zij denkt van wel, hij weet van nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Wat is de conclusie?
Zijn ze weer bij elkaar?
ANTON BEDANKTquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zegt niemand dat ook Anton heeft gelogen?
Hij heeft wel degelijk een interview gegeven en gezegd dat hij klaar was met Andrea
Stond een filmpje bij het artikel van de telegraaf.
Now we're talking.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Speedball het volgende:
Hoax, zeer goed geacteerde aflevering
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef Gert het volgende:
Heeft nog niemand hier gepost dat het van A tot Z gescript was?
Of hebben die Talpa mods hier dat weg geëdit?![]()
Het was TOP!
Zelden tijdens een RLS urenlang zó gekluisterd aan de streams gezeten.
Helemaal mee eens. Hij liegt er ook wat op af. Verder vind ik het een excentrieke man die ik goed vind passen bij Andrea. Maar om hem nu te bedanken.....?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zegt niemand dat ook Anton heeft gelogen?
Hij heeft wel degelijk een interview gegeven en gezegd dat hij klaar was met Andrea
Stond een filmpje bij het artikel van de telegraaf.
Ze passen zeker bij elkaar, zijn allebei knettergekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij liegt er ook wat op af. Verder vind ik het een excentrieke man die ik goed vind passen bij Andrea. Maar om hem nu te bedanken.....?
Jij hebt toch niet alle tig COS'sen terug zitten lezen hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar de Cosjes en SV's waren iddd helemaal geweldig!
Haha, jawel, gisteren bieren in de tuin en toen WIDM kijken dus tegen de tijd dat ik inlogde was Anton al weer pleitos, maar ik weet nog wel dat ik vorige week ofzo postte er niet gek van op te kijken als Anton daar naar binnen zou wandelen wat volgens jou ondenkbaar was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet alle tig COS'sen terug zitten lezen hè?![]()
Er zijn ook heel veel filmpjes van het bezoek gemaakt trouwens, om een impressie te krijgen, maar die had je vast al ontdekt.
Ondenkbaar is wat te sterk uitgedrukt. Het leek me onwaarschijnlijk dat hij dat zou doen. Daar zat ik dus behoorlijk naast.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, jawel, gisteren bieren in de tuin en toen WIDM kijken dus tegen de tijd dat ik inlogde was Anton al weer pleitos, maar ik weet nog wel dat ik vorige week ofzo postte er niet gek van op te kijken als Anton daar naar binnen zou wandelen wat volgens jou ondenkbaar was.
Nee klopt, hij zei gisteren zelfs dat het eik al uit was met Kerstmis!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondenkbaar is wat te sterk uitgedrukt. Het leek me onwaarschijnlijk dat hij dat zou doen. Daar zat ik dus behoorlijk naast.![]()
Blijft wel gewoon staan dat ik nog steeds denk dat ze echt bonje hadden, waar jij beweert dat het allemaal igescript is. Als ik dáár bakzeil in moet halen vind ik dat veel schokkender. Want dan heb ik gisteren een partijtje acteerwerk gezien dat aan het ongelooflijke grenst.
Deal!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee klopt, hij zei gisteren zelfs dat het eik al uit was met Kerstmis!
Nouw, allebei een beetje gelijk dan, goed!
Eens en ik vond het boeiend om naar te kijken, de eerste anderhalf uur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij liegt er ook wat op af. Verder vind ik het een excentrieke man die ik goed vind passen bij Andrea. Maar om hem nu te bedanken.....?
Op verzoek van Andrea..... En laten we vooral niet doen alsof Andrea niet wist hoe Anton uit de hoek zou komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:15 schreef PC eend het volgende:
Dus ze moeten er nu al een hoogbejaarde aan de haren bijslepen om wat leven in de brouwerij te brengen?
Ze zal na 10 jaar relatie prima geweten hebben dat Anton zich niet voor haar karretje laat spannen, en zeker niet op commando excuses komt aanbieden voor dingen die geen leugens zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef PC eend het volgende:
Als ze wist hoe Anton uit de hoek zal komen was het niet een heel slim plan van haar om hem uit te nodigen.
Ik had zelf meer het idee dat hij zijn eigen plan trekt.
Dat is de enige taal die zij verstaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb wat filmpjes terug gekeken. Ondanks dat Anton 100% gelijk heeft vond ik hem wel kleinerend en betuttelend.
En diezelfde man wordt nu op de stream neer gezet als een mishandelaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:15 schreef PC eend het volgende:
Dus ze moeten er nu al een hoogbejaarde aan de haren bijslepen om wat leven in de brouwerij te brengen?
Dan wordt het tijd dat hij dwars door de hekken komt rijdenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En diezelfde man wordt nu op de stream neer gezet als een mishandelaar
Andrea maakt die man helemaal af bah wat een vies mens
Ja heb ik ook al een paar keer geroepen, waarom mocht dat mens naar huis?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht trouwens dat je bij hoge uitzondering Utopia mag verlaten als er iets met je dierbare is oid.
Maar die hartaanval bleek een beetje verhoogde bloeddruk te zijn
Grootspraak van Antonquote:Op zondag 16 maart 2014 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat hij dwars door de hekken komt rijden
Ze zagen er wel een leuk verhaallijntje in natuurlijk,.... GTST met echte mensen remember.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al een paar keer geroepen, waarom mocht dat mens naar huis?
Weet niet wat er aan de hand is, maar ergens klopt er iets niet
Er wordt een ongelukkige relatie uit gevochten in Utopia lijkt wel
En dat gaat zeker de kijk cijfers omhoog brengen, en dat is de hele opzet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zagen er wel een leuk verhaallijntje in natuurlijk,.... GTST met echte mensen remember.
Morgen is mede daardoor de uitzending zelfs verlengt.
Yep. En van de Telegraaf naar SBS6 is ook niet zo'n héle grote stap natuurlijk....quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zagen er wel een leuk verhaallijntje in natuurlijk,.... GTST met echte mensen remember.
Morgen is mede daardoor de uitzending zelfs verlengt.
Dat valt nog te bezien, al krijgen ze natuurlijk wel al die verwarde kijkers van dat rommel programma erbijquote:Op zondag 16 maart 2014 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat gaat zeker de kijk cijfers omhoog brengen, en dat is de hele opzet.
Missie geslaagd
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:37 schreef RijstNatie het volgende:
Maakt iedereen een profiel aan op fok, speciaal om anton te bedanken ofzo?
En zo werkt het, ook wachten tot vandaag voor het in de krant komt dat Anton is geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, al krijgen ze natuurlijk wel al die verwarde kijkers van dat rommel programma erbij
Nee hoor, was al iets langer hierquote:Op zondag 16 maart 2014 23:37 schreef RijstNatie het volgende:
Maakt iedereen een profiel aan op fok, speciaal om anton te bedanken ofzo?
De redactie zal zich dus ook wel in de maling genomen voelen, de vraag is dan vooral door wie ze in de maling zijn genomen... Ik gok op Andrea en haar tweelingzus.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht trouwens dat je bij hoge uitzondering Utopia mag verlaten als er iets met je dierbare is oid.
Maar die hartaanval bleek een beetje verhoogde bloeddruk te zijn
quote:Op maandag 17 maart 2014 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, was al iets langer hier![]()
En ik bedank hem dan ook niet vond het een arrogante man en een leugenaar.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En diezelfde man wordt nu op de stream neer gezet als een mishandelaar
Andrea maakt die man helemaal af bah wat een vies mens
De redactie werkt er toch gewoon aan mee?quote:Op maandag 17 maart 2014 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie zal zich dus ook wel in de maling genomen voelen, de vraag is dan vooral door wie ze in de maling zijn genomen... Ik gok op Andrea en haar tweelingzus.
Ja dat is waar, en zoals het ik net heb gezien is Patty ook gestuurd om Andrea een hart onder de riem te steken, de bewoners om te praten toch vooral lief zijn voor Andrea.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
De redactie werkt er toch gewoon aan mee?
Vergeet niet dat Ruud te horen heeft gekregen dat zijn neuken "er niet uitziet" op TV.. en dat ook niet meer gaat doen, thx to that fuck Pattyquote:Op maandag 17 maart 2014 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, en zoals het ik net heb gezien is Patty ook gestuurd om Andrea een hart onder de riem te steken, de bewoners om te praten toch vooral lief zijn voor Andrea.
Dat is dan wel weer waar, heb niet alles meegekregen jammer genoeg heeft ze ook nog tegen bil gezegd dat Ruud haar voor de gek houdt?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Ruud te horen heeft gekregen dat zijn neuken "er niet uitziet" op TV.. en dat ook niet meer gaat doen, thx to that fuck Patty
Ik denk het niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:13 schreef Xenzo het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de bewoners nog steeds niet door blijken te hebben hoe Andrea in werkelijkheid is, maar goed, daar komen ze ooit wel achter.
Samengevat: Ze zitten in een loods en maken vaak ruzie.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:20 schreef Ping-Ping het volgende:
Hey ik ga vanavond ook voor het eerst kijken naar de superlange aflevering.
Kan iemand mij bijpraten wat er gebeurd is de laatste maanden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Je kon 'm verwachten...quote:Op maandag 17 maart 2014 17:20 schreef Ping-Ping het volgende:
Hey ik ga vanavond ook voor het eerst kijken naar de superlange aflevering.
Kan iemand mij bijpraten wat er gebeurd is de laatste maanden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik denk dat Anton het wel zat was met alle commotie, hoge bloeddruk hoort daar bij. Hij had geen zin meer dat ze zo negatief in het nieuws kwam/ komt.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie zal zich dus ook wel in de maling genomen voelen, de vraag is dan vooral door wie ze in de maling zijn genomen... Ik gok op Andrea en haar tweelingzus.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Samengevat: Ze zitten in een loods en maken vaak ruzie.
De Houten Kooiquote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Samengevat: Ze zitten in een loods en maken vaak ruzie.
Mwahquote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef StevenTerpstra het volgende:
WTF??? DIE MAN IS TWEE-EN-TACHTIG !!!!!!!!!!!!!
Had ik echt NOOOIT verwacht![]()
![]()
![]()
#STOEREVENT
Andrea wilde toch graag dat hij kwam? Nou, ze heeft weer eens gekregen wat ze hebben wilde.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:03 schreef FooRancid het volgende:
Is iedereen gek aan het worden???? Anton die het zat was dat zijn Andrea negatief werd beoordeeld, hij heeft om zelf in beeld te komen haar afgebrand, gelijk toen ik hem al zag en hoorde praten wist dat hij zelf niet deugde het is een dictator en manipulator, ziet niemand dat???
De regie is de hoofdschuldige van dit alles, zij hadden beter moeten weten.
Ik begrijp dat ze sensatie willen, maar niet ten koste an alles.
Wie zonder zonde is werp de eerste steen!!
Echte liefde, laat me niet lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |