig maken, enzo.
De lagere baantjes worden allang niet meer ingevuld door Marokkanen, want ze zijn er te goed voor of ze voelen zich er te goed voor. Zelfde geldt voor Nederlanders.
Het gemiddelde Marokkaanse petje handelt liever in verdovende middelen, met een beetje pief paf poef op z'n tijd. Is veel makkelijker verdienen.

En voor het petje dat dat niet ziet zitten, zijn er ook altijd nog genoeg ouwe vrouwtjes om op straat zwaar te mishandelen en beroven.
pi_137769641
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En? Wat waren de conclusies?
Lekker in Canada blijven.

Als ik jou was.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:53:11 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137769858
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou voor iets gaan wat minder hard aankomt als ze er mee gooien. Een zakje chips ofzo.
_O-
goed initiatief, maar wel van die euroshopper chips van 20 cent ofzo, en ook geen paprika of barbeque smaak, gewoon naturel. Ook beetje als message dat ze maar mooi hun eigen natuur opzoeken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:54:31 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137769896
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het gemiddelde Marokkaanse petje handelt liever in verdovende middelen, met een beetje pief paf poef op z'n tijd. Is veel makkelijker verdienen.

En voor het petje dat dat niet ziet zitten, zijn er ook altijd nog genoeg ouwe vrouwtjes om op straat zwaar te mishandelen en beroven.
Het ergste is dat dat soort types onze jeugd ook nogal beinvloed, ik zie steeds meer nederlandse kinderen erbij lopen als marokkaan met een vuilnisjas en hun haar opgeschoren, en ze praten godverdomme zelfs met marokkaans accent terwijl ze gewoon nederlands zijn.. ;(

Maar nee hoor wat wilders zegt is harde racistisch, blame the messenger hey.
pi_137770240
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het ergste is dat dat soort types onze jeugd ook nogal beinvloed, ik zie steeds meer nederlandse kinderen erbij lopen als marokkaan met een vuilnisjas en hun haar opgeschoren, en ze praten godverdomme zelfs met marokkaans accent terwijl ze gewoon nederlands zijn.. ;(
Klopt. Het is de hele tijd van "wolla wolla". Oprotten met je wolla!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:09:36 #257
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137770343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Klopt. Het is de hele tijd van "wolla wolla". Oprotten met je wolla!
Meer dat brabbel straat taaltje dat geen normaal mens kan verstaan, maar dan met agressie er doorheen verwoven en elk woord uitspreken alsof ze er moeite mee hebben.

Dat is niet echt in text om te zetten maar ik zal het proberen.

Normaal nederlands: "dat is best mooi"
Nederlandse jongeren met 'ben ik mischien nu ook marokkaans net als mn vriendjes" complex: "jaaaizzz moi tok"

tevens het oneindig overal achter en voor zettende ge 'k'.
en natuurlijk als doorsnee antwoord op elk mogelijke vraag 'jawat'
pi_137770410
Is Wilders onderhand door de politie opgepakt?
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:13:14 #259
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137770444
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Samuray13 het volgende:
the fuck, waarom..
pak beter alle straatmarokkanen op.
pi_137772023
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Meer dat brabbel straat taaltje dat geen normaal mens kan verstaan, maar dan met agressie er doorheen verwoven en elk woord uitspreken alsof ze er moeite mee hebben.

Dat is niet echt in text om te zetten maar ik zal het proberen.

Normaal nederlands: "dat is best mooi"
Nederlandse jongeren met 'ben ik mischien nu ook marokkaans net als mn vriendjes" complex: "jaaaizzz moi tok"

tevens het oneindig overal achter en voor zettende ge 'k'.
en natuurlijk als doorsnee antwoord op elk mogelijke vraag 'jawat'
Jep, herkenbaar. En maar klagen dat ze geen stageplek meer kunnen krijgen.
pi_137772099
Wat heeft Nederland nou aan die Marokkanen gehad. Helemaal niks toch? Gewoon terug dus naar land van herkomst.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:06:40 #262
3542 Gia
User under construction
pi_137774147
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:44 schreef DrMabuse het volgende:

Zo , je beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets.

Dus je bent beter gesitueerd en toch lekker de goedkoopste.

Je zult maar Nederlandse poetsvrouw zijn , of een Nederlandse schilder , of een Nederlandse timmerman.

Oostblokkers zijn de zoveelste laag kansloze shit die we hier te verduren krijgen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de keuzes van mijn vrienden.
Zelf heb ik geen poets, ook geen Nederlandse.
Trouwens, ik geef ook aan dat ik vind dat oostblokkers hier gewoon fatsoenlijk betaald moeten worden. Maar ik vrees dat, indien dit verplicht wordt, diezelfde vriendinnen dan liever gaan voor een poets die ze wel verstaan. En dan zitten die poolse vrouwtjes weer zonder werk.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:09:36 #263
3542 Gia
User under construction
pi_137774247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:11 schreef hpeopjes het volgende:

Jep, herkenbaar. En maar klagen dat ze geen stageplek meer kunnen krijgen.
Gebeurt, volgens mij, vooral om de draak te steken met de marokkaantjes.
Niet om er bij te willen horen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:13:02 #264
3542 Gia
User under construction
pi_137774404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef LogiteX het volgende:
Wat heeft Nederland nou aan die Marokkanen gehad. Helemaal niks toch? Gewoon terug dus naar land van herkomst.
Och, de meeste lucratieve regelingen, waar ze in Marokko van profiteren, gaan op de schop.
Dus hebben ze straks de keuze tussen amper rond kunnen komen in het koude en natte Nederland of amper rond kunnen komen in het zonnige Marokko bij je familie.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:15:30 #265
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137774542
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Samuray13 het volgende:
Ja waarom nog niet? Opruiers en fascisten horen niet thuis in dit land.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_137774607
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Ringo het volgende:
We weten allemaal allang dat Wilders een valse hond is, een opportunistische klootzak. Sommige mensen vinden dat fijn. Anderen niet. Maar het feit blijft: Wilders is een valse hond, een opportunistische klootzak.
Wat is er mis met opportunisme?
pi_137775102
Wildersje pakt de groep terug die voornamelijk verantwoordelijk zijn voor zijn radicalisering. Domme uitspraak omdat je hem wel kan aanklagen omdat hij het nu direct over een groep heeft en niet zoals normaliter een religie (minder Islam). Hier valt voor de rechter meer een zaak uit te halen en als ik het goed las zijn er ook klachten ingediend. Ben benieuwd of hij een grens heef overschreden wettelijk gezien, ik vermoed van wel. Je kan kan nie zomaar als politicus in de context van verkiezingsretoriek (in een stad) uiten dat mensen op je moeten stemmen om een aantal zaken waaronder het verminderen van een bepaalde bevolkingsgroep in de stad. Verwissel marokkanen voor joden en je hebt een zeer foute uitspraak in verkiezingsretoriek nog wel en als politicus. Wat ook zeker meetelt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:32:06 #268
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_137775325
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Lekker in Canada blijven.

Als ik jou was.
Slap antwoord.
Tja geen wonder dat ze over jullie heen walsen... _O-
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:21:16 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_137777437
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Slap antwoord.
Tja geen wonder dat ze over jullie heen walsen... _O-
Ferme woorden van de voetveeg van uncle sam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:30:41 #270
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_137777867
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tja vandaar dat ik geen Canadees ben. :)
Overigens: wij kijken op de USA neer. :)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:30:54 #271
365082 IPA35
Patriarch
pi_137777879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nog altijd minder dan Nederland :') .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:33:23 #272
3542 Gia
User under construction
pi_137777984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Aloulou het volgende:
Wildersje pakt de groep terug die voornamelijk verantwoordelijk zijn voor zijn radicalisering. Domme uitspraak omdat je hem wel kan aanklagen omdat hij het nu direct over een groep heeft en niet zoals normaliter een religie (minder Islam). Hier valt voor de rechter meer een zaak uit te halen en als ik het goed las zijn er ook klachten ingediend. Ben benieuwd of hij een grens heef overschreden wettelijk gezien, ik vermoed van wel. Je kan kan nie zomaar als politicus in de context van verkiezingsretoriek (in een stad) uiten dat mensen op je moeten stemmen om een aantal zaken waaronder het verminderen van een bepaalde bevolkingsgroep in de stad. Verwissel marokkanen voor joden en je hebt een zeer foute uitspraak in verkiezingsretoriek nog wel en als politicus. Wat ook zeker meetelt.
Wat is het verschil met een grens stellen aan het aantal marokkanen en een grens stellen aan het aantal oostblokkers?

En dan niet komen met de stelling dat marokkanen betere mensen zijn dan Polen.
pi_137779220
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een grens stellen aan het aantal marokkanen en een grens stellen aan het aantal oostblokkers?

En dan niet komen met de stelling dat marokkanen betere mensen zijn dan Polen.
Mag je ook een Jodenquotum instellen?
pi_137779447
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Mag je ook een Jodenquotum instellen?
Dan wordt Leon de Winter boos.
pi_137779457
Wilders _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: