quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Mironda90 het volgende:
Misschien moet Xuryah vanavond iets gaan doen wat ze echt leuk vind om te doenKlinkt alsof ze er even doorheen zit!!
Dus Xuryah ga vanavond iets doen wat je helemaal geweldig vindt (Ga ergens los in een discotheek, met vriendinnen bijkletsen ofzo)![]()
bij mij helpt dat vaak als ik er even doorheen zit
Waar is hier? :pquote:
Op dit moment Maastrichtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waar is hier? :p
Jep ik zit er idd even doorheen.
Gelukkig komen mijn opa en oma zo eventjes langs. Dat is wel lief
Maar ik wil idd iets leuks doen vandaag, weet alleen niet wat!
wat vind je echt geweldig om te doen??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waar is hier? :p
Jep ik zit er idd even doorheen.
Gelukkig komen mijn opa en oma zo eventjes langs. Dat is wel lief
Maar ik wil idd iets leuks doen vandaag, weet alleen niet wat!
die van mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat vind je echt geweldig om te doen??
En wat lief van opa en oma, dat doen de mijne helaas niet zo snel (zitten in verzorgingstehuis)..
Ik ga straks bowlen met mijn werkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga inderdaad iets doen waarmee je echt jouw gedachten kan verzetten. Bowlen, bios enz.
ja ga inderdaad bowlen ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga inderdaad iets doen waarmee je echt jouw gedachten kan verzetten. Bowlen, bios enz.
Troost je ik ook niet. Wordt zelf ook ontzettend moeten die lui aan de telefoon f tegenwoordig nog erger aan de deur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef xuryah het volgende:
Oh en chatten vind ik niet erg. Gebeld worden ook niet. Maar bellen en dan smeken of ze lid willen worden van iets ofzo, nee dat kan ik gewoon niet.
Ik ook niet, ik kan mensen niet oplichten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef xuryah het volgende:
Oh en chatten vind ik niet erg. Gebeld worden ook niet. Maar bellen en dan smeken of ze lid willen worden van iets ofzo, nee dat kan ik gewoon niet.
Joh, ik ben echt een customer from hell voor dat soort mensenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Troost je ik ook niet. Wordt zelf ook ontzettend moeten die lui aan de telefoon f tegenwoordig nog erger aan de deur.
Ik ben een beetje vergeten wat ik geweldig vind om te doen denk ik. Jeetje.. heb geen idee namelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat vind je echt geweldig om te doen??
En wat lief van opa en oma, dat doen de mijne helaas niet zo snel (zitten in verzorgingstehuis)..
Is t ook, alleen de 3D versie is verdomd moeilijkquote:
Af en toe moet het kunnen hoor iets slechtsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vergeten wat ik geweldig vind om te doen denk ik. Jeetje.. heb geen idee namelijk.
Mijn opa en oma moeten hier in t LUMC zijn (ziekenhuis). Dus ze komen hun chihuaha weer droppen bij me en een bakje koffie drinken (ze nemen ook een bossche bol mee! Omg zo lekker, maar zo slecht! Maar heb t even nodig) Ik heb ook nog hele jonge opa en oma
Dan klinkt het wel goed jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan mensen niet oplichten.
Maar dat doet ook niemand binnen ons bedrijf.
haha komt de bal dan op de baan van een ander?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef over_hedge het volgende:
Laatste keer gooide ik 176 met bowlenAlleen vanavond is het dronken bowlen dus zal wel niet zo goed gaan,
Mag hopen van nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
haha komt de bal dan op de baan van een ander?
Waar is jouw hier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kan je niet al te ver van hiercdoen, is wel cool
Vind ik ook! Ik ga vanavond toch hardlopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Af en toe moet het kunnen hoor iets slechtsEn vandaag moet je jezelf zeker wat gunnen! Je hebt een @#$% dag dus dan moet je het niet te zwaar maken voor jezelf
Ik had t ook geweten hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het andere uiterste van Nederland.. Terneuzen
Als je zegt Eindhoven, dan kom ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik ga vanavond toch hardlopen
En ik denk dat ik maar eens ga kijken wie er zin heeft om mee te gaan bowlen! Nu heb ik daar ook zin in
Hier niet iemand toevallig die zin heeft om mee te gaan en in de buurt van Leiden woont?lijkt me grappig jullie een keer te zien
Ik kan nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
En ik denk dat ik maar eens ga kijken wie er zin heeft om mee te gaan bowlen! Nu heb ik daar ook zin in
Hier niemand toevallig die zin heeft om mee te gaan en in de buurt van Leiden woont?lijkt me grappig jullie een keer te zien
www.glowgolf.nl/nl/middelburgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik had t ook geweten he
http://www.glowgolf.nl/nl/kerkrade
Hahaha, liefquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Ik kan nietheb al een dubbele afspraak staan (dom) !
En al ging je niet hardlopen dan nog mag je af en toe wat lekkers hoorIk vind dat je dat vandaag mag! Vandaag is het Xuryah dag
Net een beetje te ver wegquote:
ja vind het niet leuk als iemand zich zo voelt! Dus zo lekker knuffelen met de hond van opa en oma , daarna lekker genieten van die bol en vanavond gaan bowlen met iemand (je vriend?!)quote:
Ik zie er 1 in Scheveningen, misschien is dat iets voor Xuryah? (Leiden -Scheveningen is te doen)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil hier eens heen http://www.glowgolf.nl/nl/rucphen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil hier eens heen http://www.glowgolf.nl/nl/rucphen
Jep ga ik doen! Komt wel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja vind het niet leuk als iemand zich zo voelt! Dus zo lekker knuffelen met de hond van opa en oma , daarna lekker genieten van die bol en vanavond gaan bowlen met iemand (je vriend?!)
Helaas zit ik nu ziek op de bank.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hier niet iemand toevallig die zin heeft om mee te gaan en in de buurt van Leiden woont?lijkt me grappig jullie een keer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |