Zijn samenvattingen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is RTL7 momenteel live? Van Gerwen dus.,
7-1quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is RTL7 momenteel live? Van Gerwen dus.,
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo jammer dat zo'n Jenkins dan zijn beste partij in jaren tegen hem moet gooien.
Terry kan idd geweldig darten. Heeft veel betere wedstrijden gespeeld dan toen tegen Mike.quote:
Andere flights dus voor Barney.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Pistone het volgende:
[..]
Jep.
Mooi zaaltje weer, 11.000 man.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een voetbal stadion.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Pistone het volgende:
[..]
Jep.
Mooi zaaltje weer, 11.000 man.
[ afbeelding ]
Thanx jij ook in de kroeg en niet te veel zuipen hé.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Net als je lekker darten wil kijken dan gaat je telefoon en dan wordt er voorgesteld naar de kroeg te gaan... Dan maar de herhaling kijken. Veel kijkplezier allen!
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx jij ook in de kroeg en niet te veel zuipen hé.
Lijkt nu toch vol te zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
11.000 expected hereHelft van de stoeltjes is leeg man
Je kan beter Chisnall bedanken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef HulkHeld het volgende:
6-6![]()
![]()
Zette bij 5-2 in op een gelijkspel, 20 * 9. Baas die Whitlock!
Ja ik heb de wedstrijd dus niet gezien haha. Van 5-2 naar 6-6 is toch niet slecht, ook al heb je inderdaad wel een beetje geluk nodig.quote:
Wie heeft dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Pistone het volgende:
Behoudt hij toch maar mooi zijn legsaldo van -20.
En nog zo'n frown op zijn lillik'n fok.. --> : (quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de dag weer eens dat bij Robert alles valt4-0
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef polderturk het volgende:
KOM OP BARNEYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOM OP MVG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:26 schreef Monolith het volgende:
Hopen dat Gary goed genoeg in vorm is voor een nipte nederlaag.
Ongetwijfeld, maar het is gewoon een sympathieke vent die echt geweldig kan darten. Alleen heb ik liever niet dat hij dat tegen v. Gerwen doet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja idd. Hoewel je met 5 keer gelijkspel ook wel goed geld kunt verdienen geloof ik
Truequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het is gewoon een sympathieke vent die echt geweldig kan darten. Alleen heb ik liever niet dat hij dat tegen v. Gerwen doet.
Gelderdome.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Nou een keer darten in een voetbal stadion dat overdekt kan zijn en dat record is aan flarden
Inderdaad, moet minimaal 100% zijn, anders migthy mike onwaardig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:53 schreef hafcfan het volgende:
Mike is weer dramatische op de dubbels.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef editoor het volgende:
[..]
Inderdaad, moet minimaal 100% zijn, anders migthy mike onwaardig.
quote:
Reken er maar niet op . Gaat de verkeerde kant opquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hopelijk herpakt Phil zich, om in een zinderende finale van MVG te verliezen.
102quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef polderturk het volgende:
Wat was het uiteindelijke 3-dart gemiddelde van MVG ?
Hangt ervan af wat voor niveau het is voor mij .quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef polderturk het volgende:
Darts is trouwens VEEEEEEEEEEEL leuker om te kijken dan voetbal. Wie is het daarmee eens?
Had gekund, maar je kunt niet elke week 110 gemiddeld gooien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar had beter gekund.
zowel van de darts als van de voetbal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat voor niveau het is voor mij .
We zullen zien hoe zijn pet staatquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney kan v Gerwen kloppen dan kan ie Snakebite ook hebben
Oneens, Chizzy heeft het hoogste 180 gemiddelde van alle spelers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef Pistone het volgende:
Echt die types als Chizzy en Newton moeten echt niet meer in de pl, dan liever Wade en King ofzo of Hamilton.
Kingquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef Pistone het volgende:
Echt die types als Chizzy en Newton moeten echt niet meer in de pl, dan liever Wade en King ofzo of Hamilton.
Leuk, wel een na laatste en 0 uitstraling.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Oneens, Chizzy heeft het hoogste 180 gemiddelde van alle spelers.
Chizzy is niet onaardig om erbij te hebben. Newton draagt mi echt niets bij. Daar had wade wel voor in de plaats gemogen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Oneens, Chizzy heeft het hoogste 180 gemiddelde van alle spelers.
Dit dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Chizzy is niet onaardig om erbij te hebben. Newton draagt mi echt niets bij. Daar had wade wel voor in de plaats gemogen.
Nee niet King, dan nog liever Ted Hankeyquote:
Je moet ook wat uitstralen, charisma hebben, mensen vermaken en zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Chizzy is niet onaardig om erbij te hebben. Newton draagt mi echt niets bij. Daar had wade wel voor in de plaats gemogen.
Elke week 7-0 afgangquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet ook wat uitstralen, charisma hebben, mensen vermaken en zo.
Dus.
Devon Peterson erbij
Dat sowieso, waka wakaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet ook wat uitstralen, charisma hebben, mensen vermaken en zo.
Dus.
Devon Peterson erbij
Barney treft de komende weken onder meer Lewis en Taylor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef Monolith het volgende:
Wright heeft wel een lekker programma voor de boeg.
Voelt een beetje alsof je met pokemon een tail whip doetquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
goed gecounterd door Barney met een 60
6-3 voorkomen en 15 matchdarts missenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Dikke tering zal volgende week wel niks zijn
Snakebite >> Thorn as well btwquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney spreekt een stuk beter Engels dan MvG in ieder geval
Barney loopt daar ook bijna 2x zolang rond als Michaelquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney spreekt een stuk beter Engels dan MvG in ieder geval
Haha het is juist een koekje van eigen deeg richting Wright. Die doet/deed dat ook al vaker richting MVG, mooi toch beetje psychologische oorlogsvoering ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
pfff die van gerwen wordt steeds arroganter. het had eerst nog wat kinderlijks, maar het begin nu toch onuitstaanbaar te worden.
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Haha het is juist een koekje van eigen deeg richting Wright. Die doet/deed dat ook al vaker richting MVG, mooi toch beetje psychologische oorlogsvoering ?
Zo zijn vrijwel al die darters in de top, Phil heeft MVG zelfs nooit gefeliciteerd met de wk-titel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.
Waarom zou je anderen willen complimenteren voor hun spel. Ik hoor darters vaak in interviews complimenten geven, maar ze menen er met z'n allen geen ene reet van. Het is net alsof ze een wit voetje proberen te halen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.
Hangt van de situatie af. Als je met 7-0 over iemand heen walst, dan komt het idd over als gelul.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je anderen willen complimenteren voor hun spel. Ik hoor darters vaak in interviews complimenten geven, maar ze menen er met z'n allen geen ene reet van. Het is net alsof ze een wit voetje proberen te halen.
Klopt idd, en dat is ook begrijpelijk. Moet wel zeggen dat het steeds beter wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is het bij van Gerwen vaak ook simpelweg z'n gebrekkig engels niveau waardoor hij niet te diepgaande interviews geeft
Heb geen geluid op kantoor dus kan het filmpje niet zien. Maar hij is een beetje psychologische oorlog aan het voeren met Wright begrijp ik? Dat zal wel komen omdat Wright gisteren tegen Gerwen heeft gezegd ''hoe voelt het nou om 2e te staan?''. Dus ze zitten gewoon met elkaar te kloten. Verder kunnen ze het volgens mij prima met elkaar vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
pfff die van gerwen wordt steeds arroganter. het had eerst nog wat kinderlijks, maar het begin nu toch onuitstaanbaar te worden.
Barney kan zijn pens natmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor stond wel weer ouderwets te smijten mensen.
Dat kon hij ook onmogelijk verleerd zijn. De vraag is eerder of hij dat ook weer constant gaat doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor stond wel weer ouderwets te smijten mensen.
Dat dacht ik tegen wright ook. Want die staat al weken te beesten.quote:
Zogenaamde dartsklassieker terwijl Taylor voor 95% alles gewonnen heeft van die dikkequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor gaat Barney 7-0 klop geven, genot.
Toch altijd nog liever die dikke dan die krachtkabouter..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zogenaamde dartsklassieker terwijl Taylor voor 95% alles gewonnen heeft van die dikke
Omdat vorige week Thornton twee keer speelde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar wat is de reden? Kan er niks over vinden
Was 'ie niet ziek vorige week?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar wat is de reden? Kan er niks over vinden
Twee weken geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Omdat vorige week Thornton twee keer speelde.
Zou niet weten waarom niet. Je mag ook flights ed wisselen tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zegt Wright nou? Verschillende pijlen voor scoren en finishen? Mag dat??
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gary Anderson v Wes Newton 7-3
Simon Whitlock v Wes Newton 7-5
Adrian Lewis v Dave Chisnall 7-4
Michael van Gerwen v Peter Wright 7-5
Phil Taylor v Raymond van Barneveld 7-3
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney gaat volgende week met 6-3/4 naar keuze voor komen en 8 matchdarts missen.
Wat voor beperkte kneusjes werken er bij de RTL? Altijd wat met die stream daar.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 27-03-2014 om 20:13:14We hebben een technisch probleem met de stream op dit moment, waarvoor onze excuses. We proberen hem zo snel mogelijk werkend te krijgen reageer retweet
het is gewoon op TV vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor beperkte kneusjes werken er bij de RTL? Altijd wat met die stream daar.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 27-03-2014 om 20:13:14We hebben een technisch probleem met de stream op dit moment, waarvoor onze excuses. We proberen hem zo snel mogelijk werkend te krijgen reageer retweet
Profiact.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Anderson 7-3
Die heb ik correct.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Anderson 7-3
Die heb ik correct.
Wat is dan een echte dartsklassieker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word schijtziek van die Maijer met z'n ''dartsklassieker'' over Barney v Taylor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |