Top, wat vond je ervan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes over Egyptian Air overigens gezien![]()
.
Misschien weten ze dat al zeker en willen ze 'die moslims' nog even laten spartelen om te laten zien hoe incompetent 'ze' zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef DeParo het volgende:
Als de Amerikanen er vanuit gaan dat hij is neergestort zou me dat niet verbazen![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand al gedacht dat het Limburgers zijn die een statement willen maken tegen het haten op Limburg door Hollanders?![]()
quote:Neemaar: ik vrees dat aangezien er nu nog geen enkel brokstuk is gevonden, het nog heel lang kan gaan duren. Ook denk ik hierdoor dat het helemaal niet neergestort is (in zee althans).
Details, zien we later welquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Hoe dat te linken aan een vlucht van Kuala Lumpur naar Beijing?
[..]
Nu pas idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef videonatic het volgende:
Het verhaal neemt vreemde wendingen aan.
Nou ja het bevestigt de mogelijkheid van een piloot die zelfmoord pleegt, de vraag blijft wellicht waarom dan niet meteen bij overname van de stuurknuppel (misschien dat hij dus niet gevonden wilde worden), de Egyptische piloot deed het volgens mij vrijwel meteen toen hij in de cockpit plaatsnam achter de stuurknuppel alhoewel die andere piloot nog de koers probeerde te veranderen (als die ene piloot het natuurlijk heeft gedaanquote:
Nou ja, eerder dat ze de Maleisiërs de kans hebben gegeven het zelf op te lossen, en nu hun geheime opsporingsmethodes inzetten om het vliegtuig alsnog te vindenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien weten ze dat al zeker en willen ze 'die moslims' nog even laten spartelen om te laten zien hoe incompetent 'ze' zijn.
Misschien staat er nog een rekening open?
Fuck, zelfs ik ga Alu-dingen posten
Hoe groot zijn de kansen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand al gedacht dat het Limburgers zijn die een statement willen maken tegen het haten op Limburg door Hollanders?![]()
Neemaar: ik vrees dat aangezien er nu nog geen enkel brokstuk is gevonden, het nog heel lang kan gaan duren. Ook denk ik hierdoor dat het helemaal niet neergestort is (in zee althans).
Waar baseer je die % op? Is ook gewoon mijn gevoel hoor. Weet niet waarom. Voelt vreemd als er nu nog steeds niks gezien is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de kansen?
• Technisch defect - decompressie en op AP 4 uur doorvliegen
• Kaping - kan mislukken (neerstorten) of lukken (landen en verbergen)
Mij lijkt gezien de berichtgeving de kaping het meest logische, voornamelijk vanwege het vermoeden van 2 losse contactverbrekingen.
TD = 20% kans
KA = 80%
TD -> Op land crashen = 40% kans
TD -> in zee crashen = 60% kans
KA -> kaping lukt (KL) = 50%
KA -> kaping mislukt (KM) = 50%
KM -> stort op land = 40% kans
KM -> stort op zee = 60% kans
Kans dat het vliegtuig in zee ligt is 0,2 * 0,6 + 0,8 * 0,5 * 0,6 = 0,12 + 0.24 = 36%
Gut feeling.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar baseer je die % op? Is ook gewoon mijn gevoel hoor. Weet niet waarom. Voelt vreemd als er nu nog steeds niks gezien is.
Heb een theorietje voor je, nu we toch bezig zijn.quote:
Jammer alleen dat:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef Bestelbus het volgende:
Mijn theorie :
Vliegtuig vloog richting beijing, plots doken er 2 noord-koreaanse MiG's op die via de radio schreeuwden : land dat ding in noord-korea of we skieten jullie uit de lucht "
Doodsbange piloten gehoorzamen de schreeuwende noord-koreanen en landen het toestel in noord korea.
De passagiers en bemanning worden ondertussen gemarteld in een afgelegen strafkamp in het kille koreaanse landschap, terwijl het toestel word gestript voor zijn onderdelen en apparatuur.
Aangezien het zo'n gesloten land is dat nauwelijks communiceert met de buitenwereld, is dat waarschijnlijk de reden waarom het hele zooitje spoorloos is.
Met alle respect, maar kom je erkennig te kort in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de kansen?
• Technisch defect - decompressie en op AP 4 uur doorvliegen
• Kaping - kan mislukken (neerstorten) of lukken (landen en verbergen)
Mij lijkt gezien de berichtgeving de kaping het meest logische, voornamelijk vanwege het vermoeden van 2 losse contactverbrekingen.
TD = 20% kans
KA = 80% kans
TD -> Op land crashen = 40% kans
TD -> in zee crashen = 60% kans
KA -> kaping lukt (KL) = 50%
KA -> kaping mislukt (KM) = 50%
KM -> stort op land = 40% kans
KM -> stort op zee = 60% kans
Kans dat het vliegtuig in zee ligt is 0,2 * 0,6 + 0,8 * 0,5 * 0,6 = 0,12 + 0.24 = 36%
Kans dat het vliegtuig veilig op het land staat is 0,8 * 0,5 = 40%
Kans dat het vliegtuig op land ligt is 0,2 * 0,4 + 0,8 * 0,5 * 0,4 = 0,08 + 0.16 = 24%
Zit altijd een veiligheidsmarge in verwerkt. Een kist vertrekt nooit met 'net aan net genoeg' peut. En het afstandsverschil tussen KUL en die 2 steden is ook niet schrikbarend groot. Kan best.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer alleen dat:
• er geen rare vliegbewegingen zijn gespot vanaf de Vietnamese kust tot aan het Noord-Koreaanse luchtruim
• Pyongyang waarschijnlijk net te ver vliegen is met de hoeveelheid kerosine
Simpel berekeningetje man, doe niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Met alle respect, maar kom je erkennig te kort in het dagelijks leven?
Je bent een zelfgenoemde internationale "academicus" en noemt anderen zolderkamernerds. Je academische skills laat je met deze post wel zien ja.
Het is een vrij nietszeggende berekening die kennis impliceert die er gewoon niet is. Waarom is de kans op een succesvolle hijack 50%?Waarom is de kans om in water neer te storten evengroot voor technische failure als voor hijack, dat is totaal onlogisch met de kennis die we hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Simpel berekeningetje man, doe niet zo moeilijk.
Als onze piloot interessante kennis gaat toevoegen, zal ik hem van harte steunen. Een beetje triest op anderen gaan hakken, grow up man.
Nee volgens onze huis-academicus is het 66*0,5+50*0,3+62*0,1=50,2. Gebaseerd op mijn gut-feeling. Als anderen niet volgens een hypothesevorming redeneren dan word ik boos.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:15 schreef Eenskijken het volgende:
ik zeg dat de kans dat het vliegtuig tevoorschijn komt 50% is!
50 % mensen!
Hey Banaan, succes op je open dag in EHV, ik heb morgen ook een drukke dag bij klanten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer van tussen. Morgen opendag Eindhoven (toevallig nog iemand daar??) en erna weer werken. Na 4 dagen niks doen (waarvan 3 op 1 in de dagstats) heb ik nu weer 2 heel drukke dagen dus mis ik helaas veel nieuws/updates. Als er ECHT iets groots/speciaals bekend wordt, zou iemand me dan even willen DMen? Hoef ik niet alles door te spitten. Brokstukken gevonden bijvoorbeeld, of een heel realistische theorie.
Bijv. dank, en sorry dat ik deze dagen niet actief kan mee helpen/denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |