abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137722283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:47 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Denk dat het idd zoiets is, vliegtuig ligt ergens in zee.
Opstijgen - 00:50
1e contactverlies - 01:07
2e contactverlies - 01:21

In 17 minuten kan precies de zuurstof opgebruikt zijn; in zijn roes drukt de copiloot per ongeluk het eerste knopje om? Daarna raakt iedereen bewusteloos en vliegt het op de automatische piloot langzaam maar zeker de zee in?

Hoe verklaar jij dat 2e contactverlies? Kortsluiting? Een wakkere steward met een zuurstoffles (hoeveel hebben ze daarvan in zo'n vliegtuig?) die per ongeluk het 2e knopje uitdrukt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137722310
De VS start weer een nieuwe zoekactie lees ik net op nu.nl:
http://www.nu.nl/buitenla(...)euwe-informatie.html
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137722311
Ik hoorde op het nieuws dat de twee ccommunicatie systemen los van elkaar zijn losgekoppeld (volgens de vs).

Explosie, terrorisme, crash op laatste radar punt is dan uitgesloten denk ik.
Kaping of actie van piloot blijft sterk aanwezig.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 09:05:14 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137722326
Ik vind de theorie dat het om bepaalde passagiers te doen zou zijn wat vergezocht. Hoe weet je dat precies deze personen in het vliegtuig zitten? Zoiets moet toch flink voorbereid worden denk ik.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:06:06 #55
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137722336
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:05 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de theorie dat het om bepaalde passagiers te doen zou zijn wat vergezocht. Hoe weet je dat precies deze personen in het vliegtuig zitten? Zoiets moet toch flink voorbereid worden denk ik.
Tenzij je ze uitnodigt...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137722344
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:04 schreef Draailamp het volgende:
Kaping of actie van piloot blijft sterk aanwezig.
Zie OP; eerdere kapingen.

Lekker is dat, een stel kapers toelaten tot je land. 8)7

Heel erg "humanitair" voor de Noorse vrouwen die met zo'n tikkende tijdbom aanpappen. :|W

[ Bericht 20% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2014 09:12:27 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 09:07:07 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137722347
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:06 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Tenzij je ze uitnodigt...
Dat zou dan vrij snel naar buiten komen lijkt me?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137722398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:05 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de theorie dat het om bepaalde passagiers te doen zou zijn wat vergezocht. Hoe weet je dat precies deze personen in het vliegtuig zitten? Zoiets moet toch flink voorbereid worden denk ik.
De speculaties worden sowieso met de dag vreemder.
Teveel mensen zijn te erg geobsedeerd.
Gisteren zag ik op hart van Nederland dat er iemand bijna de hele dag loopt te zoeken via de pc. Dat is te ziek en daar komt ook foute info van
pi_137722668
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:11 schreef Draailamp het volgende:

[..]

De speculaties worden sowieso met de dag vreemder.
Teveel mensen zijn te erg geobsedeerd.
Gisteren zag ik op hart van Nederland dat er iemand bijna de hele dag loopt te zoeken via de pc. Dat is te ziek en daar komt ook foute info van
Net als die Ruben & Julian-zoekers die met broodtrommeltje, stok en vrouw en kinderen op de vrije woensdagmiddag even mee komen helpen. :')
pi_137722721
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
De VS start weer een nieuwe zoekactie lees ik net op nu.nl:
http://www.nu.nl/buitenla(...)euwe-informatie.html
quote:
Volgens de woordvoerder van het Witte Huis, Jay Carney, is ''nieuwe informatie'' daar de reden van. Hij liet wel weten dat de aanwijzingen niet heel concreet zijn.

Bronnen melden dat het toestel bewust richting de Andaman-eilanden is gevlogen, zo meldt persbureau Reuters India.
Ze weten de coordinaten mag ik hopen ;)
quote:
The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
Dat is in de Andaman Zee
pi_137722731
Indien ze in westelijke richting zijn gevlogen zouden ze een heel eind hebben kunnen komen. Ik stelde eerder dat Somalië net haalbaar was maar ik denk nu dat ze tot diep in Afrika zouden hebben kunnen komen.
Immers, bij het oorspronkelijke vluchtplan richting Bejing is er voornamelijk sprake van tegenwind in het geval van trading winds (passaat). In westelijke richting, laten we zeggen op de 30e breedtegraad onder de evenaar is er alleen maar meewind en als ze in de kern van de daar heersende jetstream (straalstroom) hebben kunnen komen kun je zo 1000nm (1.805km) bij het bereik optellen.
Op langeafstandsvluchten wordt vaak gebruik gemaakt van jetstreams omdat het en tijd bespaard en brandstof. Om een beeld te geven, windsnelheden in de kern van een straalstroom zijn doorgaans iets van 200km/u, maar kunnen oplopen tot 350km/u.

quote:
Bij de planning van een vlucht met een (verkeers)vliegtuig wordt altijd rekening gehouden met de ligging en sterkte van de straalstroom. Het vliegtuig "lift" mee met de straalstroom als dat van pas komt (of probeert de straalstroom te vermijden als die nadelig is voor de te vliegen route). Een nadeel van het vliegen in of nabij de straalstroom is de turbulentie die vaak optreedt bij de straalstroom.
3) Season: All year - Season peak: Late August to early September
4) Season: April to June and October to December - Season peak: May and November
5) Season: October to May - Season peak: mid January to early March


[ Bericht 2% gewijzigd door niels0 op 14-03-2014 09:46:22 ]
pi_137722769
Juist waterdrinker.
Erg voor nabestaanden zoiets.
Berekeningen of/en speculaties zijn altijd nutteloos omdat je niet de juiste info hebt als buitenstaander.
pi_137722807
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:11 schreef Draailamp het volgende:

[..]

De speculaties worden sowieso met de dag vreemder.
Teveel mensen zijn te erg geobsedeerd.
Gisteren zag ik op hart van Nederland dat er iemand bijna de hele dag loopt te zoeken via de pc. Dat is te ziek en daar komt ook foute info van
hahaha, Het is maar goed dat die site het vrijwel nooit doet dan. Alsof je daarop ook maar iets kan vinden eigenlijk.. Het moet al redelijk groot zijn wil je het daarop kunnen zien. Het is niet dat je bijvoorbeeld een zwemvest kan zien drijven of een koffer.
pi_137722919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:29 schreef niels0 het volgende:
Indien ze in westelijke richting zijn gevlogen zouden ze een heel eind hebben kunnen komen. Ik stelde eerder dat Somalië net haalbaar was maar ik denk nu dat ze tot diep in Afrika zouden hebben kunnen komen.
Immers, bij het oorspronkelijke vluchtplan richting Bejing is er voornamelijk sprake van tegenwind in het geval van trading winds (passaat). In westelijke richting, laten we zeggen op de 30e breedtegraad onder de evenaar is er alleen maar meewind en als ze in de kern van de daar heersende jetstream (straalstroom) hebben kunnen komen kun je zo 1000nm (1.805km) bij het bereik optellen.
Op langeafstandsvluchten wordt vaak gebruik gemaakt van jetstreams omdat het en tijd bespaard en brandstof. Om een beeld te geven, windsnelheden in de kern van een straalstroom zijn doorgaans iets van 200km/u, maar kunnen oplopen tot 350km/u.

[..]

goed punt en je kan ook nog de draaiing van de Aarde meenemen. Die werkt ook in je voordeel. Die cirkel is meer een soort hobbelige (door de jet stream) ellips.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137722925
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:29 schreef niels0 het volgende:
Indien ze in westelijke richting zijn gevlogen zouden ze een heel eind hebben kunnen komen. Ik stelde eerder dat Somalië net haalbaar was maar ik denk nu dat ze tot diep in Afrika zouden hebben kunnen komen.
Hoe denk je daar onopgemerkt te kunnen komen vanaf maleisie?
pi_137722998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:33 schreef Speculant. het volgende:

[..]

hahaha, Het is maar goed dat die site het vrijwel nooit doet dan. Alsof je daarop ook maar iets kan vinden eigenlijk.. Het moet al redelijk groot zijn wil je het daarop kunnen zien. Het is niet dat je bijvoorbeeld een zwemvest kan zien drijven of een koffer.
jawel, makkelijk.

20 m = 1 cm ongeveer, met mijn schermresolutie.

De schaal is juist veel te gedetailleerd en je kan niet uitzoomen. Alleen voor die Golf van Thailand zou je met 1 sec per plaatje al 555 uur nodig hebben, laat staan voor de Indische Oceaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137723024
Hoe zit het nou met die UFO?
pi_137723041
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:38 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Hoe denk je daar onopgemerkt te kunnen komen vanaf maleisie?
Hoe denk je dat het nu opgemerkt wordt? Het is bijna 7 volle dagen van de aardbodem verdwenen...

Je kan nu alles verwachten, als zelfs een miniem zeetje als de Golf van Thailand al zoveel moeite kost iets te ontdekken...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137723043
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

goed punt en je kan ook nog de draaiing van de Aarde meenemen. Die werkt ook in je voordeel. Die cirkel is meer een soort hobbelige (door de jet stream) ellips.
Ik heb een plaatje bij m'n post gezet.
pi_137723059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:41 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe zit het nou met die UFO?
Lambiekje, in je hok.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137723092
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik heb een plaatje bij m'n post gezet.
Ja, ik zag het. Mooi. De Aarde draait rond de evenaar met zo'n 1500 km/u. Dan kom je nog een heel eind Afrika in (Tsjaad?) met die paar uur brandstof...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137723112
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lambiekje, in je hok.
Wat? Ik zag zo'n geel lichtgevend ding in het water drijven.
pi_137723156
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat? Ik zag zo'n geel lichtgevend ding in het water drijven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137723162
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
Interessante docu, die uit de OP, over de effecten van hypoxia, een tekort aan zuurstof, bij de crash van de Helios 522, het zwaarste ongeluk in Europa voor de crash van Turkish Airlines bij Schiphol.:


De presentator beweerde dat hij 21 was, toen hij slechts 4 minuten in een ruimte onder lage druk zat... :o

Zuurstofmaskers werken maar 15 minuten op deze Boeing 737 (een kleintje dus), daarna raakt iedereen bewusteloos.. :X
Voor passagiers werken de zuurstofmaskers (zuurstof komt uit chemische oxygen generators) 15 minuten, de flight crew heeft grotere zuurstofflessen. De flight crew moet in 15 minuten tijd kunnen dalen naar 10.000ft zodat passagiers gewoon kunnen ademen.
pi_137723198
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:47 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Voor passagiers werken de zuurstofmaskers (zuurstof komt uit chemische oxygen generators) 15 minuten, de flight crew heeft grotere zuurstofflessen. De flight crew moet in 15 minuten tijd kunnen dalen naar 10.000ft zodat passagiers gewoon kunnen ademen.
Hier lijkt het alsof 1 steward 1 flesje draagbare O2 had. Vond ik ook heel vaag, maar hoe je het dan verklaart weet ik niet...

Hoeveel van die flessen zijn er aan boord van een 777-200, weet je dat? En hoe lang kunnen de passagiers zuurstof happen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')