abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137706541
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef gijsman het volgende:

[..]

Elk bericht wat naar buiten komt klopt volgens de Maleisische autoriteiten niet.
Precies. Ik geloof er geen bal meer van in ieder geval, van wat zij zeggen. Volgens mij zijn ze heel druk bezig om bepaalde dingen niet boven water te laten komen. (no pun intended)
pi_137706590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef gijsman het volgende:

[..]

Elk bericht wat naar buiten komt klopt volgens de Maleisische autoriteiten niet.
Dat is niet waar volgens de Maleisische autoriteiten
pi_137706638
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is voor de Maleisische overheid of wie dan ook om even de betreffende landen en instanties te bellen en te vragen of ze data hebben ontvangen van die vlucht en zo ja welke precies.

Het gaat al dagen over of data nu wel of niet is doorgegeven, dat kun je toch in een uurtje hebben geregeld?
pi_137706889
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is voor de Maleisische overheid of wie dan ook om even de betreffende landen en instanties te bellen en te vragen of ze data hebben ontvangen van die vlucht en zo ja welke precies.

Het gaat al dagen over of data nu wel of niet is doorgegeven, dat kun je toch in een uurtje hebben geregeld?
Klopt niet volgens hen is er geen data ontvangen, volgens de autoriteiten is het vliegtuig van de radar verdwenen en ergens op dat punt neergestort.
En is niet omgekeerd en is niet naar het westen doorgevlogen over de Indische Oceaan.
Dat dus en niets anders. in de ogen van de autoriteiten daar.
pi_137706957
Als 1 van deze mensen dit topic zou lezen zou ie ook zeggen dat het niet klopt
pi_137706985
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Co_OL het volgende:
Update: tijdens een persconferentie hebben de Maleisische autoriteiten laten weten dat ook de nieuwe data over vlucht MH370 niet kloppen. Zo zou het niet zo zijn dat de kist nog vier uur lang heeft gevlogen na het verbeken van het contact.
Misschien proberen ze te verdoezelen dat hun luchtruimbewaking zuigt.
Ik ben al aardig wat uurtjes bezig geweest met het verzamelen van informatie over hun radar-grid.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ze de combinatie Primary Surveillance Radar (PSR) en Secondary Surveillance Radar (SSR) hebben geregeld. Voor zover ik dingen heb kunnen vinden is alle data die online wordt gezet aleen van SSRs en dan is men er op websites zoals flightradar24 afhankelijk van of ze in het vliegtuig de transponder aan hebben staan of niet.

Er zijn in het Noorden wel veel blind spots ivm gebergte als men laag genoeg vliegt dus het is, lijkt me, best mogelijk onzichtbaar over te steken van de Gulf of Thailand naar de Malacca Strait.
pi_137707032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef gijsman het volgende:

[..]

Klopt niet volgens hen is er geen data ontvangen, volgens de autoriteiten is het vliegtuig van de radar verdwenen en ergens op dat punt neergestort.
En is niet omgekeerd en is niet naar het westen doorgevlogen over de Indische Oceaan.
Dat dus en niets anders. in de ogen van de autoriteiten daar.


+



=

bingo, zou je zeggen...

De "technologische tijgers" van de wereld... seriously?

-----------

De enige landen in de cirkel die NIET meedoen met de zoektocht zijn:

• Myanmar (!)
• Laos
• Cambodja (??)
• Nepal
• Bhutan
• Bangladesh

Heeft Nederland geen vliegtuigje gestuurd?? The_stranger, ga jij es kijken dan. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137707069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef niels0 het volgende:

[..]

Misschien proberen ze te verdoezelen dat hun luchtruimbewaking zuigt.
Ik ben al aardig wat uurtjes bezig geweest met het verzamelen van informatie over hun radar-grid.
Ik ben er nog steeds niet achte hoe ze de combinatie Primary Surveillance Radar (PSR) en Secondary Surveillance Radar (SSR) hebben geregeld. Voor zover ik dingen heb kunnen vinden is alle data die online wordt gezet aleen van SSRs en dan is men er op websites zoals flightradar24 afhankelijk van of ze in het vliegtuig de transponder aan hebben staan of niet.
Niels, ik leer veel van je, maar het is wel lastig jargon, dat ben ik met anderen eens...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137707163
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

=

bingo, zou je zeggen...

De "technologische tijgers" van de wereld... seriously?
ja dat zou je zeggen, maar die gasten zeggen over elke aanwijzing bruikbaar of niet.."klopt niet"
Of ze weten meer maar zeggen niks.
pi_137707178
Update: ‘In theorie is het mogelijk dat het toestel nog bestaat, maar dat moet dan wel heel erg goed zijn voorbereid door een kaper’, aldus Joris Melkert van de afdeling Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de Technische Universiteit in Delft.
pi_137707205
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:35 schreef gijsman het volgende:

[..]

ja dat zou je zeggen, maar die gasten zeggen over elke aanwijzing bruikbaar of niet.."klopt niet"
Of ze weten meer maar zeggen niks.
Zie edit. Waarom doet Cambodja niet mee? Het is verdomme in hun voortuin gebeurd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:37:20 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_137707263
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is voor de Maleisische overheid of wie dan ook om even de betreffende landen en instanties te bellen en te vragen of ze data hebben ontvangen van die vlucht en zo ja welke precies.

Het gaat al dagen over of data nu wel of niet is doorgegeven, dat kun je toch in een uurtje hebben geregeld?
Waarom zou het moelijk zijn voor andere landen of instanties om zelf die gegevens naar buiten te brengen als ze die hebben? ;)

De gegevens bestaan (nog) niet of ze worden niet openbaar gemaakt...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137707332
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie edit. Waarom doet Cambodja niet mee? Het is verdomme in hun voortuin gebeurd.
Geen materiaal beschikbaar?
pi_137707363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zou het moelijk zijn voor andere landen of instanties om zelf die gegevens naar buiten te brengen als ze die hebben? ;)

De gegevens bestaan (nog) niet of ze worden niet openbaar gemaakt...
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat Maleisië op dit moment nog de leiding heeft over de hele operatie, en alles dus via hen moet verlopen. En het antwoord wat ze steenvast geven is inmiddels duidelijk.
pi_137707393
Vanmorgen op 538 bij evers staat op het gesprek met een piloot van Cor en Don:
pi_137707397
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef gijsman het volgende:

[..]

Geen materiaal beschikbaar?
De marine stelt in iedergeval niet veel voor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Cambodian_Navy
pi_137707412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Co_OL het volgende:
Vanmorgen op 538 bij evers staat op het gesprek met een piloot van Cor en Don:
Was het Cor of Don?
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:40:38 #68
62913 Blik
The one and Only!
pi_137707444
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie edit. Waarom doet Cambodja niet mee? Het is verdomme in hun voortuin gebeurd.
Cambodja is één van de armste landen van Azie. Die kunnen zo'n operatie helemaal niet managen, laat staan betalen
pi_137707493
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef Blik het volgende:

[..]

Cambodja is één van de armste landen van Azie. Die kunnen zo'n operatie helemaal niet managen, laat staan betalen
Ook dat inderdaad, geldt ook voor Laos en Myanmar.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:47:10 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_137707790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef iksnaperniksvan het volgende:

Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat Maleisië op dit moment nog de leiding heeft over de hele operatie, en alles dus via hen moet verlopen. En het antwoord wat ze steenvast geven is inmiddels duidelijk.
Dat komt wmb op hetzelfde neer.
Als een wereldmacht iets naar buiten wil brengen doen ze dat echt wel, ze geven Maleisie met updates misschien een uurje voorsprong om gezichtsverlies te voorkomen maar dan houdt het waarschijnlijk op, denk ik.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:47:26 #71
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137707812
Betalen al die landen die mee helpen zoeken de kosten van die boten en vliegtuigen zelf, of wordt de rekening straks aan die Malaysia Airlines gepresenteerd?
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_137707840
Een deel van een reactie op het artikel in het NRC

De betrokken organisaties en overheden weten allang wat er met het toestel is gebeurd en waar deze zich bevindt echter in het belang van veiligheid is het beter om dit (nog) niet naar buiten te brengen om bijvoorbeeld massa hysterie te voorkomen.
Men heeft het oa ook over Noord Korea
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:50:03 #73
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137707937
Dat zou wel wat zijn zeg, als Noord Korea het toestel uit de lucht heeft geschoten... Da's een internationaal diplomatiek incident.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:50:16 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137707955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef niels0 het volgende:

[..]

Misschien proberen ze te verdoezelen dat hun luchtruimbewaking zuigt.
Ik ben al aardig wat uurtjes bezig geweest met het verzamelen van informatie over hun radar-grid.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ze de combinatie Primary Surveillance Radar (PSR) en Secondary Surveillance Radar (SSR) hebben geregeld. Voor zover ik dingen heb kunnen vinden is alle data die online wordt gezet aleen van SSRs en dan is men er op websites zoals flightradar24 afhankelijk van of ze in het vliegtuig de transponder aan hebben staan of niet.

Er zijn in het Noorden wel veel blind spots ivm gebergte als men laag genoeg vliegt dus het is, lijkt me, best mogelijk onzichtbaar over te steken van de Gulf of Thailand naar de Malacca Strait.
Wat dan ook bekend is bij iemand met een beetje kennis. Lijkt mij dat er niet voor niks wordt / is gezocht. Misschien niet omdat de aanleiding zo duidelijk is, maar omdat ze het niet uit kunnen sluiten.
pi_137708034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef gijsman het volgende:
Een deel van een reactie op het artikel in het NRC

De betrokken organisaties en overheden weten allang wat er met het toestel is gebeurd en waar deze zich bevindt echter in het belang van veiligheid is het beter om dit (nog) niet naar buiten te brengen om bijvoorbeeld massa hysterie te voorkomen.
Men heeft het oa ook over Noord Korea
Daar geloof ik helemaal niks van.

In een zaak met zoveel wereldwijde aandacht en zoveel betrokken partijen kan zoiets niet lang geheim blijven. Dan is er altijd wel iemand die de informatie naar de media uitlekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')