Gaat ze zelf in de keuken staan en money verdienenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarnaast wil ze hebben da jij de investering doet en op het moment dat het loopt krijg jij echt een schop onder je kont en neemt ze iemand anders aan om in de keuken te gaan staan.
Wat een teringhoer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarnaast wil ze hebben da jij de investering doet en op het moment dat het loopt krijg jij echt een schop onder je kont en neemt ze iemand anders aan om in de keuken te gaan staan.
Ik denk dat het een typisch gevalletje word van niet geneukt alsnog genaaid. Als je dit gaat doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef xuryah het volgende:
Denken jullie dat ze me wilt gebruiken? Als dat zo is ga ik morgen even over iets anders met haar praten.
Lieve knut, ik denk niet dat slaan het oplostquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een teringhoer.
Kom we gaan haar slaan.
Eigenlijk moet ik die status sinds kort weer aanpassen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Ach beter als een relatie met links en rechts hebben
Hebben ze op een van de stranden niet iets?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef xuryah het volgende:
Denken jullie dat ze me wilt gebruiken? Als dat zo is ga ik morgen even over iets anders met haar praten.
Feliquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik die status sinds kort weer aanpassen.
eerlijk ? JA !!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef xuryah het volgende:
Zo ver wil ik niet gaan, ik denk vooral dat ze zelf geen enkel benul heeft wat de gevolgen hiervan kunnen zijn voor haar..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef xuryah het volgende:
Overigens, ik zeg dit wel leuk, maar seizoenshoreca is bikkelen. Op het strand, als het opeens lekker wordt, kan je zomaar 6 of 7 dagen achter elkaar 14 uur aanwezig moeten zijn... Of 16. Been there, done that.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hebben ze op een van de stranden niet iets?
Oh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Lieve knut, ik denk niet dat slaan het oplost
ja en tegenwoordig mag je dan ook geen nee zeggen en niet op vakantiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Overigens, ik zeg dit wel leuk, maar seizoenshoreca is bikkelen. Op het strand, als het opeens lekker wordt, kan je zomaar 6 of 7 dagen achter elkaar 14 uur aanwezig moeten zijn... Of 16. Been there, done that.
Mooie hint.quote:
Kan je nog combineren ook als je daar van houdt.quote:
Nee, duh, in een strandtent werken en dan in de zomer op vakantie willen... Dat weet je vooraf. Overigens deed ik het wel gewoon: "Dan en dan ben ik er niet."quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja en tegenwoordig mag je dan ook geen nee zeggen en niet op vakantie
Lekker op die bips petsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je nog combineren ook als je daar van houdt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo gefrustreerd. Vinden ze doorgaans niet opwindend..
Mag ik op jouw bips petsen? Rawr.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo gefrustreerd. Vinden ze doorgaans niet opwindend..
Heb ik ook al naar gesolliciteerd, maar niet genoeg ervaring. Er zijn gewoon te veel werklozen die allemaal een baan zoeken. Aangezien ik nog helemaal geen horeca ervaring heb val ik gewoon al snel af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Overigens, ik zeg dit wel leuk, maar seizoenshoreca is bikkelen. Op het strand, als het opeens lekker wordt, kan je zomaar 6 of 7 dagen achter elkaar 14 uur aanwezig moeten zijn... Of 16. Been there, done that.
Ga naar een bejaardentehuis en ga daar een maand helpen in de bediening. Heb je ervaring. Maar niets is zo vervelend als dat je 3 borden en een dienblad drank hebt staan, iemand komt die 2 borden pakt en jij, die er 4 mee kan nemen, met een bord erachteraan kan gaan. Pak dan gewoon het dienblad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb ik ook al naar gesolliciteerd, maar niet genoeg ervaring. Er zijn gewoon te veel werklozen die allemaal een baan zoeken. Aangezien ik nog helemaal geen horeca ervaring heb val ik gewoon al snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |