zij denkt van wel, hij weet van nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Wat is de conclusie?
Zijn ze weer bij elkaar?
ANTON BEDANKTquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zegt niemand dat ook Anton heeft gelogen?
Hij heeft wel degelijk een interview gegeven en gezegd dat hij klaar was met Andrea
Stond een filmpje bij het artikel van de telegraaf.
Now we're talking.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Speedball het volgende:
Hoax, zeer goed geacteerde aflevering
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef Gert het volgende:
Heeft nog niemand hier gepost dat het van A tot Z gescript was?
Of hebben die Talpa mods hier dat weg geëdit?![]()
Het was TOP!
Zelden tijdens een RLS urenlang zó gekluisterd aan de streams gezeten.
Helemaal mee eens. Hij liegt er ook wat op af. Verder vind ik het een excentrieke man die ik goed vind passen bij Andrea. Maar om hem nu te bedanken.....?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zegt niemand dat ook Anton heeft gelogen?
Hij heeft wel degelijk een interview gegeven en gezegd dat hij klaar was met Andrea
Stond een filmpje bij het artikel van de telegraaf.
Ze passen zeker bij elkaar, zijn allebei knettergekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij liegt er ook wat op af. Verder vind ik het een excentrieke man die ik goed vind passen bij Andrea. Maar om hem nu te bedanken.....?
Jij hebt toch niet alle tig COS'sen terug zitten lezen hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar de Cosjes en SV's waren iddd helemaal geweldig!
Haha, jawel, gisteren bieren in de tuin en toen WIDM kijken dus tegen de tijd dat ik inlogde was Anton al weer pleitos, maar ik weet nog wel dat ik vorige week ofzo postte er niet gek van op te kijken als Anton daar naar binnen zou wandelen wat volgens jou ondenkbaar was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet alle tig COS'sen terug zitten lezen hè?![]()
Er zijn ook heel veel filmpjes van het bezoek gemaakt trouwens, om een impressie te krijgen, maar die had je vast al ontdekt.
Ondenkbaar is wat te sterk uitgedrukt. Het leek me onwaarschijnlijk dat hij dat zou doen. Daar zat ik dus behoorlijk naast.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, jawel, gisteren bieren in de tuin en toen WIDM kijken dus tegen de tijd dat ik inlogde was Anton al weer pleitos, maar ik weet nog wel dat ik vorige week ofzo postte er niet gek van op te kijken als Anton daar naar binnen zou wandelen wat volgens jou ondenkbaar was.
Nee klopt, hij zei gisteren zelfs dat het eik al uit was met Kerstmis!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondenkbaar is wat te sterk uitgedrukt. Het leek me onwaarschijnlijk dat hij dat zou doen. Daar zat ik dus behoorlijk naast.![]()
Blijft wel gewoon staan dat ik nog steeds denk dat ze echt bonje hadden, waar jij beweert dat het allemaal igescript is. Als ik dáár bakzeil in moet halen vind ik dat veel schokkender. Want dan heb ik gisteren een partijtje acteerwerk gezien dat aan het ongelooflijke grenst.
Deal!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee klopt, hij zei gisteren zelfs dat het eik al uit was met Kerstmis!
Nouw, allebei een beetje gelijk dan, goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |