Nee hoor, was al iets langer hierquote:Op zondag 16 maart 2014 23:37 schreef RijstNatie het volgende:
Maakt iedereen een profiel aan op fok, speciaal om anton te bedanken ofzo?
De redactie zal zich dus ook wel in de maling genomen voelen, de vraag is dan vooral door wie ze in de maling zijn genomen... Ik gok op Andrea en haar tweelingzus.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht trouwens dat je bij hoge uitzondering Utopia mag verlaten als er iets met je dierbare is oid.
Maar die hartaanval bleek een beetje verhoogde bloeddruk te zijn
quote:Op maandag 17 maart 2014 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, was al iets langer hier![]()
En ik bedank hem dan ook niet vond het een arrogante man en een leugenaar.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En diezelfde man wordt nu op de stream neer gezet als een mishandelaar
Andrea maakt die man helemaal af bah wat een vies mens
De redactie werkt er toch gewoon aan mee?quote:Op maandag 17 maart 2014 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie zal zich dus ook wel in de maling genomen voelen, de vraag is dan vooral door wie ze in de maling zijn genomen... Ik gok op Andrea en haar tweelingzus.
Ja dat is waar, en zoals het ik net heb gezien is Patty ook gestuurd om Andrea een hart onder de riem te steken, de bewoners om te praten toch vooral lief zijn voor Andrea.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
De redactie werkt er toch gewoon aan mee?
Vergeet niet dat Ruud te horen heeft gekregen dat zijn neuken "er niet uitziet" op TV.. en dat ook niet meer gaat doen, thx to that fuck Pattyquote:Op maandag 17 maart 2014 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, en zoals het ik net heb gezien is Patty ook gestuurd om Andrea een hart onder de riem te steken, de bewoners om te praten toch vooral lief zijn voor Andrea.
Dat is dan wel weer waar, heb niet alles meegekregen jammer genoeg heeft ze ook nog tegen bil gezegd dat Ruud haar voor de gek houdt?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Ruud te horen heeft gekregen dat zijn neuken "er niet uitziet" op TV.. en dat ook niet meer gaat doen, thx to that fuck Patty
Ik denk het niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:13 schreef Xenzo het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de bewoners nog steeds niet door blijken te hebben hoe Andrea in werkelijkheid is, maar goed, daar komen ze ooit wel achter.
Samengevat: Ze zitten in een loods en maken vaak ruzie.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:20 schreef Ping-Ping het volgende:
Hey ik ga vanavond ook voor het eerst kijken naar de superlange aflevering.
Kan iemand mij bijpraten wat er gebeurd is de laatste maanden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Je kon 'm verwachten...quote:Op maandag 17 maart 2014 17:20 schreef Ping-Ping het volgende:
Hey ik ga vanavond ook voor het eerst kijken naar de superlange aflevering.
Kan iemand mij bijpraten wat er gebeurd is de laatste maanden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik denk dat Anton het wel zat was met alle commotie, hoge bloeddruk hoort daar bij. Hij had geen zin meer dat ze zo negatief in het nieuws kwam/ komt.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie zal zich dus ook wel in de maling genomen voelen, de vraag is dan vooral door wie ze in de maling zijn genomen... Ik gok op Andrea en haar tweelingzus.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Samengevat: Ze zitten in een loods en maken vaak ruzie.
De Houten Kooiquote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Samengevat: Ze zitten in een loods en maken vaak ruzie.
Mwahquote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef StevenTerpstra het volgende:
WTF??? DIE MAN IS TWEE-EN-TACHTIG !!!!!!!!!!!!!
Had ik echt NOOOIT verwacht![]()
![]()
![]()
#STOEREVENT
Andrea wilde toch graag dat hij kwam? Nou, ze heeft weer eens gekregen wat ze hebben wilde.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:03 schreef FooRancid het volgende:
Is iedereen gek aan het worden???? Anton die het zat was dat zijn Andrea negatief werd beoordeeld, hij heeft om zelf in beeld te komen haar afgebrand, gelijk toen ik hem al zag en hoorde praten wist dat hij zelf niet deugde het is een dictator en manipulator, ziet niemand dat???
De regie is de hoofdschuldige van dit alles, zij hadden beter moeten weten.
Ik begrijp dat ze sensatie willen, maar niet ten koste an alles.
Wie zonder zonde is werp de eerste steen!!
Echte liefde, laat me niet lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |