Vraag of ze ervaring heeft met zo'n ZZP-constructie, want ik heb een beetje het idee dat dat niet zo is (maar ik kan het mis hebben).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Why not?
Ik hoor graag tips enzo hoor! Want ik heb er geen ervaring in of kennis over.
Nee ze heeft daar geen ervaring in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vraag of ze ervaring heeft met zo'n ZZP-constructie, want ik heb een beetje het idee dat dat niet zo is (maar ik kan het mis hebben).
Allemaal leuk en aardig, maar zo werkt het dus niet. De belastingdienst kijkt echt linea recta door zo'n schijnconstructie heen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ze heeft daar geen ervaring in.
Ook denk dat dat het meer uit eigen belang is. Maar ik vraag me ook af waarom ze dit wilt. Het is iig niet om mij te helpen want ze vroeg eerst iemand anders.
Ze wilt niet aan contractvorm doen.
Ik snap dat het demotiverend is, maar dat is geen reden om de boel te flessen.quote:Ik weet dat het allemaal niet erg goed klinkt, daarom hoopte ik ook op die pathe baan.
Maar aangezien ik elke x om mijn ervaring afgewezen word, begin ik nu wel serieus aan dit te denken. Het is een mooie kans om ervaring op te doen natuurlijk.
wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar zo werkt het dus niet. De belastingdienst kijkt echt linea recta door zo'n schijnconstructie heen.
[..]
Ik snap dat het demotiverend is, maar dat is geen reden om de boel te flessen.
heb je horecacertificaten/papieren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ook denk dat dat het meer uit eigen belang is. Maar ik vraag me ook af waarom ze dit wilt. Het is iig niet om mij te helpen want ze vroeg eerst iemand anders.
Ik weet dat het allemaal niet erg goed klinkt, daarom hoopte ik ook op die pathe baan.
Maar aangezien ik elke x om mijn ervaring afgewezen word, begin ik nu wel serieus aan dit te denken. Het is een mooie kans om ervaring op te doen natuurlijk.
Je bent bij de mac afgewezen vanwege een gebrek aan ervaring? Dat kan toch niet? Of was het een baan op het hoofdkantoor?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal niet erg goed klinkt, daarom hoopte ik ook op die pathe baan.
Dat er een verschil is tussen een ondernemer en een werknemer. En dat verschil bestaat niet uit een papiertje waarop je afspreekt dat er geen werkgeversrelatie is.quote:
Sociaal Hygiëne.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je horecacertificaten/papieren?
hoeveel wil ze je per uur geven?
haal je daarbij al je kosten eruit?
vergeet je verzekeringen niet?
Niets mis met gebruikt wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Ynske het volgende:
ik wil niet negatief zijn maar heb t gevoel dat ze je wil gebruiken. net als de vorige keer.
Nee het was gewoon een functie als medewerker in de keukenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent bij de mac afgewezen vanwege een gebrek aan ervaring? Dat kan toch niet? Of was het een baan op het hoofdkantoor?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Niets mis met gebruikt worden![]()
oh wacht. Andere context.
Das waarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Niets mis met gebruikt worden![]()
oh wacht. Andere context.
Ja dat gevoel krijg ik ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Ynske het volgende:
ik wil niet negatief zijn maar heb t gevoel dat ze je wil gebruiken. net als de vorige keer.
Ik woon in Leidenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:56 schreef Puala het volgende:
Xuryah, je woont niet in de buurt van de heuvelrug of wel? Ik had nog wel een plekje geweten in de horeca waar je zo kan beginnen
Kano doet dat zo op de fiets.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Jammerdan is Amerongen wel heel ver weg
Daarnaast wil ze hebben da jij de investering doet en op het moment dat het loopt krijg jij echt een schop onder je kont en neemt ze iemand anders aan om in de keuken te gaan staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Sociaal Hygiëne.
Van 12 uur (lunch) en dan etenstijd erbij.
Geen idee, ik moet aan haar vragen of zij in kan schatten hoe druk t zal worden.
Verzekeringen heb ik ook staan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |