SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 08:25:58 ]
Thnx. Ga ik doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vraag dat even in de bodybuilding reeks, daar reageren ze wat serieuzer en niet iedereen die daar post leest hiermee. Volgens mij was het -Menno- of Atemno, btw.
SPT / [Bodybuilding] #431 - PR WEEK
Bestaat dat nogquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:53 schreef no1uknow het volgende:
Wie komt er gezellig meeten op de carrierebeurs?
Ik ook, krijg er nog talloze mails overquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bestaat dat nog![]()
in 2008 nog geweest
Bestaat dat nogquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bestaat dat nog![]()
in 2008 nog geweest
Gratis pennen en kladblokjes meegappen heel de dagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bestaat dat nog![]()
in 2001 nog geweest
(was het jaren in de jaarbeurs, hadden die mongolen het opeens in de Rai gedaan. Ik blind naar de jaarbeurs gereden, niks)![]()
![]()
niet met mensen van het internet afspreken Ethan van de Rabobank in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:57 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom krijg ik een ad met seniorendating
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
niet met mensen van het internet afspreken Ethan van de Rabobank in Amsterdam
maar wel veel mooie vrouwen, cotdamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:10 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb een ticket voor vandaag maar er zijn geen interessante werkgevers op de beurs
Koffieapparaat was kapot, doet het eindelijk weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
hier zit ook de melk tegen het scherm nu![]()
Even pompen van tevoren, tanktop aan en hosselen die chick.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar wel veel mooie vrouwen, cotdam
Dat ja en allemaal van die net iets te gelikte mannetjes in pak. En al die studenten in pak, loop ik hier in m'n nikesquote:
Ik heb echt een hekel aan die gelikte mannetjes in pak. Kunnen niet eens fatsoenlijk neuken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ja en allemaal van die net iets te gelikte mannetjes in pak. En al die studenten in pak, loop ik hier in m'n nikes
Met van dat lange haar he, naar achter gekamd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die gelikte mannetjes in pak. Kunnen niet eens fatsoenlijk neuken.
Wait wat, Cor!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even pompen van tevoren, tanktop aan en hosselen die chick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 10:40:01 ]
Vooral die van voeding en dietiek zijn lekkerquote:
Het is de carrierebeurs. Spieren heb je niks aan daar, slechts (de illusie van) een dikke portomonnee om te hosselenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
op de kama sutra beurs maak je veel sneller carrièrequote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het is de carrierebeurs. Spieren heb je niks aan daar, slechts (de illusie van) een dikke portomonnee om te hosselen
Is die buik van die duckface nog dik of weer dik omdat ze nogmaals gaat werpen?quote:
Wat ben je daar aan het doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ja en allemaal van die net iets te gelikte mannetjes in pak. En al die studenten in pak, loop ik hier in m'n nikes
Je hoeft niet per se in pake maar nikes is ook weer niet de bedoeling volgens mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar wel veel mooie vrouwen, cotdam
En in plaats van je cv met relevante werkervaring en al die andere bullshit te geven, moet je je stats melden. Daar worden werkgevers en studentes geil van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met van dat lange haar he, naar achter gekamd.
Die zijn echt mokergeil ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vooral die van voeding en dietiek zijn lekker
Je plant om naar de carrierebeurs te gaan en denkt van te voren niet: "zal ik eens wat anders aan trekken dan mijn Nikes?"?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Goede vraag.quote:
Je vergeet die ongemaaide mat tussen de benen en de tuinbroeken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Vaak trainen ze niet, kunnen niet koken en hebben geen ruggengraat.
[..]
Die zijn echt mokergeil ja..
Allemaal van die veganisten die nog nooit een orgasme hebben gehad en geen piemels lusten.
Goed plan. Als ik hetzelfde zou kunnen verdienen in Noord NL ben ik vertrokken. 3x meer huis voor je geld, meer ruimte, minder stank etc. En toch een goede stad in de vorm van 050 in de buurt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Klokov het volgende:
Boys, meeten bij de Noorderlijke carriere beurs 19 maart?
http://talentrecruitingnoord.nl/studenten
dat is mijn weerspiegelingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer achter met die Hitlerjugend kapsel lift wel (kaki shirt)
Je vergeet kg achter die gewichten.quote:
Oké pap.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je vergeet kg achter die gewichten.
En lezen moet zijn: "Muscle & Fitness, Flex en Muscular Development lezen".
Plus alvast vermelden dat je 19-22 september niet kunt i.v.m. bezoek aan Las Vegas (50e Mr Olympia).
Aan het nieuwste deel wordt momenteel gewerktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:45 schreef Eleiko het volgende:
Even enige verduidelijking m.b.t. de vragenlijst:
- bij tokkiekenmerken alleen ja of nee antwoorden. Je tokkie-index is dan het aantal keren ja.
- Supersize She is de correcte titel van een documentaire. Alleen de titel is een persiflage op Supersize Me (welke trouwens overruled is door onze Supersize Ray).
Wie of wat is dit?quote:
Ok, zie je daar Cor. Ik draag die dag een rode polo, de rest van de mensen is waarschijnlijk in pak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed plan. Als ik hetzelfde zou kunnen verdienen in Noord NL ben ik vertrokken. 3x meer huis voor je geld, meer ruimte, minder stank etc. En toch een goede stad in de vorm van 050 in de buurt.
Word en Powerpoint als computervaardigheden presenterenquote:
Misschien msdos en paint er ook bij zetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Word en Powerpoint als computervaardigheden presenteren
Vergeet topickaaps op forum.fok.nl niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:35 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Misschien msdos en paint er ook bij zetten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Word en Powerpoint als computervaardigheden presenteren
Serieus: mocht iemand nog feedback over zijn cv willen, PM dan. Ik heb veel ervaring met recruiten. Desnoods haal je je persoonlijke data even weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]niet weten dat dit een nep cvtje is.
quote:
Moet mijn bijbaantje bij de AH op mijn cv????quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Serieus: mocht iemand nog feedback over zijn cv willen, PM dan. Ik heb veel ervaring met recruiten. Desnoods haal je je persoonlijke data even weg.
Dat hangt af van hoe ver je in je carriere bent en hoeveel relevantere werkervaring je hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moet mijn bijbaantje bij de AH op mijn cv????
Tuurlijk weet iedereen dat. Die stats haal jij natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]niet weten dat dit een nep cvtje is.
Vet coolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef seto het volgende:
ik heb er ook bij staan dat ik de #1 poster in de gym ben
ja ik heb een echte hands-on mentaliteit als het op de gym aankomt, ik ben een doener en geen denkerquote:
Beestachtigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef seto het volgende:
[..]
ja ik heb een echte hands-on mentaliteit als het op de gym aankomt, ik ben een doener en geen denker
met mijn proactieve houding groei ik graag mee met de gym, hier heb ik ook de drive voor
Ik heb erin staan dat ik guildmaster ben in WoW en dat ik een level 90 DK heb.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef seto het volgende:
ik heb er ook bij staan dat ik de #1 poster in de gym ben
Even naar de Gustav Mahlerlaan, daar staat Etha buiten te roken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef no1uknow het volgende:
Ik loop nu door A'dam zuid, wie meeten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even naar de Gustav Mahlerlaan, daar staat Etha buiten te roken.
Haha heb je hem eindelijk gevonden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hey Ethanolic, gezien je achternaam ben jij een beste eter ook toch?
Ssstt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even naar de Gustav Mahlerlaan, daar staat Etha buiten te roken.
Ik heb geen technische achtergrond helaas. Ik ben nu wel bezig met zelfstudie (HTML5/CSS3), maar ik ben pas begonnenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef no1uknow het volgende:
GRS er is wel veel ICT op de carrierebeurs, niet interessant?
Wat kun/wil je wel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb geen technische achtergrond helaas. Ik ben nu wel bezig met zelfstudie (HTML5/CSS3), maar ik ben pas begonnen
Ik kom sowieso niet in aanmerking voor softwaredeveloper vacatures enzo
Momenteel 163ms, kut netwerk hierquote:
haha die zou ook mooi zijn idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee ben oprecht benieuwd waar dit over gaat
Achternaam de Dikke ofzo?
Ik wil dolgraag mensen helpen het beste uit zichzelf te halen met behulp van technologie. Ik wil beginnen met marketing en daarna doorstromen naar consultancy. Uiteindelijk lijkt het me enorm tof om technology evangelist te worden. Maar momenteel beschik ik nog niet genoeg kennis over diverse programmeertalen e.d. Dus daarom ben ik bezig met html/ccs3. Hierna wil ik me ook verder verdiepen in Javascript.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |