Eens en ik vond het boeiend om naar te kijken, de eerste anderhalf uur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij liegt er ook wat op af. Verder vind ik het een excentrieke man die ik goed vind passen bij Andrea. Maar om hem nu te bedanken.....?
Op verzoek van Andrea..... En laten we vooral niet doen alsof Andrea niet wist hoe Anton uit de hoek zou komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:15 schreef PC eend het volgende:
Dus ze moeten er nu al een hoogbejaarde aan de haren bijslepen om wat leven in de brouwerij te brengen?
Ze zal na 10 jaar relatie prima geweten hebben dat Anton zich niet voor haar karretje laat spannen, en zeker niet op commando excuses komt aanbieden voor dingen die geen leugens zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:23 schreef PC eend het volgende:
Als ze wist hoe Anton uit de hoek zal komen was het niet een heel slim plan van haar om hem uit te nodigen.
Ik had zelf meer het idee dat hij zijn eigen plan trekt.
Dat is de enige taal die zij verstaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:51 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb wat filmpjes terug gekeken. Ondanks dat Anton 100% gelijk heeft vond ik hem wel kleinerend en betuttelend.
En diezelfde man wordt nu op de stream neer gezet als een mishandelaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:15 schreef PC eend het volgende:
Dus ze moeten er nu al een hoogbejaarde aan de haren bijslepen om wat leven in de brouwerij te brengen?
Dan wordt het tijd dat hij dwars door de hekken komt rijdenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En diezelfde man wordt nu op de stream neer gezet als een mishandelaar
Andrea maakt die man helemaal af bah wat een vies mens
Ja heb ik ook al een paar keer geroepen, waarom mocht dat mens naar huis?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht trouwens dat je bij hoge uitzondering Utopia mag verlaten als er iets met je dierbare is oid.
Maar die hartaanval bleek een beetje verhoogde bloeddruk te zijn
Grootspraak van Antonquote:Op zondag 16 maart 2014 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat hij dwars door de hekken komt rijden
Ze zagen er wel een leuk verhaallijntje in natuurlijk,.... GTST met echte mensen remember.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al een paar keer geroepen, waarom mocht dat mens naar huis?
Weet niet wat er aan de hand is, maar ergens klopt er iets niet
Er wordt een ongelukkige relatie uit gevochten in Utopia lijkt wel
En dat gaat zeker de kijk cijfers omhoog brengen, en dat is de hele opzet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zagen er wel een leuk verhaallijntje in natuurlijk,.... GTST met echte mensen remember.
Morgen is mede daardoor de uitzending zelfs verlengt.
Yep. En van de Telegraaf naar SBS6 is ook niet zo'n héle grote stap natuurlijk....quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zagen er wel een leuk verhaallijntje in natuurlijk,.... GTST met echte mensen remember.
Morgen is mede daardoor de uitzending zelfs verlengt.
Dat valt nog te bezien, al krijgen ze natuurlijk wel al die verwarde kijkers van dat rommel programma erbijquote:Op zondag 16 maart 2014 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat gaat zeker de kijk cijfers omhoog brengen, en dat is de hele opzet.
Missie geslaagd
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:37 schreef RijstNatie het volgende:
Maakt iedereen een profiel aan op fok, speciaal om anton te bedanken ofzo?
En zo werkt het, ook wachten tot vandaag voor het in de krant komt dat Anton is geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, al krijgen ze natuurlijk wel al die verwarde kijkers van dat rommel programma erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |