Het aantal allochtonen in de POL SC heeft men al aardig weten te reduceren gelukkig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Terechte uitspraken van Wilders. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. Liefst heb ik op FOK! ook wat minder Marokkanen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Goh, het leek mij toch een makkelijke vraag. Ben je nog steeds aan het nadenken?
Tot 0 nochtans, de natte droom van de PVV.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het aantal allochtonen in de POL SC heeft men al aardig weten te reduceren gelukkig.
Dat was ook de enige eindoplossing.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het aantal allochtonen in de POL SC heeft men al aardig weten te reduceren gelukkig.
Is dat niet duidelijk na 3x? - Goed, dan stel ik dezelfde vraag nu voor de 4e keer.quote:
Hitlers scheerde joden en Wilders scheert Marokkanen over 1 kam, dat is iets wat ik niet doe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijk na 3x? - Goed, dan stel ik dezelfde vraag nu voor de 4e keer.
"Waarom vergelijk jij anderen dan wel met Hitler, terwijl je het zelf niet leuk vindt wanneer men jou met Hitler vergelijkt?"
Ik wil dus alleen maar een antwoord op mijn vraag.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:29 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.elsevier.nl/Po(...)ast-ELSEVIER316636W/
Diederik
Een fles cola vind ik overdreven. Geef dan een blikje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Als alle aggro marokkanen terug gingen naar marokko was er niks om over te klagen laat staan hitler vergelijkingen te maken.
Ik ken geen enkel ander volk dat zich zo misdraagt, zie je engelse nederlandse jongeren zich zo gedragen? Zie je neger jongeren zich zo misdragen (tenzij onder invloed van marokkanen).
Gewoon nederlands paspoort afnemen, en met een fles cola over de grens.
Ik zou voor iets gaan wat minder hard aankomt als ze er mee gooien. Een zakje chips ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een fles cola vind ik overdreven. Geef dan een blikje.
Ik vind het ook niet leuk om kritiek te krijgen op iets waar ik trots op ben, terwijl ik mensen wel kritiek geef, ongeacht of ze trots zijn op wat ze hebben gedaan. En zo zijn er wel meer dingen die ik doe bij mensen, waarvan ik het niet leuk vind als mensen het bij mij doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:25 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijk na 3x? - Goed, dan stel ik dezelfde vraag nu voor de 4e keer.
"Waarom vergelijk jij anderen dan wel met Hitler, terwijl je het zelf niet leuk vindt wanneer men jou met Hitler vergelijkt?"
Ik wil dus alleen maar een antwoord op mijn vraag.
Inderdaad. Want of je nou minder Marokkanen op de vierkante meter wil of minder Polen op de vierkante meter maakt niets uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:35 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]Moest Spekman toen ook braken?
Somsom is dus net zo goed een Hilter als Wilders dat ook is.
Haha. Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat Wilders het zegt, is het hip om er schande van te spreken..
Alleen moet Nederland er nog achter komen dat Wilders ergens wel gelijk heeft.
Hopelijk ben je cynisch, anders behoorlijk hypocriet...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:44 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk om kritiek te krijgen op iets waar ik trots op ben, terwijl ik mensen wel kritiek geef, ongeacht of ze trots zijn op wat ze hebben gedaan. En zo zijn er wel meer dingen die ik doe bij mensen, waarvan ik het niet leuk vind als mensen het bij mij doen.
Nee hoor, hypocriet is het pas als ik mensen het echt zou verbieden en het ondertussen zelf zou doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hopelijk ben je cynisch, anders behoorlijk hypocriet...
Nee , dat hebben we ons echt nog nooit afgevraagd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:08 schreef DUTCHKO het volgende:
Mensen kunnen zich beter gaan afvragen: WAAROM is er een partij opgestaan als de PVV.
Wat zijn de oorzaken, wat worden de gevolgen, hoe kunnen we dit bestrijden cq voorkomen.
Of denken jullie in Nederland noch steeds dat Wilders op een goede ochtend wakker werd en dacht: "Ik ga nu een partij oprichten en eens lekker een groep mensen het leven zuur maken. Eens ff denken....ja de Islam lijkt mij wel wat...en die Marokkanen koppel ik er eens aan vast...dat gaat hoge ogen gooien."
Nee, al die andere politici niet wou je zeker zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Ringo het volgende:
We weten allemaal allang dat Wilders een valse hond is, een opportunistische klootzak. Sommige mensen vinden dat fijn. Anderen niet. Maar het feit blijft: Wilders is een valse hond, een opportunistische klootzak.
En? Wat waren de conclusies?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:14 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Nee , dat hebben we ons echt nog nooit afgevraagd.
Pas maar op met deze uitspraken want dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen in Nederland en word je direkt uitgescholden voor PVV'er of Nazi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:27 schreef Gia het volgende:
De huidige generatie Marokkanen doen het óf heel goed, qua opleiding, baan, enzo, óf heel beroerd. School niet afmaken, straten onveilig maken, enzo.
De lagere baantjes worden allang niet meer ingevuld door Marokkanen, want ze zijn er te goed voor of ze voelen zich er te goed voor. Zelfde geldt voor Nederlanders.
Dus, nu komt er een groep mensen uit het oostblok, die wel die baantjes doen.
Mijn beter gesitueerden vriendinnen hebben allemaal een poolse poets, bijvoorbeeld.
Mijn mening, de groep criminele Marokkanen na een derde veroordeling Nederlanderschap afnemen en een enkeltje Marokko. De Oostblokkers die willen werken behoorlijk betalen. Degenen die werkschuw zijn, bedelaars en zo, terug sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |