Precies. Ik geloof er geen bal meer van in ieder geval, van wat zij zeggen. Volgens mij zijn ze heel druk bezig om bepaalde dingen niet boven water te laten komen. (no pun intended)quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef gijsman het volgende:
[..]
Elk bericht wat naar buiten komt klopt volgens de Maleisische autoriteiten niet.
Dat is niet waar volgens de Maleisische autoriteitenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef gijsman het volgende:
[..]
Elk bericht wat naar buiten komt klopt volgens de Maleisische autoriteiten niet.
Klopt niet volgens hen is er geen data ontvangen, volgens de autoriteiten is het vliegtuig van de radar verdwenen en ergens op dat punt neergestort.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is voor de Maleisische overheid of wie dan ook om even de betreffende landen en instanties te bellen en te vragen of ze data hebben ontvangen van die vlucht en zo ja welke precies.
Het gaat al dagen over of data nu wel of niet is doorgegeven, dat kun je toch in een uurtje hebben geregeld?
Misschien proberen ze te verdoezelen dat hun luchtruimbewaking zuigt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Co_OL het volgende:
Update: tijdens een persconferentie hebben de Maleisische autoriteiten laten weten dat ook de nieuwe data over vlucht MH370 niet kloppen. Zo zou het niet zo zijn dat de kist nog vier uur lang heeft gevlogen na het verbeken van het contact.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef gijsman het volgende:
[..]
Klopt niet volgens hen is er geen data ontvangen, volgens de autoriteiten is het vliegtuig van de radar verdwenen en ergens op dat punt neergestort.
En is niet omgekeerd en is niet naar het westen doorgevlogen over de Indische Oceaan.
Dat dus en niets anders. in de ogen van de autoriteiten daar.
Niels, ik leer veel van je, maar het is wel lastig jargon, dat ben ik met anderen eens...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Misschien proberen ze te verdoezelen dat hun luchtruimbewaking zuigt.
Ik ben al aardig wat uurtjes bezig geweest met het verzamelen van informatie over hun radar-grid.
Ik ben er nog steeds niet achte hoe ze de combinatie Primary Surveillance Radar (PSR) en Secondary Surveillance Radar (SSR) hebben geregeld. Voor zover ik dingen heb kunnen vinden is alle data die online wordt gezet aleen van SSRs en dan is men er op websites zoals flightradar24 afhankelijk van of ze in het vliegtuig de transponder aan hebben staan of niet.
ja dat zou je zeggen, maar die gasten zeggen over elke aanwijzing bruikbaar of niet.."klopt niet"quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
bingo, zou je zeggen...
De "technologische tijgers" van de wereld... seriously?
Zie edit. Waarom doet Cambodja niet mee? Het is verdomme in hun voortuin gebeurd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:35 schreef gijsman het volgende:
[..]
ja dat zou je zeggen, maar die gasten zeggen over elke aanwijzing bruikbaar of niet.."klopt niet"
Of ze weten meer maar zeggen niks.
Waarom zou het moelijk zijn voor andere landen of instanties om zelf die gegevens naar buiten te brengen als ze die hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is voor de Maleisische overheid of wie dan ook om even de betreffende landen en instanties te bellen en te vragen of ze data hebben ontvangen van die vlucht en zo ja welke precies.
Het gaat al dagen over of data nu wel of niet is doorgegeven, dat kun je toch in een uurtje hebben geregeld?
Geen materiaal beschikbaar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie edit. Waarom doet Cambodja niet mee? Het is verdomme in hun voortuin gebeurd.
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat Maleisië op dit moment nog de leiding heeft over de hele operatie, en alles dus via hen moet verlopen. En het antwoord wat ze steenvast geven is inmiddels duidelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou het moelijk zijn voor andere landen of instanties om zelf die gegevens naar buiten te brengen als ze die hebben?
De gegevens bestaan (nog) niet of ze worden niet openbaar gemaakt...
De marine stelt in iedergeval niet veel voor:quote:
Was het Cor of Don?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Co_OL het volgende:
Vanmorgen op 538 bij evers staat op het gesprek met een piloot van Cor en Don:
Cambodja is één van de armste landen van Azie. Die kunnen zo'n operatie helemaal niet managen, laat staan betalenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie edit. Waarom doet Cambodja niet mee? Het is verdomme in hun voortuin gebeurd.
Ook dat inderdaad, geldt ook voor Laos en Myanmar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Cambodja is één van de armste landen van Azie. Die kunnen zo'n operatie helemaal niet managen, laat staan betalen
Dat komt wmb op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:38 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat Maleisië op dit moment nog de leiding heeft over de hele operatie, en alles dus via hen moet verlopen. En het antwoord wat ze steenvast geven is inmiddels duidelijk.
Wat dan ook bekend is bij iemand met een beetje kennis. Lijkt mij dat er niet voor niks wordt / is gezocht. Misschien niet omdat de aanleiding zo duidelijk is, maar omdat ze het niet uit kunnen sluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Misschien proberen ze te verdoezelen dat hun luchtruimbewaking zuigt.
Ik ben al aardig wat uurtjes bezig geweest met het verzamelen van informatie over hun radar-grid.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ze de combinatie Primary Surveillance Radar (PSR) en Secondary Surveillance Radar (SSR) hebben geregeld. Voor zover ik dingen heb kunnen vinden is alle data die online wordt gezet aleen van SSRs en dan is men er op websites zoals flightradar24 afhankelijk van of ze in het vliegtuig de transponder aan hebben staan of niet.
Er zijn in het Noorden wel veel blind spots ivm gebergte als men laag genoeg vliegt dus het is, lijkt me, best mogelijk onzichtbaar over te steken van de Gulf of Thailand naar de Malacca Strait.
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef gijsman het volgende:
Een deel van een reactie op het artikel in het NRC
De betrokken organisaties en overheden weten allang wat er met het toestel is gebeurd en waar deze zich bevindt echter in het belang van veiligheid is het beter om dit (nog) niet naar buiten te brengen om bijvoorbeeld massa hysterie te voorkomen.
Men heeft het oa ook over Noord Korea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |