Snakebite >> Thorn as well btwquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney spreekt een stuk beter Engels dan MvG in ieder geval
Barney loopt daar ook bijna 2x zolang rond als Michaelquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney spreekt een stuk beter Engels dan MvG in ieder geval
Haha het is juist een koekje van eigen deeg richting Wright. Die doet/deed dat ook al vaker richting MVG, mooi toch beetje psychologische oorlogsvoering ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
pfff die van gerwen wordt steeds arroganter. het had eerst nog wat kinderlijks, maar het begin nu toch onuitstaanbaar te worden.
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Haha het is juist een koekje van eigen deeg richting Wright. Die doet/deed dat ook al vaker richting MVG, mooi toch beetje psychologische oorlogsvoering ?
Zo zijn vrijwel al die darters in de top, Phil heeft MVG zelfs nooit gefeliciteerd met de wk-titel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |