quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Mironda90 het volgende:
Misschien moet Xuryah vanavond iets gaan doen wat ze echt leuk vind om te doenKlinkt alsof ze er even doorheen zit!!
Dus Xuryah ga vanavond iets doen wat je helemaal geweldig vindt (Ga ergens los in een discotheek, met vriendinnen bijkletsen ofzo)![]()
bij mij helpt dat vaak als ik er even doorheen zit
Waar is hier? :pquote:
Op dit moment Maastrichtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waar is hier? :p
Jep ik zit er idd even doorheen.
Gelukkig komen mijn opa en oma zo eventjes langs. Dat is wel lief
Maar ik wil idd iets leuks doen vandaag, weet alleen niet wat!
wat vind je echt geweldig om te doen??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waar is hier? :p
Jep ik zit er idd even doorheen.
Gelukkig komen mijn opa en oma zo eventjes langs. Dat is wel lief
Maar ik wil idd iets leuks doen vandaag, weet alleen niet wat!
die van mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat vind je echt geweldig om te doen??
En wat lief van opa en oma, dat doen de mijne helaas niet zo snel (zitten in verzorgingstehuis)..
Ik ga straks bowlen met mijn werkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga inderdaad iets doen waarmee je echt jouw gedachten kan verzetten. Bowlen, bios enz.
ja ga inderdaad bowlen ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga inderdaad iets doen waarmee je echt jouw gedachten kan verzetten. Bowlen, bios enz.
Troost je ik ook niet. Wordt zelf ook ontzettend moeten die lui aan de telefoon f tegenwoordig nog erger aan de deur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef xuryah het volgende:
Oh en chatten vind ik niet erg. Gebeld worden ook niet. Maar bellen en dan smeken of ze lid willen worden van iets ofzo, nee dat kan ik gewoon niet.
Ik ook niet, ik kan mensen niet oplichten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef xuryah het volgende:
Oh en chatten vind ik niet erg. Gebeld worden ook niet. Maar bellen en dan smeken of ze lid willen worden van iets ofzo, nee dat kan ik gewoon niet.
Joh, ik ben echt een customer from hell voor dat soort mensenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Troost je ik ook niet. Wordt zelf ook ontzettend moeten die lui aan de telefoon f tegenwoordig nog erger aan de deur.
Ik ben een beetje vergeten wat ik geweldig vind om te doen denk ik. Jeetje.. heb geen idee namelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat vind je echt geweldig om te doen??
En wat lief van opa en oma, dat doen de mijne helaas niet zo snel (zitten in verzorgingstehuis)..
Is t ook, alleen de 3D versie is verdomd moeilijkquote:
Af en toe moet het kunnen hoor iets slechtsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vergeten wat ik geweldig vind om te doen denk ik. Jeetje.. heb geen idee namelijk.
Mijn opa en oma moeten hier in t LUMC zijn (ziekenhuis). Dus ze komen hun chihuaha weer droppen bij me en een bakje koffie drinken (ze nemen ook een bossche bol mee! Omg zo lekker, maar zo slecht! Maar heb t even nodig) Ik heb ook nog hele jonge opa en oma
Dan klinkt het wel goed jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan mensen niet oplichten.
Maar dat doet ook niemand binnen ons bedrijf.
haha komt de bal dan op de baan van een ander?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef over_hedge het volgende:
Laatste keer gooide ik 176 met bowlenAlleen vanavond is het dronken bowlen dus zal wel niet zo goed gaan,
Mag hopen van nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
haha komt de bal dan op de baan van een ander?
Waar is jouw hier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kan je niet al te ver van hiercdoen, is wel cool
Vind ik ook! Ik ga vanavond toch hardlopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Af en toe moet het kunnen hoor iets slechtsEn vandaag moet je jezelf zeker wat gunnen! Je hebt een @#$% dag dus dan moet je het niet te zwaar maken voor jezelf
Ik had t ook geweten hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het andere uiterste van Nederland.. Terneuzen
Als je zegt Eindhoven, dan kom ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik ga vanavond toch hardlopen
En ik denk dat ik maar eens ga kijken wie er zin heeft om mee te gaan bowlen! Nu heb ik daar ook zin in
Hier niet iemand toevallig die zin heeft om mee te gaan en in de buurt van Leiden woont?lijkt me grappig jullie een keer te zien
Ik kan nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
En ik denk dat ik maar eens ga kijken wie er zin heeft om mee te gaan bowlen! Nu heb ik daar ook zin in
Hier niemand toevallig die zin heeft om mee te gaan en in de buurt van Leiden woont?lijkt me grappig jullie een keer te zien
www.glowgolf.nl/nl/middelburgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik had t ook geweten he
http://www.glowgolf.nl/nl/kerkrade
Hahaha, liefquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik kan nietheb al een dubbele afspraak staan (dom) !
En al ging je niet hardlopen dan nog mag je af en toe wat lekkers hoorIk vind dat je dat vandaag mag! Vandaag is het Xuryah dag
Net een beetje te ver wegquote:
ja vind het niet leuk als iemand zich zo voelt! Dus zo lekker knuffelen met de hond van opa en oma , daarna lekker genieten van die bol en vanavond gaan bowlen met iemand (je vriend?!)quote:
Ik zie er 1 in Scheveningen, misschien is dat iets voor Xuryah? (Leiden -Scheveningen is te doen)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil hier eens heen http://www.glowgolf.nl/nl/rucphen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil hier eens heen http://www.glowgolf.nl/nl/rucphen
Jep ga ik doen! Komt wel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja vind het niet leuk als iemand zich zo voelt! Dus zo lekker knuffelen met de hond van opa en oma , daarna lekker genieten van die bol en vanavond gaan bowlen met iemand (je vriend?!)
Helaas zit ik nu ziek op de bank.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hier niet iemand toevallig die zin heeft om mee te gaan en in de buurt van Leiden woont?lijkt me grappig jullie een keer te zien
Kijk genoeg in het vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep ga ik doen! Komt wel goedgelukkig voel ik me nooit zo lang slecht. En t zonnetje is hier nu ook een beetje, dus dat scheelt weer
En ik heb voor morgen een afspraak gemaakt met die vriendin met die eigen kroeg (had ik al x over verteld, ze wilde dat ik kwam fotograferen daar). Ze wilt nu dat ik daar in haar kroeg ga staan als zzper en dan lunch en diner ga klaar maken en aanbieden. Klinkt interessantdan heb ik een soort eigen bedrijfje en kan ik ervaring op doen! Dus morgen even over praten! Kijken of ik dat financieel kan regelen (dat is nog wel lastig namelijk)
Haha ja dat is wel grappig. Dat zit naast de bowlingbaan daar volgens mij. Naar die bowlingbaan was ik geweest op de eerste date met mijn vriend. Hij won... tis een wonder dat we al 4,5 jaar bij elkaar zijn want die 1e date was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik zie er 1 in Scheveningen, misschien is dat iets voor Xuryah? (Leiden -Scheveningen is te doen)
Ja daarom.. morgen even goed bespreken wat de mogelijkheden zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Kijk genoeg in het vooruitzicht dusDenk daar maar aan! ja finacieel is ZZP-er worden een btje kut maar lukt vast en miss kun je eerst even in loondienst bij haar ? Zodat je weet of het wat voor je is?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel grappig. Dat zit naast de bowlingbaan daar volgens mij. Naar die bowlingbaan was ik geweest op de eerste date met mijn vriend. Hij won... tis een wonder dat we al 4,5 jaar bij elkaar zijn want die 1e date was echt verschrikkelijkniet alleen omdat hij won, maar ook omdat hij me meenam naar de film Halloween 3 ofzo. Vreselijke film
Zou pas verschrikkelijk zijn als je vriend niet van je kan winnen met bowlenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel grappig. Dat zit naast de bowlingbaan daar volgens mij. Naar die bowlingbaan was ik geweest op de eerste date met mijn vriend. Hij won... tis een wonder dat we al 4,5 jaar bij elkaar zijn want die 1e date was echt verschrikkelijkniet alleen omdat hij won, maar ook omdat hij me meenam naar de film Halloween 3 ofzo. Vreselijke film
Haha ja het was zelfs zo erg dat hij er maar van die hekjes bij liet zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou pas verschrikkelijk zijn als je vriend niet van je kan winnen met bowlenWant over het algemeen kunnen vrouwen het toch een stuk minder dan mannen. Uitzonderingen daar gelaten.
Dat is wel een leuk ideequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef Mironda90 het volgende:
[..]misschien kun je vanavond een soort " nieuwe eerste date " met hem doen ?
Klinkt ook als een keiharde dienstbetrekking.. Maargoed, dat is dan weer niet echt jouw probleem.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
...
Ze wilt nu dat ik daar in haar kroeg ga staan als zzper en dan lunch en diner ga klaar maken en aanbieden. Klinkt interessant...
En dan allemaal met een kegel thuiskomenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga straks bowlen met mijn werk![]()
Vast niet slechter dan mijn zus. Die krijgt het voor elkaar om na 10x gooien onder de 30 te komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ja het was zelfs zo erg dat hij er maar van die hekjes bij liet zettenmijngod, ik was die dag echf super slecht. Was echt awkward.
let wel op zaken ivm belasting etcquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep ga ik doen! Komt wel goedgelukkig voel ik me nooit zo lang slecht. En t zonnetje is hier nu ook een beetje, dus dat scheelt weer
En ik heb voor morgen een afspraak gemaakt met die vriendin met die eigen kroeg (had ik al x over verteld, ze wilde dat ik kwam fotograferen daar). Ze wilt nu dat ik daar in haar kroeg ga staan als zzper en dan lunch en diner ga klaar maken en aanbieden. Klinkt interessantdan heb ik een soort eigen bedrijfje en kan ik ervaring op doen! Dus morgen even over praten! Kijken of ik dat financieel kan regelen (dat is nog wel lastig namelijk)
Nee, denk eerder allemaal met een kater thuiskomen. De bedrijf feestjes zijn echt berucht bij onsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En dan allemaal met een kegel thuiskomen
Loopt hij daar met zo'n kat onder zijn arm.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, denk eerder allemaal met een kater thuiskomen. De bedrijf feestjes zijn echt berucht bij ons
Ja ik moet dat ook allemaal goed op een rijtje hebben. Komt nog aardig wat bij kijken. Dus daarom weet ik nog niet of t iets gaat worden.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loopt hij daar met zo'n kat onder zijn arm.
cat bowling is ook leukquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loopt hij daar met zo'n kat onder zijn arm.
quote:
geweldig filmpje!quote:
ik zou t iig niet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik moet dat ook allemaal goed op een rijtje hebben. Komt nog aardig wat bij kijken. Dus daarom weet ik nog niet of t iets gaat worden.
mn eigen nachtrustquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Why not?
Ik hoor graag tips enzo hoor! Want ik heb er geen ervaring in of kennis over.
Vraag of ze ervaring heeft met zo'n ZZP-constructie, want ik heb een beetje het idee dat dat niet zo is (maar ik kan het mis hebben).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Why not?
Ik hoor graag tips enzo hoor! Want ik heb er geen ervaring in of kennis over.
Nee ze heeft daar geen ervaring in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vraag of ze ervaring heeft met zo'n ZZP-constructie, want ik heb een beetje het idee dat dat niet zo is (maar ik kan het mis hebben).
Allemaal leuk en aardig, maar zo werkt het dus niet. De belastingdienst kijkt echt linea recta door zo'n schijnconstructie heen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ze heeft daar geen ervaring in.
Ook denk dat dat het meer uit eigen belang is. Maar ik vraag me ook af waarom ze dit wilt. Het is iig niet om mij te helpen want ze vroeg eerst iemand anders.
Ze wilt niet aan contractvorm doen.
Ik snap dat het demotiverend is, maar dat is geen reden om de boel te flessen.quote:Ik weet dat het allemaal niet erg goed klinkt, daarom hoopte ik ook op die pathe baan.
Maar aangezien ik elke x om mijn ervaring afgewezen word, begin ik nu wel serieus aan dit te denken. Het is een mooie kans om ervaring op te doen natuurlijk.
wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar zo werkt het dus niet. De belastingdienst kijkt echt linea recta door zo'n schijnconstructie heen.
[..]
Ik snap dat het demotiverend is, maar dat is geen reden om de boel te flessen.
heb je horecacertificaten/papieren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ook denk dat dat het meer uit eigen belang is. Maar ik vraag me ook af waarom ze dit wilt. Het is iig niet om mij te helpen want ze vroeg eerst iemand anders.
Ik weet dat het allemaal niet erg goed klinkt, daarom hoopte ik ook op die pathe baan.
Maar aangezien ik elke x om mijn ervaring afgewezen word, begin ik nu wel serieus aan dit te denken. Het is een mooie kans om ervaring op te doen natuurlijk.
Je bent bij de mac afgewezen vanwege een gebrek aan ervaring? Dat kan toch niet? Of was het een baan op het hoofdkantoor?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal niet erg goed klinkt, daarom hoopte ik ook op die pathe baan.
Dat er een verschil is tussen een ondernemer en een werknemer. En dat verschil bestaat niet uit een papiertje waarop je afspreekt dat er geen werkgeversrelatie is.quote:
Sociaal Hygiëne.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je horecacertificaten/papieren?
hoeveel wil ze je per uur geven?
haal je daarbij al je kosten eruit?
vergeet je verzekeringen niet?
Niets mis met gebruikt wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Ynske het volgende:
ik wil niet negatief zijn maar heb t gevoel dat ze je wil gebruiken. net als de vorige keer.
Nee het was gewoon een functie als medewerker in de keukenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent bij de mac afgewezen vanwege een gebrek aan ervaring? Dat kan toch niet? Of was het een baan op het hoofdkantoor?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Niets mis met gebruikt worden![]()
oh wacht. Andere context.
Das waarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Niets mis met gebruikt worden![]()
oh wacht. Andere context.
Ja dat gevoel krijg ik ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Ynske het volgende:
ik wil niet negatief zijn maar heb t gevoel dat ze je wil gebruiken. net als de vorige keer.
Ik woon in Leidenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:56 schreef Puala het volgende:
Xuryah, je woont niet in de buurt van de heuvelrug of wel? Ik had nog wel een plekje geweten in de horeca waar je zo kan beginnen
Kano doet dat zo op de fiets.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Jammerdan is Amerongen wel heel ver weg
Daarnaast wil ze hebben da jij de investering doet en op het moment dat het loopt krijg jij echt een schop onder je kont en neemt ze iemand anders aan om in de keuken te gaan staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Sociaal Hygiëne.
Van 12 uur (lunch) en dan etenstijd erbij.
Geen idee, ik moet aan haar vragen of zij in kan schatten hoe druk t zal worden.
Verzekeringen heb ik ook staan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |