SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Kenju op 13-03-2014 20:19:35 ]WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Het was ook een bekende. Maar inderdaad niet iemand die dichter bij stond. Die hele Red John-case was eigenlijk ook niet echt bijster interessant. De weg ernaartoe bij momenten wel. Maar feitelijk moet je de serie juist voor de cases of the week kijken, aangezien dat het concept van de serie eigenlijk is. Voor die paar momenten die over de langere rode draad gaat zou ik het iig zeker niet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Zo te lezen ben ik blij dat ik halverwege seizoen 4 gestopt bent. Had juist verwacht dat een bekende het zou zijn. Die Roche ofzo (die andere slimme gast die dacht dat Jane evil was ofzo)
Dat is nog niet zeker toch? Alleen is die in tegenstelling tot andere series van CBS nog niet aangekondigd, maar aangezien de kijkcijfers nog steeds goed zijn, denk ik dat er best nog een seizoen kan komen.quote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker toch? Alleen is die in tegenstelling tot andere series van CBS nog niet aangekondigd, maar aangezien de kijkcijfers nog steeds goed zijn, denk ik dat er best nog een seizoen kan komen.
Laatste aflevering voor de winterstop/Olympische Spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:51 schreef t4rt4rus het volgende:
Van dit nieuwe verhaal begrijp ik niks.
Heb ik een aflevering gemist waarin ze worden afgeluisterd?
Die kerel is toch dood, die Lisbon had ingeschakeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:51 schreef t4rt4rus het volgende:
Van dit nieuwe verhaal begrijp ik niks.
Heb ik een aflevering gemist waarin ze worden afgeluisterd?
Oh zometeen meteen even kijken dan. De vorige was niet al te best.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:31 schreef Max23 het volgende:
De aflevering van gister is met afstand mijn meest favoriete aflevering van alle seizoenen
Het was leuk dat Patrick weer precies wist te voorspellen wat en hoe het zou gaan gebeuren.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:31 schreef Max23 het volgende:
De aflevering van gister is met afstand mijn meest favoriete aflevering van alle seizoenen
Die fanfare was het mooistquote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Het was leuk dat Patrick weer precies wist te voorspellen wat en hoe het zou gaan gebeuren.
Dat was wel het grootste faalmoment ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef NextTVH het volgende:
Eerst neergeschoten worden door een shotgun, daarna nog een keer neer worden geschoten, en vervolgens op eigen kracht naar buiten komen en schieten, yeah right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:34 schreef Max23 het volgende:
Maar nu ik de laatste aflevering van seizoen 6 heb gezien, is het eigenlijk gewoon het perfecte einde van de hele serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
S06E08quote:
S06E21 als laatst gezien.quote:
RJ is deaud.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
S06E21 als laatst gezien.
Maar s06 is zo kut dat s07 vast weer over Red John gaat.
quote:'The Mentalist' Upcoming Season Confirmed to be Last
The seventh season of The Mentalist will be its last.
quote:CBS trekt de stekker uit The Mentalist
Na zeven seizoenen gaat er een eind komen aan de succesvolle TV-serie The Mentalist. Dit meldt Entertainment Weekly.
Televisiezender CBS trekt na zes succesvolle jaren en bijna 150 afleveringen de stekker eruit. Het zevende en laatste seizoen zal tevens worden ingekort naar dertien afleveringen, waar er normaal ommenabij de twintig aflevering in een seizoen zaten.
Op 30 november zal in Amerika het zevende seizoen in première gaan. Er is overigens nog een mogelijkheid dat de studio achter The Mentalist, Warner Bros., de serie aan een andere zender weet te verkopen. Dit is al vaker voorgekomen in televisieland.
De reden van de stop is niet bekendgemaakt.
Daar zou ik niet op rekenen. Nieuws dat Rigsy en van Pelt uit de serie zouden verdwijnen na seizoen 6 is al een jaar bekend. Al zou het wel leuk zijn als ze in de finale nog een plekje krijgen. Dat verdienen ze zeker wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd. Graag dan het laatste seizoen door met het oude vertrouwde team
.
Nederland 3 gemist!!!!!!!!!!!1111111111quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is al beschikbaar via de gebruikelijke kanelen
Dit was al de laatste? Damn. Moet hem nog afkijken, ik had niet in de gaten dat het een dubbele was. Heb het wel altijd met plezier gevolgd. Vooral toen het Red John verhaal nog speelde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:48 schreef Houniet het volgende:
Wat een einde!
Leuk dat Rigsby en van Pelt er ook waren. Na 7 jaar, afscheid.
Tot ziens Jane.
Sinds zijn dood is er nauwelijks nog over hem gesproken. Het hele RJ verhaal werd volgens vele kijkers veel te lang uitgerekt. Daarom hebben ze na zijn dood een soort reboot van de serie gedaan. Nieuwe setting, aantal nieuwe karakters erbij. RJ hebben ze verder achter zich gelaten qua verhalen.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:08 schreef Unites het volgende:
Is er sinds de dood van RJ nog nieuwe informatie over hem verteld? Bv... hoe wist hij welke namen er op het lijstje van Jane stonden?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Crientj het volgende:
Prachtig einde. Fijn om te zien dat er in ieder geval de tijd is genomen om het seizoen mooi af te ronden en er een einde aan te breien.
Inderdaad. Prima gedaan, en het is goed zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:19 schreef Crientj het volgende:
Prachtig einde. Fijn om te zien dat er in ieder geval de tijd is genomen om het seizoen mooi af te ronden en er een einde aan te breien.
Mooi einde en dat cheesy dingetje op het eind vond ik wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |