Waarom zou je anderen willen complimenteren voor hun spel. Ik hoor darters vaak in interviews complimenten geven, maar ze menen er met z'n allen geen ene reet van. Het is net alsof ze een wit voetje proberen te halen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.
Hangt van de situatie af. Als je met 7-0 over iemand heen walst, dan komt het idd over als gelul.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je anderen willen complimenteren voor hun spel. Ik hoor darters vaak in interviews complimenten geven, maar ze menen er met z'n allen geen ene reet van. Het is net alsof ze een wit voetje proberen te halen.
Klopt idd, en dat is ook begrijpelijk. Moet wel zeggen dat het steeds beter wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is het bij van Gerwen vaak ook simpelweg z'n gebrekkig engels niveau waardoor hij niet te diepgaande interviews geeft
Heb geen geluid op kantoor dus kan het filmpje niet zien. Maar hij is een beetje psychologische oorlog aan het voeren met Wright begrijp ik? Dat zal wel komen omdat Wright gisteren tegen Gerwen heeft gezegd ''hoe voelt het nou om 2e te staan?''. Dus ze zitten gewoon met elkaar te kloten. Verder kunnen ze het volgens mij prima met elkaar vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
pfff die van gerwen wordt steeds arroganter. het had eerst nog wat kinderlijks, maar het begin nu toch onuitstaanbaar te worden.
Barney kan zijn pens natmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor stond wel weer ouderwets te smijten mensen.
Dat kon hij ook onmogelijk verleerd zijn. De vraag is eerder of hij dat ook weer constant gaat doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor stond wel weer ouderwets te smijten mensen.
Dat dacht ik tegen wright ook. Want die staat al weken te beesten.quote:
Zogenaamde dartsklassieker terwijl Taylor voor 95% alles gewonnen heeft van die dikkequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor gaat Barney 7-0 klop geven, genot.
Toch altijd nog liever die dikke dan die krachtkabouter..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zogenaamde dartsklassieker terwijl Taylor voor 95% alles gewonnen heeft van die dikke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |