Snakebite >> Thorn as well btwquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney spreekt een stuk beter Engels dan MvG in ieder geval
Barney loopt daar ook bijna 2x zolang rond als Michaelquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney spreekt een stuk beter Engels dan MvG in ieder geval
Haha het is juist een koekje van eigen deeg richting Wright. Die doet/deed dat ook al vaker richting MVG, mooi toch beetje psychologische oorlogsvoering ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
pfff die van gerwen wordt steeds arroganter. het had eerst nog wat kinderlijks, maar het begin nu toch onuitstaanbaar te worden.
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Haha het is juist een koekje van eigen deeg richting Wright. Die doet/deed dat ook al vaker richting MVG, mooi toch beetje psychologische oorlogsvoering ?
Zo zijn vrijwel al die darters in de top, Phil heeft MVG zelfs nooit gefeliciteerd met de wk-titel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.
Waarom zou je anderen willen complimenteren voor hun spel. Ik hoor darters vaak in interviews complimenten geven, maar ze menen er met z'n allen geen ene reet van. Het is net alsof ze een wit voetje proberen te halen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het gevoel dat hij iets te ver doorslaat hierin en dan wordt het arrogantie. Ook praat hij iets te veel over zichtzelf vind ik, zonder anderen ook maar te complimenteren met hun spel.
Hangt van de situatie af. Als je met 7-0 over iemand heen walst, dan komt het idd over als gelul.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waarom zou je anderen willen complimenteren voor hun spel. Ik hoor darters vaak in interviews complimenten geven, maar ze menen er met z'n allen geen ene reet van. Het is net alsof ze een wit voetje proberen te halen.
Klopt idd, en dat is ook begrijpelijk. Moet wel zeggen dat het steeds beter wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is het bij van Gerwen vaak ook simpelweg z'n gebrekkig engels niveau waardoor hij niet te diepgaande interviews geeft
Heb geen geluid op kantoor dus kan het filmpje niet zien. Maar hij is een beetje psychologische oorlog aan het voeren met Wright begrijp ik? Dat zal wel komen omdat Wright gisteren tegen Gerwen heeft gezegd ''hoe voelt het nou om 2e te staan?''. Dus ze zitten gewoon met elkaar te kloten. Verder kunnen ze het volgens mij prima met elkaar vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
pfff die van gerwen wordt steeds arroganter. het had eerst nog wat kinderlijks, maar het begin nu toch onuitstaanbaar te worden.
Barney kan zijn pens natmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor stond wel weer ouderwets te smijten mensen.
Dat kon hij ook onmogelijk verleerd zijn. De vraag is eerder of hij dat ook weer constant gaat doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor stond wel weer ouderwets te smijten mensen.
Dat dacht ik tegen wright ook. Want die staat al weken te beesten.quote:
Zogenaamde dartsklassieker terwijl Taylor voor 95% alles gewonnen heeft van die dikkequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor gaat Barney 7-0 klop geven, genot.
Toch altijd nog liever die dikke dan die krachtkabouter..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zogenaamde dartsklassieker terwijl Taylor voor 95% alles gewonnen heeft van die dikke
Omdat vorige week Thornton twee keer speelde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar wat is de reden? Kan er niks over vinden
Was 'ie niet ziek vorige week?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar wat is de reden? Kan er niks over vinden
Twee weken geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Omdat vorige week Thornton twee keer speelde.
Zou niet weten waarom niet. Je mag ook flights ed wisselen tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zegt Wright nou? Verschillende pijlen voor scoren en finishen? Mag dat??
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gary Anderson v Wes Newton 7-3
Simon Whitlock v Wes Newton 7-5
Adrian Lewis v Dave Chisnall 7-4
Michael van Gerwen v Peter Wright 7-5
Phil Taylor v Raymond van Barneveld 7-3
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney gaat volgende week met 6-3/4 naar keuze voor komen en 8 matchdarts missen.
Wat voor beperkte kneusjes werken er bij de RTL? Altijd wat met die stream daar.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 27-03-2014 om 20:13:14We hebben een technisch probleem met de stream op dit moment, waarvoor onze excuses. We proberen hem zo snel mogelijk werkend te krijgen reageer retweet
het is gewoon op TV vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor beperkte kneusjes werken er bij de RTL? Altijd wat met die stream daar.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 27-03-2014 om 20:13:14We hebben een technisch probleem met de stream op dit moment, waarvoor onze excuses. We proberen hem zo snel mogelijk werkend te krijgen reageer retweet
Profiact.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Anderson 7-3
Die heb ik correct.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Anderson 7-3
Die heb ik correct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |