gewoon bellen naar de fysioquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Komt misschien heel bleu over, maar ik ben al echt 15 jaar niet meer bij een huisarts geweest, alleen twee keer per jaar de pil bestellen maar dat gaat telefonisch. Maar kun je zo een afspraak maken bij een fysiotherapeut, of moet dat via de huisarts?
Yes. Hier was dat nl idemquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Komt misschien heel bleu over, maar ik ben al echt 15 jaar niet meer bij een huisarts geweest, alleen twee keer per jaar de pil bestellen maar dat gaat telefonisch. Maar kun je zo een afspraak maken bij een fysiotherapeut, of moet dat via de huisarts?
Oke, dan zal ik dat eens doen. Misschien, als het over twee weken nog is. Natuurlijk heeft iemand die nooit bij een dokter komt geen aanvullende verzekering.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon bellen naar de fysio
heb je een aanvullende verzekering? dan even je gegevens doorgeven.
Aangemeldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lopers Company in Den Bosch![]()
Oh. En iedereen die twijfelt over de Ekiden. Gewoon doen. Vorig jaar, toen ik nog niemand van FOK! had gezien, ook erg getwijfeld. Uiteindelijk toch gedaan en volgens mij ben ik nu één van de eersten geweest waarvan MaleDuck een PM had om te zeggen dat ik weer meedeed dit jaar.
Het was echt heel gezellig, met heel veel verschillende mensen en lopers. De één liep snel, de ander wat minder, maar op zo`n dag boeit dat geen reet. Gezelligheid staat voorop.
Schotwond? Wtf heb jij uitgevreten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is overigens wel buitengewoon lekker weer nu om te lopen. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier stralend weer, 18 a 19 graden. En nog geen insekten in het bos. Alleen die klotige schotwond gooit dan roet in het eten. Bah.
Nee niks hoor. Maar zo voelt het, ik denk een scheurtje in een pees of zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schotwond? Wtf heb jij uitgevreten?
Is zeker lekker weer ja. En ik heb nog wel gespijbeld qua lopen![]()
Hmm ja jakkes insecten van de zomerik ben onwijs bang voor beestjes
zijn die paddles hetzelfde als beachtennis paddles?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:28 schreef flipsen het volgende:
Hm, knie loopt (hehe) nog wat te zeuren. Misschien vandaag even overslaan en morgen kijken. Maar ik "moet" vanmiddag ook aan de bak met een paddle-wedstrijdVoor wie niet weet wat dat is (ik gok iedereen hier), het is een mix van tennis en squash, redelijk populair in Argentinië. Rackets zijn van hout met gaten erin, het veld heeft de indeling van een tennisveld, maar je mag de muren ook gebruiken. Grappig om te doen (ben altijd van de racketsporten geweest), videootje:
Volgens mij zijn ze nog wat groter, maar vooral ook zwaarder. Je hebt geen armen meer over na een uurtje spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
zijn die paddles hetzelfde als beachtennis paddles?
Je was te langzaam.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef YUR het volgende:
He shit, heb ik de langzaamtrainendiscussie weer gemist?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was aan het ultralangzaam hardlopen achter de kinderwagen
Voel je je al sneller?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was aan het ultralangzaam hardlopen achter de kinderwagen
Topquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Guard het volgende:
Mijn Polar is weer terug.
"Onvoldoende geleiding van de electroplaten in de borstband' was blijkbaar de boosdoener, dus keurig een nieuwe borstband gekregen.
Binnenkort maar eens even testen of het nu weer beter gaat
Ook nog een opmerking op het servicerapport: "maak regelmatig het geheugen van uw horloge leeg, dan gaat de batterij langer mee".
Goeie service daar
Mooi begin van je weekend Quoiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:55 schreef Quoi het volgende:
Wél lekker om de eerste kms weer in de benen te hebben. Voelde ook wel goed!
Hoofd legen? Kijk je uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi begin van je weekend Quoi
Ik kan ook wel wat kilometers gebruiken om mn hoofd te legen, maar ik wacht rustig af tot morgenochtend. Vanavond aan de pasta in de stad, ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |